Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 105 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Monsters en Co. / Monsters Inc. (2-disc Deluxe Set) [DVD]

    Monsters en Co. / Monsters Inc. (2-disc Deluxe Set) [DVD]

    Sulley, topschrikker met een hart van goud en zijn assistent Mike werken bij Monsters en Co, de grootste energiecentrale van Monstropolis. De energie halen de monsters uit het gegil van kinderen die ze ’s nachts laten schrikken. Maar dan komt het mensenmeisje Boe hun wereld binnenwandelen.<br />


    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Ik heb me hogelijk verbaasd over de excellente beeldkwaliteit.
    Ook technisch gezien zijn de animaties verbluffend. The making of doet je bewondering nog toenemen. We zijn het tijdperk van de tekenfilm duidelijk ontgroeid.
    Monsters Co legt een nieuwe standaard neer, die respect en bewondering afdwingt.

  3. #3

    Standaard

    Gisteren even gekeken en inderdaad de beste transfer die ik tot op heden gezien heb. Pixar heeft zichzelf weer overtroffen.

    Jammer dat de tweede schijf nagesynchroniseerd is, maar gelukkig hebben we die omruilactie.

    En technisch gezien zijn de animaties erg goed. Naast het feit dat er heel veel grenzen worden verlegd (sneeuw + haar is meestal een nachtmerrie om te animeren, laat staan een sneeuwstorm.)

    Maar ook de subtiele animatie (waar films als Shrek erg achterbleven) is echt geweldig gedaan.

    Naar ik heb begrepen is dit ook de eerste film die Pixar heeft geanimeerd met het nieuwe "Marionette" animatiesysteem, wat je ongeveer kunt vergelijken met van die poppen met touwtjes. Normaal worden 3D-karakters namelijk geanimeerd door "bone-animation", wat je ongeveer kunt vergelijken met een intern skelet wat de animators kunnen bewegen. Dit "Marionette" systeem is dus wat dat betreft heel apart.
    Maar zoals altijd gaat het natuurlijk om het eindresultaat en dat is weer eens dik in orde.

  4. #4

    Standaard

    Een willekeurige Monsters Inc. versie is een absolute must have voor liefhebbers van het medium DVD. Gelukkig ziet het er naar uit dat de 2 disc binnenkort wat dichter bij een perfecte versie komt t.a.v. de omruilactie. De film is ook erg vermakelijk maar wel een typisch Disney moraaltje. En daar is natuurlijk niets mis mee. Thumbs up!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Gelukkig ziet het er naar uit dat de 2 disc binnenkort wat dichter bij een perfecte versie komt t.a.v. de omruilactie.
    uhhhhh... over welke "omruilactie" hebben we het hier!? Graag wat meer details. Ik heb ook de 2 disc S.E. Absolute aanrader!!!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aspers


    uhhhhh... over welke "omruilactie" hebben we het hier!? Graag wat meer details. Ik heb ook de 2 disc S.E. Absolute aanrader!!!
    Deze omruilactie Monsters en Co. Klachtenbox.
    Three-Star Trader.

    322 Blu-rays in bezit.

    StarMars.nl

  7. #7

    Standaard

    Je was me voor MvdS.

  8. #8

    Standaard

    Topper predicaat is meer dan verdiend bij deze fraaie dvd, Film is leuk, grappig, ontroerend, animatie is werkelijk verbluffend, ruime hoeveelheid extra's, leuke verpakking ( ik ben niet van de antikartonbond)
    een sterke voicecasting maakt deze pixar/disney helemaal een verplichte aanschaf.

    En dan de trailer van Captain nemo, waanzinnig gewoon, een ieder die wel eens gedoken/gesnorkeld heeft moet hiervan kwijlen.

    petje af voor buena, die met de dialoog wat betrefd de klachten laat zien dat het de dvd-freaks serieus neemt.

    Op naar Beauty & Beast
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  9. #9

    Standaard

    jammer alleen dat alle versies pokke duur zijn

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout
    ...is naar mijn idee computer-animatie (net als bijvoorbeeld 'stop-motion') een eigen genre/kunstvorm en geen opvolger van traditionele animatie.
    Helemaal met je eens.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66
    jammer alleen dat alle versies pokke duur zijn
    Ik heb de dubbele voor nog 16 euro besteld.... valt dus wel mee.

  12. #12

    Standaard

    Een "Must Have" DVD

    Gewoonweg een toppertje. En wat de 2e disc betreft, daar weten we al alles van
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  13. #13

    Standaard

    Heel leuke film en zeer scherp beeld. Topkwaliteit.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout


    Nou ben ik toch wel heel benieuwd waar?? Ik heb 30 euro moeten lappen voor de CE, en dat was de goedkoopste prijs die'k kon vinden (dvdzone2.com -> 27.99 + 2,00 vzk).
    't Is wel de R1.... op dvdimport...

    Hier is de link: hier dus

  15. #15

    Standaard

    Geweldige DVD gewoon, echt een van de beste die ik heb.
    Maar waarom zijn sommigen gedeeltes van het Humans Only scherm weer wel in het engels???
    Echt heel vreemd allemaal...

  16. #16

    Standaard

    Zker een topprtje deze film, De kwaliteit van de film is ook heel goed. Mooie uitgave (verpakking). Het verhaal van de 2e disc kent iedereen nu wel. Ik hoop dat Buena Vista doorgaat met uitbrengen van dit soort edities. Ben ook heel erg benieuwd naar de S.E. vna Beauty and the Beast
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  17. #17

    Standaard

    [QUOTE]Originally posted by starbuck
    [B]Topper predicaat is meer dan verdiend bij deze fraaie dvd, Film is leuk, grappig, ontroerend, animatie is werkelijk verbluffend, ruime hoeveelheid extra's, leuke verpakking ( ik ben niet van de antikartonbond)

    Ik vind dit ook een prima verpakking (net als Toy Story)

    En dan de trailer van Captain nemo, waanzinnig gewoon, een ieder die wel eens gedoken/gesnorkeld heeft moet hiervan kwijlen.

    Heel erg mooi! de kleuren zijn schitterend, tevens lijkt de humor me erg leuk (een vis met een geheugen van 3 seconden)

    petje af voor buena, die met de dialoog wat betrefd de klachten laat zien dat het de dvd-freaks serieus neemt.

    Helemaal mee eens

  18. #18

    Standaard

    [QUOTE]Originally posted by Britte
    [B]

    't Is wel de R1.... op dvdimport...

    geen DTS

  19. #19

    Standaard

    Ik vraag me af op welke versie(s) de "koeien-intro" van THX staat.. Is dat alleen de 2-cd versie of staat het op alle 3 de versies?
    I don't have any friends.. Nobody likes me...

  20. #20

    Standaard

    Het viel mij op dat er een extra niet staat waar hij moet staat, en bij mijn weten helemaal niet te vinden is op de DVD. Is dat jullie ook opgevallen? Op het bijgevoegde boekje staat een extra ongeveer genaamd 'Originele Intro'. Ik geloof dat hij onder 'Verhaal' zou moeten staan, maar daar staat hij niet.
    Niemand opgevallen?

  21. #21

    Standaard

    Een topper. Niks meer en niks minder...ik vind het jammer dat ik zo laat alles lees over die omruilactie en screenactie. Ik had graag meegegaan, maar goed...zolang die 2e disc omgeruild kan worden via de post vind ik het goed. Maar als er per ongeluk nog een plaatsje vrijkomt zou ik graag willen komen

  22. #22

    Standaard

    Ik ga deze absoluut kopen, daar kan je van op aan !!
    Hoe duur 'ie ook is, ik ga hem kopen, hoe dan ook! Ik heb 'm in de bioscoop gezien (helaas de Nederlandse versie) en was gelijk helemaal gecharmeerd door deze computergeanimeerde klassieker. Ik vind het alleen irritant dat er zoveel te doen is over die tweede disc. Misschien is het handiger om een tijdje te wachten, want ik snap eigenlijk nog steeds niet helemaal hoe het zit met die ruil-actie...

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nasibal
    Ik vraag me af op welke versie(s) de "koeien-intro" van THX staat.. Is dat alleen de 2-cd versie of staat het op alle 3 de versies?
    Deze staat alleen op de 2 disc deluxe versie.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    ik vind het jammer dat ik zo laat alles lees over die omruilactie en screenactie. Ik had graag meegegaan, maar goed...
    Het is te hopen dan dat er nog wat afzeggingen komen, het zou op zich nog best kunnen.
    En anders is er altijd nog de post...

  25. #25

    Standaard Leuke DVD maar...

    Hallo

    Op zich is deze dubbel DVD erg leuk om te zien maar nogal buggy.

    Op m'n pioneer NS55 stottert de openingstune tijdens de weg naar het eerste menu. Verder klopt de inlay met de navigatie van de 2e CD van geen meter en missen er vooral in het 'Monsters Only' deel (die ik wat uitgebeider bekenen heb) een paar opties. Ook de film over het personeels feestje zit vast aan het voorliggende fragment wat ergens anders over gaat.

    Een gemis is verder de trailers van nieuwe films als Treasure Planet (niet als verplichte kost maar optioneel zo als het hoort) .

    Een andere afknapper is dat op de luxe 1 dvd versie ook alle leuke zaken (tekenfilm) al staan voor een veel lagere prijs.

    Het is dat de film zo leuk is anders zou ik mij zwaar bekocht voelen. Ik ga in iedergeval klagen bij Buena Vista en kijken of er geruild kan worden.

    ps Eerste posting/commentaar hier...
    ------
    G.W. van der Vegt

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •