Pagina 12 van 27 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 666 worden weergegeven.
  1. #276

  2. #277

    Standaard

    Nog steeds geen nieuws van WB inzake de mindere audiotrack voor Mad max 3D?

  3. #278

    Standaard

    Geloven jullie nog altijd in sprookjes? Die gaan nooit antwoorden.

  4. #279

    Standaard

    Die man met zijn baard kom nog altijd op 6 december, dus ja!

  5. #280

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Die man met zijn baard kom nog altijd op 6 december, dus ja!
    Zou kunnen.... hier wordt hij op 6 december uitgezwaaid....
    Have fun and enjoy your collection

  6. #281

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ooops. San Andreas 3D

    Die wil ik wel bestellen bij Amazon UK maar is daar compleet uitverkocht.

    Moet ook de Duitse en Franse shit niet.

    EDIT:

    Toch gevonden bij Amazon UK, via google kwam hij wel te voorschijn in de winkel,
    heb er gelijk maar The Man from U.N.C.L.E. bijbesteld, moet geen franse en duitse Warner Bros. rommel meer.
    Laatst aangepast door DVDProfilersFilmgek : 27-11-2015 om 17:09
    Have fun and enjoy your collection

  7. #282

    Standaard

    Oorspronkelijk gepost door BASIL Geloven jullie nog altijd in sprookjes?

    Ja echt, Sinterklaas, de Kerstman en de Paashaas...

    Die gaan nooit antwoorden.


    Nee, schoften zijn het en dat laten ze ook blijken door gewoon niet te antwoorden.

    Koop die rommel van ze hier niet meer, van mij mogen ze die eigenwijze prutsers
    hier opdoeken, ons bij de UK zetten en de prijzen dan gelijk wat verlagen,
    immers die franse en duitse rommelmakers weg bespaard toch aardig in
    de kosten lijkt mij zo, en dat voordeel dan doorgeven aan de gepeste klanten hier
    Have fun and enjoy your collection

  8. #283

    Standaard

    Disney heeft nu bij Ant-Man 3D BD en op de DVD de letters op de rug op de Franse manier geplaatst, andersom dus...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #284

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Disney heeft nu bij Ant-Man 3D BD en op de DVD de letters op de rug op de Franse manier geplaatst, andersom dus...
    Heb hem besteld in 3D..... andersom??? als van boven naar beneden of van de onderzijde naar de bovenzijde, nu kun je als je de doos op de onderzijde
    ligt de tekst van links naar rechts lezen.
    Have fun and enjoy your collection

  10. #285

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Disney heeft nu bij Ant-Man 3D BD en op de DVD de letters op de rug op de Franse manier geplaatst, andersom dus...
    Ik heb de US 3D uitgave gekocht voor $17.99. En daar zijn de letters op de rug goed geplaatst. Toch een stuk goedkoper dan bij ons.

  11. #286

    Standaard

    Dat was dan even een stukje Disney......

    Terug naar Warner Bros. die was ik hier wel zat, heb net op Amazon.UK The Man from U.N.C.L.E. en
    San Andreas 3D besteld, hoop echt dat ze die Franse horken en de Duitse schijfverprutsers
    gaan opdoeken...
    Have fun and enjoy your collection

  12. #287

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Dat was dan even een stukje Disney......

    Terug naar Warner Bros. die was ik hier wel zat, heb net op Amazon.UK The Man from U.N.C.L.E. en
    San Andreas 3D besteld, hoop echt dat ze die Franse horken en de Duitse schijfverprutsers
    gaan opdoeken...
    Ik heb onlangs de Duitse 3D-versie van Mad Max: Fury Road bekeken en ik vond het geluid uitstekend. Werkelijk niets op aan te merken. Ik begrijp ook alle commotie niet. Maar ja, ik vind in de bioscoop het geluid vaak al belachelijk hard staan, net als bij vele popconcerten trouwens. Ze denken zeker dat we doof zijn.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  13. #288

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    De US-versie van wat? Dat is verder inderdaad wel pech, maar daar lopen we allemaal regelmatig tegenaan. Ik persoonlijk zou nooit voor een mogelijk betere audiotrack een andere, buitenlandse versie kopen; wél als die een betere beeldkwaliteit heeft.
    Waarom alleen voor beter beeld...? Dan zou je toch eens naar de nieuwe Dolby Atmos tracks moeten luisteren bij iemand met een fatsoenlijke opstelling... En nee als je geen Dolby Atmos thuis hebt, heb je uiteraard geen enkele reden om een Atmos-versie uit het buitenland te halen.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  14. #289

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Heb hem besteld in 3D..... andersom??? als van boven naar beneden of van de onderzijde naar de bovenzijde, nu kun je als je de doos op de onderzijde
    ligt de tekst van links naar rechts lezen.
    Als je deze op de achterkant neerlegt dan staan de letters op de kop.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #290

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik heb onlangs de Duitse 3D-versie van Mad Max: Fury Road bekeken en ik vond het geluid uitstekend. Werkelijk niets op aan te merken. Ik begrijp ook alle commotie niet. Maar ja, ik vind in de bioscoop het geluid vaak al belachelijk hard staan, net als bij vele popconcerten trouwens. Ze denken zeker dat we doof zijn.
    Begin je weer, moet je hem eens vergelijken met de Dolby True HD track op de 2D versie. Als je geen verschil hoort dan mankeer je wat aan je oren en het gaat helemaal niet om het hard zetten dus waarom je dat er wederom weer bij moet halen....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #291

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Als je deze op de achterkant neerlegt dan staan de letters op de kop.
    Heb even snel mijn verzameling bekeken....... dan heb ik gelukkig maar 2 franse shitzooi titels de rest staat
    gelukkig allemaal leesbaar 1 kant op.... die fransen zijn dan echt wel kinderachtig bezig, net als de belgen
    met hun niet QWERTY toetsenbord...... waarom het bij hun nu allemaal anders moet????? Van mij mogen
    ze hun troep lekker houden, op de franse slag bende zit ik echt niet te wachten.
    Have fun and enjoy your collection

  17. #292

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik heb onlangs de Duitse 3D-versie van Mad Max: Fury Road bekeken en ik vond het geluid uitstekend. Werkelijk niets op aan te merken. Ik begrijp ook alle commotie niet. Maar ja, ik vind in de bioscoop het geluid vaak al belachelijk hard staan, net als bij vele popconcerten trouwens. Ze denken zeker dat we doof zijn.
    Bij mij staat alles ingesteld op lage volumes en ik kon overduidelijk het verschil horen......

    Je gehoorapparaatjes werken niet goed, ook je instellingen van je setup lijk je niet
    knap voor elkaar te hebben en als waarschijnlijke medewerker van Warner Bros.
    kom je natuurlijk niet in aanmerking om hier geloofd te worden, kom nou toch het geluid
    op de 3D schijven is van de originele engelse audio tracks is allerbelabberst.


    Oh.... waarom heb je zelf de Duitse schijf besteld?

    Beter beeld.... en dan wel een Oppo Darbee edition..... ongeloofwaardiger kun je niet overkomen

    Film is beeld en geluid.... wat wie is belachelijk........ kom tot de conclusie dat je dat zelf bent, je kan zelf
    ook bij lage volumes heel goed een verschil horen in geluidskwaliteit, dat heeft niets te maken met
    hoge volumes, al met al kom je zeer ongeloofwaardig over
    Have fun and enjoy your collection

  18. #293

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Begin je weer, moet je hem eens vergelijken met de Dolby True HD track op de 2D versie. Als je geen verschil hoort dan mankeer je wat aan je oren en het gaat helemaal niet om het hard zetten dus waarom je dat er wederom weer bij moet halen....
    Moet toch echt wel een ontzettend slecht ingestelde HT bij hem zijn als je dat niet kan horen,
    maar als je dat ook niet interesseert..... dan snap ik ook niet waarom er dan een mening over gegeven wordt

    Zal wel zijdelings te maken hebben met die Warner Bros. eikels die te beroerd zijn om de mensen fatsoenlijk
    te beantwoorden.
    Have fun and enjoy your collection

  19. #294

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Bij mij staat alles ingesteld op lage volumes en ik kon overduidelijk het verschil horen......

    Je gehoorapparaatjes werken niet goed, ook je instellingen van je setup lijk je niet
    knap voor elkaar te hebben en als waarschijnlijke medewerker van Warner Bros.
    kom je natuurlijk niet in aanmerking om hier geloofd te worden, kom nou toch het geluid
    op de 3D schijven is van de originele engelse audio tracks is allerbelabberst.


    Oh.... waarom heb je zelf de Duitse schijf besteld?

    Beter beeld.... en dan wel een Oppo Darbee edition..... ongeloofwaardiger kun je niet overkomen

    Film is beeld en geluid.... wat wie is belachelijk........ kom tot de conclusie dat je dat zelf bent, je kan zelf
    ook bij lage volumes heel goed een verschil horen in geluidskwaliteit, dat heeft niets te maken met
    hoge volumes, al met al kom je zeer ongeloofwaardig over
    Goh, wat zijn we weer lekker beledigend bezig. Ik mag toch mijn mening geven? Als ik er tevreden mee ben, dan mag dat toch? Natuurlijk is film beeld en geluid, maar ik ben nu eenmaal meer visueel dan auditief ingesteld en ik erger me eerder aan een matig of slecht beeld, dan aan een kwalitatief wat minder geluid. En met mijn gehoor is niets mis. Bovendien: DarbeeVision is alleen een beeldverbeteraar en heeft niets maar dan ook niets met audio te maken, dat zou jij toch moeten weten. Natuurlijk zal een Dolby TrueHD-track gedetailleerder klinken dan een Dolby Digital Plus, maar daar kan ik niet wakker van liggen.

    Ik heb de Duitse versie besteld omdat ik de steelbook-uitgave wou hebben. Een Engelse versie was toen nog niet verkrijgbaar, te duur of al uitverkocht, dat weet ik niet meer.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #295

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Waarom alleen voor beter beeld...? Dan zou je toch eens naar de nieuwe Dolby Atmos tracks moeten luisteren bij iemand met een fatsoenlijke opstelling... En nee als je geen Dolby Atmos thuis hebt, heb je uiteraard geen enkele reden om een Atmos-versie uit het buitenland te halen.
    Nee, John, ik heb geen Dolby Atmos, dat klopt. En dat is ook voor mij dus ook niet de reden om voor een buitenlandse versie te kiezen. Ik ken helaas geen mensen die een Atmos-installatie hebben. En was dat wel zo, dan zou ik pas via een A-B vergelijking het verschil willen kunnen horen, net zoals je diverse boxen kunt beluisteren bij een hifi winkel.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Goh, wat zijn we weer lekker beledigend bezig. Ik mag toch mijn mening geven? Als ik er tevreden mee ben, dan mag dat toch? Natuurlijk is film beeld en geluid, maar ik ben nu eenmaal meer visueel dan auditief ingesteld en ik erger me eerder aan een matig of slecht beeld, dan aan een kwalitatief wat minder geluid. En met mijn gehoor is niets mis. Bovendien: DarbeeVision is alleen een beeldverbeteraar en heeft niets maar dan ook niets met audio te maken, dat zou jij toch moeten weten. Natuurlijk zal een Dolby TrueHD-track gedetailleerder klinken dan een Dolby Digital Plus, maar daar kan ik niet wakker van liggen.

    Ik heb de Duitse versie besteld omdat ik de steelbook-uitgave wou hebben. Een Engelse versie was toen nog niet verkrijgbaar, te duur of al uitverkocht, dat weet ik niet meer.
    Natuurlijk mag je je mening geven

    Maar waar is er dan ergens met veel films een verschil in beeldkwaliteit?

    Waarom geef je je mening, in een topic waar het gaat om de geluidskwaliteit waar hier iedereen over viel, als
    je daar zelf helemaal niets om geeft

    Echt..... je komt steeds ongeloofwaardiger over.....ik weet het niet meer .....

    Ik heb de Duitse versie besteld omdat ik de steelbook-uitgave wou hebben. Een Engelse versie was toen nog niet verkrijgbaar, te duur of al uitverkocht, dat weet ik niet meer.
    Je hebt niets met geluidskwaliteit, bemoei je er dan ook niet mee, ga lekker door met je blikken doosjes die niets te maken hebben met beeld en geluidskwaliteit, zo dom.... liever een
    ander doosje dan goede geluidskwaliteit..... ik denk dat ik dat onder de sukkels benoem, maar daar zal ik wel ik niet de enige in zijn al zullen die daar anderen anders over denken....

    Een blikken doosje....... ja hoor.... doe mij maar een goede schijf met geluid en beeld
    Have fun and enjoy your collection

  22. #297

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Natuurlijk zal een Dolby TrueHD-track gedetailleerder klinken dan een Dolby Digital Plus, maar daar kan ik niet wakker van liggen.
    Eigenlijk geef je hier zelf al het antwoord waarom de Atmos met TrueHD geluid beter klinkt dan die met DD+ voor degenen die geen Atmos geluid kunnen afspelen. En dit is zeker het geval bij Mad Max. Dat je er zelf niks mee hebt dat kan, maar dan begrijp ik niet dat je zo ageert tegen de rest die er wel wat mee heeft en de kwalitatief betere track prefereert en dan ook nog zo in discussie gaat. Je ligt er toch niet wakker van? Uiteraard mag je je mening geven, maar het is zo tegenstrijdig omdat je volgens eigen zeggen niks met geluid hebt.

  23. #298

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Natuurlijk mag je je mening geven

    Maar waar is er dan ergens met veel films een verschil in beeldkwaliteit?

    Waarom geef je je mening, in een topic waar het gaat om de geluidskwaliteit waar hier iedereen over viel, als
    je daar zelf helemaal niets om geeft

    Echt..... je komt steeds ongeloofwaardiger over.....ik weet het niet meer .....



    Je hebt niets met geluidskwaliteit, bemoei je er dan ook niet mee, ga lekker door met je blikken doosjes die niets te maken hebben met beeld en geluidskwaliteit, zo dom.... liever een
    ander doosje dan goede geluidskwaliteit..... ik denk dat ik dat onder de sukkels benoem, maar daar zal ik wel ik niet de enige in zijn al zullen die daar anderen anders over denken....

    Een blikken doosje....... ja hoor.... doe mij maar een goede schijf met geluid en beeld
    Wauw kerel, jij moet echt wat gaan doen aan je social skills. Marcel geeft z'n mening en verteld zijn ervaringen, en jij blijft hem "ongeloofwaardig"(?) en dom vinden en een sukkel noemen.

    Tussen jou en mij, blijf vooral zo doorgaan... Je overdramatische posts zorgen voor constant vermaak op het forum

  24. #299

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Goh, wat zijn we weer lekker beledigend bezig. Ik mag toch mijn mening geven? Als ik er tevreden mee ben, dan mag dat toch? Natuurlijk is film beeld en geluid, maar ik ben nu eenmaal meer visueel dan auditief ingesteld en ik erger me eerder aan een matig of slecht beeld, dan aan een kwalitatief wat minder geluid. En met mijn gehoor is niets mis. Bovendien: DarbeeVision is alleen een beeldverbeteraar en heeft niets maar dan ook niets met audio te maken, dat zou jij toch moeten weten. Natuurlijk zal een Dolby TrueHD-track gedetailleerder klinken dan een Dolby Digital Plus, maar daar kan ik niet wakker van liggen.

    Ik heb de Duitse versie besteld omdat ik de steelbook-uitgave wou hebben. Een Engelse versie was toen nog niet verkrijgbaar, te duur of al uitverkocht, dat weet ik niet meer.
    Marcel, even een reactie van mijn kant, gezien je vaak op mijn post reageert van je moet niet zo zeuren, het maakt mij niet uit.

    Is dat nu niet weer tegenstrijdig wat je zegt?

    Je hebt al een aantal keren aangegeven dat bij jou thuissituatie de installatie niet "gezien" mag worden en/of een "afbreuk" aan de inrichting mag doen.
    Je heb een klein scherm en zit er veel te ver af, maar je geeft aan wel om beeldkwaliteit te geven en tegelijkertijd verschillen als 1080i en 1080p niet te zien!!!!

    Nu gebeurt hetzelfde met het geluid!!!

    Waarom als je het allemaal toch niet uitmaakt het wel weer weg relativeren van ik zie en hoor het niet, of is het een soort uiting van frustraties van je opgelegde beperkingen?
    "A man's got to know his limitations", ...

  25. #300

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    blijf vooral zo doorgaan... Je overdramatische posts zorgen voor constant vermaak op het forum
    Ben erg blij dat ik je constant rot kan laten lachen

    Ook fijn dat ik je voer kan geven, kun je lekker tegen me zeuren,
    veel bijdragen aan het onderwerp doe je niet, maar zeuren kun je als de beste

    Zo..... ga je maar weer rot lachen
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 12 van 27 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •