Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 68 worden weergegeven.

Discussie: Samsung PS59D550

  1. #26

    Standaard

    Ik denk dat ik van mijn oorspronkelijke budget zou blijven uitgaan en dan voor de Samsung PS59D6910 zou kiezen. Die heeft iig wel de anti-reflecting coating waar ze het in bovenstaande review over hebben en nog een paar betere specs.

    En als je nog even geduld hebt kun je wachten op de nieuwe modellen van Panasonic, want dan worden waarschijnlijk hun huidige modellen een stuk voordeliger.
    Laatst aangepast door peptalk : 06-02-2012 om 12:18
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #27

    Standaard

    Geduld is lastig Pep, en door jou genoemde toestel is helaas €400 duurder . Wel beter ongetwijfeld...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #28

    Standaard

    Is wel een aardig groot verschil, maar nog steeds 200 euro goedkoper dan de 1800 die je eerder aangaf
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #29

    Standaard

    Iemand die nog wat te zeggen heeft over de Samsung PS59D550
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #30

    Standaard

    In de thread vlak onder je .
    Als je door de discussie heen komt, tarzanneke heeft 'm gekocht.

    Misschien ook een idee om je topic titel aan te passen?

  6. #31

    Standaard

    Ik ben helaas alleen bekend met de Panasonic plasma´s... Kijk anders eens of je hem ergens in een winkel kunt gaan bekijken?
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  7. #32

    Standaard

    Ja Coen, zoals je kan zien in bovenstaande topic, heb ik dus sinds twee weken een Samsung PS59D550. En ja, ik blijf het maar herhalen : superrrrrrrrrrrrrrrrkwaliteit voor zo een lage prijs.
    Zoals je kan zien, was ik ook eerst gefixeerd op LED, tot ik hier op het forum door de jongens werd aangeraden ook de plasma's in overweging te nemen.
    En dat ze gelijk hadden ...

  8. #33

    Standaard

    thx!

    Sta op het punt hem te bestellen, maar snap iets niet.

    Hoe kan het dat de tv op diverses sites een andere omschrijving PS59D550C1WXXN & PS59D550C1WXZG en een ander EAN: 8806071247847, 8806071285061, 8806071285580 heeft?

    Zit hier verschil in?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #34

    Standaard

    Nou hij is besteld!

    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #35

    Standaard

    Gefeliciteerd!!!

    Die verschillende typenummers dat kan komen omdat sommige webwinkels bijv. een Duits model verkopen i.p.v. een Nederlands model. Soms duidt een verschillend typenummer nog een verschillende revisie van het toestel aan maar dat is hier niet aan de orde naar mijn weten.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  11. #36

    Standaard

    Klopt David, na speurwerk zag ik dat de types slaan op een in Duitsland en Engeland gefabriceerd type. Beide zijn gelijk alleen van verschillende origine!

    Ben er erg blij mee, toch een investering!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #37

    Standaard

    Ziet er net uit. Ben benieuwd naar je ervaringen. Waar heb je hem besteld?

    Ondanks dat ik een mooie 50" van LG heb, gaat het toch wel een beetje kriebelen. 59/60 is toch mooi voor film. Mijn vriendin zegt in ieder geval al geen nee meer ten aanzien van het formaat.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  13. #38
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Knappe aankoop Coen

    En aangezien je kijkafstand zeker niet te klein. Wordt weer een heel nieuwe beleving om naar films te kijken.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  14. #39

    Standaard

    Mmmmm, mei, vakantiegeld...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #40

    Standaard

    Ben benieuwd, Coen, of je ervaringen met dit toestel dezelfde zullen zijn als die ik heb.
    Om eerlijk te zijn : ik heb daar weinig of geen twijfels over.

  16. #41

    Standaard

    Ik heb een vriend die goed in de materie er naar laten kijken. Hij zei 'veel tv voor weinig geld'
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  17. #42

    Standaard

    tv trouwens gekocht online bij guus verschuren (€1250)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #43

    Standaard

    Ja, dat is op een paar eurootjes na ook de prijs die ik er voor betaald heb. Heel veel tv dus voor een heel zacht prijsje.

  19. #44

    Standaard

    Wat een bakbeest zeg . Je gaat echt een geen spijt van de keuze voor een plasmatv. Ik baal nog steeds een beetje voor de keuze voor mijn LED tv van 2 jaar geleden. Naja vervangen kan altijd nog...

    Maare Coen 3D! Dus heb je de hele pixar 3D collectie al in bestelling staan?

  20. #45

    Standaard

    Heel erg, maar ik heb vrij weinig met 3d :shame:
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #46
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Niets om je over te schamen, heb zelfs nog nooit iets in 3D gezien en eerlijk gezegd
    lig 'k er ook niet wakker van.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Niets om je over te schamen, heb zelfs nog nooit iets in 3D gezien en eerlijk gezegd
    lig 'k er ook niet wakker van.
    Ja kom, dat vind ik ronduit schandalig! Zijn jullie nu van deze tijd, dat je nooit iets in 3D gezien hebt?! Je gaat toch niet een nieuwe TV kopen en dan de 3D functie negeren, wat is dat nou? Vind dat je hierdoor minstens 4 nachten wakker moet liggen!!

    [de schrijver dezens is op dit moment snel herstellende. Hij kan weer rechtop zitten en pap eten]
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  23. #48

    Standaard

    Uuuuuuh, ik heb een keer 20 seconden in een winkel wat 3D gezien en dan hoef ik dus niet 4 nachten wakker te liggen
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Uuuuuuh, ik heb een keer 20 seconden in een winkel wat 3D gezien en dan hoef ik dus niet 4 nachten wakker te liggen
    Hmmm, da's een lastige... daar moeten we over nadenken
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  25. #50

    Standaard

    Coen kan nu wel mooi Hitchcock en vele van die gave horror films in 3D kijken. Ik ben best wel jaloers.

    Zeg Pep jij moet toch ook 3D verhuren, dus je weet geen eens wat voor gaafs er over de toonbank gaat? Best wel slecht.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •