Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 68 van 68 worden weergegeven.

Discussie: Samsung PS59D550

  1. #51

    Standaard

    Is Dial M for Murder ooit in 3D op DVD gezet dan? Ik ken alleen de 2D versie.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Is Dial M for Murder ooit in 3D op DVD gezet dan? Ik ken alleen de 2D versie.
    Bij mijn weten is er alleen een vage japanse bootleg met de 3d versie in omloop. Gerucht gaat wel dat ze de 3D versie willen brengen op blu-ray.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Zeg Pep jij moet toch ook 3D verhuren, dus je weet geen eens wat voor gaafs er over de toonbank gaat? Best wel slecht.
    20 seconden van een titel die we niet verhuren, want die was er niet ten tijde dat de 2D uitkwam. Backcatalog kan financieel echt niet met BD, laat staan met 3D. Tsja, ik kan geen 3D kijken, ik heb ook niet elke film gezien die hier staat en van de nieuwe films kijk ik nog maar bar weinig. Ze interesseren me niet en ik heb zoveel mooiers thuis liggen....
    Laatst aangepast door peptalk : 09-02-2012 om 17:03 Reden: typo
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #54

    Standaard

    De keren dat ik 3D gezien heb ik de bios viel het mij ook zwaar tegen. ik ga volgende keer nog wel een poging wagen en Hugo in 3D zien, ben wel erg benieuwd wat martin scorsese met die techniek gedaan heeft.

    Sja nieuwe films kijk ik ook steeds minder en wat ik kijk is een download (slecht he). Heb het vaak over de hedendaagse film met vrienden in kroeg, maar ook die vinden er ook weinig meer aan. Naja we hebben nog zoveel moois te kijken en te ontdekken.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Ja kom, dat vind ik ronduit schandalig! Zijn jullie nu van deze tijd, dat je nooit iets in 3D gezien hebt?! Je gaat toch niet een nieuwe TV kopen en dan de 3D functie negeren, wat is dat nou? Vind dat je hierdoor minstens 4 nachten wakker moet liggen!!

    [de schrijver dezens is op dit moment snel herstellende. Hij kan weer rechtop zitten en pap eten]

    Ik vind het leuk dat die optie er is, maar heb zeker ook deze tv niet gekocht voor de 3D.
    Ik heb daar trouwens nogal wat vragen over.

    Blijkbaar zit er nogal wat verschil in de 3D-kwaliteit bij diverse schijfjes ... en nog meer stel ik mij vragen over een eventuele setup van zo een 3D-systeem.

    Zoals ik al zei was de eerste 3D-BluRay echt spectaculair. De achtergrondbeelden zag je bij wijze van spreken op afstand waar de tv echt hangt, de objecten die benadrukt moesten worden een metertje dicht en de subs zweefden nog zo een metertje dichter ... allemaal heel spectaculair, nagenoeg perfect.
    Toen ik de tweede 3D-schijf bekeek, was het al heel anders, ronduit slecht. Objecten werden afgeboord met dikke groene en rode lijnen (3D aan/uit zetten op tv of bluray veranderde helemaal niks).
    Ik heb er dan nog een paar uitgeprobeerd. Er waren er nog slechte bij, andere iets beter, maar geen enkele kon tiopen aan die allereerste.
    Spelen met de settings veranderde daar eigenlijk niks aan.
    Bij digitaal tv in Vlaanderen heeft Telenet een demokanaal in 3D dat opgebouwd is in splitscreen. Het spreekt voor zich dat je dan een verschil zou moeten kunnen zien tussen links en rechts, 3D of 2D. Beide kanten zijn bij mij volledig identiek, 3D aanzetten of niet, brilletje gebruiken of niet.

    Mijn broer heeft sinds een jaartje ook een 3D-tv, maar een LED, de Samsung UE55D6500. Ik legde hem even mijn situatie uit, en ook hij had op een jaar tijd amper 3D gekeken.
    Hij heeft dus ook deze problemen, alleen zijn films die het bij mij goed doen, bij hem minder en omgekeerd. Ook werkt bij hem dat Telenet demokanaal wel zoals het moet.

    Net zoals ik is het bij hem alleen te doen om een goeie tv en daar is hij ook heel tevreden over. 3D is voor hem, net zoals voor mij bijzaak, maar het is natuurlijk altijd wel leuker als deze optie goed werkt. Misschien is dit simpel op te lossen, qua setup of misschien nog iets anders.

    Heeft iemand hier enige ervaring mee?

  6. #56

    Standaard

    Nou, iets later dan verwacht maar morgen komt de tv
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #57
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Amai al die blu-Ray's herbekijken of er iets nieuws te ontdekken valt

    Zal in ider geval genieten worden, ben stiekem wel een beetje jaloers.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  8. #58

    Standaard

    Kan niet wachten tot morgen haha, zit alleen met de lastige keuze voor de eerste film.

    Opties zijn Drive (herkijk) of Rise of the Planet of the Apes.

    Als amazon echter opschiet en Captain America op de mat legt dan wordt het die
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #59

    Standaard

    En en en???

    Net wezen kijken bij een rode winkel in Arnhem. Ze hadden hem daar staan en het is zeker een mooi scherm. Al oogde hij wat donker. Daarnaast stond de 6900. Ik zag vrij weinig verschil qua reflectie.Geen rariteiten gezien op het gebied van Floating Blacks en linebleeding. Dat zou ik een pre vinden op mijn 50pk950.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  10. #60

    Standaard

    Die 'rode' winkel is denk ik Smits (Steenstraat). Ben ik ook geweest om te vragen of ze iets aan de prijs konden doen. Nope...

    Vanmiddag komt de tv, dus vanavond kan ik 'it giet oan' schreeuwen!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  11. #61

    Standaard

    Of de MediaMarkt, maar ik denk dat ze in Arnhem nergens voor die prijs kunnen leveren.

    Ben wel benieuwd Coen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #62

    Standaard

    MM. Op de MM site staat hij wel voor 1279. In de winkel voor een 100 euro meer.

    Ben benieuwd naar je ervaringen.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  13. #63

    Standaard

    Ah, die 'rode' winkel

    €1279 is niet duur, had ik hem daar gehaald (winkel past prijs aan adhv internetsite). Toen ik langs ging was hij €100 duurder helaas. Haal hem toch liever in een 'echte' winkel, dan een online shop.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  14. #64

    Standaard

    Ligt er wel aan wie je daar spreekt. Dat kan ik begrijpen. Heb ik ook. Ik ga nog lekker doortwijfelen en lezen hoe hij jou bevalt. Of niet. Zou je in ieder geval iets kunnen zeggen over de punten die ik eerder aan heb gegeven? Dus bijv. floating blacks en linebleeding?
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  15. #65

    Standaard

    Vandaag opgesteld en opgestart! Niets aan beeld veranderd (standaard instelling) en 1e reactie; wat enorm groot! Heb een foto gemaakt, maar die doet geen eer aan de ervaring. Wat een groot ding!

    De eerste blu ray Rise of the Planet of the Apes was rete scherp, wel erg 'kleurig' (maar dat kan aan de standaardinstelling liggen) maar enorm veel detail.

    Heb door de hele ervaring niet echt op minpunten gelet, maar ben verder ook niet heel technisch.

    Tot nu toe een zeer geslaagde ervaring, jammer dat ik morgen moet werken en nu dus moet slapen haha!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tarzanneke Bekijk bericht
    Ik vind het leuk dat die optie er is, maar heb zeker ook deze tv niet gekocht voor de 3D.
    Ik heb daar trouwens nogal wat vragen over.

    Blijkbaar zit er nogal wat verschil in de 3D-kwaliteit bij diverse schijfjes ... en nog meer stel ik mij vragen over een eventuele setup van zo een 3D-systeem.

    Zoals ik al zei was de eerste 3D-BluRay echt spectaculair. De achtergrondbeelden zag je bij wijze van spreken op afstand waar de tv echt hangt, de objecten die benadrukt moesten worden een metertje dicht en de subs zweefden nog zo een metertje dichter ... allemaal heel spectaculair, nagenoeg perfect.
    Toen ik de tweede 3D-schijf bekeek, was het al heel anders, ronduit slecht. Objecten werden afgeboord met dikke groene en rode lijnen (3D aan/uit zetten op tv of bluray veranderde helemaal niks).
    Ik heb er dan nog een paar uitgeprobeerd. Er waren er nog slechte bij, andere iets beter, maar geen enkele kon tiopen aan die allereerste.
    Spelen met de settings veranderde daar eigenlijk niks aan.
    Bij digitaal tv in Vlaanderen heeft Telenet een demokanaal in 3D dat opgebouwd is in splitscreen. Het spreekt voor zich dat je dan een verschil zou moeten kunnen zien tussen links en rechts, 3D of 2D. Beide kanten zijn bij mij volledig identiek, 3D aanzetten of niet, brilletje gebruiken of niet.

    Mijn broer heeft sinds een jaartje ook een 3D-tv, maar een LED, de Samsung UE55D6500. Ik legde hem even mijn situatie uit, en ook hij had op een jaar tijd amper 3D gekeken.
    Hij heeft dus ook deze problemen, alleen zijn films die het bij mij goed doen, bij hem minder en omgekeerd. Ook werkt bij hem dat Telenet demokanaal wel zoals het moet.

    Net zoals ik is het bij hem alleen te doen om een goeie tv en daar is hij ook heel tevreden over. 3D is voor hem, net zoals voor mij bijzaak, maar het is natuurlijk altijd wel leuker als deze optie goed werkt. Misschien is dit simpel op te lossen, qua setup of misschien nog iets anders.

    Heeft iemand hier enige ervaring mee?

    Ik vind het een beetje raar dat niemand reageerde op bovenstaande quote. Normaal krijg ik hier op alles een massa reacties.
    Heeft niemand dan enig probleem met 3D ... of misschien heeft niemand hier echt een oplossing voor?

    Gefeliciteerd Coen met je nieuwe toestel. Ik ben blij dat je eerste indrukken heel positief zijn. Dat was bij mij net zo, maar die indrukken bij mij zeker niet afgezwakt, integendeel.
    Even nog over de prijs gesproken. Tja, vanmorgen kreeg ik een mail van FOKA en daar zag ik hem (het was wel niet de 550 maar de 530) in superafslag staan van net onder de 1000 euro.
    Samsung PS59D550 - Samsung BD-5500 - Onkyo TX608SR - JBL ES 100 - JBL ES 30 - JBL ES 20 - JBL ES 25 - sub JBL 250 - Medi8er Med400

  17. #67

    Standaard

    Die is geen 3D. Dat is het grote verschil. Wel mooie scherpe prijs.

    Ik kan je wel aanraden heb beeld minstens met een goede calibratieblu ray in te stellen. Bijv. Disney WOW. Haal je er nog meer uit. Of natuurlijk profi laten calibreren.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  18. #68

    Standaard

    De 530 staat in Duitsland voor 889 euro, af te halen in Duisburg, Dortmund of Viersen en voor 10 euro meer ook in Köln.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •