De resultaten 1 tot 22 van 22 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Foto Disney Collectie

    Het is mij opgevallen dat er vele disney's sparen.
    Ben erg benieuwd naar de foto's van deze collecties.

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Mooie collectie, maar als ik die gele nummertjes zie ben ik toch wel blij dat ik mijn classics allemaal uit de USA heb gehaald op blu-ray.

  4. #4

    Standaard

    Ik vind het ergens wel spijtig dat ze ons die nummertjes hier opleggen; ze hadden beter overal zo'n stickervel bijgestopt en de koper zelf laten beslissen of ze hun collectie al dan niet willen nummeren of niet.

    Wat me trouwens nog meer irriteert is dat sommige nummertjes groter zijn dan de andere...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  5. #5
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Ik vind het ergens wel spijtig dat ze ons die nummertjes hier opleggen; ze hadden beter overal zo'n stickervel bijgestopt en de koper zelf laten beslissen of ze hun collectie al dan niet willen nummeren of niet.

    Wat me trouwens nog meer irriteert is dat sommige nummertjes groter zijn dan de andere...
    + het feit dat de nummering anders is in de UK, én pas begonnen nadat andere classics (Pinocchio, Sleeping Beauty, misschien nog andere) al uitgegeven waren...

    Toch heel jammer dat Disney zijn verzamelaars zo verwaarloost!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luvlektrik Bekijk bericht
    + het feit dat de nummering anders is in de UK, én pas begonnen nadat andere classics (Pinocchio, Sleeping Beauty, misschien nog andere) al uitgegeven waren...

    Toch heel jammer dat Disney zijn verzamelaars zo verwaarloost!

    Wat veel erger is dat men hier lak heeft aan voldoende extra's te zetten op BD, terwijl er vroeger de 2-disc dvd's had, volgestouwd met extra's.
    Dat hele genummer-gedoe kan me gestolen worden, dat is slechts de verpakking. Het is de inhoud dat goed moet zijn, en dat is het vaak niet met de NL BD's.

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Wat veel erger is dat men hier lak heeft aan voldoende extra's te zetten op BD, terwijl er vroeger de 2-disc dvd's had, volgestouwd met extra's.
    Dat hele genummer-gedoe kan me gestolen worden, dat is slechts de verpakking. Het is de inhoud dat goed moet zijn, en dat is het vaak niet met de NL BD's.
    Mee eens

  9. #9

    Standaard

    Erg mooie collecties tot nu toe.
    Nog geen slipcases voor bij zien komen van pixar, ratatouille en tinkerbell deel 1

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door biancavlaardingen Bekijk bericht
    Erg mooie collecties tot nu toe.
    Nog geen slipcases voor bij zien komen van pixar, ratatouille en tinkerbell deel 1
    Zover ik weet zijn die ook nooit gemaakt. Ik heb ze iig ook niet.
    Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn collectie

  11. #11

    Standaard

    Beide bestaan. 'Ratatouille' is hier reeds voorbij gekomen in het bv. het Pixar BluRay topic en 'Tinkerbell' heb ik destijds zélf in handen gehad. Jammer genoeg toen niet gekocht, omdat ik nog geen blu-ray speler had. *slaat hand op voorhoofd* 'Ratatouille' is zeldzaam, 'Tinkerbell' is beyond zeldzaam.

  12. #12

    Standaard

    Heeft Dinosaur eigenlijk een slipvover gehad in NL, USA of UK?

  13. #13

    Standaard

    Voor zover ik weet heeft die nooit een slipcover gekregen. Ik wacht op een mogelijke heruitgave.

  14. #14

    Standaard

    Ik dan ook. Ik heb er nog steeds moeite mee om Dinosaur als classic te zien aangezien hij pas later aan die lijst is toegevoegd. Als het dan ook nog de enige classic is zonder slipcover (in Amerika dan) valt hij ook nogal uit de toon.

  15. #15

    Standaard

    Ik zal vandaag ook even een foto uploaden(mist alles binnen is, nog 6 op de wachtlijst.) van mijn disney collectie.

    IK heb me voorgenomen om alleen maar disney te kopen als deze een slipcase hebben. Heb van sommige dus de UK versie.

    Ben ik de enige met deze ''ziekte''?

  16. #16

    Standaard

    Vast niet. Ik had de microbe reeds te pakken toen de eerste Disney DVD's opdoken met slipcover. Het heeft bloed, zweet en tranen gekost om de gewenste slipcovers in handen te krijgen. Toen Toy Story 1 & 2 (opnieuw) op DVD (en voor 't eerst blu-ray) verschenen, ben ik op blu-ray overgestapt omdat de DVD's geen slipcover hadden. Yep, it's that bad. En natuurlijk een mooie aanleiding om een HT in huis te halen.

    Ik wil echter geen UK-slips, wegens een bloedhekel aan die lelijke en overaanwezige leeftijd-logo's. De Disney en Pixar titels die hier geen slipcover kregen, heb ik voorzien van de US-slips. Tot nu toe dus nog geen sleeveloze exemplaren in de blu-ray-verzameling.
    Laatst aangepast door Esteban : 09-03-2012 om 10:05

  17. #17

    Standaard

    Van alle disney die in NL zijn uitgebracht wil de NL slipcover.
    Maar vind het zonde om Cars 2 met slipcover wel in mijn verzameling te hebben en dan Cars 1 niet dus dan maar de UK met slip.

    Uiteraard wel alles met NLO en NLG want het is en blijft van mijn dochter hihi

  18. #18

    Standaard

    Ik ben net zo erg hoor. Heb nog niet zoveel blu-rays, maar wel allemaal met slipcase en Amerikaanse versies omdat ik die nummertjes heel lelijk vind.

    Met de dvd's heb ik zelfs nog gezocht naar versies die de originele boekjes hadden. Die werden steeds zeldzamer, maar uiteindelijk is het me wel gelukt.

  19. #19

  20. #20

    Standaard

    Mooie collectie, maar waarom mag Bolt niet gewoon bij de Classics staan? En je hebt Pinocchio en Sleeping Beauty omgedraaid.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Mooie collectie, maar waarom mag Bolt niet gewoon bij de Classics staan? En je hebt Pinocchio en Sleeping Beauty omgedraaid.
    Omdat ik niet alle nummer wist.

  22. #22

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •