Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3910111213
De resultaten 301 tot 302 van 302 worden weergegeven.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Ik zou ook zelf klagen bij postnl. Het is goed als bol het doet, gezien zij de opdrachtgever zijn, maar als jij het ook doet is het nog beter.
    In ieder geval niet via de telefoon, want ik ga geen duur 0900 nummer bellen. Maar het is gewoon een belachelijk bedrijf geworden met hun import chauffeurs. Voor de duidelijkheid: Ik heb het over ingehuurd personeel, niet racistisch bedoeld. Een fatsoenlijke bezorger flikt zoiets niet.

Standaard

Ik heb de laatste tijd erg veel pech met pakketjes uit het buitenland; zowel een pakket uit Korea als een pakket uit Hong Kong zijn terug gestuurd (1 omdat ik niet thuis was en 1 omdat ik ook niet thuis was en ook de barcode op het pakket beschadigd was waardoor die niet afgelezen kon worden); in beide gevallen geen briefje of iets dergelijks in de brievenbus.

Krijg al jaren pakketten uit het buitenland en ging altijd goed, als ik niet thuis was kon ik het pakket gewoon ophalen bij het postagentschap.

Had afgelopen maand ook problemen met 2 pakketten binnen Nederland, allebei met trackingcode, 1 is nooit uit het sorteercentrum gekomen en 1 was 2 dagen onderweg (2 dagen thuis gebleven) maar is nooit aangekomen....

Heb al een klacht ingediend maar wordt hier niet vrolijk van

Ik had ook begrepen (via een telefoongesprek met een post.nl medewerker) dat pakketten met een internationale trackingcode (bv LTxxxxxxxHK) hier in Nederland niet meer gelinkt worden aan een 3S code van post.nl, komt dit bekend voor bij iemand ? betekent dit dan dat je een pakket niet meer kan ophalen bij een postagentschap ?
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

from "Youngstown" by Bruce Springsteen

mijn collectie

Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3910111213

Instellingen bij het plaatsen van berichten