De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: Home Cinema Set

  1. #1

    Standaard Home Cinema Set

    Met een budget rond de € 800 ben ik aan het zoeken naar een nieuw Home Cinema Set 5.1 ter vervanging van mijn Sony Dav.

    Deze moet ook Blue Ray kunnen afspelen.

    Wie heeft er tips ?

  2. #2

    Standaard

    De gouden tips die ik je wil geven zijn om niet weer zo'n soort set te nemen, maar er zelf één samen te stellen en zelf te gaan kijken en luisteren.

    Een set die zelf samenstelt neemt wel wat meer ruimte in, maar heeft ook meer mogelijkheden en zorgt ook voor een betere weergave. Je zal er daardoor veel meer plezier van hebben dan van die je nu gebruikt.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MysteriousMaximus Bekijk bericht
    Met een budget rond de € 800 ben ik aan het zoeken naar een nieuw Home Cinema Set 5.1 ter vervanging van mijn Sony Dav.

    Deze moet ook Blue Ray kunnen afspelen.

    Wie heeft er tips ?
    Wat Gerco ook al zegt, neem losse componenten, voor rond de 800 is er dan wel wat leuks te koop. Aan wat voor soort speakers denk je......zuilen, compact,boekenplank, groot klein, wil je 2.1 - 3.1 - 5.1 of nog weer een andere combinatie?

    Wil je echt iets beters?, heb je geduld?, dan kun je ook beginnen met bijvoorbeeld 2 speakers en van daaruit verder gaan.

    Heb je bepaalde wensen, bijvoorbeeld 3D etc etc?
    Have fun and enjoy your collection

  4. #4

    Standaard

    Hej ik ben ook op zoek naar een mooie home cinema. Ik zou graag zuilen hebben rondom mijn zetels in de tv kamer. Mijn budget is ongeveer een 1200 euro... Iemand goede tips...

  5. #5

    Standaard

    Helaas heb ik niet een al te grote woonkamer dus echte losse componenten zit er voor mij nu niet in.

    Ik zoek gewoon een leuk setje met een redelijk geluid. Mijn vorige set was voor mij meer dan voldoende en heb ik ruime tijd plezier aan gehad.

    Ik zoek een leuk setje, 5.1, met speakers die ik kan ophangen. Zuilen nemen teveel ruimte in.

    Ben op deze site terecht gekomen. Iemand ervaringen mee ?

    www.bestehomecinema.nl
    Laatst aangepast door MysteriousMaximus : 03-02-2012 om 23:10

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Geert1 Bekijk bericht
    Hej ik ben ook op zoek naar een mooie home cinema. Ik zou graag zuilen hebben rondom mijn zetels in de tv kamer. Mijn budget is ongeveer een 1200 euro... Iemand goede tips...
    Wat dacht je er van om zelf een topic te starten.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •