Pagina 14 van 28 EersteEerste ... 410111213141516171824 ... LaatsteLaatste
De resultaten 326 tot 350 van 679 worden weergegeven.
  1. #326

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dat zou kunnen, maar als ik een cd bestel, mag ik er toch vanuit gaan dat ik een cd krijg en geen lp. Ik was verder niet weg, dus ze hebben gewoon kunnen aanbellen. Dat laten ze na, maar iets onbeheerd op de grond leggen en weglopen zonder minimaal bijvoorbeeld aan te bellen is schandalig. En omdat ik wist dat ik gewoon thuis zou zijn en was, heb ik het laten bezorgen thuis in de bus (althans dat was de bedoeling) Marcel.
    Gewoon bij postnl klagen met de vermelding van het trackingnummer.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  2. #327

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Gewoon bij postnl klagen met de vermelding van het trackingnummer.
    Inderdaad, dan kunnen ze achterhalen wie de bezorger is en hem hierop aanspreken. En melden bij bol zelf, dan kunnen zij weer bij post.nl aan de bel trekken.

  3. #328

    Standaard

    Wat zijn jullie ervaringen op dit moment met PostNL? Ik zit op twee pakjes van Zavvi te wachten, ik zie ze ook in de PostNL app staan, maar ze worden gewoonweg niet bezorgd door de postbode (het zijn namelijk brievenbuspakjes, dus die gaan niet met de pakketdienst mee (was dat maar zo, dan zou dat een hoop ergernis besparen)).
    Eén pakje verscheen op 19 december in de app, maar werd nooit bezorgd. Vervolgens verscheen datzelfde pakje op 30 december opnieuw in de app (ook zo raar), maar je raadt het al: ook die kon de brievenbus niet vinden. En vandaag zou er een tweede pakje van Zavvi op de deurmat ploffen volgens de PostNL app. Niet dus, wel gewone post, maar geen brievenbuspakje. Ik weet niet of er momenteel een verbod bij PostNL is op het bezorgen van brievenbuspakjes door de postbode, maar geef ze dan mee met de pakketdienst. Die doet zijn werk namelijk wél. Ik weet niet wie bij de postbezorging momenteel zijn werk niet doet of grove steken laat vallen. En aan de adressering op het pakje ligt het niet. Die is compleet en correct. Ik word hier een beetje moe van. Jammer dat Zavvi niet met DHL werkt, want daarmee heb ik wél uitstekende ervaringen (betrouwbaar, snel).
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #329

    Standaard

    Ik zit nog op twee brievenbuspakketjes te wachten van Bookspot. De ene is 23 december verzonden en op 24 december gesorteerd, maar sindsdien is het stil. De tweede is op 30 december verzonden en zou op 31 bezorgd worden volgens de track en trace, maar dat is niet gelukt en wordt vandaag alsnog bezorgd als ik de track en trace mag geloven.

  5. #330

    Standaard

    Heel tevreden over PostNL, maar alle andere vervoerders leveren op het moment niet. Wacht nog op heel veel.

  6. #331

    Standaard

    Hier verwachten we ook nog wel een aantal brievenbuspakketjes van PostNL. De ervaring met andere vervoerders zijn juist goed, die leveren snel. PostNL is wat trager. Ik snap de drukte, maar ze mogen nu wel eens de vertragingen gaan wegwerken.

  7. #332

    Standaard

    Ik wacht nog op een pakje uit Schotland van de anime distributeur All the Anime. Is op 1 december verzonden zonder tracking, een ander pakje van ze dat op 16 december was verzonden met tracking is vandaag door de pakketdienst van PostNL bezorgd. Ik wacht nog een paar dagen en dan ga ik contact opnemen. Geen idee of de vertraging komt door corona/feestdagen/brexit of dat het gewoon verloren is. Afwachten maar.

  8. #333

    Standaard

    Geen pakketje(s) ontvangen vandaag, helaas. Hopelijk volgende week.

  9. #334

    Standaard

    Ik ook helemaal niks. Beetje jammer.

  10. #335

    Standaard

    Ik heb contact gehad met PostNL. Zij begrijpen het ook niet helemaal wat er aan de hand is. Ze hebben me gevraagd om wat schermafdrukken van de bewuste pakjes uit de PostNL app op te sturen. Op de twee vanuit Engeland verstuurde pakjes staat de complete adressering (naam, straatnaam, huisnummer, postcode, woonplaats, land), alleen niet helemaal in het formaat zoals wij dat in Nederland hanteren. Maar alles staat erop en in het verleden was dat voor de bezorging nooit een probleem. Wordt vervolgd.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #336

    Standaard

    Als er een volledige postcode op staat met huisnummer en land of landaanduiding moet het gewoon aankomen. De rest kijkt het sorteersysteem niet eens naar.
    Laatst aangepast door Oakey : 03-01-2021 om 13:20

  12. #337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Als er een volledige postcode op staat met huisnummer en land of landaanduiding moet het gewoon aankomen. De rest kijkt het sorteersysteem niet eens naar.
    Dat staat er allemaal op, alleen de adressering is - denk ik als gevolg van de Engelse conventies - iets anders dan we gewend zijn, namelijk straatnaam + huisnummer + plaatsnaam, en apart daaronder de postcode (wél in het - correcte - formaat 9999 AA overigens) en landnaam. Dat is voorheen nooit een probleem geweest. Alle zendingen van Zavvi zijn uiteindelijk altijd bij mij in de brievenbus beland. Dat ging overigens wel beter toen SanDD dat deed, Sinds PostNL SanDD heeft overgenomen, ervaar ik toch meer problemen met de bezorging. Eigenlijk zouden dit soort pakjes gewoon met de pakketdienst van PostNL meemoeten. Maar het stoort me gewoon dat ik de pakjes wél in de PostNL app zie voor bezorging op een bepaalde dag en dat dat dan vervolgens niet gebeurt, terwijl de 'gewone' post voor die dag wél bezorgd wordt.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  13. #338

    Standaard

    Nee dat zal inderdaad geen probleem zijn. Ook de angelsaksische conventie met het huisnummer voor de straatnaam geeft geen problemen.

    Een brief met daarop niets anders dan NL-1234 AB 1 komt gewoon aan.

  14. #339

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Nee dat zal inderdaad geen probleem zijn. Ook de angelsaksische conventie met het huisnummer voor de straatnaam geeft geen problemen.

    Een brief met daarop niets anders dan NL-1234 AB 1 komt gewoon aan.
    Waarschijnlijk niet, want die postcode bestaat niet

  15. #340

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Waarschijnlijk niet, want die postcode bestaat niet
    je snapt het punt

  16. #341

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    je snapt het punt
    Uiteraard

  17. #342

    Standaard

    Vandaag eindelijk mijn brievenbuspakje van 19 december ontvangen. Waarom dit zo lang heeft moeten duren, geen idee. Ook het pakje dat afgelopen zaterdag bezorgd had moeten worden, viel vandaag op de mat. Ik hoop dat de postbezorging beetje bij beetje weer zijn normale gang gaat vinden. En ook dat PostNL de afgelopen periode straks even grondig gaat evalueren, want van de grootste post- en pakketverwerker van Nederland had ik niet verwacht dat ze in zulke grote logistieke problemen zouden komen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  18. #343

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Vandaag eindelijk mijn brievenbuspakje van 19 december ontvangen. Waarom dit zo lang heeft moeten duren, geen idee. Ook het pakje dat afgelopen zaterdag bezorgd had moeten worden, viel vandaag op de mat. Ik hoop dat de postbezorging beetje bij beetje weer zijn normale gang gaat vinden. En ook dat PostNL de afgelopen periode straks even grondig gaat evalueren, want van de grootste post- en pakketverwerker van Nederland had ik niet verwacht dat ze in zulke grote logistieke problemen zouden komen.
    Ik ben ook benieuwd vandaag. We verwachten ook nog 3 pakjes van de week voor de kerstweek, dus ik ben benieuwd. Maar ik vind het ook erg lang duren. Vanaf deze week mogen ze echt weer hun zaakjes voor elkaar gaan krijgen. Die meldding in de app dat het erg druk is en een deel later is verwacht ik dan ook niet meer te zien. Dat is dan echt een zwaktebod IMO.

  19. #344

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik ben ook benieuwd vandaag. We verwachten ook nog 3 pakjes van de week voor de kerstweek, dus ik ben benieuwd. Maar ik vind het ook erg lang duren. Vanaf deze week mogen ze echt weer hun zaakjes voor elkaar gaan krijgen. Die meldding in de app dat het erg druk is en een deel later is verwacht ik dan ook niet meer te zien. Dat is dan echt een zwaktebod IMO.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Vandaag eindelijk mijn brievenbuspakje van 19 december ontvangen. Waarom dit zo lang heeft moeten duren, geen idee. Ook het pakje dat afgelopen zaterdag bezorgd had moeten worden, viel vandaag op de mat. Ik hoop dat de postbezorging beetje bij beetje weer zijn normale gang gaat vinden. En ook dat PostNL de afgelopen periode straks even grondig gaat evalueren, want van de grootste post- en pakketverwerker van Nederland had ik niet verwacht dat ze in zulke grote logistieke problemen zouden komen.
    Ach, ik wacht nog op een pakje uit Schotland dat op 1 december is verstuurd. Dus het kan altijd erger

  20. #345

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ach, ik wacht nog op een pakje uit Schotland dat op 1 december is verstuurd. Dus het kan altijd erger
    Haha, ja, maar die van mij komen uit Nederland en hebben geen Brexit-vertraging gehad

  21. #346

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ach, ik wacht nog op een pakje uit Schotland dat op 1 december is verstuurd. Dus het kan altijd erger


    Nou ik sta al vanaf 23 November - dus dat is nog langer - (Toen is het verstuurd & het zou hier zijn tussen 30 November en 8 December) te wachten op onderstaande box-set, die inmiddels al lang uitverkocht is:


    Deze is dus nooit aangekomen & Zavvi zegt dat ze een nieuwe sturen. Nu lijkt me dat apart als je weet dat ie allang uitverkocht is. Dan denk ik: Waar moet die dan vandaan komen? In ieder geval ben ik benieuwd of ik de box nog wel eens ga ontvangen.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 05-01-2021 om 12:31

  22. #347

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht

    Deze is dus nooit aangekomen & Zavvi zegt dat ze een nieuwe sturen. Nu lijkt me dat apart als je weet dat ie allang uitverkocht is. Dan denk ik: Waar moet die dan vandaan komen? In ieder geval ben ik benieuwd of ik de box nog wel eens ga ontvangen.
    Misschien houden ze een reserve voorraad aan voor dit soort gevallen en andere gevallen, zoals beschadigde items ed.

  23. #348

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Misschien houden ze een reserve voorraad aan voor dit soort gevallen en andere gevallen, zoals beschadigde items ed.
    Dat zou kunnen, maar aan de andere kant dan ook wel weer raar, want wat je hebt kan je verkopen. En wat men verkoopt, daarmee haal je geld binnen toch? In ieder geval hoop ik dat ie nog arriveert, want het is wel een schitterende box van een mooie film van een leuke acteur (Voor mij althans dan).

  24. #349

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dat zou kunnen, maar aan de andere kant dan ook wel weer raar, want wat je hebt kan je verkopen. En wat men verkoopt, daarmee haal je geld binnen toch?
    Tuurlijk, maar dit wordt gewoon afgeschreven. Vind het juist service als een webshop dit soort edities achter de hand houdt om gedupeerde klanten schadeloos te stellen. Ik heb zelf de reguliere US versie binnen. Van heel wat films wil ik wel een LE of een boxset, maar van deze hoefde dat niet persé.

  25. #350

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Tuurlijk, maar dit wordt gewoon afgeschreven. Vind het juist service als een webshop dit soort edities achter de hand houdt om gedupeerde klanten schadeloos te stellen. Ik heb zelf de reguliere US versie binnen. Van heel wat films wil ik wel een LE of een boxset, maar van deze hoefde dat niet persé.
    Ik ben grote fan van Arnold Schwarzenegger, dus daarom wilde ik deze uitvoering graag hebben. En daarom vind ik het jammer dat het juist zo lang moet duren. Nu snap ik wel in welke tijd het is, maar nu ze zeggen dat er een vervanging komt, kan ik nog langer wachten. Laat ik van het goede uitgaan en hopen dat deze wel bezorgd wordt. Enigste wat ik echter niet snap, is dat ze met boxen zoals deze, of met een vervanging er van, ze deze niet versturen met Track 'n Trace, zodat alles te volgen is en het dus niet weer kwijt raakt.

Pagina 14 van 28 EersteEerste ... 410111213141516171824 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •