De resultaten 1 tot 15 van 15 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Complete DVD boxen van alle Star Trek series

    Hallo,

    Ik was op de site van Bol.com aan het zoeken en de volgende dvd boxen vielen mij op:

    - Star Trek: Tos Box http://www.bol.com/nl/p/dvd/star-tre...829/index.html

    - Star Trek: Next generation http://www.bol.com/nl/p/dvd/star-tre...827/index.html

    - Star Trek Deep Space box: http://www.bol.com/nl/p/dvd/star-tre...826/index.html

    - star Trek Voyager: http://www.bol.com/nl/p/dvd/star-tre...265/index.html

    De box van Voyager heb ik al in diverse winkels gezien maar niet gekocht omdat ik als ik deze koop dan alle boxen wil hebben. Aangezien ik de boxen van de andere 3 nergens heb zien liggen vraag ik aan jullie of deze boxen inderdaad te koop zijn met nederlandse subs? Bol.com zet helaas wel vaker dingen op de site die ze niet hebben...

    Ik weet overigens dat in Enterpise niet noem maar daar staat geen volledige dvd box van op de site...

    Hoop dat jullie me kunnen helpen.

    Marco
    Laatst aangepast door Baatje : 07-02-2012 om 12:55

  2. #2

    Standaard

    Dit lijken mij de dvd uitgaves die al jaren geleden zijn uitgekomen in een nieuw jasje. Ik heb deze allemaal in de kast staan en ze zijn inderdaad met Nederlandse ondertiteling.

  3. #3

    Standaard

    zal anders wel eens een tweet naar webcare van bol sturen om te vragen of ze de boxen echt wel hebben...

  4. #4

    Standaard

    Volgens webcare van Bol zijn ze allemaal wel te bestellen. Gisteren een tweet gestuurd en dezelfde dag antwoord gehad. Erg netjes.

    Nu moet ik mezelf afvragen of ik € 309,-- voor deze boxen over heb + de losse dvd boxen van Enterprise...Maar dat is gelukkig een luxe keuze

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Baatje Bekijk bericht
    Volgens webcare van Bol zijn ze allemaal wel te bestellen. Gisteren een tweet gestuurd en dezelfde dag antwoord gehad. Erg netjes.

    Nu moet ik mezelf afvragen of ik € 309,-- voor deze boxen over heb + de losse dvd boxen van Enterprise...Maar dat is gelukkig een luxe keuze
    Je wilt niet weten wat ik voor betaald heb jaren geleden toen ze voor eerst te krijgen waren. Ondertussen TOS al weer vervangen door blu-rays hetzelfde zal zeker ook met TNG gaan gebeuren.

  6. #6

    Standaard

    Ik heb daar wel een vermoeden over want ik wil die boxen al jaren hebben maar bleef altijd tegen die prijzen aanlopen....

  7. #7

    Standaard

    309 euro voor 28 seizoenen is spot goedkoop. Daar kreeg 10 jaar geleden 3 TNG seizoenen voor.

  8. #8

    Standaard

    Ik heb ze stuk voor stuk gekocht toen ze uitkwamen en betaalde toen €75 - €80 per seizoen (en dat was nog door prijsvergelijking met een andere Mediamarkt, anders was ik nog duurder uit).
    En dat voor alle series . Enig voordeel is dat ik wel de mooie boxen heb.
    Reken maar na hoeveel dat is.

    €300.....het is echt niets voor zoveel seizoenen.

    Het domme is dat ik, net als homernt, met blu-ray weer overnieuw begin, eerst TOS, en nu TNG.

  9. #9

    Standaard

    En dan heb ik Voyager ook nog eens eerst op VHS gehad. Ik ga het niet eens uitrekenen je hebt hobby of niet.

  10. #10

    Standaard

    en dan ben ik benieuwd wat jullie met de dvd's doen.
    Staan die stof te vergaren of verkoop je ze nog voor een prikkie?
    Is er überhaupt nog vraag naar?

  11. #11

    Standaard

    Star Trek is en blijft tijdloos dus ik denk dat de vraag erna altijd wel zou blijven. Maar € 309,-- is zeker niet duur alleen zoals jullie zelf zeggen blu-ray is toch behoorlijk mooier. Ik heb alle series, op The next generation na, in zijn geheel achterelkaar gezien via boxen van familie. Dus de noodzaak om alles te kopen is niet zo groot maar ik ben ook een verzamelaar (dvd's en games) dus 1 complete box, in dit geval the next generation, is voor mij dan niet genoeg...

    Maar de hele Star Trek collectie blijft een gemis in mijn prive collectie...

  12. #12
    DavidB
    Guest

    Standaard

    Alleen jammer van de inhoudelijke boxart, dan zijn de losse seizoenen namelijk veel mooier.
    En voor die paar euro meer is het het wel waard.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    309 euro voor 28 seizoenen is spot goedkoop. Daar kreeg 10 jaar geleden 3 TNG seizoenen voor.
    Minder dan 3 jaar geleden heb ik alle 7 zilveren hardcase boxen van TNG voor € 15-20 p/s aangeschaft. Alleen seizoen 4 was iets duurder.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Minder dan 3 jaar geleden heb ik alle 7 zilveren hardcase boxen van TNG voor € 15-20 p/s aangeschaft. Alleen seizoen 4 was iets duurder.
    Dat was dan het koopje van het jaar ....

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat was dan het koopje van het jaar ....
    Dat was idd 1 van de betere DVD deals ooit ja. Alles zat nog in de seal.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •