Pagina 21 van 21 EersteEerste ... 111718192021
De resultaten 501 tot 508 van 508 worden weergegeven.

Standaard

Mensen, kunnen we deze discussie niet in een ander, apart topic voortzetten?
    TV: Samsung UE55F8000 | Samsung UE49KS8000 | Blu-rayspeler (1): Oppo BDP-103D (Darbee Edition, 3D, regiovrij) | Blu-rayspeler (2): Panasonic DP-UB9004EG (UHD/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 | Koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Platenspeler: Dual CS 460 | CD-speler: Marantz CD6005

AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Mensen, kunnen we deze discussie niet in een ander, apart topic voortzetten?
    Bij deze.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

LG OLED65E6V, Denon AVR-X7200WA, Onkyo TX NR 5000E, OPPO UDP-203, B&W FPM 4- 5- 6, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), Rel Strata 5, Xbox One X, PS4 Pro, Ziggo Mediabox Next, Logitech Harmony Elite, Sony KDL 43W756 & KDL-32W706BAEP, Samsung Galaxy Note 10, Samsung Galaxy Tab S4.

That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Deze keer eens goed nieuws over een release van Warner met Dolby Atmos: The Curse of Llorona heeft Engels Dolby TrueHD Atmos en Frans Dolby Digital 5.1 geluid (en een overbodige Engelse Dolby Digital 5.1 track).
    En dan gaan ze vervolgens met Detective Pikachu weer volledig uit de bocht door de Engelse Dolby Atmos Dolby Digital Plus 7.1 track op de disc te zetten en een Franse Dolby Atmos TrueHD 7.1 track.
    Zit totaal geen lijn in die releases van Warner, verschrikkelijk!
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Deze keer eens goed nieuws over een release van Warner met Dolby Atmos: The Curse of Llorona heeft Engels Dolby TrueHD Atmos en Frans Dolby Digital 5.1 geluid (en een overbodige Engelse Dolby Digital 5.1 track).
    Het is een theorie dat ik heb: Ik weet het niet zo goed, maar als ik kijk bij de BD's in mijn collectie waarbij de Franse tekst achteraan op de cover eerst of bovenaan staan, lijken de BD's met een Engelse DD+ uitgerust te zijn en bij de BD's waarbij de NL tekst bovenaan staan ziet het er naar uit dat we wel een Atmos TrueHD krijgen.

Standaard

Als dat zo is dan vrees ik voor de Godzilla : King Of The Monsters blu-ray dan
    HT Gear : LG OLED65C7 / Denon AVR-X6300 / Oppo UDP-203 (Regio-Vrij) / AC Ryan Media Player

Standaard

Ik heb net de BD bekeken en ik vind de geluidsterkte zeer ondermaats, ik moest de volume op 35 zetten, terwijl ik voor de meeste films al voldoende heb met 15.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ik heb net de BD bekeken en ik vind de geluidsterkte zeer ondermaats, ik moest de volume op 35 zetten, terwijl ik voor de meeste films al voldoende heb met 15.
    Over welke film heb je het dan?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Over welke film heb je het dan?
    Pokémon: Detective Pikachu, maar bij WB merk ik altijd dat ze de audio er te zacht op zetten.
    Laatst aangepast door jurgen42u : 11-09-2019 om 21:44

Pagina 21 van 21 EersteEerste ... 111718192021

Instellingen bij het plaatsen van berichten