Pagina 29 van 29 EersteEerste ... 192526272829
De resultaten 701 tot 716 van 716 worden weergegeven.

Standaard

Vreemd, bij mij staat er bij een brievenbuspakje bij dat het door de normale postbezorger zal worden bezorgd en dat er daarom geen kleiner tijdsblok(10:30 - 15:30) kan worden aangegeven. Ik krijg dan rond 16:30(na de dienst denk ik ik) een bericht dat het pakketje is bezorgd en ook met de tijd van bezorgen er in vermeld, gisteren 14:44 uur.

Ik ben wel van mening dat de bezorging PostNL een stuk onbetrouwbaarder is geworden en dat ze zijn ingehaald door DHL, helemaal wat betreft alternatieven om iets te wijzigen in de bezorging.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Panasonic DP-UB824EGK; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Standaard

Lezend hier de berichten komt alles zeer bekend voor:

- poststukken afmelden en niet geweest zijn (pakket en brief)
    - briefpost in gescand in de app, dagen later pas bezorgen.
    - bezorgtijden worden altijd aangepast in de ochtend en zelfs op de dag zelf
    - klachten/meldingen doen ze niets mee. hun standaard antwoord: het beste is afwachten....

maar wel alles duurder maken, leugens melden dat ze 5 dagen lopen (in werkelijkheid maar 2)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    En weer gedoe met PostNL met de bezorging van een brievenbuspakje, of liever gezegd: het uitblijven daarvan. Gisteren kreeg ik in de PostNL-app het bericht dat die dag tussen 10.00 en 17.00 uur een brievenbuspakje bezorgd zou worden. Dat werd laat in de middag gewijzigd in een bezorgtijd tussen 17.00 uur en 19.30 uur. Waarom? Om 18.30 uur kreeg ik het bericht dat het pakje bezorgd was. Hoe dan? Niet bij mij in ieder geval. En ook niet bij de buren.
    Nou, dan zal het wel de volgende dag (dus vandaag) bezorgd worden, zou je denken. Maar helaas pindakaas, ook vandaag geen pakje gezien, wel de postbesteller die door de straat liep. Ik heb haar toen even aangeschoten en zij kwam met het verhaal dat gisteren haar fiets stuk was gegaan en dat ze de pakketjes niet meer kon bezorgen. Omdat de postbestellers geen scanner meer bij zich mogen dragen om de aflevering te scannen op het moment dat het pakje in de brievenbus wordt gestopt (waarom eigenlijk niet, PostNL?), wordt het scannen al op het distributiecentrum gedaan. Dus terwijl het pakje zich daar nog bevindt, krijg je, voordat de postbesteller aan zijn of haar ronde begint, al de melding dat het afgeleverd is. Echt onvoorstelbaar! Geen wonder dat er zoveel klachten over de dienstverlening van PostNL zijn. Enfin, de mevrouw zei dat haar collega later vanmiddag de pakjes alsnog zou bezorgen. Je raadt het al: niet dus.
    PostNL moet gewoon stoppen met het laten rondbrengen van brievenbuspakjes door postbestellers en dit overdragen aan de pakketdienst. Want dit is al de zoveelste keer dat het niet goed gaat, en dat is ook voor een deel het gevolg van de arbeidsvoorwaarden van PostNL, waardoor postbestellers zelf hun arbeidstijden mogen bepalen. Even geen zin, nou dan lopen we toch gewoon morgen? Of overmorgen?
    We zijn inmiddels bijna een week verder en nog steeds het bewuste brievenbuspakje niet ontvangen, zoals ik al vreesde.
    Vanochtend daarom maar met de klantenservice van PostNL contact opgenomen. Dat kan alleen maar per chat en niet per telefoon, zoals ze wettelijk verplicht zijn. Echter, een kansloze onderneming, want als ik een pakje niet ontvangen heb dan moet ik contact opnemen met de verzender (!). Hoezo? Zij zijn toch niet verantwoordelijk voor de bezorging? Wat is dit toch een vreemd bedrijf! Omdat ik vermoed dat het pakje nog steeds op het locale distributiecentrum ligt en de postbestellers te lui zijn om die pakjes te bezorgen, vroeg ik om de contactgegevens van dat distributiecentrum. Maar helaas, die mogen ze niet geven. En vervolgens wordt de chat doodleuk afgesloten.
    Ik heb daarom via bol.com per e-mail contact opgenomen met de verkopende partij en uitgelegd wat het probleem is. Afwachten wat zij doen. Maar dat de postbezorging van PostNL slecht draait verbaast mij niets.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Standaard

Ik heb een soortgelijk geval Marcel. Ook een pakje dat volgens post.nl zaterdag bezorgd is, zelfs netjes met een tijdstip erbij, maar er is dus niets binnengekomen.

Vanochtend contact met bol opgenomen (omdat inderdaad zij de verzender zijn en dus zijn zij de enige die het kunnen aankaarten bij post.nl). Ze geven aan dat het helaas wel vaker voor komt wat ik uit ervaring kan beamen en als ik donderdag nog niets heb, dan kan ik weer contact opnemen.

Standaard

Wie telefonisch contact wil opnemen met de klantenservice van PostNL kan ze bereiken op nummer 088 868 10 07.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Standaard

Vandaag, 28 maart 2025, heb ik dan eindelijk mijn zoekgeraakte brievenbuspakje via PostNL mogen ontvangen, 10 dagen (!) te laat. Of mijn telefoontje naar de klantenservice van PostNL afgelopen woensdag hierop van invloed is geweest, durf ik niet te zeggen. Wel blijft dit een wanprestatie van jewelste! Geen wonder dat de postafdeling van PostNL in de rode cijfers is beland.

Standaard

Weer een leuke. Bestelling bij bol gedaan, zou thuis bezorgd worden. Krijg ik een melding van postnl dat het pakje bezorgd is. Maar wel op een pakketpunt.
    Gebeld met bol, heeft postnl blijkbaar zelf dit omgezet naar thuisbezorging. Ik kon het volgens bol daar laten liggen, dan kwam het vanzelf weer hun kant op. Verder was er niets aan te doen. Opnieuw bestellen kon helaas niet, want het was nu uitverkocht.
    Zucht.

Standaard

Op 27 maart 3 films besteld bij Amazon.com. Op 28 maart worden ze verzonden en de bezorging is in handen van UPS. Op 30 maart krijg ik een bericht van UPS dat de bezorging gepland staat voor 31 maart. Omdat ik die dag niet thuis ben vraag ik het pakket te bezorgen bij een pakketautomaat in de buurt. Die dag komt er geen bericht dat de bezorger onderweg is. Bij thuiskomst steekt er wel een briefje van UPS uit de brievenbus. Daarop staat dat ze me gemist hebben en het pakket is doorgestuurd naar een buurtwinkel in een andere buurt. Ik denk dat was niet de bedoeling, maar oké dan haal ik het daar wel op. Echter als ik het briefje verder bekijk zie ik dat er een bedrag van € 70,47 aan importkosten verschuldigd is. Toen dacht ik dat kan niet, want bij Amazon zijn de importkosten al in rekening gebracht. Bij het scannen van de QR-code die op het briefje staat kom ik erachter dat het om een pakket gaat uit Hong Kong met als bestemming Eijsden. Dat is een plaats in Limburg, terwijl ik in Noord-Brabant woon, dus niet voor mij bestemd. Ik besluit dan ook om het niet te gaan afhalen.

Op 1 april volgt er een update. Het pakketje is onderweg naar het depot in Eindhoven, maar verder blijft het stil. Vanmorgen volgt dan eindelijk het bericht dat de bezorger onderweg is en dat het pakket vandaag bezorgd wordt. De bezorger is op het moment van schrijven nog steeds onderweg, maar aangezien het al rond 20:30 uur is heb ik er een hard hoofd in dat het pakket vandaag daadwerkelijk bezorgd gaat worden. Wordt vervolgd...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Op 27 maart 3 films besteld bij Amazon.com. Op 28 maart worden ze verzonden en de bezorging is in handen van UPS. Op 30 maart krijg ik een bericht van UPS dat de bezorging gepland staat voor 31 maart. Omdat ik die dag niet thuis ben vraag ik het pakket te bezorgen bij een pakketautomaat in de buurt. Die dag komt er geen bericht dat de bezorger onderweg is. Bij thuiskomst steekt er wel een briefje van UPS uit de brievenbus. Daarop staat dat ze me gemist hebben en het pakket is doorgestuurd naar een buurtwinkel in een andere buurt. Ik denk dat was niet de bedoeling, maar oké dan haal ik het daar wel op. Echter als ik het briefje verder bekijk zie ik dat er een bedrag van € 70,47 aan importkosten verschuldigd is. Toen dacht ik dat kan niet, want bij Amazon zijn de importkosten al in rekening gebracht. Bij het scannen van de QR-code die op het briefje staat kom ik erachter dat het om een pakket gaat uit Hong Kong met als bestemming Eijsden. Dat is een plaats in Limburg, terwijl ik in Noord-Brabant woon, dus niet voor mij bestemd. Ik besluit dan ook om het niet te gaan afhalen.

Op 1 april volgt er een update. Het pakketje is onderweg naar het depot in Eindhoven, maar verder blijft het stil. Vanmorgen volgt dan eindelijk het bericht dat de bezorger onderweg is en dat het pakket vandaag bezorgd wordt. De bezorger is op het moment van schrijven nog steeds onderweg, maar aangezien het al rond 20:30 uur is heb ik er een hard hoofd in dat het pakket vandaag daadwerkelijk bezorgd gaat worden. Wordt vervolgd...
    Pakketje nog steeds niet ontvangen, dus gechat met Amazon en de films zijn opnieuw verstuurd. Hopelijk gaat het deze keer wel goed.

Standaard

Verdomme, is het vervangend pakketje teruggestuurd omdat het product verboden is. WTF??? Superfrustrerend dit.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Verdomme, is het vervangend pakketje teruggestuurd omdat het product verboden is. WTF??? Superfrustrerend dit.
    Ook twee keer gehad met een gedeelte van dezelfde bestelling(1 UHD van 3, de andere wel ontvangen), dat was de laatste keer dat ik bij amazon.com heb besteld.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Panasonic DP-UB824EGK; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Standaard

Wat is daar verboden aan?
    Ik heb eigenlijk nog NOOIT problemen gehad met amazon.com
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Standaard

Helaas ook voor mij een bekend fenomeen Frank....
    Het wordt straks wel opgelost door amazon door een restitutie, maar daar koop je natuurlijk weinig voor. Onbegrijpelijk hoe vaka het daar fout gaat; ik heb al een tijdje een stop ingelast van amazon.com kopen.

Standaard

lachu, `postkantoortje` dicht op goede vrijdag....

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Wat is daar verboden aan?
    Ik heb eigenlijk nog NOOIT problemen gehad met amazon.com
    Geen idee, maar dit is de derde keer in een jaar tijd dat een pakket via ECMS Express niet verder komt dan het vliegveld in Los Angeles.

Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Helaas ook voor mij een bekend fenomeen Frank....
    Het wordt straks wel opgelost door amazon door een restitutie, maar daar koop je natuurlijk weinig voor. Onbegrijpelijk hoe vaka het daar fout gaat; ik heb al een tijdje een stop ingelast van amazon.com kopen.
    Ik heb net gechat met Amazon en het is inderdaad opgelost met een restitutie, maar wel als gevolg dat ik geen films krijg die ik graag wilde hebben. Elders aanschaffen is een optie, maar aangezien ik de films in een aanbieding had gekocht (drie voor de prijs van twee) zal dat duurder uitvallen. Even kijken wat ik ga doen.

Standaard

Dat is volledig te wijten aan ECMS Express. Google ze maar eens.

Pagina 29 van 29 EersteEerste ... 192526272829

Instellingen bij het plaatsen van berichten