De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Hoe panasonic GT20e steeds op THX houden

    Hello,

    misschien zit het antwoord in een klein hoekje, maar ik vind het niet.
    Telkens ik mijn blu ray opstart (panasonic DMT-bdt300), springt mijn tv naar 'bestandstype cinema is geselecteerd', ik hou hem liever op thx voor blu ray's. Kan ik THX niet koppelen aan de ingang van de blue ray?
    En hoe natuurlijk.
    Ik zou ook de waardes van cinema kunnen veranderen naar die van thx, maar vind dat het anders moet kunnen, niet?

  2. #2

    Standaard

    Dat kan gewoon hoor. Als je de HDMI ingang die je voor Blu-ray selecteert en vervolgens via het beeldmenu de modus aanpast naar THX, zou hij hier de volgende keer gewoon op moeten blijven staan.
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  3. #3

    Standaard

    dat is het nu net,

    ik zet het op thx vanaf dat ik de blue ray speler opstart, maar vanaf dat je een film start, switched hij terug naar 'cinema'.
    Telkens opnieuw

  4. #4

    Standaard

    Misschien iets van Viera link instelling?
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  5. #5

    Standaard

    Ook ik heb de G20 in combinatie met Panasonic BR-speler, maar heb dit probleem niet. Geen idee hoe dit op te lossen. Normaal gezien zou deze instelling onthouden moeten worden.

  6. #6

    Standaard

    heb nu eens goed gekeken en al mijn andere bronnen schakelen netjes naar thx, enkel de pana blue ray wil een eigen leven

    In de handleiding van de tv vond ik niet veel, zal de handleiding van de blue ray eens opsnorren

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •