De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Hawaii Five O (2010)



    Cast:
    Alex O'Loughlin - Steve McGarrettt
    Scott Caan - Danny "Danno" Williams
    Daniel Dae Kim - Chin Ho Kelly
    Grace Park - Kono Kalakaua


    Zag dat hier nog geen topic over was.

    Normaal kijk ik dit soort series zelden..maar omdat ik fan van Alex O'Loughlin ben en ik pas geleden weer eens zijn oude serie Moonlight gekeken heb, had ik besloten deze serie ook eens een kans te geven en heb de DVD box van seizoen 1 besteld die ik nu aan het kijken ben.

    Moet zeggen dat ik hem echt goed vindt. Ik heb geen vergelijkings materiaal omdat ik de originele serie uit de 60er jaren nooit gezien heb, en heb eerlijk gezegd ook geen interesse in de oude serie of om hem daarmee te gaan vergelijken. Ik kijk er dus met frisse ogen naar en een open mind en ik vindt het een hele leuke serie.
    De actie is goed, de humor is leuk en vindt de manier waarop Steve McGarrett and Danno met elkaar omgaan ook heel leuk.
    Ben zowat aan het eind van seizoen 1 en ga hem zeker verder kijken.

    In de US zijn ze al met seizoen 2 bezig. Vindt trouwens de begin tune ook echt fantastisch, eentje die echt blijft hangen en omdat ik nu dus zo'n 3 a 4 afleveringen per avond kijk als het even kan..loop ik dus af en toe dagen met die tune in mijn hoofd. LOL Maar ja er zijn slechtere deuntjes om in je hoofd te hebben.

    McGarrett: When I say “book em’ Danno” it’s a term of endearment.
    Danno: Ok, do it every day… I like it.

  2. #2

    Standaard

    En laatste nieuws, Hawaii Five-O is opgepikt voor een 3e seizoen.
    McGarrett: When I say “book em’ Danno” it’s a term of endearment.
    Danno: Ok, do it every day… I like it.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •