De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard geen geluid bij samsung BD-d5300

    Vorige week een LED tv samsung (UE3700000d5000) en Blu-ray samsung (bd-d5300). Na een aantal films te proberen te bekijken nog steeds geen deftig resultaat.

    In eerste instantie contact opgenomen met dealer maar heeft voor de problemen geen antwoord.

    In eerste instantie :beeld en geluid lopen niet synchroon bij bekijken van Blu-ray. De Led TV en de Blu-ray zijn verbonen via een hdmi kabel. Het geluidsignaal via een optische kabel naar de AV-reciever. Bij het bekijken van gewoon TV signaal via HD decoder ondervind ik deze problemen niet, deze is op dezelfde manier aangesloten als de Blu-ray speler.

    Vervolgens bij het bekijken van een film, krijgen we problemen met het beeld. Na een uurtje kijken verloopt het beeld niet meer vloeiend. alle bewegingen verlopen houterig.

    Nu uiteindelijk hebben we geen geluid meer via de Blu-ray speler, niet via de AV reciever en ook niet via de TV.

    Ik denk toch hier een serieuze miskoop gedaan te hebben met deze Blu-ray speler! Weet er iemand raad ?


    Groeten,

  2. #2

    Standaard

    hallo philipken,

    ik heb ook problemen gehad met niet synchroon lopend beeld en geluid. toen kwam ik erachter dat de HDMI kabel niet geweldig (zo'n kabel die je gratis meekrijgt in de doos) ik heb toen voor een paar euro een nieuwe gehaald (direct 1 met vergulde contacten) en het liep direct weer synchroon.. probeer is de BD-speler aan te sluiten met dezelfde kabels als de decoder (ook niet aan ander ingangskanaal aansluiten), werkt t dan wel?

    groeten, Roogiertje

  3. #3

    Standaard

    Uiteindelijk toch tot een aanvaardbaar beeld/geluid gekomen. Blijkbaar was de BL-speler toch niet 100 % in orde.
    Op advies van een collega de software van de BL-speler voorzien van de laatste up-date en nu lijkt het uiteindelijk in orde gekomen.

    Beeld kwalilteit in orde, zonder problemen een volledige film kunnen uitkijken en het geluid is bij de meeste films tot nu tot in orde.

    Uiteindelijk slechts bij 1 (aangekochte film) film nog een probleem waar het beeld en geluid niet synchroon verlopen (film = From Paris with Love).

    Ik kan er dus van uit gaan dat ook al je een nieuw toestel aankoop, je er niet moet van uitgaan dat de laatste versie van de software erop aanwezig is.

    Groeten,

    Philipken

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •