Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 58 van 58 worden weergegeven.
  1. #51

  2. #52

    Standaard

    Goed nieuws dus dat zowel samsung als panasonic doorgaan met plasma.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  3. #53
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Kon me ook niet anders voorstellen, alhoewel het allemaal nog moet blijken. Panasonic brengt dit jaar sowieso een nieuwe serie uit en anderen wellicht ook, dus dan zijn we weer een jaar verder.

    Betreft mijn gele vlekken issues. Dit staat vooralsnog bij E-care online als status. Huidige Status: PARRQ - Remplace aanvraag bij de importeur.
    Zegt nog niks natuurlijk, maar heb goede hoop.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #54
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Kon me ook niet anders voorstellen, alhoewel het allemaal nog moet blijken. Panasonic brengt dit jaar sowieso een nieuwe serie uit en anderen wellicht ook, dus dan zijn we weer een jaar verder.

    Betreft mijn gele vlekken issues. Dit staat vooralsnog bij E-care online als status. Huidige Status: PARRQ - Remplace aanvraag bij de importeur.
    Zegt nog niks natuurlijk, maar heb goede hoop.

    Gisteren werd ik weer netjes gebeld door E-care. Ze hebben inmiddels antwoord gehad van Panasonic. Mijn tv wordt vervangen, alleen wordt het niet precies hetzelfde model? Het wordt de VT60? (Zonder het al te veel te laten blijken, sprong ik een gat in de lucht) IK had het stilletjes wel gehoopt, maar nooit verwacht. "Maar..," vervolgt ze. "Ja er is een maar". Ik denken, ik moet vast bij betalen. Nee dat was niet de maar. Het toestel is nog niet leverbaar, dat wordt ongeveer in mei. Of ik dan nog even geduld had. Hell Yes. De hele dag heb ik met een smile van hier tot Tokio rond gelopen.

    Ik moet toegeven dat ik onder de indruk ben van hoe E-care het probleem behandeld heeft. Van monteur die ik in detail kon vertellen en laten zien wat het probleem was, tot de medewerksters die mij steeds telefonisch op de hoogte hielden..., chapeau.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Gisteren werd ik weer netjes gebeld door E-care. Ze hebben inmiddels antwoord gehad van Panasonic. Mijn tv wordt vervangen, alleen wordt het niet precies hetzelfde model? Het wordt de VT60? (Zonder het al te veel te laten blijken, sprong ik een gat in de lucht) IK had het stilletjes wel gehoopt, maar nooit verwacht. "Maar..," vervolgt ze. "Ja er is een maar". Ik denken, ik moet vast bij betalen. Nee dat was niet de maar. Het toestel is nog niet leverbaar, dat wordt ongeveer in mei. Of ik dan nog even geduld had. Hell Yes. De hele dag heb ik met een smile van hier tot Tokio rond gelopen.

    Ik moet toegeven dat ik onder de indruk ben van hoe E-care het probleem behandeld heeft. Van monteur die ik in detail kon vertellen en laten zien wat het probleem was, tot de medewerksters die mij steeds telefonisch op de hoogte hielden..., chapeau.
    Op die manier mag er ook iets aan mijn vt50 komen Ben benieuwd naar het verschil tussen de vt50 en 60. Als de algemene beeldkwaliteit nog een stapje hoger is en de vt50 issues zoals retentie opgelost zijn, dan heb je een topper in huis! Hou ons zeker verder op de hoogte van je bevindingen!
    The truth is out there

  6. #56
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Zo dat zal netjes opgelost worden Claudio

    Hebben ze bij E-Care niet iets specifieker geweest met de datum, wordt het begin mei of eind mei ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  7. #57
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Zo dat zal netjes opgelost worden Claudio

    Hebben ze bij E-Care niet iets specifieker geweest met de datum, wordt het begin mei of eind mei ?
    Ja mei 2013
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #58

    Standaard

    Ah,dat is dus goed nieuws.
    Mooi dat het zo is opgelost.
    Alleen nu nog even wachten,maar voorpret is de mooiste pret.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •