Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 215 worden weergegeven.

Discussie: Nathan en Eric

  1. #1

    Standaard Nathan en Eric

    zucht...

    Aangezien de draad Marrie, hann en ies gesloten is en ik nog niet ben uitgesproken, dan toch maar een nieuwe draad. Jullie hadden toch wel ff kunnen wachten met dichtgooien? Jullie lopen kennelijk liever weg voor kritiek dan er iets mee te doen.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik

    Ik wil nog even toevoegen dat ik een aantal van de oudere threads maar heb gesloten, maar op zich maakt het natuurlijk geen klap uit, want er werd toch al niet meer in gepost.

    Daarbij had ik een hele zooi van deze threads nog nooit gezien, wat mij weer brengt bij mijn eerdere opmerking: "meldt dit soort dingen a.u.b!".

    Dan kan Marije wel lekker gaan denken dat ik dagelijks die hele General Chat ga napluizen, maar dat doe ik dus niet. Ik ben geen vuilruimer.
    Dus wat voor mobiel iemand heeft is nuttig om te weten? Dan vind ik een blijk van waardering naar forumleden nog wel nuttiger Maar ja, zo zie je maar hoe subjectief dit is. Filmgerelateerde smilies kan ik dus ook t nut niet van inzien, leuk om samen met smilies lasergungevechten te houden ofzo Volgens mij is of alles op general chat nutteloos. Offtopic op general-chat? Bestaat volgens mij niet hoor
    doe maar gek, gewoon is ook zo overschat

    mijn site

  2. #2

    Standaard Re: Nathan en Eric

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marije van der mark
    zucht...

    Aangezien de draad Marrie, hann en ies gesloten is
    !!!

    dit is de eerste thread die ik bekijk, dus heb dit nog niet gezien... erg jammer nathan, das het enige wat ik erover te zeggen heb.. heel erg jammer
    The greatest thing, you'll ever learn,
    is just to love, and be loved in return...

  3. #3

    Standaard

    Er is zojuist een lompe olifant door onze porseleinkast (verliefd...) gesneld dames, helaas kaaspinda's.

    Ik had op z'n minst wel een seintje verwacht... Maar goed, ik neem aan dat het een vergissing was, dus ik wacht wel even totdat het wordt hersteld.

  4. #4

    Standaard

    [b]Ik heb niet heel deze thread gelezen, maar een thread die begint met alleen maar 'zucht' slaat natuurlijk helemaal nergens op. We hebben eerder al eens met Luther van gedachte mogen wisselen en toen verzekerde hij me dat hij niet post met het doel om zijn positie in de top 10 veilig te stellen. Ik denk daar heel anders over moet ik zeggen.
    Ik (en met mij de overige mensen van de crew) hebben totaal geen zin om politieagentje te spelen, en getouwtrek over wat wel en wat niet mag is zonde van onze tijd.
    Gebruik het forum gewoon voor nuttige zaken, ook in General Chat. Dat het niet met DVD te maken hoeft te hebben wil nog niet zeggen dat je hier de hele boel maar kan 'onderkladderen' met totaal zinloze topics. Als je over 'niets' wil ouwehoeren dan raad ik je aan de chat daarvoor te gebruiken.
    Beetje lullig om luther nu aan te halen terwijl die draad net zo goed een reactie was op een draad die martin was begonnen en door nathan gesloten. Jammer dat hij dan nu het doelwit is
    Getouwtrek over wat wel en niet mag? Het is nu gewoon compleet onduidelijk wat mag en niet mag. Dat jullie met een forum general chat komen, lijkt me in te houden dat er over van alles en nog wat gepost mag worden.
    doe maar gek, gewoon is ook zo overschat

    mijn site

  5. #5

    Standaard

    Nu kan je hier reageren op de post van Isis Nathan

    [b]Goed gedaan hoor Nat; een draadje sluiten omdat JIJ er 't nut niet van in ziet... Misschien kan dat ook iets over jou zeggen?!

    <knip>

    Isis.
    doe maar gek, gewoon is ook zo overschat

    mijn site

  6. #6

    Standaard Re: Nathan en Eric

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marije van der mark
    Offtopic op general-chat? Bestaat volgens mij niet hoor
    Hier sluit ik me helemaal bij aan..waarvoor is 't nou anders General Chat?
    Laat mensen lekker kletsen, daar doen we niemand kwaad mee, toch?

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marije van der mark
    Beetje lullig om luther nu aan te halen terwijl die draad net zo goed een reactie was op een draad die martin was begonnen en door nathan gesloten.
    daar wond ik me dus net ook héél erg over op! het is makkelijk om lekker van het onderwerp te veranderen en op die manier te proberen toch nog je punt te maken... echt een belachelijk gedoe dit, willen jullie ons nou echt weg hebben ofzo???
    The greatest thing, you'll ever learn,
    is just to love, and be loved in return...

  8. #8

    Standaard

    Voor alle duidelijkheid zal ik mijn post uit de betreffende thread hier nogmaals plaatsen:

    "Ik heb niet heel deze thread gelezen, maar een thread die begint met alleen maar 'zucht' slaat natuurlijk helemaal nergens op. We hebben eerder al eens met Luther van gedachte mogen wisselen en toen verzekerde hij me dat hij niet post met het doel om zijn positie in de top 10 veilig te stellen. Ik denk daar heel anders over moet ik zeggen.

    Ik (en met mij de overige mensen van de crew) hebben totaal geen zin om politieagentje te spelen, en getouwtrek over wat wel en wat niet mag is zonde van onze tijd.
    Gebruik het forum gewoon voor nuttige zaken, ook in General Chat. Dat het niet met DVD te maken hoeft te hebben wil nog niet zeggen dat je hier de hele boel maar kan 'onderkladderen' met totaal zinloze topics. Als je over 'niets' wil ouwehoeren dan raad ik je aan de chat daarvoor te gebruiken."


    Dat er onduidelijkheid is over wat wel en wat niet mag komt omdat het forum geen politiestaat is. Zolang alles 'goed' loopt zijn regels niet nodig. Maar bepaalde zaken op het forum naar onze mening niet kloppen dan verzinnen we inderdaad nieuwe regels waar je bij staat...

    De thread in kwestie is overigens door mij gesloten en niet door Nathan.
    Eric van Ballegoie

  9. #9

    Standaard

    Brrrrrrr, lekker sfeertje hangt er, jongens en meisjes.

    Kunnen we hier niet gewoon wat aan doen, zodat we weer gezellig verder kunnen?
    Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakataluk, agh burzum-ishi krimpatul

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hanna
    daar wond ik me dus net ook héél erg over op! het is makkelijk om lekker van het onderwerp te veranderen en op die manier te proberen toch nog je punt te maken... echt een belachelijk gedoe dit, willen jullie ons nou echt weg hebben ofzo???
    Wij willen niemand weghebben. Wij willen het forum een beetje ordelijk houden en in tijden dat onze servers door technische problemen toch al overbelast zijn kunnen we 'onzinnige' topics missen als kiespijn. General Chat legt zowiezo al een zeer zware belasting op de servers waardoor de echt 'nuttige' discussies moeilijker gevoerd kunnen worden in de piekuren.
    Eric van Ballegoie

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    [i]"Ik heb niet heel deze thread gelezen, maar een thread die begint met alleen maar 'zucht' slaat natuurlijk helemaal nergens op. We hebben eerder al eens met Luther van gedachte mogen wisselen en toen verzekerde hij me dat hij niet post met het doel om zijn positie in de top 10 veilig te stellen. Ik denk daar heel anders over moet ik zeggen.
    Komt ook nogal over als stemmingmakerij, niet oke.
    doe maar gek, gewoon is ook zo overschat

    mijn site

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Wij willen niemand weghebben. Wij willen het forum een beetje ordelijk houden en in tijden dat onze servers door technische problemen toch al overbelast zijn kunnen we 'onzinnige' topics missen als kiespijn. General Chat legt zowiezo al een zeer zware belasting op de servers waardoor de echt 'nuttige' discussies moeilijker gevoerd kunnen worden in de piekuren.
    Ik ga in herhaling vallen vrees ik, maar goed.. Schaf dan de hele general chat af, ipv onderscheid te maken.
    doe maar gek, gewoon is ook zo overschat

    mijn site

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie


    Wij willen niemand weghebben. Wij willen het forum een beetje ordelijk houden en in tijden dat onze servers door technische problemen toch al overbelast zijn kunnen we 'onzinnige' topics missen als kiespijn. General Chat legt zowiezo al een zeer zware belasting op de servers waardoor de echt 'nuttige' discussies moeilijker gevoerd kunnen worden in de piekuren.
    Kijk daar hebben we het eerste nuttige argument. Is het geen idee om te beginnen met de threads waar het langst niet in is gepost?

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pascalnet
    Er is zojuist een lompe olifant door onze porseleinkast (verliefd...) gesneld dames, helaas kaaspinda's.

    Ik had op z'n minst wel een seintje verwacht... Maar goed, ik neem aan dat het een vergissing was, dus ik wacht wel even totdat het wordt hersteld.
    Hee, wat is dit nu weer? Waar moet ik nu naar toe met al mijn brandende vragen over de liefde! Welke maloot sluit er nu een thread met 828 posts? Of ik ben gek.
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie

    Zolang alles 'goed' loopt zijn regels niet nodig. Maar bepaalde zaken op het forum naar onze mening niet kloppen dan verzinnen we inderdaad nieuwe regels waar je bij staat...
    De thread in kwestie is overigens door mij gesloten en niet door Nathan.
    Hallo Eric, dan maar een berichtje naar jou, aangezien ik al 2x behoorlijke lappen tekst heb getypt en er graag een objectieve mening van een crewlid op zou willen krijgen en 't van Nathan maar niet krijg.
    Ik erger me eraan dat er een draad in de General Chat wordt gesloten, alleen maar omdat Nathan 'm bestempeld als "niet interessant", voor ons dus wel..en wat je zegt: er vielen geen doden en/of gewonden, kortom: No harm was done.
    Daar is de General Chat toch voor; even over iets anders kletsen dan over dvd's..wil je a.u.b. mijn berichtje(gecopy/pasted door Marij) nog 's doorlezen en je besluit heroverwegen..ik weet dat je daarmee misschien 't gevoel hebt Nathan af te vallen, maar dat is niet zo...je maakt er hooguit wat mensen blij mee..het enige wat we willen is lekker kletsen en ook wij willen natuurlijk geen gezeur...maar nogmaals, een draad dichtgooien omdat je er zelf geen feeling mee hebt, kan m.i. niet...
    Alvast bedankt, Isis.

  16. #16

    Standaard

    Iedereen maakt persoonlijke overwegingen, ook mensen van de crew. De ene moderator zal een thread wel sluiten de andere niet. Ik moet eerlijk bekennen dat ik het grootste deel van de General Chat zo on-interessant vind dat ik niet eens de moeite neem om het door te lezen. Ik weet dus niet precies welke thread je het nu over hebt, maar een thread die begint met alleen maar 'zucht' in de eerste post gaat gewoon per definitie op slot als het aan mij ligt.

    Verder geldt ook in general chat dat topics wel gewoon on-topic moeten blijven. Het is wat mij betreft niet zo dat General Chat het anarchie-hoekje van het forum is. Threads die van het orignele topic afgaan krijgen dus (net als op de rest van het forum) een slotje. Dat dit niet altijd gebeurd is denk ik logisch: Wij van de crew spenderen meer tijd aan de andere delen van het forum en letten vaak dus niet op in het General Chat deel.

    Wat betreft de belasting van de server: Oude berichten maken niets uit. Het is juist het posten van nieuwe berichten en het steeds opnieuw opvragen van pagina's met (soms doelloze) discussies wat voor problemen zorgt en de HELE site vertraagt.
    Eric van Ballegoie

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Ik weet dus niet precies welke thread je het nu over hebt, maar een thread die begint met alleen maar 'zucht' in de eerste post gaat gewoon per definitie op slot als het aan mij ligt.

    Verder geldt ook in general chat dat topics wel gewoon on-topic moeten blijven. Het is wat mij betreft niet zo dat General Chat het anarchie-hoekje van het forum is. Threads die van het orignele topic afgaan krijgen dus (net als op de rest van het forum) een slotje. Dat dit niet altijd gebeurd is denk ik logisch: Wij van de crew spenderen meer tijd aan de andere delen van het forum en letten vaak dus niet op in het General Chat deel.

    Wat betreft de belasting van de server: Oude berichten maken niets uit. Het is juist het posten van nieuwe berichten en het steeds opnieuw opvragen van pagina's met (soms doelloze) discussies wat voor problemen zorgt en de HELE site vertraagt.
    Het topic was "Isis en Marije". De zucht was een positieve zucht (duim omhoog), meer woorden waren kennelijk niet nodig. De meeste posts waren ontopic (over Isis en mij dus).

    Wat de belasting van de server betreft: Oude berichten zijn misschien de belasting niet, maar ze wekken wel een reactie op en daarmee kennelijk dus vertraging voor de server.
    Nu ben ik er helemaal geen voorstander van om de General Chat te sluiten, maar dat is in ieder geval duidelijk.

    Edit: Je zei ergens anders nog iets over de chat. Misschien is het een idee om de chat dan 24 per dag beschikbaar te maken.
    doe maar gek, gewoon is ook zo overschat

    mijn site

  18. #18

    Standaard

    Nou werk ik als ontwikkelaar aan het internetbankieren van een grote Nederlandse bank, en als we daar problemen met performance hebben gaan we toch echt eerst naar de infrastructuur kijken, i.p.v. delen van de site buiten werking stellen. Ik snap best dat het hier misschien niet zo zwart/wit is, en dat jullie wellicht niet in staat zijn er zomaar een nieuwe server bij te knallen, maar die problemen met performance waren er volgens mij ook al vóór dat genoemde threads zijn opgestart.

  19. #19
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Ik had even een opmerking naast dit gedoe

    (akkefietje 3 als ik me het nu goed herriner in dit jaar )

    Oude threads vertragen niks, maar om het forum netjes
    op orde te krijgen en te houden vind ik dat threads die
    gesloten zijn en al zolang erop staan die kunnen dan
    toch gewoon worden verwijderd.

    Ik heb het argument wel eens gehoord dat de threads
    niet worden verwijderd maar slechts worden gesloten
    om zo de leden te laten zien hoe het dus niet hoort.Nu
    vind ik dat je dat ook duidelijk kan maken met 3 of 4
    gesloten threads en niet nodig is dat te laten zien
    met een stuk of 10 a 15.Verwijder die zooi dan wordt
    het, sowieso al voor mij, een stuk overzichtelijker en
    wie weet misschien zal het nog sneller gaan ook

    Succes !

  20. #20

    Standaard

    Eric, jouw manier van selecteren kennen we al langer dan vandaag.....


    (Je kan die post er misschien afhalen?!)

  21. #21

    Standaard

    Edit door moderator: off-topic

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olivier Laemont
    Eric, jouw manier van selecteren kennen we al langer dan vandaag.....


    (Je kan die post er misschien afhalen?!)
    En wat is precies de positieve bijdrage van jouw post aan deze discussie?
    Eric van Ballegoie

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Ik weet dus niet precies welke thread je het nu over hebt, maar een thread die begint met alleen maar 'zucht' in de eerste post gaat gewoon per definitie op slot als het aan mij ligt...

    ....Wij van de crew spenderen meer tijd aan de andere delen van het forum en letten vaak dus niet op in het General Chat deel.
    Dit is dan waarschijnelijk gelijk de oorzaak van dit probleem. Omdat jullie niet vaak op het General Chat gedeelte zitten, kan ik me voorstellen dat je een thread die met 'zucht' begint niet begrijpt. Dat is dus een kwestie van niet weten wat er speelt op dat gedeelte van het forum. Die 'zucht' werd door een aantal mensen gelijk goed opgepakt omdat die wel wisten wat er speelde...

    Oh ja, nog een verzoekje, kunnen jullie die thread 'welke auto heb je?' dichtgooien aub? Boeit me namelijk voor geen meter
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  24. #24

    Standaard Re: Nathan en Eric

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marije van der mark
    Jullie lopen kennelijk liever weg voor kritiek dan er iets mee te doen.
    We hebben er alles over gezegd wat er te zeggen valt en daarom heeft Eric de thread dichtgegooid.

    En blijkbaar is het ook niet genoeg om dit via MSN uit te praten, maar vind je weer een hele nieuwe thread starten dramatischer ofzo?!?

    Ik maak er in ieder geval zo weinig mogelijk woorden meer aan vuil. Je weet hoe we er over denken.

    En dat ik niet op Isis' post inga, heeft niks te maken met het feit dat ik niet wil reageren, maar ik post gewoon niet als ik niet iets toe te voegen heb wat ik al heb gemeld. Zouden sommige off-topic posters ook eens moeten doen. (Wie de schoen past...)

  25. #25
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Ik wil absoluut niet vervelend zijn hoor mensen, maar ik vind
    wel als je een 'onzin a fun' thread wil starten doe dat dan wel
    met inhoud.Een thread die begint met *zucht* zie ik als het
    binnenpretje van Marije, Isis, Luther en Martin.Dat geeft niks
    alleen weten andere dus totaal niet waar jullie het over hebben.
    Dat beheer hem dan dichtgooit is niet een rare reactie.

    Kijk, over het dichtgooien van threads die je niet interessant
    vind, dat slaat natuurlijk nergens op.Van mij mag in principe
    alles open blijven want mij hindert het niet.Dus Martin
    Watvoor auto heb je , dat is gewoon een algemene thread
    om je andere mede forummers wat beter te leren kennen

    Ik hoop trouwens dat jullie, zowel crew als de eerder genoemde
    personen, het weer met elkeer eens kunnen worden want tot
    nu toe vind ik vaste klanten zoals de mensen die genoemd zijn een aanwinst voor het forum.Zou jammer zijn als dat meningsverschil het allemaal zou verpesten.

Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •