De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Question Wie helpt dit meisje even verder?

    Hai allemaal,

    Graag jullie advies in hoe ik nu het beste af kan komen van dat eeuwige dvd-branden. Heb nu een externe harde schijf direct in mijn tv ingeplugd. Ik kan film, foto en video bekijken omdat in mijn tv al iets van een mediaspeler zit ingebouwd, maar geweldig is het niet. Ik kan alleen divx en xvid bestanden met ingebakken subs kijken. Als ik dvd5 download op mijn laptop en ik kopieer het naar mijn harde schijf, dan krijg je allemaal losse video-ts bestandjes te zien op de tv. Subs werken dan ook niet. De knop subtitels op mijn afstandsbediening werkt dan ook niet.

    Anyway; wat ik graag wil is gewoon de films en series die ik download in alle formaten incl. subs af kunnen spelen op mijn tv. Ik wil op makkelijke manier mijn multimedia over kunnen brengen van mijn laptop naar een mediaplayer o.i.d. Welke mogelijkheden heb ik allemaal met de apparatuur die ik al heb en belangrijker nog welke mediaplayer kan ik dan het beste aanschaffen? (Heb 1 dag een AC Ryan Playon mini gehad. Die heb ik weer teruggebracht. Snapte er, bij gebrek aan een handleiding, de ballen van.) En dan de grote vraag hoe moet ik dit alles installeren?

    Ik zal hieronder opsommen wat ik heb staan. Volgens mij best leuk, al zeg ik het zelf

    1. HP Pavillion DV6 laptop met Windows 7 erop.
    2. Samsung UE55C6700 (is een Full HD LCD LED TV met een 55 inch (139 cm) beeldscherm met een resolutie van 1920 x 1080p, een zeer hoog contrast door de LED technologie en 4 HDMI aansluitingen. De UE55C6700 is voorzien van 100Hz Motion Plus technologie voor vloeiende beeldweergave. Deze HD TV is zeer veelzijdig op media en Internet gebied dankzij Internet@TV, Wireless DLNA ondersteuning(met optionele dongle) en ConnectShare Movie (USB). Leuk allemaal, maar snap er eigenlijk geen hol van.
    3. Iomega Externe Harddisk 500GB
    4. JVC NX-BD3 blu ray speler (aangeschaft voor goede geluid voor redelijke prijs)
    5. Samsung SMT-C7140 decoder + HD recorder
    6. Sitecom wireless router 300n-xr

    Graag hoor ik jullie adviezen. Alvast onwijs bedankt.

  2. #2

    Standaard

    82 keer gelezen en niemand die reageert Kom op mensen, iemand???

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arja Bekijk bericht
    82 keer gelezen en niemand die reageert Kom op mensen, iemand???
    Als je je wat verdiept in het forum en de F.A.Q. leest weet je ook waarom.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  4. #4

    Standaard

    Ik geloof dat het sleutelwoord 'download' is.

  5. #5

    Standaard

    @Arja: ten eerste welkom op dit forum! Zoals je hierboven al enigzins leest is het praten over Downloaden nog wel eens impopulair hier. Niemand is Roomser dan de Paus, maar voornamelijk willen we het hier hebben over films en de legale uitgaven ervan op blu-ray, dvd of een ander medium (hd dvd bijvoorbeeld in het verleden). Nu stel je als nieuweling direct vragen over gedownloade films en nergens blijkt dat je óf een echte verstokte filmliefhebster bent óf een HT liefhebber waar je je films op de best mogelijke kwaliteit wilt zien. En omdat we hier vaak "hit&run" vragen krijgen (nieuwe members die hier alleen een antwoord op hun vraag willen hebben of andere hulp en verder geen bijdrage leveren) kan ik voor mezelf zeggen dat ik ook niet erg happig ben om tijd te spenderen aan het helpen van een nieuwe member. Er wordt vaak veel gevraagd, daarnaast teleurgesteld of geirriteerd gereageerd als er niet wordt geholpen terwijl je als nieuwe member wel even waar mag maken dat je de hulp en de tijd überhaupt waard bent.
    Ik denk daarnaast ook dat als je zelf wat meer tijd steekt in het zoeken op dit forum of via Google dat je best een stuk verder komt met je probleem.
    Om toch enigzins antwoord te geven op je vraag: koop een goede mediaspeler, dan ben je van al je gezeik af.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 29-01-2012 om 13:42

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •