Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 105 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard Re: Leuke DVD maar...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wvd_vegt
    Het is dat de film zo leuk is anders zou ik mij zwaar bekocht voelen. Ik ga in iedergeval klagen bij Buena Vista en kijken of er geruild kan worden.
    Voordat je gaat klagen zou ik eerst even de volgende link bekijken. http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...threadid=11416 Hier vind je alle gegevens over de omruilactie van Buena Vista met dank aan Stiebolt.

    P.s. welkom op het forum

  2. #27

    Standaard

    Hallo,

    Bedankt voor de link maar ik had hem al gevonden (en gelezen). De klachten die ik heb had ik echter nog niet gezien hier dus vandaar de posting ervan.
    ------
    G.W. van der Vegt

  3. #28

    Standaard

    geweldige film echt waar ik heb me supervermaakt met monster inc! jammer van die 2e disc in NL maar ik lig er niet wakker van!

  4. #29

    Standaard

    In het genoemde forum kun je al je klachten kwijt over de Monsters Inc DVD vandaar de link. Het stotteren van een DVD-speler kan ook liggen aan de DVD-speler. Misschien te weinig buffer geheugen. Pioneer wordt vaker genoemd in combinatie met moeilijk afspeelbare DVD's.

  5. #30

    Standaard

    Gewoon een super leuke film. Al het hele jaar naar uitgekeken.. (ook een zeer mooi promo voor je DVD-set)

    Ben ook zeer benieuwd naar de volgende pizar film "Finding Nemo". Voor al de achtergond van de promo (schittering van water op de stenen etc.) vind ik er zeer indrukwekkend er uitzien.

    Ben ook zeer benieuwd naar de "concurenten" van pixar met shrek 2 (die is volgens mij al in de maak met ook dezelfde voices als shrek 1)...

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth_e
    Ben ook zeer benieuwd naar de volgende pizar film "Finding Nemo". Voor al de achtergond van de promo (schittering van water op de stenen etc.) vind ik er zeer indrukwekkend er uitzien.
    Ik ben er ook zeer benieuwd naar. De teaser zag er erg mooi uit.
    Al vind ik één ding wel jammer, ik ben zelf bezig met een (korte) 3D-animatiefilm die zich ook grotendeels onder water afspeelt en Finding Nemo ziet er natuurlijk veel mooier uit dan mijn probeersels.
    Maar goed, ik werk dan (helaas) ook niet bij Pixar. Enkele tienduizenden dollars aan computerkracht onder mijn kont lijkt me eigenlijk best leuk.

  7. #32

    Standaard

    Ik kan niet anders zeggen dan dat dit een zeer geslaagde en mooie animatiefilm is.

    naast shrek is dit zeker een van mijn favorieten!

  8. #33

    Standaard

    Absoluut een geweldige film.
    Helemaal nix mis mee (op de nagesynchroniseerde extra's na, maar daar is al genoeg over gezegd )

  9. #34

    Standaard

    Ik vind dit de beste animatiefilm tot nu toe ooit gemaakt !

    Echt super gewoon....

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BLACKENED
    Ik vind dit de beste animatiefilm tot nu toe ooit gemaakt !

    Echt super gewoon....
    animatiefilm ? foutje zeker ? er is hier geen druppel inkt aan te pas gekomen. of moet er in een video kaart van een pc ook inkt ? (geintje)

    hoe dan ook, een zeer strakke film. knap hoe ze dat haar van sully zo mooi hebben kunnen animeeren. ik zou die pc wel eens willen zien
    Because i rock does not mean i'm made from stone !

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door music_maniac1965
    animatiefilm ? foutje zeker ? er is hier geen druppel inkt aan te pas gekomen. of moet er in een video kaart van een pc ook inkt ? (geintje)
    Jij schuift animatie- en tekenfilms op één hoop, maar dat is dus niet correct.

    Tekenfilm: Het woord zegt genoeg
    Animatiefilm: Het schijnbaar tot leven brengen van levenloze objecten, door middel van het snel achter elkaar vertonen van beelden, waarbij per beeld kleine veranderingen in de stand en/of vorm van de objecten zijn aangebracht.

    Een tekenfilm is dus absoluut een animatiefilm, maar het omgekeerde hoeft niet persé waar te zijn.

    Zo kennen we onder andere stop-motion animatie, bekend van o.a. kleipopjes en beroemd geworden door de filmtechnieken van Ray Harryhausen.

    En zo heb je dus tegenwoordig computeranimaties, waarin 3-D geprojecteerde objecten per frame veranderen zodat wij denken dat er een dino langsrent, dat een vosje een complete gletsjer laat splijten, etc...

    In dat geval is de inkt vervangen door fotonen, maar het blijft animatie.

  12. #37

    Standaard

    Echt een leuke film, alleen jammer van het gedoe met de 2-disc editie daardoor heb ik toen de 1 disc met extra's gepakt ipv de 2-disc, achteraf wel spijt van na het horen van die omruil actie maarja.
    De film zelf is wel een hele leuke en mooi gemaakt.
    Ben benieuwd naar Finding Nemo btw de trailer staat op de DVD
    StarTrader

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Jij schuift animatie- en tekenfilms op één hoop, maar dat is dus niet correct.
    Helemaal gelijk: animatie is het tot leven brengen van een levenloos iets. En dat kan op allerlei manieren en sinds de eerste tests eind jaren ´70, begin jaren ´80 is daar dus computeranimatie bij gekomen.

    En music_maniac1965: voor zover ik weet werkt Pixar niet met PC´s, maar met Silicon Graphics systemen.

    PC´s zijn namelijk echt zo´n beetje de meest onverstandige machines om te kiezen voor 3D-werk (geloof me, ik spreek uit ervaring ). Dan kun je beter Sun, Silicon Graphics of een Mac. gebruiken.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    En music_maniac1965: voor zover ik weet werkt Pixar niet met PC´s, maar met Silicon Graphics systemen.

    PC´s zijn namelijk echt zo´n beetje de meest onverstandige machines om te kiezen voor 3D-werk (geloof me, ik spreek uit ervaring ). Dan kun je beter Sun, Silicon Graphics of een Mac. gebruiken.
    weet ik, mijn pc (hoe snel/langzaam dan ook) laat me duidelijk merken dat profesionals niet zouden kiezen voor zo'n systeem. juressic park was ook met SGI stations. je ziet dat goed als je tijdens de film in zo'n lab een monitor close up ziet. dan zie je het silicon graphics merkje staan op de monitor. en ik lees haast iedere EDGE magazine. hier gaan ze ook diep in op de ontwikkelingen rond pc's en multimedia apparatuur. maar het blijft toch een pc/computer. onder welke naam dan ook
    Because i rock does not mean i'm made from stone !

  15. #40

    Standaard

    Ik vind deze film werkelijk geweldig Perfecte animatie en dan een orgineel verhaal erbij. Echt het predikaat topper waard. Er zitten ook een paar "verborgen" grappen in. Zo heet die Sushi-bar bijvoorbeeld Harryhausen en dat is de naam van een persoon uit Hollywood die veel monsters heeft ontworpen Wie hem nog niet heeft gezien moet Monsters & Co maar kopen of zeker is een keer huren want dat verdiend deze film
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Art
    Wie hem nog niet heeft gezien moet Monsters & Co maar kopen of zeker is een keer huren want dat verdiend deze film
    ik heb deze film gekocht meteen zodra ie uit kwam. ik heb volgens mij alle SGI films. van a bug's life tot de nieuwe ice age.
    Because i rock does not mean i'm made from stone !

  17. #42

    Standaard

    Ik vond de film na Toy Story 2 en Shrek (geen Pixar, weet ik) een klein beetje tegenvallen. Visueel is het weer 'de overtreffende trap' maar qua verhaal vond ik het, ondanks de leuke filmreferenties die er in verborgen zaten, toch niet zo'n sterke film als die andere twee. Toch wel een aanrader voor de liefhebber van animatie natuurlijk, want die lui van Pixar zijn toch echt tovenaars qua CGI. Ik ben errrug benieuwd naar Finding Nemo want de trailer daarvan zag er echt subliem uit.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    want die lui van Pixar zijn toch echt tovenaars qua CGI. Ik ben errrug benieuwd naar Finding Nemo want de trailer daarvan zag er echt subliem uit.
    hmmmm, ik ga meteen ff op het net zoeken naar finding nemo. ik ken dat verhaal nog niet. is dat ook een SGI film ?
    Because i rock does not mean i'm made from stone !

  19. #44

    Standaard

    De juiste term is trouwens CGI, niet SGI.

    CGI is de afkorting van "Computer Generated Images" of "Imagery".

    En SGI is de afkorting van een bedrijf, namelijk de workstation-gigant Silicon Graphics.

    Maar zelf hanteer ik liever de term Computer Animation bij dit soort films, aangezien CGI ook een simpele digitale matte-painting voor een live-action film kan zijn.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    De juiste term is trouwens CGI, niet SGI.

    CGI is de afkorting van "Computer Generated Images" of "Imagery".
    oeps, foutje.... bedankt :P ach, ik denk dat haast iedereen wel wist wat ik bedoelde toch ?
    Because i rock does not mean i'm made from stone !

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door music_maniac1965
    ach, ik denk dat haast iedereen wel wist wat ik bedoelde toch ?
    Yep.

    Was ook meer voor de volledigheid.

  22. #47

    Standaard

    Ik weet dat het hier niet thuis hoort, maar kijk eens even welke prijs onze vrienden van www.ezydvd.com.au hanteren voor de deluxe editie. (Let op geen kartonnen doos!!)

  23. #48

    Standaard

    Dit is 1 van de enige animatiefilms die ik *niet* heb.Is deze beter dan ice age,shrek of toy story?

    aangepast,want het woordje niet was ik vergeten*

  24. #49
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Ja dario hij is gelijk aan shrek en beide toystories, beter dan Ice Age (zeker qua animatie)
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  25. #50

    Standaard

    Zeker een goeie film. Mooi geanimeerd en erg grappig. De humor vond ik minder dan in Ice Age, maar toch zeker wel een topper. En als je goed kijkt zie je zelfs Nemo in de film (als speelgoed in de kamer van Boo).

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •