Pagina 10 van 27 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 666 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik zou even afwachten of er echt Nederlandse subs op de 3D versie zitten; dat was bij The Hobbit 2 ook niet zo (wel bij de 2D).
    Weet ik, ik heb de UK versie van Hobbit 2, NL subs is voor mij geen must.

  2. #227

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Keurige mail, John! Hiermee bereik je wellicht meer dan met een ordinaire scheldpartij.
    Thanx Marcel, dat was ook mijn gedachte
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  3. #228

    Standaard

    Ook interessant: een dag nadat ik de mail heb gestuurd krijg ik zojuist een errormelding dat mijn mail onbestelbaar is, omdat "publicity.holland niet is gevonden op warnerbros.com". Kortom, het mailadres dat hierboven stond vermeld lijkt niet te bestaan.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  4. #229
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Of is geblokkeerd?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #230

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Jongens, geef het ook even de tijd he. Sommige bedrijven doen er wat langer over om te worden. Met stroop vang je meer vliegen dan met azijn dus ik zou ze na 1 mail wel een week of 2 de tijd geven. Of je het begrijpt of niet, dat zijn reactietijden die normaal zijn bij dit soort bedrijven. Je krijgt ditect bevestiging van ontvangst, dus je weet dat de boodschap is aangekomen. Nu het verwerken nog, en daar moet je gewoon even wat geduld voor opbrengen.
    De anderen meldden dat ze een berichtje hebben gehad met de opmerking dat ze het zouden doorsturen naar het hoofdkantoor.

    Ik heb helemaal geen antwoord gehad, ook niet een bevestiging van ontvangst..... vandaar mijn voorzichtige opmerking: indien
    u niet de vertegenwoordiger etc etc etc......

    Nette brief dacht ik, slijmen of stroop smeren ga ik niet..... mag best een beetje laten doorschemeren dat ik de ATMOS kreet alleen
    niet genoeg vond op de hoes, heb binnen het schrijven wel opgemerkt dat de 2D disc heel erg goed was, dat was stroop genoeg.
    Have fun and enjoy your collection

  6. #231

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Ook interessant: een dag nadat ik de mail heb gestuurd krijg ik zojuist een errormelding dat mijn mail onbestelbaar is, omdat "publicity.holland niet is gevonden op warnerbros.com". Kortom, het mailadres dat hierboven stond vermeld lijkt niet te bestaan.
    Probeer dit adres maar:

    marketing.benelux@warnerbros.com

    dat hebben de anderen ook gebruikt, heb het in een latere post ook vermeld, zal dat publicity geval wel uit de post verwijderen....
    Have fun and enjoy your collection

  7. #232
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Tegenwoordig reageert men - in het algemeen - veel eerder (lees: vrijwel alleen) op social media zoals Facebook of Twitter. Maar goed, omdat, zoals nu blijkt, het om veel meer Europese landen gaat kan Warner Benelux ook geen verrassend antwoord meer geven.

    Een Facebook pagina gewijdt aan dit probleem doet wellicht veel meer dan een paar e-mails of zelfs een gefundeerde topbrief. We vertellen ze immers niets wat ze niet al weten en wellicht ingecalculeerd hebben. Colateral damage, zeg maar.

    Anders heeft men sowieso al een paar standaardantwoorden klaar liggen voor zowel de boze, als gefundeerde brief.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #233

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Tegenwoordig reageert men - in het algemeen - veel eerder (lees: vrijwel alleen) op social media zoals Facebook of Twitter. Maar goed, omdat, zoals nu blijkt, het om veel meer Europese landen gaat kan Warner Benelux ook geen verrassend antwoord meer geven.

    Een Facebook pagina gewijdt aan dit probleem doet wellicht veel meer dan een paar e-mails of zelfs een gefundeerde topbrief. We vertellen ze immers niets wat ze niet al weten en wellicht ingecalculeerd hebben. Colateral damage, zeg maar.

    Anders heeft men sowieso al een paar standaardantwoorden klaar liggen voor zowel de boze, als gefundeerde brief.
    Facebook, Twitter en andere ..... media gebruik ik zelf niet, heb daar absoluut geen behoefte aan.

    Baksteentje dan maar bij dat adres in Amsterdam als je een standaard afschuif bla bla bla antwoord krijgt...... misschien kun je het baksteentje
    voor mij afleveren? je zit dichter in de buurt dan ik en ik geef er dan wel weer 1 aan je terug

    Bij een afschuif antwoord ga ik er toch echt wel bij de Consumentenbond op aandringen dat er een verplichting gaat komen om duidelijke info
    op de hoezen te zetten en geen onzin waar de schijfjes boeren te pas en te onpas mee weg kunnen komen zoals in dit geval.

    Misschien moest eea wel naar het hoofdkantoor om voor ATMOS opmerkingen een nieuw standaard bla bla antwoord te verzinnen....

    Ben benieuwd.
    Have fun and enjoy your collection

  9. #234
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het voordeel van sociale media is dat je iets heel snel bij veel 'lotgenoten' onder de aandacht kan brengen en dat in meerdere landen. Daarnaast is er maar één iets waar elk bedrijf of instelling een grote hekel aan heeft en dat is (openbare) negatieve publiciteit. Een relatief aantal mails kan namelijk heel discreet afgehandeld worden.

    Je kunt van social media vinden wat je wilt (en daar is niks mis mee), maar het is wel enorm 2016 and up! Zeker als er echt een statement gemaakt moet worden.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #235

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Het voordeel van sociale media is dat je iets heel snel bij veel 'lotgenoten' onder de aandacht kan brengen en dat in meerdere landen. Daarnaast is er maar één iets waar elk bedrijf of instelling een grote hekel aan heeft en dat is (openbare) negatieve publiciteit. Een relatief aantal mails kan namelijk heel discreet afgehandeld worden.Je kunt van social media vinden wat je wilt (en daar is niks mis mee), maar het is wel enorm 2016 and up! Zeker als er echt een statement gemaakt moet worden.
    Hoop dan dat de liefhebber van de social media ook een linkje hierheen plaatsen, vinden de facebook lovers het ook....Warner is een rat, al een hele tijd.... zal toch ook via facebook wel bekent zijn? HDD DVD om zeep geholpen, HD DVD disc die verrot zijn....... moet ik nog even doorgaan?Wordt het dan toch niet een keer tijd dat zij zich wat meer gaan verplaatsen in de wensen van hun afnemers.....?
    Have fun and enjoy your collection

  11. #236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Probeer dit adres maar:

    marketing.benelux@warnerbros.com

    dat hebben de anderen ook gebruikt, heb het in een latere post ook vermeld, zal dat publicity geval wel uit de post verwijderen....
    Ah ok thanx!!
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  12. #237

    Standaard

    En inderdaad, wat Claudio zegt is heel erg waar: anno nu hebben alle grote bedrijven een groot damage control team paraat die niks anders doen dan internet afspeuren naar berichten, om alle negatieve berichtgeving op social media te tackelen en zo mogelijk om te buigen. Schrijf iets lelijks over KLM op Twitter en binnen de kortste keren heb je een reactie van KLM. Geen idee nog waar we Warner NL kunnen vinden op Facebook, maar het is het zoeken waard.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  13. #238

  14. #239

    Standaard

    Vroeger kochtte ik al de nieuwe releases van Warner in de V.S. maar nu durf ik daar niets meer te bestellen in vrees dat ik invoerkosten zou moeten betalen. Nu dacht ik dat ik de Franse releases zou kunnen kopen o.a. omdat die veel goedkoper is ten opzichte van die bij ons en omdat ze daar een steelbook uitgave aanbieden en nu ben ik weer geblokkeerd door de Engelse audiotrack. Daar is geen sprake om de europeese release te kopen. Dit betekend dat ik in de toekomst bijna 50€ zal moeten betalen per 3D bluray van Warner. De U.K. release is voor mij geen optie want ik heb Franse of Nederlandse ondertitels nodig.
    Laatst aangepast door BASIL : 02-11-2015 om 10:07

  15. #240

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Het voordeel van sociale media is dat je iets heel snel bij veel 'lotgenoten' onder de aandacht kan brengen en dat in meerdere landen. Daarnaast is er maar één iets waar elk bedrijf of instelling een grote hekel aan heeft en dat is (openbare) negatieve publiciteit. Een relatief aantal mails kan namelijk heel discreet afgehandeld worden.

    Je kunt van social media vinden wat je wilt (en daar is niks mis mee), maar het is wel enorm 2016 and up! Zeker als er echt een statement gemaakt moet worden.
    Ik behoor ook tot die 60% Nederlanders die niets doet/heeft met SM ...

    Dus als SM zo machtig is, vertegenwoordigen zij weer de minderheid
    "A man's got to know his limitations", ...

  16. #241

    Standaard

    Bedrijven zijn doodsbenauwd voor imagoschade. Dat wordt directer zichtbaar op (a)sociale media als Twitter en Facebook omdat in principe iedereen daar toegang toe heeft. Een e-mail of telefoontje daarentegen blijft voor anderen onzichtbaar en kunnen ze selectief negeren/niet behandelen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  17. #242

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Ik behoor ook tot die 60% Nederlanders die niets doet/heeft met SM ...

    Dus als SM zo machtig is, vertegenwoordigen zij weer de minderheid
    Toch even melden dat volgens deze blog http://www.besocialized.nl/blog/social-media-cijfers/ 9 op 10 Nederlanders een vorm van sociale media gebruikt.
    Dus niet echt de minderheid.

    Ik heb zelf een mail gestuurd en een bericht op facebook geplaats.
    Op de mail heb ik hetzelfde antwoord gekregen als enkele anderen hier, op facebook nog geen reactie.

  18. #243

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WED Bekijk bericht
    Ik heb zelf een mail gestuurd en een bericht op facebook geplaats.
    Op de mail heb ik hetzelfde antwoord gekregen als enkele anderen hier, op facebook nog geen reactie.
    Staat dat bericht op FB openbaar? Kan het niet vinden nl.....

  19. #244

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Staat dat bericht op FB openbaar? Kan het niet vinden nl.....
    De facebook pagina van Warner Bros. Belgium en NL laten geen openbare berichten toe op hun pagina. Is dus een privé bericht en ik besef nu dat evenveel sociale impact heeft als een mail.

  20. #245
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Iedereen kan een FB-pagina beginnen met bijvoorbeeld titel: Warner laat 3D-liefhebbers in de steek. Weten ze je vrij snel te vinden en medelotgenoten ook.

    Overigens kun je wel reageren op hun berichten. Moet je bijvoorbeeld eens bij Samsung kijken hoeveel of topic zeikreacties onder elk bericht staat.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Benieuwd wat er met de 3D release van The Hobbit: Battle of the Five Armies extended edition gaat gebeuren ...
    Daar is geen dolby atmos maar dts-hd master audio.

  22. #247

    Standaard

    Warner heeft nog een andere Facebookpagina: Warner Bros. Entertainment Benelux. Deze pagina gaat over de DVD/Blu-ray releases, terwijl die andere over de bioscoopreleases gaat.

  23. #248

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Warner heeft nog een andere Facebookpagina: Warner Bros. Entertainment Benelux. Deze pagina gaat over de DVD/Blu-ray releases, terwijl die andere over de bioscoopreleases gaat.
    Mooi, en daar kunnen we WEL publiekelijk reageren
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  24. #249

    Standaard

    Aardig stil op die facebook pagina.

  25. #250

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WED Bekijk bericht
    Toch even melden dat volgens deze blog http://www.besocialized.nl/blog/social-media-cijfers/ 9 op 10 Nederlanders een vorm van sociale media gebruikt.
    Dus niet echt de minderheid.

    Ik heb zelf een mail gestuurd en een bericht op facebook geplaats.
    Op de mail heb ik hetzelfde antwoord gekregen als enkele anderen hier, op facebook nog geen reactie.
    ha ha ha ha

    9 /10 zou van 17 miljoen 15,3 miljoen moeten zijn !!!!!

    Terwijl dat toch echt niet word gehaald, kijk even op dit overzicht, of de vele anderen.
    Let op dat in de tellingen ook alle commerciële activiteiten (reclame/acties), bedrijven, instellingen, clubjes, verenigingen, de overheid ed worden mee geteld, waardoor de individuele aantallen nog veel lager zijn.

    http://www.marketingfacts.nl/bericht...af-op-facebook

    Maar wsl ben jij ook z'n tipje die marketing kreten gelooft als heeeeeeeeeeel Nederland zat gisteren bij de WK finale voor de buis
    Laatst aangepast door Hombre : 02-11-2015 om 21:18
    "A man's got to know his limitations", ...

Pagina 10 van 27 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •