Pagina 24 van 28 EersteEerste ... 14202122232425262728 LaatsteLaatste
De resultaten 576 tot 600 van 679 worden weergegeven.
  1. #576

    Standaard

    Hier ook nog steeds helemaal niets binnen.
    Terwijl er in mijn app een foto van het pakket stond op vrijdag 30 september dat hij dus in mijn brievenbus zou liggen, NEE DUS.
    Nu staat er;
    We hebben het bezorgmoment niet gehaald vandaag, sorry.
    Houd je track en trace-overzicht in de gaten. Je nieuwe bezorgmoment vind je hier.

    Nu hou ik al een paar dagen mijn app in de gaten, maar er gebeurt niets.

    Toch maar weer naar Zavvi Mailen dan maar?



  2. #577

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Hier ook nog steeds helemaal niets binnen.
    Terwijl er in mijn app een foto van het pakket stond op vrijdag 30 september dat hij dus in mijn brievenbus zou liggen, NEE DUS.
    Nu staat er;
    We hebben het bezorgmoment niet gehaald vandaag, sorry.
    Houd je track en trace-overzicht in de gaten. Je nieuwe bezorgmoment vind je hier.
    Nu hou ik al een paar dagen mijn app in de gaten, maar er gebeurt niets.

    Toch maar weer naar Zavvi Mailen dan maar?


    denk dat Zavvi hier niks aan kan doen, kan beter een klacht indienen bij postnl als het nog langer dan en week duurt.


    helaas zijn de codes op de pakketten geen track & trace codes, ik zou in ieder geval een printscreen maken van de foto van het pakket die in de app staat als bewijs


    mocht het pakket binnenkomen dan zou ik een foto maken van het etiket waar alle gegevens op staan en deze op de zavvi site uploaden (bij de aanvraag die je hebt gemaakt voor de teruggave van de inklaringskosten) en vragen wat er niet klopt, misschien leert Zavvi hier van of ze kunnen controleren of de douane geen fout heeft gemaakt
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  3. #578

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Hier ook nog steeds helemaal niets binnen.
    Terwijl er in mijn app een foto van het pakket stond op vrijdag 30 september dat hij dus in mijn brievenbus zou liggen, NEE DUS.
    Nu staat er;
    We hebben het bezorgmoment niet gehaald vandaag, sorry.
    Houd je track en trace-overzicht in de gaten. Je nieuwe bezorgmoment vind je hier.

    Nu hou ik al een paar dagen mijn app in de gaten, maar er gebeurt niets.

    Toch maar weer naar Zavvi Mailen dan maar?


    Ik heb dit gehad met briefpost die in de app stond maar nooit bezorgd is.

    Mbt Track&Trace op brievenbus post: sommige bezorgers gooien alles in bulk op 'bezorgd' terwijl ze nog hun ronde moeten doen. Heb dit gehad dat het op dag X als bezorgd stond en pas een dag later daadwerkelijk in de bus lag omdat de bezorger door tijdnood de ronde niet volledig had kunnen doen.

  4. #579

    Standaard

    Tegenwoordig merk ik sowieso vaker hier (Haarlem) dat de postbode nog maar om de dag komt, ondanks dat er brievenbus post en soms brievenbus pakketjes in de app staan en in de planning staan om bezorgd te worden. Wat ik ook heel veel mee maak is dat de status van brievenbus pakketjes niet meer geupdate wordt, zelf al dagen nadat het bezorgd is. Dan staat het of "ingepland tussen ... en ..." of "onderweg" maar nooit "bezorgd". Ik verwijder de zending dan handmatig maar in de app.

  5. #580

    Standaard

    Ik heb nu voor het eerst wat bij een Britse webshop gekocht (All the Anime), waar nog geen BTW over betaald is. Het wordt met tracking verzonden met Royal Mail en daarna PostNL. Ik ben benieuwd wat mijn ervaringen zullen zijn. Het liefst had ik deze blu-rays bij Amazon UK besteld, maar daar worden ze om een of andere vage reden niet naar Nederland verstuurd. Terwijl dat vroeger met films / series van dezelfde uitgever geen probleem was.

  6. #581

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    denk dat Zavvi hier niks aan kan doen, kan beter een klacht indienen bij postnl als het nog langer dan en week duurt.


    helaas zijn de codes op de pakketten geen track & trace codes, ik zou in ieder geval een printscreen maken van de foto van het pakket die in de app staat als bewijs


    mocht het pakket binnenkomen dan zou ik een foto maken van het etiket waar alle gegevens op staan en deze op de zavvi site uploaden (bij de aanvraag die je hebt gemaakt voor de teruggave van de inklaringskosten) en vragen wat er niet klopt, misschien leert Zavvi hier van of ze kunnen controleren of de douane geen fout heeft gemaakt
    Ik heb het inklaringsbedrag al terug gehad.

    Hier de foto uit mijn app.


  7. #582

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Tegenwoordig merk ik sowieso vaker hier (Haarlem) dat de postbode nog maar om de dag komt, ondanks dat er brievenbus post en soms brievenbus pakketjes in de app staan en in de planning staan om bezorgd te worden. Wat ik ook heel veel mee maak is dat de status van brievenbus pakketjes niet meer geupdate wordt, zelf al dagen nadat het bezorgd is. Dan staat het of "ingepland tussen ... en ..." of "onderweg" maar nooit "bezorgd". Ik verwijder de zending dan handmatig maar in de app.
    dan heb je geluk dat het in ieder geval geleverd is, ik zit nu al 2 weken te wachten op een pakket waarvoor ik dus al inklaringskosten heb betaald maar ergens blijft hangen..
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  8. #583

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    dan heb je geluk dat het in ieder geval geleverd is, ik zit nu al 2 weken te wachten op een pakket waarvoor ik dus al inklaringskosten heb betaald maar ergens blijft hangen..
    Heb je op de Facebook-pagina van PostNL al eens een berichtje hierover geplaatst? Mijn ervaring van twee jaar geleden is dat ze dan wat sneller reageren.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #584

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    dan heb je geluk dat het in ieder geval geleverd is, ik zit nu al 2 weken te wachten op een pakket waarvoor ik dus al inklaringskosten heb betaald maar ergens blijft hangen..
    Nou ja geluk, dat denk ik niet want het is hun dienstverlening en dat gaat natuurlijk vaker goed dan niet. Ik denk dat jij gewoon wat ongeluk hebt gehad. Wel vervelend uiteraard, hoop dat het alsnog wordt bezorgd.

  10. #585

    Standaard

    Nou ik heb een bericht gestuurd op hun facebook

    dit bericht.

    Goededag ik heb op 19 september inklaringskosten betaald voor een pakje van Zavvi, nu heb ik deze nog steeds niet ontvangen.
    Op 30 september zag ik in mijn PostNL app dat hij onderweg was en in mijn brievenbus zou worden gedaan, maar ik heb hem niet in mijn brievenbus gehad.
    De track en trace code die ik kreeg van is UY450965508GB
    In deze email stond ook dit;
    Je pakket sneller in huis én besparen op de kosten? Betaal eenvoudig online.
    De afhandelingskosten zijn dan namelijk €3 goedkoper dan wanneer je op een PostNL-punt betaalt.

    Dat mogen jullie wel weg halen klopt niets van.Ik hoop snel iets van u te horen

    Met toch nog wel een vriendelijke groet,Driekus Chatelain


  11. #586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Heb je op de Facebook-pagina van PostNL al eens een berichtje hierover geplaatst? Mijn ervaring van twee jaar geleden is dat ze dan wat sneller reageren.
    heb helaas geen facebook of twitter account, ga maandag maar eens ouderwets bellen..
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  12. #587

    Standaard

    Vandaag weer een leuke met (weer) DPD.

    Pakket zou geleverd worden.
    Om 11:30 bericht: pakket kon niet bezorgd worden, reden: "pand gesloten"
    Je zou bijna gaan denken dat ik in een winkel woon....."pand gesloten"
    Er was gewoon iemand thuis. Ook geen briefje in de bus! Die bezorger is dus nooit langsgeweest, net als de vorige keer.

    In de middag was er niemand thuis.
    De tracking gaf opeens aan "bezorgd"
    Raar! Geen briefje in de bus.

    Dus maar weer bellen.....bezorgd bij de buren.
    Gezegd dat het fijn is dat ze dat doorgeven middels een briefje OF vermelding op de site.

    Waardeloos K bedrijf.
    (uiteraard weer een klachtenformuliertje ingevuld)

  13. #588

    Standaard

    Nou ik heb dus na weken eindelijk zaterdag middag mijn Zavvi 4K film van The Lost Boys binnen.
    Uren daar voor via facebook een bericht gestuurd weet niet of dat toeval is maar toch.
    Heb nog wel even gezegd dat ik het dus wel helemaal niet vind kunnen dat het zo lang duurt allemaal.

  14. #589

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Nou ik heb dus na weken eindelijk zaterdag middag mijn Zavvi 4K film van The Lost Boys binnen.
    Uren daar voor via facebook een bericht gestuurd weet niet of dat toeval is maar toch.
    Heb nog wel even gezegd dat ik het dus wel helemaal niet vind kunnen dat het zo lang duurt allemaal.
    heb die van mij ook binnen, wederom apart verhaal: stond in de app op levering zaterdag (op adres van mijn moeder, doe ik soms omdat zij vaker thuis is ), app in de gaten gehouden en dus weer blijft melding staan op zending is gesorteerd en later we hebben bezorgmoment niet gehaald.

    Ik ga maandag naar m´n moeder is het pakket wel geleverd...

    Ook nog gebeld met postnl over 2e pakket (past zeker niet door brievenbus) wat al sinds 29/9 blijft hangen in de app als zending gesorteerd± bezorgmoment niet gehaald en zoals verwacht konden ze mij niks vertellen over levertijd: wel blijkt het pakket in distributiecentrum Amsterdam te liggen en ze vertelde me ook dat het erg druk is en dat het wel 30 dagen (dus eind oktober ) kan duren....

    Ik snap dat er overal personeel tekorten zijn maar vind dit toch vrij absurd

    We wachten maar af, heb al een paar kaarsjes aangestoken in de lokale kerk
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  15. #590

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik heb nu voor het eerst wat bij een Britse webshop gekocht (All the Anime), waar nog geen BTW over betaald is. Het wordt met tracking verzonden met Royal Mail en daarna PostNL. Ik ben benieuwd wat mijn ervaringen zullen zijn. Het liefst had ik deze blu-rays bij Amazon UK besteld, maar daar worden ze om een of andere vage reden niet naar Nederland verstuurd. Terwijl dat vroeger met films / series van dezelfde uitgever geen probleem was.
    Het is dat ik niet thuis was en het pakje net niet door de brievenbus paste, maar anders was het vandaag al bezorgd (vrijdag de BTW en inklaring betaald). Valt me alleszins mee.

    UPDATE Vandaag netjes bij een afhaalpunt bezorgd en afgehaald en een ander pakketje waar ik zaterdag voor betaald had, is vandaag in de brievenbus bezorgd. Voorlopig geen enkel probleem dus.
    Laatst aangepast door tmvde : 12-10-2022 om 15:53

  16. #591

    Standaard

    Vraag:
    Als je vanuit de Benelux één film besteld bij Amazon uk, zijn de kosten dan hoger dan voor een bestelling via Amazon de of fr ?
    Klopt het te betalen bedrag in het winkelmandje of komen er nog kosten bij?
    Voor de Brexit en de verandering op BTW en invoer zal er niet veel verschil op gezeten hebben.
    Nu weet ik het niet en ik had graag een idee voor ik bestel.

  17. #592

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nuffel Bekijk bericht
    Vraag:
    Als je vanuit de Benelux één film besteld bij Amazon uk, zijn de kosten dan hoger dan voor een bestelling via Amazon de of fr ?
    Klopt het te betalen bedrag in het winkelmandje of komen er nog kosten bij?
    Voor de Brexit en de verandering op BTW en invoer zal er niet veel verschil op gezeten hebben.
    Nu weet ik het niet en ik had graag een idee voor ik bestel.
    Amazon.co.uk trekt er de Britse BTW af en telt er de Europese BTW en inklaringskosten bij. Wat je in je winkelmandje ziet, is wat je uiteindelijk betaalt.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #593

    Standaard

    Ik was afgelopen weekeinde in Hasselt (Belgisch Limburg) en zag daar tot mijn verbazing bestelbusjes van PostNL rondrijden en pakjes bezorgen. Dat vond ik toch wel erg vreemd. Komt dat ook in andere delen van België voor?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  19. #594

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik was afgelopen weekeinde in Hasselt (Belgisch Limburg) en zag daar tot mijn verbazing bestelbusjes van PostNL rondrijden en pakjes bezorgen. Dat vond ik toch wel erg vreemd. Komt dat ook in andere delen van België voor?
    Ja hoor. Met hopen. Maar hun service is nog beroerder dan bpost, laten gewoon pakje op de drempel liggen en maken zich uit de voeten (deze week meegemaakt).
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #595

    Standaard

    DHL doet dat bij mij ook (in Nederland). Je kunt in de app aangeven op welke veilige plaats ze het pakketje mogen achterlaten, maar ze leggen het voor de deur, bellen aan en lopen weg. Of je nu thuis bent of niet, en ze kijken dus ook niet in de app waar de ‘veilige plaats’ is (niet voor de deur iig).

    Met PostNL heb ik in NL geen problemen, een hele aardige bezorger die altijd mijn aanwijzingen (via briefjes) opvolgt als ik niet thuisben en ook altijd aanbelt en wacht.

    Personeelstekorten zijn natuurlijk overal het achterliggende probleem, plus dat we met zijn allen te weinig betalen voor verzenden.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  21. #596

    Standaard

    Ik laat mijn PostNL-zendingen toch het liefst bij een afhaalpunt in de buurt bezorgen. Dan hoef ik er niet voor thuis te blijven en kan ik het ophalen wanneer ik dat wil en wanneer het mij uitkomt.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  22. #597

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik laat mijn PostNL-zendingen toch het liefst bij een afhaalpunt in de buurt bezorgen. Dan hoef ik er niet voor thuis te blijven en kan ik het ophalen wanneer ik dat wil en wanneer het mij uitkomt.
    Dat doe ik ook vaak, behalve als ik iets echt wil/nodig heb en het pas een dag later (of na het weekend) bij het bezorgpunt geleverd kan worden. Bij PostNL werkt dit voor mij ook prima, want die hebben een pakketpunt bij de COOP die 7 dagen p/w open is tot 21u. Maar DHL en DPD leveren alleen af bij dierenwinkels en telefoonhoesjeswinkels die zondag gesloten zijn en overdag open tot half 6 of 6. Maar soms is dat voor mij toch handiger, dan fiets ik vroeg uit mijn werk erlangs.

    Als het grote dingen zijn is aan de deur afleveren soms ook wel fijn
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  23. #598

    Standaard Albert Heijn stopt volledig met servicepunten PostNL

    Met verbazing dit bericht gelezen:"Albert Heijn stopt volledig met servicepunten PostNL"

    Na eerst de kassamedewerkers weggesaneerd te hebben zonder dat daar voor de klanten wat tegenover staat (bijv. 10% korting op je boodschappen als je ze zelf scant) wordt nu ook deze dienstverlening de nek omgedraaid vanwege de (vermeende) hoge werkdruk en het feit dat het niet rendabel is. Hoezo? Moet dan echt altijd álles rendabel zijn? Ik word doodmoe van dit soort bedrijven, zeker als je bedenkt dat ze miljardenwinsten binnenharken. Commercieel gezien is het ook niet handig. Klanten die hun pakket bij je komen ophalen kopen waarschijnlijk ook nog wel wat dingen in je winkel.
    De pakketbezorging bij PostNL gaat al zo moeizaam, dus veel meer servicepunten waar je je pakketten zélf kunt ophalen (en waar je nog door een mens te woord gestaan wordt) zijn gewoon dringend nodig. Misschien zou PostNL ook een hogere vergoeding moeten geven aan de bedrijven die deze dienstverlening bieden, want die schijnt ook minimaal te zijn.

    De Jumbo schijnt dit trouwens ook te overwegen...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  24. #599

    Standaard

    Deze week trouwens weer een mindere ervaring met PostNL gehad en dan met name met de bezorging van twee brievenbuspakjes. Deze pakjes hadden beide een Track & Trace-code. Op zaterdag 24 december 2022 ontving ik om 15.49 een bericht van PostNL dat beide pakketjes bezorgd zouden zijn. Ik heb op de deurmat gekeken, onder de deurmat, in de kruipruimte, in de dakgoot, maar nergens was wat te vinden. Ook bij de directe buren niet en evenmin in de omliggende straten bij de huizen met hetzelfde huisnummer. Erg vreemd. Dinsdag niets, woensdag niets, donderdag contact opgenomen met PostNL, maar die wisten ook niet veel meer dan ik (contact opnemen met het sorteercentrum hadden ze bijv. kunnen doen, maar was kennelijk teveel werk).
    Uiteindelijk werden de beide pakjes later die donderdag alsnog door de postbode bezorgd. Hij vertelde mij dat brievenbuspakjes met een Track & Trace-code niet met de pakketdienst mee gaan, zoals je toch zou verwachten, maar dat deze al in het sorteercentrum ingescand worden als zijnde 'bezorgd', terwijl de postbode zelf nog aan zijn ronde moet beginnen. Waarom de postbode dan geen scanapparaat meekrijgt, is mij een compleet raadsel. Zo werk je fouten in de hand. Waarom het vervolgens nog ruim drie werkdagen duurt voordat de pakjes daadwerkelijk bezorgd worden, geen idee. Maar dit is duidelijk geen goede beurt van PostNL. Dat is ook mede de reden dat ik - indien mogelijk - alle (brievenbus)pakjes en pakketten van PostNL bij een servicepunt laat afgeven. Dat gaat eigenlijk altijd goed.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #600

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Met verbazing dit bericht gelezen:"Albert Heijn stopt volledig met servicepunten PostNL"

    Na eerst de kassamedewerkers weggesaneerd te hebben zonder dat daar voor de klanten wat tegenover staat (bijv. 10% korting op je boodschappen als je ze zelf scant) wordt nu ook deze dienstverlening de nek omgedraaid vanwege de (vermeende) hoge werkdruk en het feit dat het niet rendabel is. Hoezo? Moet dan echt altijd álles rendabel zijn? Ik word doodmoe van dit soort bedrijven, zeker als je bedenkt dat ze miljardenwinsten binnenharken. Commercieel gezien is het ook niet handig. Klanten die hun pakket bij je komen ophalen kopen waarschijnlijk ook nog wel wat dingen in je winkel.
    De pakketbezorging bij PostNL gaat al zo moeizaam, dus veel meer servicepunten waar je je pakketten zélf kunt ophalen (en waar je nog door een mens te woord gestaan wordt) zijn gewoon dringend nodig. Misschien zou PostNL ook een hogere vergoeding moeten geven aan de bedrijven die deze dienstverlening bieden, want die schijnt ook minimaal te zijn.

    De Jumbo schijnt dit trouwens ook te overwegen...
    Ja dat wordt altijd als argument gebruikt, "klanten die pakjes ophalen kopen ook wel iets in de winkel". Nou, ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik doe dat echt nooit. Ik ga naar een pakketpunt om een pakje op te halen, verder niks. Ik heb ook geen behoefte aan telefoonhoesjes/dierenvoer/witgoed/sigaretten/verwarmingsonderdelen (de pakketpunten bij mij in de buurt) en de gewone boodschappen worden thuisbezorgd van de AH (die in mijn buurt al lang geen pakketpunt meer heeft). En een pakket heb ik dan vaak letterlijk mijn handen vol aan. Ik snap wel dat bedrijven ermee stoppen. Ook hier geldt weer, we betalen er te weinig voor. PostNL zal die hogere vergoeding nl. weer aan ons doorberekenen.

    10% korting op je boodschappen als je zelf scant zou een mooie winstpakker zijn. Bij €100 aan boodschappen €10 korting. Maar de kosten van de cassiere zijn voor die €100 minder dan €0,50 ofzo, die kosten nl een tientje per uur (of veel minder) en zijn hooguit 1 of 2 minuten bezig met scannen.
    Laatst aangepast door Oakey : 30-12-2022 om 17:17
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

Pagina 24 van 28 EersteEerste ... 14202122232425262728 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •