Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789
De resultaten 201 tot 215 van 215 worden weergegeven.

Discussie: Nathan en Eric

  1. #201

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    ...en de meeste die er nu nog wat over zeggen weten totaal niet hoe alles is gelopen
    Nee, dat klopt. Ik weet inderdaad blijkbaar niet precies hoe het is gelopen (ik neem aan dat je op mij doelde). Dus zou het heel fijn zijn als jij of iemand anders dat dan eens zou uitleggen. Dan kan ik hieruit mijn eigen conclusie trekken. Want de informatie kwam inderdaad veel van 1 kant, dus sorry als ik overhaaste conclusies heb getrokken.


  2. #202
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy


    Dus zou het heel fijn zijn als jij of iemand anders dat dan eens zou uitleggen.
    is een lang verhaal en niet ze boeiend

  3. #203

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    is een lang verhaal en niet ze boeiend
    Voor mij misschien wel als mij wordt verweten:
    Idd ja...en de meeste die er nu nog wat over zeggen weten totaal niet hoe alles is gelopen

    Ik heb in ieder geval geen zin om hier verder een probleem van te maken, ik probeer alleen aan te geven dat de lezers van deze en andere threads geen beeld kunnen vormen als slechts een van de twee partijen het woord voert.

    Ik zal in deze thread in ieder geval niet meer posten (tenzij posts aan mij worden gericht), omdat dit blijkbaar tot ergernis lijdt, waar dit van mij uit niet de bedoeling was.


  4. #204
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy




    Ik zal in deze thread in ieder geval niet meer posten
    is het beste ja
    kom er kort op neer dat er van een mugje een giga olifant is gemaakt met wat verwijten over en weer
    maar nogmaals het is echt niet zo boeiend als het lijkt dus gewoon vergeten deze en vrolijk verder gaan met de rest van het forum
    ga ik ook doen
    ikzelf heb er overigens niks mee te maken hoor met dat conflikje

  5. #205

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Ik weet inderdaad blijkbaar niet precies hoe het is gelopen (ik neem aan dat je op mij doelde). Dus zou het heel fijn zijn als jij of iemand anders dat dan eens zou uitleggen. Dan kan ik hieruit mijn eigen conclusie trekken. Want de informatie kwam inderdaad veel van 1 kant, dus sorry als ik overhaaste conclusies heb getrokken.
    Excuses aanvaard, ik ga niet uitleggen wat er precies is gebeurd ander komt dat hele verhaal weer ter sprake en daar heb ik geen zin in en de crew denk ik ook niet.

  6. #206

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool

    is een lang verhaal en niet ze boeiend
    Er zijn er maar weinig die het hele verhaal kennen en daar behoor jij niet tussen hoor.Dus al zou je het verhaal willen vertellen aan Timothy...dan moet je eerst alle feiten op een rijtje zetten

  7. #207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Ik heb in ieder geval geen zin om hier verder een probleem van te maken, ik probeer alleen aan te geven dat de lezers van deze en andere threads geen beeld kunnen vormen als slechts een van de twee partijen het woord voert.
    Idd, dat stoorde mij dus ook, maar ik kon niet discussieren, omdat ik gebanned werd, daarom staat er maar 1 kant van het verhaal. Toen ik unbanned werd was de discussie al gesloten dus kon ik niks meer zeggen (om de vrede te bewaren)

  8. #208
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Er zijn er maar weinig die het hele verhaal kennen en daar behoor jij niet tussen hoor.Dus al zou je het verhaal willen vertellen aan Timothy...dan moet je eerst alle feiten op een rijtje zetten
    klop maar ik weet wel genoeg........helaas

  9. #209
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Ik vind niet dat het hele verhaal nog een keer doorgenomen
    hoeft te worden.Ik heb het allang voor mijzelf afgesloten.
    Mensen denken nu eenmaal anders dan hun medemensen,
    wat inprincipe goed is, maar in dit soort gevallen soms zulke
    hevige discussies oprakelt waardoor je dan de grootste
    problemen krijgt.Zo erg dat zelfs e-mailtjes niet beantwoord
    worden ondanks je het allemaal wil uitpraten en probeert
    de vrede te bewaren.Daarbij komt dat woorden via internet,
    chatbox e-mail of forum maakt niet uit, vaak verkeerd worden
    opgenomen.Iemands stemming is moeilijk af te lezen uit de
    woorden dat die persoon zegt of beter gezegd schrijft.

    In ieder geval is het onbelangrijk dit soort verhalen wat
    inmiddels behoort bij categorie nutteloze informatie en
    categorie oude koeien, opnieuw naar boven te halen.
    Mensen die alsnog willen weten hoe het gelopen is en
    waarom en waardoor enz uit nieuwsgierigheid zijn juist
    de mensen, niks persoonlijks bedoeld mensen die zich
    aangesproken voelen, die er weer sensatie van maken
    terwijl het allemaal zo klaar als een klontje is.

    Betreft de sfeer, nog even een paar woordjes, ik heb het
    idee, of ik het nu aan mijzelf te danken heb of aan andere
    is niet van toepassing, 2 zijn 2 schuld, dat ik constant zodra
    ik de url dvd.nl intik dat ik dan op eierschalen loop.Vandaar
    dat ik niet meer veel op het forum te zien ben.Jammer
    maar helaas is dit niet anders.Maybe in een ander leven
    wat meer geluk

  10. #210
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    mooie woorden paul
    lijk me een mooie afsluiter voor deze thread


    EINDE

  11. #211

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul Hauer
    Betreft de sfeer, nog even een paar woordjes, ik heb het
    idee, of ik het nu aan mijzelf te danken heb of aan andere
    is niet van toepassing, 2 zijn 2 schuld, dat ik constant zodra
    ik de url dvd.nl intik dat ik dan op eierschalen loop.Vandaar
    dat ik niet meer veel op het forum te zien ben.Jammer
    maar helaas is dit niet anders.
    Paul, ook ik heb deze thread weer zien "opleven"...
    En ik merk aan mezelf ook dat ik bepaalde grapjes, toespelingen niet meer maak, gewoon omdat ik absoluut geen zin meer heb in al dat gesodemieter eromheen...eigenlijk wel triest..
    Ik merk ook (via MSN of pm) dat de oudgedienden 't net zo ervaren...zonde hoor...maar laten we er geen woorden meer aan vuil maken...'t lost namelijk toch niks op, weten we nu..

  12. #212

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Isis


    Paul, ook ik heb deze thread weer zien "opleven"...
    En ik merk aan mezelf ook dat ik bepaalde grapjes, toespelingen niet meer maak, gewoon omdat ik absoluut geen zin meer heb in al dat gesodemieter eromheen...eigenlijk wel triest..
    Ik merk ook (via MSN of pm) dat de oudgedienden 't net zo ervaren...zonde hoor...maar laten we er geen woorden meer aan vuil maken...'t lost namelijk toch niks op, weten we nu..
    ach ach ach. Wat weer een kommer en kwel.
    Ik bemoei me niet met de discussie, maar dit soort opmerkingen trek ik niet zo goed.
    We zijn toch allemaal volwassen mensen, handel daar ook naar.
    En het ligt echt alleen niet aan een ander. Waar 2 ruzien hebben 2 schuld.

    Je moet toch gewoon grapjes kunnen maken. Ook over een onderwerp waar je zelf wat heftigere emoties bij hebt. Dat is toch veel relaxter. Een beetje relativeren!

    Nieuwe forummers mogen best op een oude post reageren. Dat voor de betrokkenen de discussie is afgelopen betekent niet dat er niet meer over gesproken mag worden. Ook al weet zo iemand de details van het verhaal niet.

    Mensen in hun waarde laten en meningsverschillen bijleggen en vergeten hoort er gewoon bij. Laat oude zaken je er niet van weerhouden iets te zeggen (Britte) !!
    Robert.

  13. #213

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tossie


    <knip!>Nieuwe forummers mogen best op een oude post reageren. Dat voor de betrokkenen de discussie is afgelopen betekent niet dat er niet meer over gesproken mag worden. Ook al weet zo iemand de details van het verhaal niet.
    (Britte) !!
    In dit geval ben ik dat niet met je eens. Het voegt namelijk niks toe aan een reeds afgesloten discussie, in die zin, dat partijen hun conclusies hebben getrokken. Nieuwe forummers (of anderen die tijdens de discussie links hebben laten liggen) kunnen naar mijn idee beter beperken tot het lezen van de posts. dwz natuurlijk niet zeggen dat je dan ook geen eigen mening mag hebben, maar wel tot het onnodig oprakelen van deze thread. Van mij mag hier dan ook een slotje op.
    Verder ben ik het wel met je eens, maar sluit ik me ook aan bij de woorden van Paul

  14. #214

  15. #215

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Dubbeldam
    Kan hier geen slotje op? Ouwe koeiuhhhhhhhhh
    U vraagt, wij draaien

Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •