Pagina 28 van 28 EersteEerste ... 182425262728
De resultaten 676 tot 679 van 679 worden weergegeven.
  1. #676

    Standaard

    De app van PostNL laat regelmatig steken vallen of toont bepaalde informatie niet (of dubbel), bijv. voor de 'gewone' post die naar je onderweg is. Met informatie over pakketjes gaat het bij mij meestal wel goed, behalve in drukke periodes als rond Black Friday en in de december-maand. Maar ik laat, als het kan, alle voor mij bestemde PostNL-zendingen bij een PostNL-servicepunt bezorgen. Dat gaat eigenlijk altijd goed.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  2. #677

    Standaard

    Black Friday is nog niet eens begonnen of PostNL heeft al problemen om pakjes en pakketten op de beloofde dag te bezorgen... Houd daar dus rekening mee als je in deze periode iets bij een webshop bestelt die gebruik maakt van de bezorgdienst van PostNL.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #678

    Standaard

    Of een pakket via PostNL of DHL komt, maakt niet echt uit. Het probleem zit’m volgens mij toch in de individuele bezorger.

    Ik had ook een keer dat een pakketje van PostNL gewoon voor mijn voordeur werd gelegd. Met een inhoud van 150 Euro. Dit mag niet.

    Laatst had een bezorger van DHL een pakket op mijn buitenbus gelegd. Zonder eerst de moeite te hebben genomen om even aan te bellen. Ik was gewoon thuis. Vervolgens dit toch maar bij DHL gemeld, en bij het volgende brievenbuspakketje van DHL werd het zelfs bij mij aan de deur afgeleverd. Dat had nou ook weer niet gehoeven….

    Ook zou een pakket door PostNL bij mij bezorgd zijn, terwijl ik niet thuis was. Meteen in die e-mail aangegeven dat ik niet tevreden was omdat er geen pakket bezorgd was. Ze hebben meteen contact opgenomen met de bezorger, en zo kwam ik dus te weten bij welke buren het bezorgd was. En die buren wisten niet dat PostNL geen niet-thuisbriefjes meer achterlaat.

    Buitenlandse zendingen zonder tracking, bijvoorbeeld uit België, worden bij binnenkomst in Nederland door PostNL van een trackingnummer voorzien, maar mijn naam wordt dan niet overgenomen in hun systeem, zodat ik die zending niet in mijn account te zien krijg. Als ik dan niet thuis ben (ik weet dus ook niet wanneer het bezorgd wordt) bezorgen ze het bij buren, en die veronderstellen dat je weet dat mijn pakket bij hun ligt. Maar ze doen bij PostNL geen briefjes meer in de brievenbus, dus ik weet daar dan niets van. Dan kun je soms lang op je pakket wachten.

    Laatst had er iemand een LP naar mij verzonden als brievenbuspakketje. Niet handig natuurlijk. Toen bleek dat PostNL toch nog wel briefjes heeft om mij te vertellen bij welke buren dit pakket bezorgd was. Blijft vreemd.

    Ook irritant is dat als ze bij een van de buren een pakket afleveren, ze meteen vragen of ze ook een pakketje dat voor mij bestemd is willen aannemen, zonder eerst bij mij aan de deur te zijn geweest.
    Nog dommer is als ze een pakket dat door de brievenbus kan, bij de buren aan de deur afleveren. Dat gebeurd ook wel eens.

    Niet alle bezorgers begrijpen de functie van die drukknop naast mijn deur.
    Kloppen op ramen en roepen is niet nodig. Gewoon de deurbel activeren door er een paar seconden met je wijsvinger op te duwen is voldoende. Ik woon in het centrum, en er zijn tegenwoordig veel bouwactiviteiten, waardoor kloppen op mijn raam niet het gewenste effect heeft.

    Toen Coolblue via PostNL een pakket van 10 kilo naar mij verstuurde, was ik daarvoor thuisgebleven. Ik had geen zin om met zo’n zwaar pakket te sjouwen. Dat dacht die PostNL bezorger ook, en reed aan mijn huis voorbij, dus kon ik de volgende dag alsnog met een steekwagen naar het afhaalpunt.

    Bij DHL heb je altijd de mogelijkheid om je (brievenbus)pakket bij een ophaalpunt te bezorgen. Daar maak ik dan ook meestal gebruik van.
    Bij PostNL is dat niet altijd mogelijk, vandaar dat wat dat betreft mijn voorkeur toch uitgaat naar bezorging door DHL.

    Om die reden zit ik nu te wachten op een pakket van PostNL, en ik zie in de tracking dat ze nu de verwachte bezorgtijd steeds aanpassen op basis van de voortgang van de bezorger.

    Laten we er maar het beste van hopen...

  4. #679

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Workaholic Bekijk bericht
    Bij DHL heb je altijd de mogelijkheid om je (brievenbus)pakket bij een ophaalpunt te bezorgen. Daar maak ik dan ook meestal gebruik van.
    Dat is nu blijkbaar ook veranderd. Ik kreeg gisteravond voor het eerst bij DHL de melding
    Iets anders afspreken?
    Het is op dit moment niet mogelijk om een nieuwe bezorgafspraak te maken.

    Het wordt er dus ook bij DHL niet beter op.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Workaholic Bekijk bericht
    Om die reden zit ik nu te wachten op een pakket van PostNL, en ik zie in de tracking dat ze nu de verwachte bezorgtijd steeds aanpassen op basis van de voortgang van de bezorger.
    Laten we er maar het beste van hopen...
    Naarmate het tijdstip van bezorging naderde, werd de tijdsduur van de momenten waartussen het pakket bezorgd zou worden steeds kleiner. Het pakket werd op de juiste wijze bezorgd. Het was een pakket uit Australie met een aangegeven handelswaarde van iets meer dan 100 Euro, waarvoor ik geen btw/inklaringskosten hoefde te betalen. Ook bij de douane hebben ze het blijkbaar druk.

Pagina 28 van 28 EersteEerste ... 182425262728

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •