Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 32 van 32 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door francojager Bekijk bericht
    Ik heb het Veronica Magazine ontvangen van week 17, maar ik heb niet het derde seizoen ontvangen van deze serie. Dit was namelijk wel vermeld.

    Heeft iemand het derde seizoen ontvangen bij het Veronica Magazine van week 17?
    Zag - gisteren geloof ik - mail dat men tot 6 mei seizoen 3 nog kan bestellen. Dus de box zal daarna verstuurd worden, verwacht ik.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door francojager Bekijk bericht
    Ik heb het Veronica Magazine ontvangen van week 17, maar ik heb niet het derde seizoen ontvangen van deze serie. Dit was namelijk wel vermeld.

    Heeft iemand het derde seizoen ontvangen bij het Veronica Magazine van week 17?
    Uit mijn bevestigingsmail:
    Je ontvangt het derde seizoen van Flashpoint samen met editie 18 van Veronica Magazine. Ook wanneer je geen abonnee bent van Veronica Magazine ontvang je de dvd samen met een gratis Veronica Magazine editie 18.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve G. Bekijk bericht
    Uit mijn bevestigingsmail:
    Je ontvangt het derde seizoen van Flashpoint samen met editie 18 van Veronica Magazine. Ook wanneer je geen abonnee bent van Veronica Magazine ontvang je de dvd samen met een gratis Veronica Magazine editie 18.
    Zo luidde mijn bevestigingsmail ook, dus afgaande op die mail zal 'ie deze week wel op de mat vallen (bevestigingen van vorige seizoenen waren ook altijd correct)....we wachten rustig af....
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  4. #29

    Standaard

    Voor diegene die ze niet besteld hebben bij Veronica maar ze alsnog willen hebbeb/kopen:
    Zag dat seizoenen 1 tm 3 bij Bol inmiddels in de pre-order staan
    en leverbaar vanaf 27.06.2012 voor 12,99
    Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there....

  5. #30

    Standaard

    Seizoen 3 is binnen!
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  6. #31

    Standaard

    Gisteren keurig in de brievenbus aangetroffen

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gilex Bekijk bericht
    Voor diegene die ze niet besteld hebben bij Veronica maar ze alsnog willen hebbeb/kopen:
    Zag dat seizoenen 1 tm 3 bij Bol inmiddels in de pre-order staan
    en leverbaar vanaf 27.06.2012 voor 12,99
    Zag ze bij wehkamp voor €9,99 per stuk.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •