Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 33 van 33 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Rio Bravo.

    Op zich is het beeld allemaal prima, ware het niet dat er een merkwaardige bruine laag over de gehele film ligt, zodat Dean Martin er uit ziet alsof hij vijf weken in de olijfolie gebakken is. Merkwaardig genoeg is dit probleem in de laatste 20 minuten of zo ineens volledig weg en zie je ook hoe groot het verschil eigenlijk is.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ik wist niet dat Con Air een Extended Version had.
    Wat je dan wel mag toevoegen is Cleopatra, waar toch ruim een kwart film weggelaten is. Geloof bij Ben-Hur hetzelfde, maar ben niet zeker.

    De vraag is ook of een extended soms wel of niet een meerwaarde van de film biedt. (zie recentelijk The Expendables EE).
    op dvd is de Extended versie wel uitgekomen: zijn vaak geen schokkende veranderingen/toevoegingen maar blijft toch jammer

    wist niet dat Cleopatra ook een Director's cut heeft, 320 minuten versie zie ik, :

    Ben Hur lijkt de langste versie te zijn, hoewel die Zweedse versie 224 minuten lang is tegenover de 222 minuten van de BR
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  3. #28

    Standaard

    Perfume : The Story of a Murderer.

    Als er iets is waar ik een gigantische hekel aan heb, is het het niet respecteren van het originele beeldformaat. En zeker bij dit visuele feest, prachtige muziek ook en een uitstekende prestatie van Ben Whishaw. Ik weiger de huidige versie met NL subs te kopen.

  4. #29

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht

    gaat dus om titels die nog nergens te krijgen zijn met optimale beeld/geluid, Blu-Ray waardig, en dat je er dus van weerhoudt om die titel te kopen

    Ook een reden mag zijn wanneer een uitgave niet alle versies (extended/directors's cut etc) bevat;



    tot nu toe genoemd:

    Mission Impossible III is ook een titel die ik nog niet aanschaf wegens ontbreken HD audiospoor
    Hoi Peter.

    Al een tijdje is bevestigd dat de MI:III Blu-ray in Scandinavië, Brazilië en een deel van Azië (o.a. Hong Kong) wel een Engelstalige DTS-HD Master Audio bevat.
    http://forum.blu-ray.com/showthread....60#post5543260

    Echter de MI:III met HD geluid bevat behalve audio commentary geen extra's.

  6. #31

    Standaard

    Dirty Dancing was zo slecht dat ze hem hier nog geen eens hebben uitgebracht. Verder:

    Alexander (dvd versie of kiezen welke edit)
    Der Untergang (heel veel ruis)
    Dances with Wolves (extended version)
    Hidalgo (kan beter)
    Robin Hood (Prince of the Thieves)
    Slumdog Mil. (teveel ruis)
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Slumdog Millionaire. (teveel ruis)
    Eens! Ongeveer de meest teleurstellende Blu-ray uit mijn collectie wat beeldkwaliteit betreft. En dan niet zo zeer vanwege de ruis, maar door de ongelooflijk slechte zwartwaarden en inferieur contrast. Zwart is gewoon grijs, zelfs op mijn plasma!

  8. #33

    Standaard

    Out for justice
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •