Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 105 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto Corleone
    Zeker een goeie film. Mooi geanimeerd en erg grappig. De humor vond ik minder dan in Ice Age, maar toch zeker wel een topper. En als je goed kijkt zie je zelfs Nemo in de film (als speelgoed in de kamer van Boo).
    Nemo, Nemo? Dus daar is ie gebleven! En ik maar zoeken
    Freddy Krueger: [to Jason] Penny for your thoughts?

    (updated on 24-08-2002)

  2. #52

    Standaard

    Ja,ik weet wel dat die 2 disc editie veel te duur is,dus die ga ik echt niet kopen.Wat wel slecht is...op de 1-dvd met extra's,die is behoorlijk duur,30 euro.De 2 dvd is 38 euro,veel s te duur.Maar voor de dvd zonder extra's betaal je al behoorlijk veel en er is ook een video en daar staan al die extra's op van de 1-dvd met extra's.En dan betaal je voor de dvd zonder extra's nog meer.Ik vind it zeer jammer en ik wil ook geen video kopen,maar ik ga ook niet voor de 1-dvd met extra's 30 euro betalen.Dat is echt te duur.Bij Finding Nemo ligt het weer anders.Die is net uit en behoorlijk nieuw en die ga ik wel weer kopen en hij is ook nog 5 eury goedkoper(25 euro).

  3. #53
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    Ja,ik weet wel dat die 2 disc editie veel te duur is,dus die ga ik echt niet kopen.Wat wel slecht is...op de 1-dvd met extra's,die is behoorlijk duur,30 euro.De 2 dvd is 38 euro,veel s te duur.Maar voor de dvd zonder extra's betaal je al behoorlijk veel en er is ook een video en daar staan al die extra's op van de 1-dvd met extra's.En dan betaal je voor de dvd zonder extra's nog meer.Ik vind it zeer jammer en ik wil ook geen video kopen,maar ik ga ook niet voor de 1-dvd met extra's 30 euro betalen.Dat is echt te duur.Bij Finding Nemo ligt het weer anders.Die is net uit en behoorlijk nieuw en die ga ik wel weer kopen en hij is ook nog 5 eury goedkoper(25 euro).
    Waar heb je het allemaal over

    Monster en co te duur begrijp ik, staat toch voor nog geen €10 bij de FRS.
    Kijk zelf maar

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    Ja,ik weet wel dat die 2 disc editie veel te duur is,dus die ga ik echt niet kopen.Wat wel slecht is...op de 1-dvd met extra's,die is behoorlijk duur,30 euro.De 2 dvd is 38 euro,veel s te duur.Maar voor de dvd zonder extra's betaal je al behoorlijk veel en er is ook een video en daar staan al die extra's op van de 1-dvd met extra's.En dan betaal je voor de dvd zonder extra's nog meer.Ik vind it zeer jammer en ik wil ook geen video kopen,maar ik ga ook niet voor de 1-dvd met extra's 30 euro betalen.Dat is echt te duur.Bij Finding Nemo ligt het weer anders.Die is net uit en behoorlijk nieuw en die ga ik wel weer kopen en hij is ook nog 5 eury goedkoper(25 euro).
    Waar heb je het allemaal over

    Monster en co te duur begrijp ik, staat toch voor nog geen €10 bij de FRS.
    Kijk zelf maar
    Nee,die dubbel editie is 38 euro en ja 10 euro dat klopt,maar dat is voor zonder extra's en met extra's op 1 cd is 30 euro.

  5. #55
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    Nee,die dubbel editie is 38 euro en ja 10 euro dat klopt,maar dat is voor zonder extra's en met extra's op 1 cd is 30 euro.
    Die blijven inderdaad schrikbarend hoog

  6. #56

    Standaard

    Maar ik had toch gelijk?Het was 10 euro zonder extra's?

  7. #57

    Standaard

    Bij de FRS ligt hij voor 9,99 met de extra's!!!!!! :wink:
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  8. #58

    Standaard

    Dan ga ik hem binnenkort bij de free record shop op internet bestellen samen met Finding Nemo,maar ik ben eerst bezig voor muziek soundtracks van de james bond films.

  9. #59
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scheur
    Bij de FRS ligt hij voor 9,99 met de extra's!!!!!! :wink:
    Nu gaat ie helemaal ingewikkeld worden

  10. #60

    Standaard

    Hij bedoelt gewoon de 1 disc editie met extra's.ben je dom

  11. #61
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    ben je dom
    Bedoel je mij ??
    let in dat geval op je woorden

    Verder wil ik zeggen dat je even naar de smilie moet kijken die ik erbij post.

  12. #62

    Standaard

    Wat is er nou ingewikkeld aan dat hij voor 9,99 in winkel ligt met extra's

  13. #63
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    Wat is er nou ingewikkeld aan dat hij voor 9,99 in winkel ligt met extra's
    Niets natuurlijk maar mijn opmerkingen zijn slechts om wat olie op het vuur te gooien zeg maar en wat verwarring maken gezien er een aantal verschillende Monster en Co uitvoeringen zijn.(meer dan normaal zeg maar).

    Vandaar de smilie,s erachter zodat iedereen kan vermoeden dat mijn bericht(en) niet al te serieus genomen moeten worden in deze thread.
    Ik zie dat je nog niet zo lang hier op het forum bent maar als je ons beter leert kennen zul je zulke dingen wel begrijpen.

    Maar nu beledigde je mij persoonlijk dus laat dat voor nu en voor altijd achterwege.
    Zo gaan wij hier op het forum niet met elkaar om en zeker niet met mij in dit geval.

    Veel plezier verder en ik hoop dat je dit in gedachte houd voor een prettige voortgang.

  14. #64

    Standaard

    Ik zal er aan denken en aan jullie ironie.

  15. #65
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    Ik zal er aan denken en aan jullie ironie.
    Fijn

    Nu weer terug naar Monster en Co

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Britte
    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66
    jammer alleen dat alle versies pokke duur zijn
    Ik heb de dubbele voor nog 16 euro besteld.... valt dus wel mee.
    Wil ik weten waar!

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Zker een topprtje deze film, De kwaliteit van de film is ook heel goed. Mooie uitgave (verpakking). Het verhaal van de 2e disc kent iedereen nu wel. Ik hoop dat Buena Vista doorgaat met uitbrengen van dit soort edities. Ben ook heel erg benieuwd naar de S.E. vna Beauty and the Beast
    Zit er soms een nadeel aan de 2e cd.Ik heb er al eens wat van gelezen,maar is dit iets heel slechts?

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    Zit er soms een nadeel aan de 2e cd.Ik heb er al eens wat van gelezen,maar is dit iets heel slechts?
    Je bedoelt DVD (op een CD staat muziek). Disc 2 van de Nederlandse versie is geheel Nederlands nagesynchroniseerd.

  19. #69

    Standaard

    O sorry meneer slimmerik,je wist best wat ik bedoelde!!!!! :x

  20. #70

    Standaard

    Nu met de release van Finding Nemo heb ik besloten alle Pixar films te gaan aanschaffen. Maar ik twijfel toch nog over deze 2disc editie.
    Weet iemand of de 2de disk als je'm nu aanschaft nog steeds enkel Nederlands nagesyncroniseerd is ?

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door expo
    Weet iemand of de 2de disk als je'm nu aanschaft nog steeds enkel Nederlands nagesyncroniseerd is ?
    Ja, die is nog steeds nagesynchroniseerd. Buena Vista heeft geen exemplaren aangepast. Er is alleen een omruilactie geweest.

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door expo
    Nu met de release van Finding Nemo heb ik besloten alle Pixar films te gaan aanschaffen. Maar ik twijfel toch nog over deze 2disc editie.
    Weet iemand of de 2de disk als je'm nu aanschaft nog steeds enkel Nederlands nagesyncroniseerd is ?
    Monsters en co is het aanschaffen waard, heb zelf de 1-disc editie met extra's weet dus niet hoe het nu met de 2-disc zit.
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door expo
    Weet iemand of de 2de disk als je'm nu aanschaft nog steeds enkel Nederlands nagesyncroniseerd is ?
    Ja, die is nog steeds nagesynchroniseerd. Buena Vista heeft geen exemplaren aangepast. Er is alleen een omruilactie geweest.
    Betekent het dan dat je de 1-dvd krijgt met extra's ofzo?Of krijg je de helft van het geld terug?Want als er alleen een Nederlandse nagesynchroniseerde is,kun je dus ook geen Engels gesproken krijgen,hoe zit dat nou?

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    Betekent het dan dat je de 1-dvd krijgt met extra's ofzo? Of krijg je de helft van het geld terug? Want als er alleen een Nederlandse nagesynchroniseerde is,kun je dus ook geen Engels gesproken krijgen,hoe zit dat nou?
    De omruilactie waarover ik het had (zie onderstaande link) heeft plaatsgevonden in 2002. Je kon toen disc 2 van de Nederlandse versie omruilen voor disc 2 van de Engelse verise. De extra's waren dan in het Engels, zonder Nederlandse ondertiteling.

    Deze actie liep o.a. via deze website, niet via de detailhandel.

    Als Nederlandse ondertiteling niet een must is voor je dan raad ik je aan om de Engelse of Australische versie te kopen.

    http://www.dvd.nl/achtergrond.php?id=19

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    Betekent het dan dat je de 1-dvd krijgt met extra's ofzo? Of krijg je de helft van het geld terug? Want als er alleen een Nederlandse nagesynchroniseerde is,kun je dus ook geen Engels gesproken krijgen,hoe zit dat nou?
    De omruilactie waarover ik het had (zie onderstaande link) heeft plaatsgevonden in 2002. Je kon toen disc 2 van de Nederlandse versie omruilen voor disc 2 van de Engelse verise. De extra's waren dan in het Engels, zonder Nederlandse ondertiteling.

    Deze actie liep o.a. via deze website, niet via de detailhandel.

    Als Nederlandse ondertiteling niet een must is voor je dan raad ik je aan om de Engelse of Australische versie te kopen.

    http://www.dvd.nl/achtergrond.php?id=19
    Gelukkig kan ik wel Engels,maar dan liever wel met Engelse ondertiteling.Maar nog wat:Ik geloof dat de extra Mike's new car ook op de 1-dvd met extra's staan.En op de 2-dvd is hij alleen nederlands gesproken.Is hij op de 1-dvd ook Engels gesproken?En dat is volgens velen wel een leuke extra.Weet iemand hier antwoord op?

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •