Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
De resultaten 151 tot 158 van 158 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Weet iemand welke aflevering van friends het is waar ze nederlands praten (het ezel gebeuren enzo) Hoe ie heet of alleen welk seizoen het was? Ik vond het wel leuk en wil hem downloaden, maar 10 seizoenen aan episode guides doornemen gaat me een beetje ver...
    "Gentlemen, you can't fight in here! This is the War Room."

  2. #152

    Standaard

    In Goodbye Lenin verkochtten ze na de val van de muur Hollandse augurken
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #153

    Standaard

    Er is een film met Meg Ryan en hierin krijgt zij een zoen van een oud mannetje vlak voor haar bruiloft en hier door gaat ze gekke dingen doen waaronder het uitspreken van een Nederlandse zin.....
    In Assassins (Stallone) is er een afspraak met enkele Hollanders in een hotel, alleen wordt er weer Duits gesproken....
    Vast al eens genoemd ;Do not disturb, Jenifer Tilly en William Hurt op zoek naar hun dochter in Amsterdam... :wink:
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  4. #154

    Standaard

    Eurotrip was 'n beetje jammer hoe Amsterdam er daar uit zag! Leek meer op een klein oud-Italiaans stadje, het enige was het gemeen was, was een gracht.

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mvmoock
    owjah en in the bourne supremacy
    gaat de cia heel kort in adam iemand ophalen (maar ik denk dat de beeldne zijn geschoten in berlijn mjah)
    klopt... allemaal duitse kentekenplaten


    In de serie Lost zit er ook een kleine verwijzing in naar Amsterdam.
    de [spoiler:f20d157036]vrouw van Michael verhuisd naar Amsterdam vanwege haar werk[/spoiler:f20d157036].

  6. #156

    Standaard

    @ Ron Kars

    'Ik ben momenteel bezig met een opleiding fotonica, en hoop daarna op de filmschool van Los Angeles te komen. Dus wie weet sta ik over 30 jaar tussen dit lijstje.'


    Heb je al films gemaakt Ron, ben er wel benieuwd naar, heb je een site of een plek waar wat materiaal van je opstaat?

    Wat is fotonica?

  7. #157
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    En hopelijk is deze Nederlander nog even te zien in Deuce Bigalow: European Gigolo als dronken student aan de bar

  8. #158

    Standaard

    Het hoort er niet helemaal bij hier, maar ik wilde toch even mijn favoriete nedelandse acteur in Hollywoodfilms en -series noemen:

    Carel Struijcken!

    http://www.imdb.com/name/nm0835393/

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •