Pagina 2 van 9 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 215 worden weergegeven.

Discussie: Nathan en Eric

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin van Tuijl
    Oh ja, nog een verzoekje, kunnen jullie die thread 'welke auto heb je?' dichtgooien aub? Boeit me namelijk voor geen meter
    Heerlijk al dat sarcasme..
    Eric van Ballegoie

  2. #27
    Anonymous
    Guest

    Standaard Re: Re: Nathan en Eric

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Zouden sommige off-topic posters ook eens moeten doen. (Wie de schoen past...)
    Ga weer eens kritiek leveren

    Maar ik vind wel dat de crew daar best eens wat specifieker
    op in mag gaan.Wie de schoen past, dat is precies hetzelfde
    als het volgende :

    Een werknemer werkt voor zijn gevoel enorm goed maar de
    groep vind dat hij het niet goed doet.Zo'n persoon moet je
    dan sturen, motiveren om zijn werk te verbeteren en misschien
    te laten zien hoe het anders kan.

    Met posten zie ik het zo, iedereen post op zijn manier, en dat
    vinden andere of een groep of een crew misschien raar of niet
    gepast, maar reageer daar dan op.Ga het niet bij een woorden-
    wisseling, ruzie vind ik even een groot woord, dat dan eventjes
    erin slingeren want dan kan je natuurlijk nog meer rare reacties
    verwachten.Wees direct hierin.

  3. #28

    Standaard Re: Re: Re: Nathan en Eric

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul Hauer
    Een werknemer werkt voor zijn gevoel enorm goed maar de
    groep vind dat hij het niet goed doet.Zo'n persoon moet je
    dan sturen, motiveren om zijn werk te verbeteren en misschien
    te laten zien hoe het anders kan.
    Heb je groot gelijk in en bij nieuwe forumleden probeer ik dan ook altijd zo duidelijk mogelijk uit te leggen waar hem de schoen wringt.
    Maar je zou denk ik wel kunnen aannemen dat mensen die hier al langer rondlopen dan vandaag inmiddels wel weten hoe of wat.

  4. #29

    Standaard Re: Re: Nathan en Eric

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    We hebben er alles over gezegd wat er te zeggen valt en daarom heeft Eric de thread dichtgegooid.

    En blijkbaar is het ook niet genoeg om dit via MSN uit te praten, maar vind je weer een hele nieuwe thread starten dramatischer ofzo?!?

    Ik maak er in ieder geval zo weinig mogelijk woorden meer aan vuil. Je weet hoe we er over denken.

    En dat ik niet op Isis' post inga, heeft niks te maken met het feit dat ik niet wil reageren, maar ik post gewoon niet als ik niet iets toe te voegen heb wat ik al heb gemeld. Zouden sommige off-topic posters ook eens moeten doen. (Wie de schoen past...)
    Omdat jullie alles gezegd hebben wat er te zeggen valt, moet de draad dus dicht? Wij hebben geen recht van spreken en dus wordt ons de mond dus gesnoerd?

    Ik heb idd geen zin om met jou iets via MSN uit te praten wat op het forum begonnen is. Een "openbare discussie" waar meer mensen deel van uitmaken ga ik niet onder 2 ogen afmaken. Heel simpel, ik zie de drama niet.

    Wat dat off-topic betreft: die schoen past me niet zo, hier en daar maak ik wel eens een off-topic opmerking, maar ik kan mezelf nou geen off-topic poster noemen, dus weet dan niet wat dat met mij te maken heeft

    En inmiddels weet ik nog niet waar de General Chat nou wel voor is bedoeld
    doe maar gek, gewoon is ook zo overschat

    mijn site

  5. #30

    Standaard Re: Re: Re: Nathan en Eric

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul Hauer
    Een werknemer werkt voor zijn gevoel enorm goed maar de
    groep vind dat hij het niet goed doet.Zo'n persoon moet je
    dan sturen, motiveren om zijn werk te verbeteren en misschien
    te laten zien hoe het anders kan.
    Heb je groot gelijk in en bij nieuwe forumleden probeer ik dan ook altijd zo duidelijk mogelijk uit te leggen waar hem de schoen wringt.
    Maar je zou denk ik wel kunnen aannemen dat mensen die hier al langer rondlopen dan vandaag inmiddels wel weten hoe of wat. Goede communicatie is belangrijk, maar ik schat de vaste leden wel zo slim in dat ze zelf wel weten tot hoever ze kunnen gaan.

    Kennelijk smeken een aantal figuren om een hardere aanpak en het laatste wat ik wil is politieagentje gaan spelen.

  6. #31

    Standaard

    Zit net wat bij te lezen op het forum... Wat is hier vandaag allemaal gebeurd? Precies een relletje ontstaan tussen bepaalde crewleden en bepaalde forummers.
    Volgens mij hebben de crew en de leden zich grotendeels altijd correct tegenover elkaar gedragen. Zonde dat de goede sfeer in het gedrag komt door een meningsverschil dat dreigt te escaleren en mogelijk zijn invloed op het hele forum gaat krijgen.
    Mijn voorstel aan de crew: plaats een of ander persbericht op de site waarin jullie stellen waarom jullie zus of zo op bepaalde threads/posts reageren. Als crew moeten jullie nu eenmaal investeren in een goede, duidelijk en correctie relatie met jullie leden, is gewoon in het belang van jullie site.
    Van de forumleden mag anderzijds ook verwacht worden dat het spel een beetje serieus gespeeld wordt. Ouwehoeren moet zijn plaats op het forum kunnen blijven behouden maar laat het gewoon niet overvloeien in verschillende andere threads. Is een delicate kwestie, ik weet het maar met FAIR PLAY AAN BEIDE KANTEN kom je heel ver.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul Hauer
    Ik wil absoluut niet vervelend zijn hoor mensen, maar ik vind
    wel als je een 'onzin a fun' thread wil starten doe dat dan wel
    met inhoud.Een thread die begint met *zucht* zie ik als het
    binnenpretje van Marije, Isis, Luther en Martin.Dat geeft niks
    alleen weten andere dus totaal niet waar jullie het over hebben.
    Dat beheer hem dan dichtgooit is niet een rare reactie.

    Kijk, over het dichtgooien van threads die je niet interessant
    vind, dat slaat natuurlijk nergens op.Van mij mag in principe
    alles open blijven want mij hindert het niet.Dus Martin
    Watvoor auto heb je , dat is gewoon een algemene thread
    om je andere mede forummers wat beter te leren kennen
    Die zucht van Martin zegt veel meer over Martin, dan wat voor auto iemand rijdt over een ander. Volgens mij leer je dus veel beter iemand kennen door een zucht.
    doe maar gek, gewoon is ook zo overschat

    mijn site

  8. #33

    Standaard Re: Re: Re: Re: Nathan en Eric

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Kennelijk smeken een aantal figuren om een hardere aanpak en het laatste wat ik wil is politieagentje gaan spelen.
    Ik neem aan dat je mij daar oa mee bedoelt. Zeg dat dan ook gewoon. Overigens zit ik er dus helemaal niet op te wachten om door jou te worden aangepakt. Ik ken nog wel mensen door wie ik liever wordt aangepakt
    Wat politieagentje spelen betreft: volgens mij is dit nu net wat je wel doet.


    PS onze draad heeft inmiddels 200 views, dus zo oninteressant is ie kennelijk niet
    doe maar gek, gewoon is ook zo overschat

    mijn site

  9. #34

    Standaard

    Volgens mij hebben voor- en tegenstanders van het gevoerde beleid intussen hun zegje wel gedaan. De crew beslist uiteindelijk toch wat gebeurt -of je het eens bent met de motivatie of niet. Zij doen het werk, dus wat mij betreft mogen ze.

    Ga in godsnaam verder in de ouwehoer-thread want deze discussie leidt toch niet meer tot een wijziging van wederzijdse standpunten.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  10. #35

    Standaard Re: Re: Re: Re: Re: Nathan en Eric

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marije van der mark
    Ik ken nog wel mensen door wie ik liever wordt aangepakt
    Nou laat mij er even buiten wil je....

    Maar goed, ik vind op z'n minst een 'waarschuwing' wel op z'n plaats. Zo maar va banque een thread op slot gooien is ongepast.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Groot
    Brrrrrrr, lekker sfeertje hangt er, jongens en meisjes.

    Kunnen we hier niet gewoon wat aan doen, zodat we weer gezellig verder kunnen?
    Idd....lekker in de ouwehoer-draad, daar is hij toch voor? Laat onverlet ik met de dames van mening ben, dat er wel meer onzinnige-draadjes in de general chat mogen worden gesloten

  12. #37
    Anonymous
    Guest

    Standaard Re: Re: Re: Re: Nathan en Eric

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    en het laatste wat ik wil is politieagentje gaan spelen.
    Sorry dat ik dit een beetje grof zeg, maar dan moet je géén
    crewmember worden...

    Kijk, nogmaals om het werk maar even erbij te pakken, wij
    hebben ook dagelijks te maken met kleuters die niet weten
    of willen weten hoe het werkt.Je moet altijd met het stokkie
    klaar staan om mensen een tik op hun vingers te geven.

    Als crewmember heb je denk ik aan een aantal regels te houden
    en ben je constant bezig mensen te sturen.Kijk titel is leuk maar
    je heb als 't ware een taak, naast het schrijven van nieuwsbeirchten
    en reviews of course, ben je ook een forum medewerker en ben
    je er het forum voor iedereen zo vriendelijk mogelijk te houden
    en zo schoon mogelijk, en daarmee doel ik op nutteloze threads.

    Als je dus nu gaat roepen dat je géén zin heb om politieagentje
    te spelen dan betwijfel ik wel of je dan goed op je plaats zit want
    het is eenmaal niet anders.Zoals je zei, er zijn altijd mensen bij
    die een harde aanpak nodig hebben, en neeeeeeeee daar bedoel
    ik verder niemand mee

  13. #38

    Standaard Re: Re: Re: Re: Re: Nathan en Eric

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marije van der mark
    PS onze draad heeft inmiddels 200 views, dus zo oninteressant is ie kennelijk niet
    Over bandbreedte van nuttige topics wegslurpen gesproken.

  14. #39

    Standaard Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nathan en Eric

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Over bandbreedte van nuttige topics wegslurpen gesproken.
    Ja daar ga je dus de fout in! Maar ik neem aan dat je dat nu zelf ook wel inziet....?

  15. #40

    Standaard Re: Re: Re: Re: Re: Nathan en Eric

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul Hauer
    Als je dus nu gaat roepen dat je géén zin heb om politieagentje
    te spelen dan betwijfel ik wel of je dan goed op je plaats zit want
    het is eenmaal niet anders.Zoals je zei, er zijn altijd mensen bij
    die een harde aanpak nodig hebben, en neeeeeeeee daar bedoel
    ik verder niemand mee
    Op zich vind ik de taak om hier en daar in te grijpen helemaal niet erg, dat hoort inderdaad bij de crewstatus. Maar het is gewoon zonde dat het altijd op deze manier moet.

    Ik vind het vooral erg voor de mensen die wél serieus zijn hier op het forum, die worden hiervan de dupe. Het is toch eigenlijk van de gekke dat off-topic threads zoveel capaciteit van de nuttige topics (waar dit forum uiteindelijk voor bedoeld is) wegnemen?

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t
    Volgens mij hebben voor- en tegenstanders van het gevoerde beleid intussen hun zegje wel gedaan. De crew beslist uiteindelijk toch wat gebeurt -of je het eens bent met de motivatie of niet. Zij doen het werk, dus wat mij betreft mogen ze.

    Ga in godsnaam verder in de ouwehoer-thread want deze discussie leidt toch niet meer tot een wijziging van wederzijdse standpunten.
    Sorry hoor, maar volgens mij kunnen we zelf heel goed bepalen wanneer we uitgepraat zijn Op de oh-thread dit voortzetten is nogal zinloos want daar heb ik al in geen eeuwen een crewlid gezien.
    doe maar gek, gewoon is ook zo overschat

    mijn site

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t
    Zij doen het werk, dus wat mij betreft mogen ze.

    Ga in godsnaam verder in de ouwehoer-thread want deze discussie leidt toch niet meer tot een wijziging van wederzijdse standpunten.
    Lieve Mark t,
    misschien is 't je ontgaan hoor maar van de General Thread/t zijn we ook al 2x uitgekickt en we kregen 't advies van de mod. om hiero te posten, dusse..

  18. #43

    Standaard Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nathan en Eric

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Over bandbreedte van nuttige topics wegslurpen gesproken.
    Als je dat draadje nou niet gesloten had, waren er lang niet zoveel posts bijgekomen, dusse.... kijk naar jezelf
    doe maar gek, gewoon is ook zo overschat

    mijn site

  19. #44

    Standaard Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nathan en Eric

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Over bandbreedte van nuttige topics wegslurpen gesproken.
    Met zo'n antwoord kom je echt niet veel verder Nathan. Als crewmember gebiedt de etiquette toch wel dat je een tactvol antwoord geeft, ook al heb je je stelling al zo vaak herhaald en ben je het niet eens met bepaalde forumleden. Volgens mij doet Marije nu echt niet moeilijk en met dergelijke antwoorden laat je deze discussie gewoon verder aanmodderen. Alle respect voor je mening Nathan, maar als crewmember ligt het initiatief om bepaalde beslissingen in het belang van het forum te nemen mede in jouw handen. En dan verwacht je toch wel een meer tactvol antwoord in deze gevoelige discussie. Wie gelijk heeft laat ik nu in het midden maar je zou veel meer bereiken door Marije niet zo persoonlijk aan te pakken. Mijn excuses als je het niet zo bedoeld maar het komt bij mij alleszins zo over.

  20. #45

    Standaard

    Het lijkt mij toch vrij eenvoudig:

    Dvd.nl is een leuk forum, voor mij (mede) een bron van info mbt dvd's en wat daarbij hoort. Niet-dvd gerelateerde info/posts zijn bijzaak. Dat er een ouwehoer-draad is (en ja, daar leuter ik ook regelmatig, maar off-topic leuteren doe ik daar dus ook zoveel mogelijk), vind ik goed alternatief, zoniet een geste van de crew.

    Met het beleid van de crew in deze kun je het niet mee eens zijn (en dat mag je ook zeker uiten), maar de crew (of een deel daarvan) heeft het forum opgericht en bepaalde regels gesteld, en pleegt - neem ik aan - ook de nodige investeringen, geld en anderzins. Zo werkt het, daar kun je over bakkeleien totdat je een ons weegt, anders zou ik zelf een alternatief (forum) starten.
    Overigens mag idd wel meer de bezem door de general-chat.

    Deze discussie leidt nergens toe, wel dat eerder dat alle niet-dvd gerelateerde threads worden gesloten, en dat wil niemand toch? Mijn suggestie: over tot de orde van dag.

    Off-topic (Oops! ) : Paul, heb je wel je wapenstokje en je politieuniform bij je voor de bille(n)-koek?

  21. #46

    Standaard

    Nou, nou, nou, nou.... Kan ik jullie niet eens meer een paar weekjes alleen laten?

    Aangezien ik me bijna een jaar lang, dagelijks met het modereren van het DVD.nl forum heb beziggehouden, was ik in het kader van broodnodige rust even een tijdje wat minder aanwezig.
    De andere crewleden waren zo vriendelijk om gezamelijk en naar eigen inzicht een extra oogje in het zeil te houden. Maar nu lees ik hier dat er weer eens wat onenigheid over het General Chat sub-forum is ontstaan?

    Goed... Laat ik nog een keertje uitleggen wat ik al een jaar lang als "simpele natte vinger regels" voor dit sub-forum heb gehanteerd...

    De leidraad voor de forumleden:
    1. De discussies passen niet bij de onderwerpen van de andere sub-fora.
    2a. De discussies gaan over aktuele gebeurtenissen in de wereld.
    ...of...
    2b. De discussies gaan over bepaalde gebeurtenissen en/of liefhebberijen van forumleden.

    De taak van Offie en mij:
    Alle kwebbels over dagelijkse ditjes-en-datjes worden gesloten met een verwijzing naar de ENIGE thread die hiervoor is bedoeld:
    Ouwehoer Topic (2): With Love for Offie..

    Sommige onderwerpen zitten soms op het randje van wat volgens de bovenstaande leidraad toelaatbaar is, maar wordt getolereerd wanneer blijkt dat het merendeel van de forumleden positief op de discussie reageert.
    Threads die uiteindelijk worden bevolkt door 4 of 5 gezellig kwekkende personen, zouden ook door mij naar het rijk van de ouwehoergoden worden verwezen...

  22. #47
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin de Goeij
    Paul, heb je wel je wapenstokje en je politieuniform bij je voor de bille(n)-koek?
    Nee hoor, kan ook zonder

  23. #48

    Standaard

    Zojuist een aantal off-topics verwijderd.

    Het spijt me bijzonder mensen, maar ik vind het wel van zeer grote minachting richting de crew getuigen dat sommige mensen zelfs in deze thread 'geinige' off-topics gaan posten.. Ik vind dat werkelijk van een diep-triest niveau.

    Wat wil je ermee berijken? Op mijn persoontje na werkt iedereen vrijwillig en belangenloos aan deze site en iedereen stopt veel vrije tijd in het forum en in het modereren ervan. Is het soms jullie doel is om ons zoveel mogelijk te dwarsbomen of om het forum om zeep te helpen? Zo ja, laat het dan even duidelijk weten, dan is dat ten minste duidelijk.
    Eric van Ballegoie

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Isis
    Lieve Mark t,
    misschien is 't je ontgaan hoor maar van de General Thread/t zijn we ook al 2x uitgekickt en we kregen 't advies van de mod. om hiero te posten, dusse..
    Met dank voor de vriendelijke reactie. Ik lees de ouwehoer-thread niet, dus wat daar allemaal gebeurd is weet ik niet. 't Leek me alleen zinvoller om de discussie uit de inmiddels beruchte 'zucht'-thread daar verder te voeren i.p.v. hier nog wat verwijten over en weet te maken. Verspilde moeite. In en via deze thread wordt de sfeer tussen leden en crew (en tussen leden onderling?) alleen maar grimmiger, zonder dat er verder nog veranderingen ten goede te verwachten zijn. De crew heeft beslist. Daar kun je het mee eens zijn of oneens. Ik denk dat alle standpunten nu wel naar voren zijn gebracht.
    Verwacht je dat er nog iets gaat wijzigen aan het standpunt van de beide kampen? Lijkt me niet. Vandaar mijn suggestie om naar de ouwehoer-thread te gaan. Daar kan weer naar hartelust over allerlei off-topic zaken gepost worden.
    Misschien kunnen we deze thread anders beter omdopen in de blaas-eens-wat-stoom-af-thread. 't Zou een aantal posters hier goed doen. En anders is een afkoelperiode wellicht aan de orde...
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  25. #50

    Standaard

    Zo he... Lekker aan het rellen allemaal ??

    Ik zal nog eens een stelling in de groep gooien dan maar: Het is toch een dvd forum ??

    Wees eens gewoon blij dat er een general chat afdeling inzit, de jongens van dvd.nl kunnen die idd ook gewoon weglaten, scheelt ze een hoop gedoe met servers etc..

    Meerdere mensen ergeren zich aan het geouwehoer van andere leden.. als jullie nou ook nog gaan lopen klagen over die nutteloze threads, dan is het hek helemaal van de dam..

    Dus in de prachtige woorden van Eddie Murphy, tijdens zijn 1983 optreden Delerious:

    If you dont like it, you can get the f*ck out !!
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

Pagina 2 van 9 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •