De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Aansluiting dvd recorder op kpn all in 1 pakket

    Ik heb mijn dochter een panasonic dvd recorder cadeau gedaan die aangesloten moet worden op een all in 1 pakket van kpn. Het enige probleem is de aansluiting op of het opnamekastje van kpn of tv om programma's (voornamelijk kleuterprogramma's van baby tv e.d.) op te nemen op de dvd recorder en dan op een schijfje te branden voor in de auto. Wie kan mij (mijn dochter dan) even helpen om aan te geven hoe het beste de dvd recorder aan te sluiten zodat ook op deze recorder programma's worden opgenomen. Op het opnamekastje van kpn worden ook programma's opgenomen die je later weer kan afspelen, maar hoe krijg je deze in de dvd recorder of rechtstreeks op de dvdrecorder aangesloten? Voor mij met twee linkerhanden wat techniek betreft is het een raadsel.
    Wie zou mij even kunnen adviseren? Ik krijg allerlei tegenstrijdige berichten voornamelijk van kpn waarvan de een beweert dat het wel kan en de ander beweert weer dat het niet kan.
    Bedankt alvast.

  2. #2

    Standaard

    beste wallenkade,

    Wat voor aansluitingen zitten op de dvd Recorder? (HDMI IN, Scart IN,...) en waarmee is het kasje van de kpn op de tv aangesloten (scart/ HDMI).

    Groeten Roogiertje

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •