Pagina 3 van 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 215 worden weergegeven.

Discussie: Nathan en Eric

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    <MEGAKNIP>
    Is duidelijk, redelijk en wel een beetje jammer Maar goed dan kan de verliefddraad wel weer open? please?
    Bedankt weer voor de heldere uitleg, nu niet meer weggaan dus, of een pieper een idee?
    doe maar gek, gewoon is ook zo overschat

    mijn site

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Het spijt me bijzonder mensen, maar ik vind het wel van zeer grote minachting richting de crew getuigen dat sommige mensen zelfs in deze thread 'geinige' off-topics gaan posten.. Ik vind dat werkelijk van een diep-triest niveau.

    Wat wil je ermee berijken? ...<scheur>... Is het soms jullie doel is om ons zoveel mogelijk te dwarsbomen of om het forum om zeep te helpen?
    Hehehehe... Dan mogen ze wel met wat zwaarder geschut komen, want ik blijf modereren totdat ik er dood bij neer val...
    Eric.... Don't worry... Onwetendheid of sabotage... Mij krijgen ze niet makkelijk klein...

  3. #53

    Standaard

    Hebben jullie het trouwens zelf ook door dat het een handjevol leden zijn die hier zo'n grote ophef over maken ??

    Meeste mensen willen gewoon over films/dvds etc posten/lezen.. Een verliefd thread open je toch op een contact forum ofzo ?? Of posten jullie misschien DAAR je mening over de nieuwe films..

    Nathan, of wie dan ook die die waardeloze topics sluit.. KLASSE, GA ZO DOOR !
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Zojuist een aantal off-topics verwijderd.

    Het spijt me bijzonder mensen, maar ik vind het wel van zeer grote minachting richting de crew getuigen dat sommige mensen zelfs in deze thread 'geinige' off-topics gaan posten.. Ik vind dat werkelijk van een diep-triest niveau.

    Wat wil je ermee berijken? Op mijn persoontje na werkt iedereen vrijwillig en belangenloos aan deze site en iedereen stopt veel vrije tijd in het forum en in het modereren ervan. Is het soms jullie doel is om ons zoveel mogelijk te dwarsbomen of om het forum om zeep te helpen? Zo ja, laat het dan even duidelijk weten, dan is dat ten minste duidelijk.
    Het enige wat de meesten hier willen is gewoon eens gezellig met elkaar keuvelen, zonder dat jullie ertussen moeten komen om een post te verwijderen of te sluiten.

    Mijn positieve bijdrage: ik heb zo mijn mening over jouw werk en dat is toch de naam van het draadje? Al weet ik wel dat alleen jouw mening van tel is en dus een positieve bijdrage kan leveren. Waarom kunnen de mensen die al dan niet over het sluiten van een thread geen contact opnemen met de mensen waar het om draait alvorens de hakbijl boven te halen? Dan hoeven die oeverloze discussies niet en moeten jullie dan niet smeken om de discussie via MSN af te handelen.

    Trouwens ik zie dat het vooral om de vrouwtjes gaat: Ies, Hann en Marije.... Waar zitten de vrouwtjes in jullie crew?

  5. #55

    Standaard

    Threads die uiteindelijk worden bevolkt door 4 of 5 gezellig kwekkende personen, zouden ook door mij naar het rijk van de ouwehoergoden worden verwezen...
    Thank You moderator!

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie

    Het spijt me bijzonder mensen, maar ik vind het wel van zeer grote minachting richting de crew getuigen dat sommige mensen zelfs in deze thread 'geinige' off-topics gaan posten.. Ik vind dat werkelijk van een diep-triest niveau.
    Daar heb je ook gelijk in, maar 't moddert maar aan; onduidelijkheid alom...natuurlijk is 't niet onze bedoeling om 't forum om zeep te helpen..het is in de loop van de tijd toch ook "ons" forum geworden...jij en Alex zijn tot nu toe de enige crewleden die hier normaal op reageren en niet alleen maar bestraffend een vingertje opsteken...'t enige wat wij willen is lekker kletsen in de General Chat..maar dat wist je denk ik al....als ik 't heb over "wij"bedoel ik daar in ieder geval:Marije, Martin van Tuijl, Luther, Hanna, Pascalnet en mezelf mee, maar er zullen er nog wel een paar zijn..
    Isis.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin vd Zwaard
    Dus in de prachtige woorden van Eddie Murphy, tijdens zijn 1983 optreden Delerious:

    If you dont like it, you can get the f*ck out !!
    Right back at ya

    P.S. Martin, 1x op post reply drukken is voldoende Geduld is een schone zaak
    doe maar gek, gewoon is ook zo overschat

    mijn site

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marije van der mark
    Right back at ya
    Whatever... Ik ben tenminste niet zo kansloos dat ik ga vragen of een verliefd thread op een DVD FORUM weer open mag..

    Get a life.. of iig wat real life vrienden.. Dan hoef je je hier niet zo druk te maken..
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  9. #59

    Standaard JA!!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olivier Laemont
    Trouwens ik zie dat het vooral om de vrouwtjes gaat: Ies, Hann en Marije.... Waar zitten de vrouwtjes in jullie crew?
    Ollie, wat een idee!!
    Hierbij geven Marij en ik ons op om mee te helpen het forum soepeltjes te laten draaien!!
    Heren, kunnen jullie er wat mee?

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Isis


    Daar heb je ook gelijk in, maar 't moddert maar aan; onduidelijkheid alom...natuurlijk is 't niet onze bedoeling om 't forum om zeep te helpen..het is in de loop van de tijd toch ook "ons" forum geworden...jij en Alex zijn tot nu toe de enige crewleden die hier normaal op reageren en niet alleen maar bestraffend een vingertje opsteken...'t enige wat wij willen is lekker kletsen in de General Chat..maar dat wist je denk ik al....als ik 't heb over "wij"bedoel ik daar in ieder geval:Marije, Martin van Tuijl, Luther, Hanna, Pascalnet en mezelf mee, maar er zullen er nog wel een paar zijn..
    Isis.
    en hierop zeg ík alleen maar: AMEN!!!
    The greatest thing, you'll ever learn,
    is just to love, and be loved in return...

  11. #61

    Standaard Re: JA!!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Isis

    Heren, kunnen jullie er wat mee?
    Tuurlijk kunnen ze er wat mee:

    Er smakelijk om lachen, en dan verwerpen )6)
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Isis


    't enige wat wij willen is lekker kletsen
    Isis.
    zou de dvd chatbox dan niet gewoon de hele dag openkunnen misschien zou dit ook het een en ander kunnen schelen. of is dat geen oplossing?

  13. #63

    Standaard

    Laten we gewoon dvd.nl forum helemaal sluiten
    "I like it sideways"

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin vd Zwaard


    Whatever... Ik ben tenminste niet zo kansloos dat ik ga vragen of een verliefd thread op een DVD FORUM weer open mag..

    Get a life.. of iig wat real life vrienden.. Dan hoef je je hier niet zo druk te maken..
    Nee, je hoeft je er ook helemaal niet mee te bemoeien als 't allemaal te erg voor je is...enne..vergis ik me nou of was je er al een keer uitgekickt?!

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Isis

    vergis ik me nou of was je er al een keer uitgekickt?!
    Vergis ik me nou, of was JIJ toen ook een van de oproerkraaiers die het toen OOK al op de moderators had voorzien ??

    Juist..
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin vd Zwaard


    Whatever... Ik ben tenminste niet zo kansloos dat ik ga vragen of een verliefd thread op een DVD FORUM weer open mag..

    Get a life.. of iig wat real life vrienden.. Dan hoef je je hier niet zo druk te maken..
    Dat is een wat gechargeerde opmerking, maar dat realiseer je jezelf ook wel denk ik. Ik kom hier zelf ook nog niet zo lang, maar ik neem wel aan dat het de bedoeling is dat je elkaar in je waarde laat. Dit soort opmerkingen doen mij vermoeden dat jíj iemand bent die niet al te makkelijk vrienden zal maken.

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg

    Threads die uiteindelijk worden bevolkt door 4 of 5 gezellig kwekkende personen, zouden ook door mij naar het rijk van de ouwehoergoden worden verwezen...
    Hee ouwe hippie van me Mag ik je er even fijntjes op wijzen dat jij ook gereageerd hebt in die gewraakte thread? Iets met een doekje ofzo?
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin vd Zwaard
    Whatever... Ik ben tenminste niet zo kansloos dat ik ga vragen of een verliefd thread op een DVD FORUM weer open mag..

    Get a life.. of iig wat real life vrienden.. Dan hoef je je hier niet zo druk te maken..
    Misschien moet jij je eens niet zo druk om mij maken Kan je fijn met je DVD's gaan spelen.... Of heb jij wel vrienden? Kan ik me nou niks bij voorstellen
    doe maar gek, gewoon is ook zo overschat

    mijn site

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olivier Laemont
    Mijn positieve bijdrage: ik heb zo mijn mening over jouw werk en dat is toch de naam van het draadje? Al weet ik wel dat alleen jouw mening van tel is en dus een positieve bijdrage kan leveren.
    Hmmm... Da' toch flink verkeerd ingeschat...
    Eric heeft nog nooit iets op DVD.nl gedaan zonder dit aan de andere crewleden voor te leggen... En hij zal een weerwoord respecteren en zeker niet negeren.... en zijn mening zeker bijstellen wanneer andere crewleden een zinvol argument naar voren brengen.

    [b]Trouwens ik zie dat het vooral om de vrouwtjes gaat: Ies, Hann en Marije.... Waar zitten de vrouwtjes in jullie crew?
    Wij spreken altijd over dames en vrouwen i.p.v. "vrouwtjes"... Bij ons leeft namelijk geen illusie dat het vrouwelijk geslacht "kleiner" van waarde zou zijn...

    En de dames binnen DVD.nl? Dat is dus vooral Marijke van Ballegoie, de lieftallige echtgenote van Eric. Zijn verzorgt vooral veel administratief werk en zaken met de posterijen. Daarnaast verzorgt ze vast en zeker de niet onbelangrijke positie van Mental Coach binnen de direktie...

  20. #70

    Standaard

    Ter info: Mensen die nu nog 'grappige' off-topics posten in deze thread raken hun rechten om op het forum te posten meteen kwijt. Tot nu toe staat de teller op 2.
    Eric van Ballegoie

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin vd Zwaard


    Vergis ik me nou, of was JIJ toen ook een van de oproerkraaiers die het toen OOK al op de moderators had voorzien ??

    Juist..

    IK ben er niet uitgeflikkerd...en dat komt omdat IK behalve af en toe een grote mond geen grootheidswaan en een super ego heb!! Waar je ws. ook nog reuze trots op bent..
    Ik heb zelfs nog nooit een pm met een berisping hoeven te ontvangen van iemand van de crew...

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marije van der mark
    Misschien moet jij je eens niet zo druk om mij maken Kan je fijn met je DVD's gaan spelen.... Of heb jij wel vrienden? Kan ik me nou niks bij voorstellen

    Nee ik heb idd geen vrienden.. Daarom hang ik de hele dag hier op dit forum rond, en post ik me suf in de Verliefd thread..

    Maar je hebt idd gelijk, ik hoef me er gelukkig niet mee te bemoeien, zal ik ook cker niet meer doen..

    Laat het aan de crew over om aan deze ongein een einde te maken..
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin vd Zwaard


    Whatever... Ik ben tenminste niet zo kansloos dat ik ga vragen of een verliefd thread op een DVD FORUM weer open mag..

    Get a life.. of iig wat real life vrienden.. Dan hoef je je hier niet zo druk te maken..
    ik ga mij nu nt druk maken over het al dan nt nuttig zijn van bepaalde topics maar ik heb de indruk dat bepaalde mensen hier echt op de man/vrouw beginnen te spelen

    een beetje respect voor de ander zou misschien wel mooi zijn

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Isis

    IK ben er niet uitgeflikkerd...en dat komt omdat IK behalve af en toe een grote mond geen grootheidswaan en een super ego heb!! Waar je ws. ook nog reuze trots op bent..
    Ik heb zelfs nog nooit een pm met een berisping hoeven te ontvangen van iemand van de crew...
    Komt waarschijnlijk omdat JIJ naast klagen verder niets doet.. En ik toendertijd mijn conclusies trok en actie ondernam..

    Maar dat is verleden tijd.. Maar misschien zit je berisping er wel aan te komen, met je recente posts ..
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  25. #75

    Standaard

    Mag ik iedereen verzoeken om, buiten de grappige opmerkingen, ook de persoonlijke aanvallen achterwege te laten?

Pagina 3 van 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •