De resultaten 1 tot 15 van 15 worden weergegeven.

Discussie: Brazil Blu-ray

  1. #1

    Standaard Brazil Blu-ray

    Er lijken 4 versies in omloop te zijn:

    1. US (Universal, 132 minuten, goed beeld, DTS-HDMA 5.1) bron
    2. UK (Fox, 143 minuten, DD2.0) bron
    3. Internationaal (Fox, 143 minuten slecht beeld en geluid, DD2.0, NL subs) bron
    4. Frans (PathéFox, DTS HDMA 2.0) bron

    De Franse is nog niet uit , maar die lijkt het beste beeld en geluid te gaan hebben, alleen kan ik nog niet achterhalen of het de 143 minuten versie is en amazon.fr en blu-ray.com geven UK subs aan(maar hoe betrouwbaar is dat).
    Wel vreemd dat 2 en 3 niet hetzelfde zijn, maar misschien dat dat zo lijkt door dat de bron van de UK versie zijn speler in het Engels heeft staan.

    Covers(Zelfde volgorde als boven, DE is een wendecover):



    Laatst aangepast door peptalk : 10-02-2012 om 16:28
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #2

    Standaard

    Ik snap niet waarom de Uk een verlengde versie heeft en de US (ok ander bedrijf) maar toch.
    En enkel DD 2.0?
    Ondertiteling is ook maar flauwtjes, enkel een sdh.

    Die internationale versie zullen we hier dan ook krijgen allicht.
    Ben aan het twijfelen tussens de US en de Uk versie.

  3. #3

    Standaard

    Lastig dit. je hebt ook behoorlijk wat versies van deze film.

    • U.S Cinematical Version
    • Terry Gilliams Final Cut
    • Love-Conquers all-versie.
    • Gilliam's Directors Cut.

    Mijn voorkeur gaat uit naar de directors cut, omdat dit de enige versie is die ik ooit gezien heb van deze fantastische film. Welke versie is volgens jullie de beste versie van deze film?

  4. #4

    Standaard

    Ik hoop stiekem op een criterion release.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JT H. Bekijk bericht
    Ik hoop stiekem op een criterion release.
    Dat zou idd. aan alle twijfel een eind maken
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dat zou idd. aan alle twijfel een eind maken

    Of een release a la Blade Runner, met alle 5 versies erin. De ultimate collection

  7. #7

    Standaard

    Ik heb de UK uitgave en dat is de DC. Ik kan zeggen dat het beeld er prima uitziet en dat geluid ook goed is. De duitse uitgave lijkt mij gezien de review een andere transfer dan de engelse. Ik ken alleen de DC omdat ik altijd heb begrepen dat dat de versie is die je moet hebben.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Ik heb de UK uitgave en dat is de DC.
    Kun je aangeven welke audio en subs op de UK versie staan?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Of een release a la Blade Runner, met alle 5 versies erin. De ultimate collection
    I`m in
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Kun je aangeven welke audio en subs op de UK versie staan?
    DD2.0 en English SDH en er staat 136 minuten op de achterkant maar dat klopt dus niet.

    Toch raar dat beide uitgaven zowel de duitse als engelse van Fox zijn. Er wordt een 5 gegeven voor het beeld en dat is de engelse uitgave echt niet eerder een 8 of een 9 in mijn optiek.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    DD2.0 en English SDH en er staat 136 minuten op de achterkant maar dat klopt dus niet.

    Toch raar dat beide uitgaven zowel de duitse als engelse van Fox zijn. Er wordt een 5 gegeven voor het beeld en dat is de engelse uitgave echt niet eerder een 8 of een 9 in mijn optiek.
    Ik ben ook heel erg verbaasd, maar ja misschien is die Duitser wel een zeikerd...of zou hij echt anders zijn??
    Ik vind het ook heel vreemd dat die Engelse alleen maar UK audio en subs heeft, dat zou dan een speciale versie voor de UK en misschien Australië zijn of zo.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #12

    Standaard

    Het zal niet de eerste keer zijn dat ik een andere mening ben toegedaan als de reviewer.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik ben ook heel erg verbaasd, maar ja misschien is die Duitser wel een zeikerd...of zou hij echt anders zijn??
    Dan ben je zeker vergeten om de screenshots van de review kijken. Deze release is werkelijk drama. Het lijkt wel vHS





  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Dan ben je zeker vergeten om de screenshots van de review kijken. Deze release is werkelijk drama. Het lijkt wel vHS
    Ik kijk eigenlijk nooit screenshots, maar deze zien er wel erg slecht uit, dat is wel heel eenvoudig te zien...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #15

    Standaard

    Ik heb nog even wat stukjes gekeken en ik blijf erbij dat het beeld prima is. Het heeft een constante lichte grain maar dat mag je verwachten van film van midden jaren tachtig. Verder is het scherp met goed verzadige kleuren.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •