Pagina 9 van 27 EersteEerste ... 567891011121319 ... LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 666 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door socko Bekijk bericht
    Bedankt voor je email.

    We hebben de vraag neergelegd bij ons hoofdkantoor en komen zo spoedig mogelijk bij je terug.

    Met vriendelijke groet,
    Warner Bros Benelux


    jongens, eendracht maakt macht, stuur naar het marketing adres je Mad Max probleem en wie weet pakken ze het serieus op.
    Ik heb net dezelfde mail gekregen, maar ben toch benieuwd wat ervan gaat komen.

  2. #202

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door socko Bekijk bericht
    Bedankt voor je email.

    We hebben de vraag neergelegd bij ons hoofdkantoor en komen zo spoedig mogelijk bij je terug.

    Met vriendelijke groet,
    Warner Bros Benelux


    jongens, eendracht maakt macht, stuur naar het marketing adres je Mad Max probleem en wie weet pakken ze het serieus op.
    Had ik al beloofd en natuurlijk ook gedaan, is net verzonden ben net als jullie ook benieuwd, houd jullie ook op de hoogte!
    Have fun and enjoy your collection

  3. #203

    Standaard

    Ik heb ook een mailtje gestuurd. Hopen dat ze bij toekomstige releases iets meer nadenken.

  4. #204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Ik denk dat ze het bewust doen daar bij Warner. "Laten we eens lekker die Nederlanders pesten"
    Of zou het toch gewoon een rekensommetje zijn...?
    Nee Oakey, natuurlijk is het geen persoonlijke hak naar de Nederlanders toe. Maar dat ze volledig voorbijgaan aan het feit dat er ook Nederlanders zijn die van kwaliteit houden en dat het daarnaast toch best bizar is dat een nagesynchroniseerde versie bewust in een betere geluidskwaliteit wordt geproduceerd dan het Amerikaanse origineel is toch op z'n zachtst gezegd opmerkelijk te noemen, toch? Dat we voor het gemak en op financiële gronden op één hoop worden gegooid met de Fransen en dan vervolgens een superieure Franse soundtrack in de maag gesplitst krijgen is toch best maf. Is het nou zo ingewikkeld om een extra ondertitelingsspoor op de UK-versie te zetten en vervolgens ons bij de UK-markt te trekken...?
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 29-10-2015 om 22:39 Reden: wegens invoegen berichten quote toegevoegd. ;-)
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  5. #205

    Standaard

    Benieuwd wat er met de 3D release van The Hobbit: Battle of the Five Armies extended edition gaat gebeuren ...

  6. #206

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Is het nou zo ingewikkeld om een extra ondertitelingsspoor op de UK-versie te zetten en vervolgens ons bij de UK-markt te trekken...?
    Het zal niet zozeer ingewikkeld zijn, maar vooral niet interessant voor Warner. Fransen hechten blijkbaar aan een HQ audiospoor in het Frans (sowieso bestaan er in Frankrijk allerlei regelgeving en subsidies om de Franse taal in ere te houden), en voor die paar man die in Nederland zo'n box kopen doet men geen moeite meer.

    In Frankrijk kan men ook niet illegaal downloaden, want je krijgt meteen een waarschuwing. In Nederland heerst op dit punt een laat maar waaien cultuur, dus ik vind het niet vreemd dat distributeurs niet meer investeren.

  7. #207

    Standaard

    Ook maar gestuurd, maar of het wat uithaalt betwijfel ik...
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  8. #208

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Ook maar gestuurd, maar of het wat uithaalt betwijfel ik...
    Denk dat ze overspoeld raken......

    Mocht gisteren zelfs dat standaard antwoord: "we sturen het door naar het hoofdkantoor" niet ontvangen

    Kan ook zijn dat ze het nog steeds aan het lezen zijn, was best wel een uitvoerige klacht........
    Have fun and enjoy your collection

  9. #209

    Standaard

    Niet geschoten is altijd mis. Dus hoop dat er nog wat meer klachten ingestuurd worden. Zag gisteren San Andreas 3D liggen bij de MediaMarkt R'dam Centrum, en uiteraard voor de hoofdprijs van 27,99 (!!). Met dank aan jullie waarschuwingen deze release maar lekker laten liggen, staat dus precies hetzelfde achter op de hoes. Schaamteloos dit.
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  10. #210
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Warner faalt hopeloos weer. Nu ook al over de grens. Dan zou San Andreas 3D ook niet veilig zijn...

  11. #211

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Warner faalt hopeloos weer. Nu ook al over de grens. Dan zou San Andreas 3D ook niet veilig zijn...
    Ik heb voor de volledigheid ook even de Duitse 3D Blu-ray van San Andreas gecontroleerd, maar daar is het (niet geheel verrassend omdat dat ook een Warner Bros-uitgave is) hetzelfde verhaal:



    Mijn OPPO geeft aan:

    English: Dolby Digital Plus 7.1 48k
    German: Dolby TrueHD 7.1 48k
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  12. #212

    Standaard

    Ook een klachtenmail naar Warner gestuurd met de vraag of ik als Nederlandse filmliefhebber misschien serieus genomen kan worden...

  13. #213
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb alle berichten omtrent klachten over en e-mailen naar Warner naar dit topic verplaatst. Dit in verband met de overzichtelijkheid van de andere topics.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #214

    Standaard

    Nog maar eens het toetsenbord beroerd, had nog helemaal niets gehoord na 3 dagen.......

    Er is een gezegde dat zegt..... de aanhouder wint
    Have fun and enjoy your collection

  15. #215

    Standaard

    Wat een drama om niks zeg. First world problems.

  16. #216

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Wat een drama om niks zeg. First world problems.
    Dat geldt natuurlijk voor alles op dit forum. Dan zou je net zo goed heel dit forum kunnen opheffen als je alleen wilt discussiëren over echte problemen.

  17. #217

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Wat een drama om niks zeg. First world problems.
    Onduidelijke, incomplete info op hoezen zetten en daarmee mensen op het verkeerde been zetten
    is onbehoorlijk schofterig gedrag.

    Nee geen wereldprobleem, maar daar moet je dan ook naar andere plekjes op het internet,
    ga hier maar niet zeggen wat ik van onze overheid vind, het vluchtelingen probleem en nog
    meer gezeik waar ik geen invloed op heb..... daar zit je hier helemaal fout mee.... al is er
    dacht ik nog wel een plekje op dit forum waar je je frustraties kwijt kunt die verder niet echt
    ergens passen bij de intentie van dit forum...

    Het is wel duidelijk dat je niets hebt met 3D en kwaliteit je niets zegt, maar om dat hier weer
    zo duidelijk te laten blijken......
    Have fun and enjoy your collection

  18. #218

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Wat een drama om niks zeg. First world problems.
    Wat een onzin en wat een flauwe opmerking. Er worden nou eenmaal "first world producten" aangeboden waar een forse "first world prijs" voor moet worden betaald. Zo kan je nergens meer iets over zeggen, niet over je auto, niet over je tv, niet over je koelkast. Blijkbaar vallen wij onder een "first world publiek" dat kiest voor kwaliteit en ook derhalve serieus genomen wil worden. Er worden goederen en diensten van hoogwaardige kwaliteit aangeboden en daar wordt door een grote groep dankbaar gebruik van gemaakt. Dan mag je daar ook eisen aan stellen. Zo werkt het in de markt. Het slaat nergens op om dat maar af te doen als "first world problems".

    Dat staat ook volledig los van elk ander probleem op de wereld, los van vluchtelingen, los van IS, armoede of honger, los van politiek etc.

    En ik sluit me bij rogue aan, dit hele forum staat dan ongetwijfeld vol met "first world problems".
    Laatst aangepast door John Tak : 01-11-2015 om 01:52
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  19. #219

    Standaard

    Heb vanavond deze mail gestuurd aan Warner:

    Geachte heer, mevrouw,

    Deze week heb ik de blu-ray van de film “San Andreas 3D” aangeschaft. Een film waar ik in de bioscoop veel plezier aan heb beleefd, niet in de laatste plaats door het imposante geluid dat in Nederland in een aantal zalen ook in het nieuwe geluidssysteem Dolby Atmos werd vertoond.
    Ik ben zeer verheugd om te zien dat er langzaam maar zeker steeds meer films met Dolby Atmos op blu-ray worden uitgebracht. Sinds enige tijd ben ik, als liefhebber van goed beeld en geluid, zelf ook in het bezit van een Dolby Atmos set thuis. Als ik een film koop verwacht ik dat deze door de distributeur in de meest optimale vorm met de hoogste kwaliteit wordt uitgegeven, zeker van een A-merk als Warner.

    Op de 2D-schijf van “San Andreas” valt niks aan te merken, die is dik in orde.

    Tot mijn grote ongenoegen blijkt echter dat bij de 3D-schijf alleen het Franse nagesynchroniseerde geluidsspoor in die hoogste kwaliteit (nl. Dolby TrueHD) op de blu-ray schijf staat, en dat wij het wat betreft het (originele!!) Engelse spoor met het kwalitatief mindere Dolby Digital + moeten doen.

    Ik vind dit onbegrijpelijk. Kunt u mij uitleggen waarom het originele Engelse geluid in een lagere kwaliteit op de schijf wordt gezet, terwijl het nagesynchroniseerde Franse spoor hierbij voorrang krijgt…?? Worden wij in Nederland niet serieus genomen?

    Ik ben een groot voorstander van legaal kopen, ik heb een zeer ruime collectie blu-rays en dvd’s, maar als Warner dit soort stunts blijft uithalen (waarbij dit overigens niet gemeld wordt op de achterzijde van de doos, hierbij staat alleen het Dolby Atmos logo!!), dan zal ik deze films van Warner Bros. niet meer aanschaffen. Ik hoop dat u begrijp dat u hiermee de liefhebbers van goed geluid naar allerlei illegale kanalen drijft, want het is heel simpel om een volledige versie van ook deze film met het Engelse Dolby TrueHD Atmos geluid te downloaden.

    Dit heeft echter allesbehalve mijn voorkeur.

    Ik hoop dat u mijn klacht serieus neemt; ik kan u melden dat ik zeker niet de enige ben die dit heeft opgemerkt en zich hierover opwindt. Op fora van bekende sites als www.dvd.nl wordt dit ook uitgebreid besproken (zie het forumtopic over Dolby Atmos geluid of het topic “Warner laat ons Nederlanders weer in de steek”).

    Ik hoop van harte dat Warner Bros. doorgaat met het uitbrengen van titels met Dolby Atmos geluid, maar dat dit wel in de meest optimale kwaliteit gebeurt, waarbij het Engelse geluid ook in de hoogste kwaliteit op de schijf wordt gezet.

    In afwachting van uw reactie,
    met vriendelijke groet,

    John Tak
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  20. #220

    Standaard

    Keurige mail, John! Hiermee bereik je wellicht meer dan met een ordinaire scheldpartij.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #221

    Standaard

    Is te hopen, dacht dat ik ook netjes was gebleven: Brief 1

    Geachte Marketing Benelux,

    Onderwerp: Zeer teleurstellende 3D uitgave van Mad Max: Fury Road

    Kortgeleden in het volste vertrouwen de 3D uitvoering van Mad Max: Fury
    Road aangeschaft, het zijn niet de goedkoopste uitvoeringen van een film maar ik ben
    verzamelaar en liefhebbervan 3D films, ik houd van origineel, ik wil graag kwaliteit en daar wil ik
    ook voor betalen.Heb nu ruim over de 250 originele 3D films in mijn verzameling, veel 3D
    films hebben ookzeer goed geluid, denk bijvoorbeeld aan de Transformers en veelal met 7.1
    geluid, het bestegeluid komt van de Dolby TrueHD ATMOS tracks, deze zijn echt een must voor
    de liefhebbermet een goede HT opstelling.

    Op de hoes van Mad Max: Fury Road staat ATMOS, verder niets en daar wringt
    al een beetje de schoen blijkt achteraf. Ik maak profieltjes van mijn films om ze op te
    slaan in een database.De 2D schijf van Mad Max is echt geweldig, de engelse soundtrack is in
    Dolby True HD 7.1 enis heel erg goed. Hierna de 3D schijf opgezet, het was alsof ik een klap in
    mijn gezicht kreeg.De engelse geluidstrack is ver achtergesteld ten opzichte van de
    franstalige track, als je de track vergelijkt met die van de 2D schijf is het een verschil van dag en
    nacht, een bittereteleurstelling, daar wil ik toch geen 30 euro aan uitgeven. De 3D schijf
    moet het doen met eenkwalitatief duidelijk mindere Dolby Digital Plus 7.1 track, dit is pure
    discriminatie als je hetvergelijkt met de UK en de DE uitgaven die wel een volwaardige engelse
    Dolby True HD 7.1track op hun 3D schijf hebben.

    Als er duidelijk op de hoes had gestaan dat bij onze Benelux uitgave op de
    3D schijf slechtseen Dolby Digital Plus track van de originele engelse track staat, dan had
    ik hem zeker niet gekocht.Je zou als klant dan ook bijna contact opnemen met Kassa en de
    Consumentenbond om deuitgevers te laten verplichten dat zij duidelijke info op hun hoezen
    zetten, het riekt naarhet opzettelijk op het verkeerde been zetten van de de 3D kopers.

    ATMOS, staat voor kwaliteit, vraag me af of Dolby deze stunt met deze
    minderwaardigeuitgave ook kan waarderen? Het is namelijk geen reclame voor ATMOS, terwijl
    weweten en ervaren hebben dat ATMOS Dolby TrueHD het beste is dat je tot nu
    toe kunt krijgen.

    Kom als liefhebber ook op een filmforum, kom daar net als ik veel
    teleurgestelde koperstegen, ondertussen hebben we uitgevonden dat het niet aan de ruimte op de
    schijf ligt,er had makkelijk een engelse track in Dolby TrueHD op de 3D schijf gepast,
    we vragen ons alsnederlanders dan ook af waarom wij het moeten doen met deze tegenvallende
    uitvoering,immers de DE en UK uitgave zijn wel van goede kwaliteit. U mag van mij
    aannemen datde franse track in Dolby TrueHD absoluut niet gewaardeerd wordt en geen
    alternatief is.

    Kunt u mij berichten waarom wij het met deze mislukte uitgave moeten doen
    en waarom hetniet duidelijk op de hoes stond? Ik zou graag deze uitvoering willen
    omruilen voor deDE of UK uitgave.

    Nu schijnt hetzelfde ook uitgehaald te zijn met de film San Andreas,
    deze film ga ik dan ook maar niet aanschaffen in de Benelux en ga uitwijken, ik
    heb dan wel graag Nederlandse ondertitels, maar heb liever goed geluid en doe het dan wel met
    engelse ondertitels,ook deze NL uitgave is dan een minder produkt, helaas/gelukkig wel door
    schade en schandewijs geworden zodat ik niet wederom teleurgesteld ga worden.

    Is het u bekent of we deze films nog wel in een goede Benelux uitvoering
    krijgen?

    Hoop dat u mij kunt berichten waarom wij het op de 3D schijf moeten doen
    met de veel mindere Dolby Digital Plus track.


    Met vriendelijke groet,


    een teleurgestelde 3D fan;

    MET naam en adres verstuurd


    Na 3 dagen geen antwoord, dus brief 2 gestuurd:

    Geachte Marketing Benelux,

    Onderwerp: Zeer teleurstellende 3D uitgave van Mad Max: Fury Road

    Helaas nog geen reactie van u mogen ontvangen op onderstaand schrijven,
    indien uniet de vertegenwoordiger voor Nederland bent, kunt u mij dan wel een email adres
    geven waar ik mijn teleurstelling kan uiten?

    In mijn schrijven vermeldde ik dat de 3D DE uitgave ook een volwaardige
    Engelstalige Dolby ThrueHD track met ATMOS zou hebben, helaas duiken er nu berichten op
    dat ditniet correct is, ook de Duitsers moeten het doen met een minderwaardige
    origineleengelstalige track.


    Hoop dat u de moeite wilt nemen mij te berichten.


    Groet,

    MET naam en adres verstuurd.....

    Is toch netjes en zonder schelden? Nu nog afwachten of Warner zo netjes naar ons, toch wel goedwillende verzamelaars, toe is.
    Have fun and enjoy your collection

  22. #222

    Standaard

    Jongens, geef het ook even de tijd he. Sommige bedrijven doen er wat langer over om te worden. Met stroop vang je meer vliegen dan met azijn dus ik zou ze na 1 mail wel een week of 2 de tijd geven. Of je het begrijpt of niet, dat zijn reactietijden die normaal zijn bij dit soort bedrijven. Je krijgt ditect bevestiging van ontvangst, dus je weet dat de boodschap is aangekomen. Nu het verwerken nog, en daar moet je gewoon even wat geduld voor opbrengen.

  23. #223

    Standaard

    Ook een mailtje gestuurd. Ben benieuwd.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  24. #224

    Standaard

    Volgens Amazon UK heeft de 3D versie van The Hobbit 3 extended NL subs, dus mogelijk heeft ook de NL uitgave het best mogelijke geluid?!?

  25. #225

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Volgens Amazon UK heeft de 3D versie van The Hobbit 3 extended NL subs, dus mogelijk heeft ook de NL uitgave het best mogelijke geluid?!?
    Ik zou even afwachten of er echt Nederlandse subs op de 3D versie zitten; dat was bij The Hobbit 2 ook niet zo (wel bij de 2D).

Pagina 9 van 27 EersteEerste ... 567891011121319 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •