Pagina 11 van 27 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 666 worden weergegeven.
  1. #251
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het is niet moeilijk om te bedenken waar we over een paar jaar staan. De smartphones worden straks overladen met social media, ongewenst geforceerde informatie of reclame. En de jeugd is de toekomst. Daarnaast werk ik met veel oude mensen in de zorg, en je wilt niet weten hoeveel oudjes tegenwoordig op social media zitten. Diezelfde oudjes waarvan nooit gedacht werd dat men het internet zou vinden. Social media is toegankelijk voor alle lagen van de bevolking in de hele wereld.

    Je merkt nu wel heel duidelijk waar bedrijven hun producten promoten. Ook voor mijn bedrijf zorgt het voor korte lijntjes met de klant. Het wordt vaak zelfs door een helpdesk geadviseerd: "dat gaat het sneller meneer".

    De truc is echter om op te vallen tussen het geweld van social media.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 02-11-2015 om 22:54
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    ha ha ha ha

    9 /10 zou van 17 miljoen 15,3 miljoen moeten zijn !!!!!

    Terwijl dat toch echt niet word gehaald, kijk even op dit overzicht, of de vele anderen.
    Let op dat in de tellingen ook alle commerciële activiteiten (reclame/acties), bedrijven, instellingen, clubjes, verenigingen, de overheid ed worden mee geteld, waardoor de individuele aantallen nog veel lager zijn.

    http://www.marketingfacts.nl/bericht...af-op-facebook

    Maar wsl ben jij ook z'n tipje die marketing kreten gelooft als heeeeeeeeeeel Nederland zat gisteren bij de WK finale voor de buis
    Nou ja je kunt er lacherig en flauw over doen, Nederland is wel degelijk één van de landen waar sociale media (in verhouding) het meest worden gebruikt. En feit is dat grote bedrijven zoals KLM, UPC, grote banken etc. zowel in Nederland maar ook grote internationale bedrijven sinds tijden speciale
    teams hebben die niks anders doen negatieve berichtgeving op internet onderscheppen en tegengaan. Sociale media (en sorry, ik associeer de door jullie gebruikte afkorting SM met iets heel anders, maar dat ligt vast aan mij ) zijn een zeer krachtige tool en zijn niet meer weg te denken uit de maatschappij.

    En ja, het verbaast me niks dat vele miljoenen Nederlanders één of andere vorm van sociale media gebruiken. Misschien is 9 op de 10 net iets te hoog ingeschaald, maar 9.5 miljoen Nederlanders alleen al gebruiken Whatsapp... En ook dat valt onder social media....

    Dus (weer on topic) als we social media kunnen inzetten om iets duidelijk te maken aan Warner of een ander bedrijf moeten we dat vooral doen.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  3. #253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Warner heeft nog een andere Facebookpagina: Warner Bros. Entertainment Benelux. Deze pagina gaat over de DVD/Blu-ray releases, terwijl die andere over de bioscoopreleases gaat.
    Kom op dames en heren, reageren op deze Facebook pagina. Zie dat John Tak en ondergetekende nog de enigen zijn die daar een reactie hebben geplaatst. Hoe meer klachten hoe beter lijkt me. Zou me hogelijk verbazen als John en ik de enigen zijn die van Facebook gebruik maken....
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  4. #254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla Bekijk bericht
    Kom op dames en heren, reageren op deze Facebook pagina. Zie dat John Tak en ondergetekende nog de enigen zijn die daar een reactie hebben geplaatst. Hoe meer klachten hoe beter lijkt me. Zou me hogelijk verbazen als John en ik de enigen zijn die van Facebook gebruik maken....
    +1

  5. #255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla Bekijk bericht
    Kom op dames en heren, reageren op deze Facebook pagina. Zie dat John Tak en ondergetekende nog de enigen zijn die daar een reactie hebben geplaatst. Hoe meer klachten hoe beter lijkt me. Zou me hogelijk verbazen als John en ik de enigen zijn die van Facebook gebruik maken....
    Dat denk ik ook niet..... maar toch ga ik daar zelf geen facebook of wat dan ook maar voor nemen.

    Schijn ik met het gebruik van WhatsApp toch ook al onder de sociale media gebruikers gebombardeerd te worden,
    terwijl ik dit toch eerder een veredelde SMS dienst vind

    Toch ga ik wel een klacht deponeren bij de Consumentenbond als ik van Warner geen fatsoenlijke antwoord krijg,
    ik wil als koper op de hoes kunnen zien wat er geboden wordt en me geen franse rommel in mijn maag laten splitsen.

    Overigens nog steeds geen antwoord gehad op mijn emails, zelfs geen ontvangst bevestiging...... netjes hoor Warner
    Have fun and enjoy your collection

  6. #256
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Done!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #257

    Standaard

    Ook maar gereageerd. Wie niet waagt niet wint. Hopelijk geven ze een reactie!
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  8. #258

    Standaard

    Bij de posts van de films Mad Max en San Andreas op de Warner FB-pagina ook mijn commentaar geplaatst...
    Laatst aangepast door DJM : 03-11-2015 om 18:48

  9. #259

    Standaard

    Ik heb ook geen Facebook. Ik heb wel een mail gestuurd, maar daar geen reactie op gehad. Ben benieuwd of ze op Facebook wel reageren.

  10. #260
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Tja, ze kunnen er weinig mee, omdat het niet alleen de benelux betreft in dit geval. Pas als de berichten aanhouden zal het misschien door gekoppeld worden naar de verantwoordelijke. Ik denk ook dat degene die nu een bericht hebben geplaatst over een paar dagen vriendelijk, doch dringend om een reactie moeten vragen als die uitblijft.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Tja, ze kunnen er weinig mee, omdat het niet alleen de benelux betreft in dit geval. Pas als de berichten aanhouden zal het misschien door gekoppeld worden naar de verantwoordelijke. Ik denk ook dat degene die nu een bericht hebben geplaatst over een paar dagen vriendelijk, doch dringend om een reactie moeten vragen als die uitblijft.
    Die gaan ze echt wel krijgen.... een vriendelijk doch dringend verzoek
    Have fun and enjoy your collection

  12. #262

    Standaard

    Als niet FB gebruiker een Tip!

    Schrijf jullie klacht daar op FB in het Frans, misschien dat ze daar wel op regeren, want ja zeg nu zelf Nederlands (en Engels) is zo .... voor die Franstaligen ....
    "A man's got to know his limitations", ...

  13. #263

    Standaard

    Ik heb in mijn review van San Andreas het probleem ook aangekaart. Ik weet dat de mensen van het persbureau (Warner toch) deze actief opvragen en rapporteren aan het hoofdhuis. Misschien helpt het...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #264

    Standaard

    Ik begrijp het wel, iemand moet het doen. Als niemand die eerste stap zet en mensen aanspoort hetzelfde te doen, kan je nooit een probleem kenbaar maken naar de distributeurs toe. Maar hoe goedbedoeld de intentie ook is ... Ik geloof dat WB Benelux heel weinig aandacht heeft voor die enkele berichten op een Facebook-pagina die duidelijk niet ter communicatie dient, maar enkel dienst doet als virtueel reclamebord. Er is amper interactie. Ik vrees ook dat er hoogstwaarschijnlijk een probleem is met de hoogdringendheid, ik kan me namelijk eerlijk gezegd niet voorstellen dat het ontbreken van de meest kwalitatief beschikbare geluidstrack ooit een serieus genomen issue gaat worden, als je ziet hoe WB in het verleden met grotere issues is omgegaan.

    En wat verkeerde informatie op de hoes betreft, 'wettelijk verplicht' en dergelijke zijn dooddoeners die op dat vlak weinig uithalen, er zijn veel te veel mogelijkheden die WB wettelijk toelaten hun paraplu open te trekken. Je zou haast al gerechtelijke stappen moeten ondernemen om daar (met nul,nul kans tot slagen) daar ooit iets uit te halen ...

    De talloze fouten bij Disney Benelux ooit gevolgd? Een heel interactieve Facebookpagina vol klachten, requests of petities halen niets uit.

  15. #265

    Standaard

    Op mijn 2 eerdere mails geen antwoord gehad, mijn derde mail:


    Benelux marketing,


    Als de rest van Warner Bros. is zoals u, dan verdient u het om
    geen dubbeltje meer te verdienen. Het is mij ondertussen
    duidelijk geworden dat u helaas maling heeft aan uw klanten.

    U verdient het niet om als vertegenwoordiging voor de Benelux
    op te treden, het zal mij niet verbazen dat de oorspronkelijke
    Benelux vertegenwoordiging al is opgedoekt en dat een stelletje
    franstalige horken de plek van de Nederlandse vertegenwoordiging
    hebben ingenomen.

    Gelukkig is er internet, voorlopig maar gebruik gaan maken van
    die mogelijkheden om niet langer met de matige 3D Benelux uitgaven

    van Warner Bros. Frankrijk geconfronteerd te hoeven worden.

    Zo.... nu nog even de virtuele baksteen door uw ruiten en een virtuele
    brandbom er achteraan, mijn volgende Warner Bros. films worden
    ook virtueel, met dank voor het niet antwoorden op mijn eerdere mails.

    Gr,

    naam
    straat
    woonplaats

    Heb Netflix en nog een hele berg achterstand in de kast staan, Warner kan voorlopig wat mij
    betreft zijn schijfjes houden, wacht wel tot ze in het 1 euro bakkie liggen
    Met Sony gaat het ook al zo lekker...... koop er dan nog wel eens films van, maar
    er komt echt niets anders meer van dat merk in huis.

    Arrogante bedrijven, ja.... ze doen maar, ik laat ze ook in hun sop gaar koken,
    een oog voor een oog een tand voor een tand
    Have fun and enjoy your collection

  16. #266

    Standaard

    Haha, wat een sneue mail. Geen wonder dat WB je niet serieus neemt.

  17. #267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Haha, wat een sneue mail. Geen wonder dat WB je niet serieus neemt.
    WB neemt mij, net als jij hier - op dit forum, helemaal niet serieus. Het verschil is, dat ik het besef en het maar niet tot jou
    wil doordringen......

    Voor het uit de hoek komen moet je nog even nablijven, er zit wat over de knie werk aan..... maar ik ben bang
    dat je het juist daarom doet..... esemmer vermoed ik, daarom gaat dat niet door

    Zal ik je verder maar doen alsof ik dit niet geschreven heb, wil rogue geen verdriet doen door nutteloze
    reacties te sturen naar personen die ze toch niet snappen.
    Have fun and enjoy your collection

  18. #268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    WB neemt mij, net als jij hier - op dit forum, helemaal niet serieus. Het verschil is, dat ik het besef en het maar niet tot jou
    wil doordringen......

    Voor het uit de hoek komen moet je nog even nablijven, er zit wat over de knie werk aan..... maar ik ben bang
    dat je het juist daarom doet..... esemmer vermoed ik, daarom gaat dat niet door

    Zal ik je verder maar doen alsof ik dit niet geschreven heb, wil rogue geen verdriet doen door nutteloze
    reacties te sturen naar personen die ze toch niet snappen.

  19. #269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Tja, ze kunnen er weinig mee, omdat het niet alleen de benelux betreft in dit geval. Pas als de berichten aanhouden zal het misschien door gekoppeld worden naar de verantwoordelijke. Ik denk ook dat degene die nu een bericht hebben geplaatst over een paar dagen vriendelijk, doch dringend om een reactie moeten vragen als die uitblijft.
    Heb je al ergens iets gelezen dat Warner Bros. iemand van een antwoord had voorzien of dat ze gereageerd hebben op facebook?

    Ik zal wel geen antwoord van ze krijgen..... was immers niet lief tegen die ........
    Have fun and enjoy your collection

  20. #270

    Standaard

    Op mijn mail (27 oktober verstuurd) in ieder geval geen reactie gehad. Denk dat ze niks laten horen.

  21. #271

    Standaard

    Nog helemaal niets vernomen, noch via email, noch via FB. Tijd voor aanvulde acties, ik zal eens wat e-mails in het Engels die kant op laten gaan...

  22. #272
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zo lang er geen financiële schade is zal er niks veranderen. Het is alleen jammer dat men niet eens de moeite neemt een standaard antwoord te geven. Maar goed, zelfs online spelen deze issues amper. We are but few.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Op mijn 2 eerdere mails geen antwoord gehad, mijn derde mail:


    Benelux marketing,


    Als de rest van Warner Bros. is zoals u, dan verdient u het om
    geen dubbeltje meer te verdienen. Het is mij ondertussen
    duidelijk geworden dat u helaas maling heeft aan uw klanten.

    U verdient het niet om als vertegenwoordiging voor de Benelux
    op te treden, het zal mij niet verbazen dat de oorspronkelijke
    Benelux vertegenwoordiging al is opgedoekt en dat een stelletje
    franstalige horken de plek van de Nederlandse vertegenwoordiging
    hebben ingenomen.

    Gelukkig is er internet, voorlopig maar gebruik gaan maken van
    die mogelijkheden om niet langer met de matige 3D Benelux uitgaven

    van Warner Bros. Frankrijk geconfronteerd te hoeven worden.

    Zo.... nu nog even de virtuele baksteen door uw ruiten en een virtuele
    brandbom er achteraan, mijn volgende Warner Bros. films worden
    ook virtueel, met dank voor het niet antwoorden op mijn eerdere mails.

    Gr,

    naam
    straat
    woonplaats

    Heb Netflix en nog een hele berg achterstand in de kast staan, Warner kan voorlopig wat mij
    betreft zijn schijfjes houden, wacht wel tot ze in het 1 euro bakkie liggen
    Met Sony gaat het ook al zo lekker...... koop er dan nog wel eens films van, maar
    er komt echt niets anders meer van dat merk in huis.

    Arrogante bedrijven, ja.... ze doen maar, ik laat ze ook in hun sop gaar koken,
    een oog voor een oog een tand voor een tand
    Ik lach me rot, wat een mail om naar een bedrijf te sturen :')

  24. #274

    Standaard

    Ik heb eindelijk de U.S. versie ontvangen. Vaarwel Warner Benelux. Ik heb wel pech gehad dat ik vorig week de 3D blu-ray gekocht had aan $27.99 met extra invoerkosten via Amazon betaald en twee dagen geleden was hij tijdelijk aan $9.99.

  25. #275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik heb eindelijk de U.S. versie ontvangen. Vaarwel Warner Benelux. Ik heb wel pech gehad dat ik vorig week de 3D blu-ray gekocht had aan $27.99 met extra invoerkosten via Amazon betaald en twee dagen geleden was hij tijdelijk aan $9.99.
    De US-versie van wat? Dat is verder inderdaad wel pech, maar daar lopen we allemaal regelmatig tegenaan. Ik persoonlijk zou nooit voor een mogelijk betere audiotrack een andere, buitenlandse versie kopen; wél als die een betere beeldkwaliteit heeft.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 11 van 27 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •