De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard THE ARTIST - Grote winnaar van de Oscars - vanaf 16 maart verkrijgbaar

    THE ARTIST - Grote winnaar van de Oscars - vanaf 16 maart verkrijgbaar



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Mooi! Op korte termijn dus al.. hopelijk een mooie uitgave die qua beeld en geluid top is!

  3. #3

    Standaard

    Bravo Cineart! Prachtige winst.

    Wil Cineart dan nu ook A Separation recht doen en hem op Blu-ray uitbrengen? Moet toch marketable zijn met een Oscar voor beste buitenlandse film? Ik ben de eerste die hem zal kopen!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Mooi! Op korte termijn dus al..
    The Artist ging 24 november in roulatie dus maanden later komt dan eindelijk de DVD. Puur toeval.

  5. #5

    Standaard

    Wel relaxed dat ie ook op blu ray wordt uitgebracht.

  6. #6

    Standaard

    Wat ik me nou afvraag: als het nou een FRANSE film is, waarom is deze film dan niet genomineerd voor Beste Buitenlandse Film...? Alleen omdat ie Engelstalig is uitgebracht of zo? Of kan elke film, ongeacht waar ie vandaan komt, de Oscar voor Beste Film winnen?

    Ik weet wel dat de regiseur en hoofdrolspeler Frans zijn, maar ik wist niet dat de film onder Franse vlag is uitgebracht...

    Overigens, prima film!
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  7. #7

    Standaard

    Wij noemen het de Oscar voor Beste Buitenlandse Film, maar de oorspronkelijke categorie is "Best Foreign Language Film".
    Dus als je een film in het Engels maakt, waar dan ook, dan maak je kans op de Oscar voor Beste Film.

    Of het andersom ook geldt, week ik overigens niet. Kun je de Oscar voor Beste Film winnen als je, als Amerikaanse Hollywoodproductie, een film in het Spaans of Arabisch zou maken?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Wij noemen het de Oscar voor Beste Buitenlandse Film, maar de oorspronkelijke categorie is "Best Foreign Language Film".
    Dus als je een film in het Engels maakt, waar dan ook, dan maak je kans op de Oscar voor Beste Film.

    Of het andersom ook geldt, week ik overigens niet. Kun je de Oscar voor Beste Film winnen als je, als Amerikaanse Hollywoodproductie, een film in het Spaans of Arabisch zou maken?
    Lijkt me wel. Ook films in een niet-Engelse taal kunnen dingen naar de Oscar voor de beste film (komt weliswaar niet veel voor, maar Crouching Tiger is een voorbeeld). Dat geldt voor niet-Amerikaanse films, dus ik neem aan ook voor Hollywoodproducties.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Wij noemen het de Oscar voor Beste Buitenlandse Film, maar de oorspronkelijke categorie is "Best Foreign Language Film".
    Dus als je een film in het Engels maakt, waar dan ook, dan maak je kans op de Oscar voor Beste Film.
    Ah zo had ik het inderdaad nog niet bekeken Ludo. Thanx
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •