De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Slotje: Dune HD Base 3.0 en draadloos netwerk

    Ik heb een Dune HD Base 3.0 en wil deze graag draadloos op het netwerk aansluiten, hoe kan ik dit doen?

    Is er alweer een opvolger van de HD Base 3.0 die wel draadloos netwerken kan?
    Laatst aangepast door Wim S. : 22-03-2012 om 13:58

  2. #2

    Standaard

    een dongle
    en der zijn inderdaad al een hoop nieuwe dunes...
    maar draadloos film streamen (hd) is ten zeerste af te raden
    waarom niet bekabeld?
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  3. #3

    Standaard

    Is ook niet om te streamen maar meer om bestanden over te zetten, zoals exporteren met bv Yadis etc. Maar heb de oplossing gevonden in de dune hd air, hoop dat die gaat werken.

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Is ook niet om te streamen maar meer om bestanden over te zetten, zoals exporteren met bv Yadis etc. Maar heb de oplossing gevonden in de dune hd air, hoop dat die gaat werken.
    hoe stream je dan?
    externe hdd via usb?
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    hoe stream je dan?
    externe hdd via usb?
    Klopt via een interne en externe hdd via usb..daarnaast heb ik dan een netwerk naar mijn pc, zodat ik eenvoudig bestanden kan overzetten van pc naar hdd's van de mediaspeler.

  7. #7

    Standaard

    Topic mag dicht, het probleem is opgelost met de dune hd air.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •