Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 32 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Flashpoint seizoen 1 (3DVD) - 1,99 bij Veronica

    Flashpoint 3 dvd-box voor maar € 1,99 + gratis veronica magazine


    http://www.veronicatv.nl/programmas/...ashpoint-stunt

    Voorwaarden:
    - Je ontvangt het eerste seizoen van Flashpoint samen met editie 11 van Veronica Magazine. Ook wanneer je geen abonnee bent van Veronica Magazine ontvang je de dvd samen met een gratis Veronica Magazine editie 11.
    - Het verschuldigde bedrag wordt na ontvangst van je bestelling geïncasseerd.
    - Draag zorg voor voldoende saldo en geef een rekeningnummer zonder incassoblokkade door.

  2. #2

    Standaard

    En als het net werkt als via de e-mail bestelling wordt je doorgelinkt en kun je seizoen 2 voor zo'n 5 euro + 1.95 euro aan verzendkosten bestellen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    En als het net werkt als via de e-mail bestelling wordt je doorgelinkt en kun je seizoen 2 voor zo'n 5 euro + 1.95 euro aan verzendkosten bestellen.
    Hoe bedoel je? Ik heb vorige week seizoen 1 besteld voor €1,99, maar werd niet doorgelinkd om seizoen 2 te kunnen bestellen.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M-EX(treem) Bekijk bericht
    Hoe bedoel je? Ik heb vorige week seizoen 1 besteld voor €1,99, maar werd niet doorgelinkd om seizoen 2 te kunnen bestellen.
    Ik kreeg via e-mail van Veronica de mogelijkheid om seizoen 1 ook zo goedkoop te bestellen. Heb van die optie gebruik gemaakt, en werd vervolgens de mogelijkheid geboden om ook seizoen 2 voor zo'n 5 euro + 1.95 euro (verzending) te bestellen. Deze wordt dan toegestuurd met de Veronicagds van week 12. Bovendien kreeg ik het advies om mijn mail goed in de gaten te houden voor seizoen 3.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Ik kreeg via e-mail van Veronica de mogelijkheid om seizoen 1 ook zo goedkoop te bestellen. Heb van die optie gebruik gemaakt, en werd vervolgens de mogelijkheid geboden om ook seizoen 2 voor zo'n 5 euro + 1.95 euro (verzending) te bestellen. Deze wordt dan toegestuurd met de Veronicagds van week 12. Bovendien kreeg ik het advies om mijn mail goed in de gaten te houden voor seizoen 3.
    Ik zie het in een oude mail staan:
    Ps: Houd je mailbox de komende weken goed in de gaten. We gaan namelijk ook het tweede en derde seizoen van Flashpoint tegen stuntprijzen aanbieden.

    Maar ik zie nergens een link om seizoen 2 te kunnen bestellen.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M-EX(treem) Bekijk bericht
    Ik zie het in een oude mail staan:
    Ps: Houd je mailbox de komende weken goed in de gaten. We gaan namelijk ook het tweede en derde seizoen van Flashpoint tegen stuntprijzen aanbieden.

    Maar ik zie nergens een link om seizoen 2 te kunnen bestellen.
    Toe ik via de e-mail seizoen 1 bestelde werd ik daarna doorgeschakeld naar een nieuwe pagina voor het bestellen van seizoen 2, tot mijn verrassing. De mail deed daar geen melding van.
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 24-02-2012 om 23:10
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  7. #7

    Standaard

    De actie met het eerste seizoen van Flashpoint is helaas afgelopen.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M-EX(treem) Bekijk bericht
    Ik zie het in een oude mail staan:
    Ps: Houd je mailbox de komende weken goed in de gaten. We gaan namelijk ook het tweede en derde seizoen van Flashpoint tegen stuntprijzen aanbieden.

    Maar ik zie nergens een link om seizoen 2 te kunnen bestellen.
    Ik had ook precies dezelfde melding en ik kreeg ook geen link voor seizoen 2.

    En nu? Hoe kunnen deze personen dan seizoen 2 wel bestellen voor de aktieprijs???? Heeft iemand deze link?

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door francojager Bekijk bericht
    Ik had ook precies dezelfde melding en ik kreeg ook geen link voor seizoen 2.

    En nu? Hoe kunnen deze personen dan seizoen 2 wel bestellen voor de aktieprijs???? Heeft iemand deze link?
    De link voor seizoen 2 stond niet in de mail. Mogelijk werd ik online doorgeschakeld omdat ik zo vroeg bestelde. Bij mij is intussen de de koopsom van seizoen 1 én 2 afgeschreven.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    De link voor seizoen 2 stond niet in de mail. Mogelijk werd ik online doorgeschakeld omdat ik zo vroeg bestelde. Bij mij is intussen de de koopsom van seizoen 1 én 2 afgeschreven.
    Ik denk niet dat het ligt aan het feit dat je zo vroeg hebt besteld. Ik heb namelijk direct het eerste seizoen besteld op het moment dat ik Veronica Magazine heb ontvangen. Daar stond namelijk deze aktie in. Ook werd er aangegeven dat je je mail in de gaten moest houden, omdat seizoenen 2 en 3 ook met fikse kortingen door het Veronica Magazine worden aangeboden.

    Slechte zaak van Veronica Magazine dat nu seizoen 2 voor sommigen wel beschikbaar is en voor anderen weer niet!

    Heeft iemand een emailadres van Veronica Magazine waar je deze klacht kunt indienen?

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door francojager Bekijk bericht
    Ik denk niet dat het ligt aan het feit dat je zo vroeg hebt besteld. Ik heb namelijk direct het eerste seizoen besteld op het moment dat ik Veronica Magazine heb ontvangen. Daar stond namelijk deze aktie in. Ook werd er aangegeven dat je je mail in de gaten moest houden, omdat seizoenen 2 en 3 ook met fikse kortingen door het Veronica Magazine worden aangeboden.

    Slechte zaak van Veronica Magazine dat nu seizoen 2 voor sommigen wel beschikbaar is en voor anderen weer niet!

    Heeft iemand een emailadres van Veronica Magazine waar je deze klacht kunt indienen?
    Hadden jullie mogelijk een adblocker aanstaan?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    De link voor seizoen 2 stond niet in de mail. Mogelijk werd ik online doorgeschakeld omdat ik zo vroeg bestelde. Bij mij is intussen de de koopsom van seizoen 1 én 2 afgeschreven.
    Nadat ik seizoen 1 had besteld werd ik automatisch doorgeschakeld om het tweede seizoen ook te bestellen.
    Nou, dat had ik dus meteen gedaan. Maar als je die link kopieërde kwam je gewoon op de site waar je alleen seizoen 1 kon bestellen, dus da's toch wel wat raar.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Hadden jullie mogelijk een adblocker aanstaan?
    En toch blijft het vreemd. Gelukkig heb ik het mailtje bewaard van deze aktie en daar staat toch duidelijk in dat je je mailbox in de gaten moet houden voor een aktie voor seizoenen 2 en 3 en die mail heb ik nooit ontvangen:

    MAILBERICHT VERONICA MAGAZINE:

    Beste abonnee,
    Wij hebben weer een fantastische aanbieding voor je kunnen regelen. Jij kunt nu voor de laagste prijs ooit het het eerste seizoen van de hit‐serie Flashpoint bestellen. 13 afleveringen op 3 dvd's, in totaal meer dan 9 uur spanning en sensatie! Bestel nu en betaal maar € 1,99! Je betaalt geen verzendkosten!
    Klik hier om te bestellen

    Met vriendelijke groet,
    Team Veronica Magazine

    Ps: Houd je mailbox de komende weken goed in de gaten. We gaan namelijk ook het tweede en derde seizoen van Flashpoint tegen stuntprijzen aanbieden.

  14. #14

    Standaard Wel besteld, maar niet ontvangen

    Ik heb de DVD besteld, maar nog niet ontvangen. Dat magazine dat je er bij kreeg trouwens ook niet.

    Weet iemand hier wanneer Veronica Magazine - editie 11 in de bus zou moeten liggen?
    Laatst aangepast door Youckle : 11-03-2012 om 11:20

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Youckle Bekijk bericht
    Ik heb de DVD besteld, maar nog niet ontvangen. Dat magazine dat je er bij kreeg trouwens ook niet.

    Weet iemand hier wanneer Veronica Magazine - editie 11 in de bus zou moeten liggen?
    Ik neem aan uiterlijk week 11, dus deze week. Had de box al zaterdag jl. verwacht.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  16. #16

    Standaard

    Ik heb op 15 februarie seizoen 1 en 2 al besteld. en heb idd een mail gehad toen ik 1 bestelde over 2.
    maar heb nog steets niks in de bus gevonden.
    neem aan dat seizoen 1 deze week in de bus valt aangezien magazine 11 over week 11 gaat. weet iemand er meer over ??

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco van Dijk Bekijk bericht
    Ik heb op 15 februarie seizoen 1 en 2 al besteld. en heb idd een mail gehad toen ik 1 bestelde over 2.
    maar heb nog steets niks in de bus gevonden.
    neem aan dat seizoen 1 deze week in de bus valt aangezien magazine 11 over week 11 gaat. weet iemand er meer over ??
    Nummer 11 komt inderdaad deze week uit.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  18. #18

    Standaard

    Zojuist ontvangen!

    Niks geen info over het bestellen van seizoen 2 meegeleverd.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  19. #19

    Standaard

    Ook vandaag ontvangen. Tevens mail ontvangen met link naar bestelprocedure seizoen 2:
    http://www.veronicatv.nl/programmas/...ashpoint-stunt

  20. #20

    Standaard

    Dit is waarschijnlijk gebeurd n.a.v. mijn klacht van vorige week.

    Dit is het antwoord dat ik vorige week van Veronica ontving:

    Goedemorgen heer Jager,

    Dank voor uw reactie, vervelend dat de link niet meer werkt.

    Op donderdag 15 maart wordt een mailing verzonden naar de bestellers van seizoen 1.1 om seizoen 1.2 te bestellen.
    Bestelperiode is tot en met 26 maart. Wordt meegeleverd met Veronica Magazine nummer 14.

    Donderdag 5 april wordt een mailing verzonden naar de bestellers van seizoen 1.2 om seizoen 2.1 te bestellen.
    Bestelperiode is tot en met 16 april. Wordt meegeleverd met Veronica Magazine nummer 17.


    Met vriendelijke groet,

  21. #21

    Standaard

    Seizoen 2 is zojuist op de mat gevallen.

  22. #22

    Standaard

    Seizoen 3 is nu voor €11,94 te bestellen op http://www.veronicatv.nl/programmas/...ashpoint-stunt.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Seizoen 3 is nu voor €11,94 te bestellen
    Ja, gisteren besteld. Ik snap alleen niet waarom seizoen 3 twee keer zoveel moet kosten als seizoen 2, terwijl seizoen 3 weer vijf episodes minder telt. Zo'n zelfde truc van stijgende prijzen per seizoen haalden ze ook uit met The Big Bang Theory.

    Maar ja, we zijn nu helemaal hooked aan Flashpoint, en 11,94 is geen slechte prijs natuurlijk.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy Langeveld Bekijk bericht
    Ja, gisteren besteld. Ik snap alleen niet waarom seizoen 3 twee keer zoveel moet kosten als seizoen 2, terwijl seizoen 3 weer vijf episodes minder telt. Zo'n zelfde truc van stijgende prijzen per seizoen haalden ze ook uit met The Big Bang Theory.

    Maar ja, we zijn nu helemaal hooked aan Flashpoint, en 11,94 is geen slechte prijs natuurlijk.
    Hoe nieuwer hoe duurder. Ik heb seizoen 3 ook maar besteld, €20,87 voor 3 seizoenen is een zeer mooie prijs.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  25. #25

    Standaard Flashpoint Seizoen 3

    Ik heb het Veronica Magazine ontvangen van week 17, maar ik heb niet het derde seizoen ontvangen van deze serie. Dit was namelijk wel vermeld.

    Heeft iemand het derde seizoen ontvangen bij het Veronica Magazine van week 17?

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •