Pagina 17 van 27 EersteEerste ... 7131415161718192021 ... LaatsteLaatste
De resultaten 401 tot 425 van 666 worden weergegeven.
  1. #401

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Je kijkt duidelijk totaal niet verder dan je eigen referentie kader, waarbij je blijk geeft van een totaal gebrek aan voorstellingsvermogen en empathie.

    Hij eens op de site van SOAP, dan zie dat zelfs bij de Nederlandstalige zender er gemiddeld 4 miljoen kijken gebruik maken van ondertiteling!

    Daarnaast waarom denk je dat er zoveel vertaal teams in NL zijn, waar Brein zo achter aan zit.
    Als de NL-er geen NL ot nodig heeft waarom zijn die vertaal sukkels er dan en zijn die zo populair ....
    Waarom mag Marcel niet zijn eigen ervaring vertellen?
    Marcel geeft aan dat hij niet direct Nederlandse ondertiteling nodig heeft. Hij zegt nergens dat hij vindt dat 'dus' de rest van Nederland het ook wel zonder Nederlandse ondertiteling zou moeten kunnen.
    Ik begrijp je felle reactie niet.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  2. #402
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het valt me op dat steeds meer Warner Bros. UK-uitgaves van series zijn voorzien van Nederlandse ondertitels. Zou dat iets zeggen en zouden films straks ook worden voorzien van Nederlandse ondertitels waardoor wij niet steeds aan het kortste eind trekken met Dolby Digital Plus. Of is dat altijd al zo geweest, volgens mij niet?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #403

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Het valt me op dat steeds meer Warner Bros. UK-uitgaves van series zijn voorzien van Nederlandse ondertitels. Zou dat iets zeggen en zouden films straks ook worden voorzien van Nederlandse ondertitels waardoor wij niet steeds aan het kortste eind trekken met Dolby Digital Plus. Of is dat altijd al zo geweest, volgens mij niet?
    Ik koop veel reeksen van Warner Bros in de V.S. en sommige zijn al jaren voorzien van Nederlandse ondertitels.Vb. Arrow, Person of Interest, Falling Skies, The Last Ship.

  4. #404

    Standaard

    Warner zet opnieuw door met hun franstalige hoezen... Bereid je maar voor op omgekeerde spines en extra leeftijd aanduidingen. Als ik een franse hoes wil dan koop ik die daar wel Warner!

    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  5. #405

    Standaard

    Ik ben sowieso helemaal klaar met de "NL" releases van Warner......koop die voortaan gewoon in de UK.....ben ik in ieder geval verzekerd van Engelse Dolby Atmos
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  6. #406

    Standaard

    Helemaal mee eens. Zit het hoofdkwartier van Warner in Parijs of zo? Fransen eerst en de belgen/nederlandsers mogen de restjes van de schijf.

  7. #407
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    En dan betaal je hier ook nog eens de hoofdprijs.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #408

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    En dan betaal je hier ook nog eens de hoofdprijs.
    Dat vind ik ook super aso om gewoon 30-35 euro te vragen voor een 3D/UHD blu-ray waar niet eens een fatsoenlijke Engelse track op staat.....
    Lijkt Disney wel
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  9. #409

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Warner zet opnieuw door met hun franstalige hoezen... Bereid je maar voor op omgekeerde spines en extra leeftijd aanduidingen. Als ik een franse hoes wil dan koop ik die daar wel Warner!

    Ik begrijp niet helemaal wat daar zo bijzonder aan is? Dat is toch al jaren zo met uitgaven die voor de Benelux worden uitgebracht, of het nu Warner is of een andere maatschappij? Kan me daar werkelijk niet aan storen. Is volgens mij puur een kostenbesparende maatregel.
    Opvallend vind ik overigens wel dat de Franstaligen kennelijk met de gehele familie "Me Before You" mogen bekijken ("Tous publics"), en de Nederlandstaligen alleen als je 12 jaar of ouder bent...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  10. #410

    Standaard

    Omgekeerde spine is echt pas sinds kort en het Franse leeftijdsysteem stond er voorheen ook niet bij op.

    Zal wel met naakt en/of sex te maken hebben, daar doen ze in Frankrijk niet zo moeilijk over. In Franse films kom je zelfs wel eens blote minderjarigen tegen, iets wat hier absoluut niet meer kan.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #411

    Standaard

    Ik vrees dat we dit zullen moeten ondergaan als we in de toekomst nog NL-ondertiteling willen.

    Blu-ray is net zoals sacd een nicheproduct aan het worden.

    Was onlangs in enkele Franse warenhuizen die tot 2 jaar geleden een redelijk blu-ray aanbod hadden, en deze zijn nu allemaal terug ingewisseld voor dvd's.

    Ook in Vlaanderen verkiest ruim 85% dvd boven blu-ray. Onlangs ook van verschillende verkopers gehoord, bij toptitels die op prominente plaats in winkel werden opgesteld. De blu-ray was zelfs goedkoper dan de dvd en toch kiest nog ruim 3/4 voor de dvd, zelfs toen hij hen er attent op maakte dat de blu-ray goedkoper was waren er reacties: ik verzamel liever dvd's of halen gewoon schouders op.

    En dat is dan al de minderheid die nog fysieke dragers koopt. Onder 25 jaar koopt niemand nog schijfjes.

    Als kaskrakers nog nauwelijks verkopen, wat blijft er dan nog over voor de releases voor beperkt nichepubliek.

    Je kan enkel maar hopen dat we een download/streamdienst (soort qobuz voor films) krijgen met volledig aanbod en goede kwaliteit.

    Maar op gebied van rechten is benelux al niet top, dus ik vrees dat ruim kwaliteitsvol aanbod voor ons 'geschiedenis' aan het worden is.

  12. #412

    Standaard

    Mijn hoofd kan er nog steeds niet bij dat er vandaag nog steeds SD materiaal wordt verdeeld.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  13. #413

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Mijn hoofd kan er nog steeds niet bij dat er vandaag nog steeds SD materiaal wordt verdeeld.
    Bedoel je de extra's bij blu-ray's of dat ze nog dvd's uitbrengen?

  14. #414

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Bedoel je de extra's bij blu-ray's of dat ze nog dvd's uitbrengen?
    Dvd's uitbrengen, maar ook bijvoorbeeld via Itunes nog een SD versie aanbieden. Je wilt toch iets in z'n best mogelijke kwaliteit zien. (Als je daar een beetje omgeeft)
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  15. #415

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    En dat is dan al de minderheid die nog fysieke dragers koopt. Onder 25 jaar koopt niemand nog schijfjes.

    Ojawel. 20 jaar en ik verkies schijfjes boven alles. Blu-ray schijfjes uiteraard. Ik wordt er ook moedeloos van als ik in de winkels rekken vol dvd's zie liggen en een heel klein miezerig hoekje met blu-ray titels, en dan vaak alleen de kaskrakers en ook nog eens voor de hoofdprijs. Jammer, men wil wel vaak de beste en mooiste en grootste tv in huis hebben hangen, maar de geschikte HD content er voor aanschaffen ho maar, wat heb je er dan aan? En dan zegt men, ''Netflix is toch HD''?

  16. #416

    Standaard

    Netflix valt dan noch mee, maar Mr. Robot of Game of Thrones in compressed "HD" kijken via telenet is een hel.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  17. #417

    Standaard

    Hetgene wat me vooral stoort aan Netflix is hoe ze SD-footage (dus die je onmogelijk kan upgraden; upscalen wel) zoals die Amerikaanse series, die opgenomen zijn op vloeiend interlaced video, definitief progressive vertonen. Neemt toch wat weg van de vroegere kijkervaring.

    Is overigens helemaal los van de rest van deze discussie, ik vind het nog een wonder dat Warner destijds ALF hier heeft uitgebracht met de volledige(re) uitzendingen dan de uitgaven in de USA.

  18. #418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Ik vrees dat we dit zullen moeten ondergaan als we in de toekomst nog NL-ondertiteling willen.

    Blu-ray is net zoals sacd een nicheproduct aan het worden.

    Was onlangs in enkele Franse warenhuizen die tot 2 jaar geleden een redelijk blu-ray aanbod hadden, en deze zijn nu allemaal terug ingewisseld voor dvd's.
    Bij Carrefour (in ieder geval Luik Bel Ile) zijn er nog volop Bluray's te koop alleen dan wel van de gangbare titels.

  19. #419

    Standaard

    Ondanks de vele missers gebied de eerlijkheid te zeggen dat de Nederlandse release van The Conjuriung 2 zowel een Engelse and een Franse Dolby Atmos track heeft. Zelf geen Atmos installatie maar de Engelse track geeft bij mij wel een Dolby True HD 7.1 track aan een geen inferieure DD+ track zoals eerdere uitgaven.
    Zouden ze hun leven aan het beteren zijn?
    Een mens mag hopen....
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  20. #420

    Standaard

    Dolby Atmos waren bij 2D releases niet het probleem maar de 3D versies wel.

  21. #421

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogierb78 Bekijk bericht
    Dolby Atmos waren bij 2D releases niet het probleem maar de 3D versies wel.
    Toch wel, bij Batman Vs. Superman
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #422

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Toch wel, bij Batman Vs. Superman
    Oh ja das waar ook. Nou goed om te lezen dat er nu een goeie versie wordt uitgebracht hier. Dat mag dan inderdaad ook eens gezegd worden.

  23. #423

    Standaard

    Ik speel op safe en bestel de UK release wel ipv risico's lopen in Nederland.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  24. #424

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Toch wel, bij Batman Vs. Superman
    Idem bij In the Heart of the Sea.

  25. #425

    Standaard

    Even iets anders, een Media Markt medewerker waarschuwde mij deze week voor een Warner Bros actie tot het einde van het jaar. Flash seizoen 1 + 2 voor 34 euro, idem Gotham. Ook Arrow seizoen 1-4 64 euro en een aantal games. Conjuring 1 + 2 20 euro.
    Wil geen reclame maken ofzo, maar ik denk, voor de liefhebbers hier misschien wel een interessante actie.

Pagina 17 van 27 EersteEerste ... 7131415161718192021 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •