De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Discussie: The river

  1. #1

    Standaard The river

    The river

    Een aanrader. Spannende thriller / horror / adventure serie. Enig minpuntje vind ik de piep en the Sims blokjes op de mond bij elke vloek. (!) maar dit kan de pret niet drukken voor mij. Geluid is ook erg gaaf voor een serie. Verbeterd de beleving zelfs en dat zie je wel eens anders. Lekkere 5.1 track...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  2. #2

    Standaard

    Kijk deze serie bij HBO. Leuke serie. Nog drie van de acht afleveringen te gaan.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  3. #3

    Standaard

    Het is inderdaad een leuke serie. Ik vond de aflevering van de week voor afgelopen week wat minder maar degene van afgelopen donderdag was weer op niveau.

    Dat van de censuur heeft iemand op het Ziggo-forum nagevraagd en kreeg het volgende antwoord van HBO:

    Het censureren slaat enkel op de serie The River. Hier kan HBO niets aan doen, want dit is het format van de serie. De serie draait om een cameraploeg die de zoektocht naar een vermiste professor vastlegt, geschoten in documentairestijl. En de grap is juist dat in de documentaire die in The River gemaakt wordt het groffe taalgebruik wordt gecensureerd. De filmploeg in de serie betreft ook gewoon acteurs.

    Hartelijke groet,
    HBO NL

  4. #4

    Standaard

    HBO kan er niet alleen iets aan doen, het is ook opzet. Je moet het idee hebben dat je kijkt naar een tv-verslag van werkelijke gebeurtenissen. En dan passen die beebjes precies in de Amerikaanse kijkcultuur.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  5. #5

    Standaard

    Het is ook geen HBO-serie, die normaal niet censureert.

    Het wordt in de US uitgezonden op ABC, gewoon publiekelijk netwerk waar naakt en scheldwoorden niet mogen.
    Eigenlijk is de serie ook niet echt HBO-waardig...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •