De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard iPad als afstandsbediening

    Beste

    Ik heb momenteel
    De onkyo 809 versterker
    De Sony Hw30 beamen
    Xbmc media center
    Dreambox
    Beamerscherm van visions
    Tochiba 3D bluray
    Samsung 3D tv

    Nu is mijn vraag ik zit momenteel met 8 afstandsbedieningen en dit is echt niet meer te doen .
    Is er een manier om dit allemaal te bedienen met de iPad 2

    Mvg

  2. #2

    Standaard

    je hebt de xbmc app met de juiste poortinstelling kun je het dus gewoon bedienen

  3. #3

    Standaard

    Xbmc remote heb ik maar dit is enkel voor xbmc dus ben ik eigenlijk niet zoveel mee ik zoek een soort programma dat alles kan bedienen

  4. #4

    Standaard

    dan moet je een centraal punt creëren waar dit kan, je hebt geen infra rood op je ipad

  5. #5
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Je kan met RedEye theoretisch alles bedienen. Je hebt wel hun hardware nodig.
    http://thinkflood.com/products/redeye/

    Daarnaast zijn er nog meerdere mogelijkheden, maar daar kan je beter dit topic lezen:
    http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=114381.0
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  6. #6
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    RedEye zou 'k niet echt aanraden, de ervaringen met de iPhone versie zijn niet
    al te laaiend te noemen.

    iRule schijnt wel degelijk iets te zijn, maar heb hier geen ervaring mee, mijn
    handtekening zal wel één en ander verraden

    En zoals HTip reeds aangeeft zijn er ook een aantal leuke draadjes over AB's te
    vinden op HTForum.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  7. #7
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    RedEye zou 'k niet echt aanraden, de ervaringen met de iPhone versie zijn niet
    al te laaiend te noemen.
    Wist ik niet. Ik gebruik dan ook een Pronto

    iRule schijnt wel degelijk iets te zijn, maar heb hier geen ervaring mee, mijn
    handtekening zal wel één en ander verraden
    Heb ik vandaag nog iets over gelezen. De oprichter van het HTforum is dealer hiervan geworden. Feitelijk is het een app (iOS of Android), een app (Windows/Mac) en hardware van Global Cache. Die combi schijnt goed te werken.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  8. #8
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Wist ik niet. Ik gebruik dan ook een Pronto
    Jij ook al

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Heb ik vandaag nog iets over gelezen. De oprichter van het HTforum is dealer hiervan geworden. Feitelijk is het een app (iOS of Android), een app (Windows/Mac) en hardware van Global Cache. Die combi schijnt goed te werken.
    Ha dat is goed nieuws, tot voor kort waren de iRule en Global Cache spullen zeer
    moeilijk tot niet verkrijgbaar in de lage landen.

    Moet 'k maar weer eens het AB onderdeel op htforum een beetje meer in de gaten
    houden.
    Oh ben zelf ook nog altijd zeer tevreden met mijn Pronto maar ben altijd wel te
    vinden voor iets anders en nieuws
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  9. #9
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Jij ook al

    Oh ben zelf ook nog altijd zeer tevreden met mijn Pronto maar ben altijd wel te
    vinden voor iets anders en nieuws
    Ook al jaren een tevreden Prontogebruiker. Kost weliswaar veel tijd, maar je kan dan alles voor elkaar krijgen. De laatste 2 waren trouwens de Marantz-versies
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  10. #10

    Standaard

    irule lijkt mij wel wat maar heb eens de demo geprobeert maar snap er eelijk gezecht niets van hahaha

  11. #11
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skipke Bekijk bericht
    irule lijkt mij wel wat maar heb eens de demo geprobeert maar snap er eelijk gezecht niets van hahaha
    Iemand op het HTforum heeft zojuist een iRule configuratie gemaakt. Even zoeken en dan post ik hier de link...

    EDIT: Gevonden! => http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=85806.850
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  12. #12

    Standaard

    thx m8 ga eens wa info over vragen se

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •