De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard DVD.nl een dag offline geweest vanwege serverstoring

    DVD.nl een dag offline geweest vanwege serverstoring



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Vandaar!
    Maar ja, de site werkt nu gelukkig weer

  3. #3
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ludo, bedankt voor de nodige inspanningen die hier vast en zeker voor geleverd zijn

    Leek me iets met de database, en kan me best voorstellen dat het even schrikken is
    als dit voorvalt en zeker de nodige tijd in beslag neemt om alles weer in orde te krijgen.

    We mogen er vanuit gaan dat er geen gegevens verloren zijn geraakt ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  4. #4

    Standaard

    Was even bang dat TOCH de stekker eruit getrokken was!!!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Ludo, bedankt voor de nodige inspanningen die hier vast en zeker voor geleverd zijn

    Leek me iets met de database, en kan me best voorstellen dat het even schrikken is
    als dit voorvalt en zeker de nodige tijd in beslag neemt om alles weer in orde te krijgen.

    We mogen er vanuit gaan dat er geen gegevens verloren zijn geraakt ?
    Dank Stefaan. Mijn inbreng was echter minimaal. De hulde gaat naar het technisch team.

    En er zijn geen gegevens verloren gegaan. De fout zat 'm in de database van de errorlogfile...
    Dus het opslaan van foutmeldingen in een database zorgde voor het vastlopen van een harde schijf En daarvoor kwam weer een foutmelding die opgeslagen moest worden in die database...
    Zo werd het een vicieuze cirkel

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Haarmans Bekijk bericht
    Was even bang dat TOCH de stekker eruit getrokken was!!!
    Nee, dat is zeer zeker niet de bedoeling. En ALS het onverhoopt ooit mocht gaan gebeuren, dan zouden we daar zeker eerst melding van gaan maken en niet zomaar hupsakee de stekker eruit. Daar hoeft niemand bang voor te zijn.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  6. #6

    Standaard

    Ai ai ai, wat ging mijn bloeddruk toch omhoog toen ik na de tweede keer de snelkoppeling dvd.nl aanklikken ontdekte dat het een echt probleem was...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  7. #7
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    En jij maar gans die PC ontvirussen en ontluizen nietwaar Albert
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  8. #8

    Standaard

    Mooi, hij doet het weer! Dvd.nl hoort bij de sites waar ik elke dag even doorheen lees en als hij dan niet bereikbaar is heb ik toch het gevoel dat ik wat gemist heb.

  9. #9

    Standaard

    jammer, ik hoopte eerder op een nieuw design

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    En jij maar gans die PC ontvirussen en ontluizen nietwaar Albert
    De pc is weer helemaal het heertje. Staat nog maar 1 virus op; dvd.nl
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •