Pagina 13 van 28 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 679 worden weergegeven.
  1. #301

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Ik zou ook zelf klagen bij postnl. Het is goed als bol het doet, gezien zij de opdrachtgever zijn, maar als jij het ook doet is het nog beter.
    In ieder geval niet via de telefoon, want ik ga geen duur 0900 nummer bellen. Maar het is gewoon een belachelijk bedrijf geworden met hun import chauffeurs. Voor de duidelijkheid: Ik heb het over ingehuurd personeel, niet racistisch bedoeld. Een fatsoenlijke bezorger flikt zoiets niet.

  2. #302

    Standaard

    Ik heb de laatste tijd erg veel pech met pakketjes uit het buitenland; zowel een pakket uit Korea als een pakket uit Hong Kong zijn terug gestuurd (1 omdat ik niet thuis was en 1 omdat ik ook niet thuis was en ook de barcode op het pakket beschadigd was waardoor die niet afgelezen kon worden); in beide gevallen geen briefje of iets dergelijks in de brievenbus.

    Krijg al jaren pakketten uit het buitenland en ging altijd goed, als ik niet thuis was kon ik het pakket gewoon ophalen bij het postagentschap.

    Had afgelopen maand ook problemen met 2 pakketten binnen Nederland, allebei met trackingcode, 1 is nooit uit het sorteercentrum gekomen en 1 was 2 dagen onderweg (2 dagen thuis gebleven) maar is nooit aangekomen....

    Heb al een klacht ingediend maar wordt hier niet vrolijk van

    Ik had ook begrepen (via een telefoongesprek met een post.nl medewerker) dat pakketten met een internationale trackingcode (bv LTxxxxxxxHK) hier in Nederland niet meer gelinkt worden aan een 3S code van post.nl, komt dit bekend voor bij iemand ? betekent dit dan dat je een pakket niet meer kan ophalen bij een postagentschap ?
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  3. #303

    Standaard

    TNT zou vanavond (voor achten) een pakketje langs komen brengen, maar met dat weer van vanmiddag zit dat er niet meer in ben ik bang.

  4. #304

    Standaard

    Dan had ik meer geluk gehad. Ze kwamen bij mij gisteren wel een pakketje brengen.

  5. #305

    Standaard

    Hier loopt PostNL prima. Altijd dezelfde dame. En omdat ik mijn kantoor thuis heb, ben ik weleens de pineut. Maar ja, andersom wordt er ook een pakketje opgevangen door een onder- of bovenbuurman. Het is een kleine moeite.

  6. #306

    Standaard

    Ze zijn mijn pakketje in ieder geval kwijt. In de Track & Trace staat deze op bezorgd, maar ik heb niks mogen ontvangen. Bij Amazon staat notabene dat ik 'm persoonlijk in ontvangst heb genomen. Dacht 't dus even niet. Het zou trouwens in de brievenbus moeten passen. Amazon ondertussen gemaild (waarom zit dat zo verstopt op de site? Ik moest een Youtube video raadplegen om erachter te komen waar de link naar de customer support zit) en die willen eerst 'onderzoek' doen voordat ze een nieuwe sturen. Ik wacht het af... In ieder geval een hoop gedoe om een pakje van 20 euro.

  7. #307

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    Ik heb de laatste tijd erg veel pech met pakketjes uit het buitenland; zowel een pakket uit Korea als een pakket uit Hong Kong zijn terug gestuurd (1 omdat ik niet thuis was en 1 omdat ik ook niet thuis was en ook de barcode op het pakket beschadigd was waardoor die niet afgelezen kon worden); in beide gevallen geen briefje of iets dergelijks in de brievenbus.

    Krijg al jaren pakketten uit het buitenland en ging altijd goed, als ik niet thuis was kon ik het pakket gewoon ophalen bij het postagentschap.

    Had afgelopen maand ook problemen met 2 pakketten binnen Nederland, allebei met trackingcode, 1 is nooit uit het sorteercentrum gekomen en 1 was 2 dagen onderweg (2 dagen thuis gebleven) maar is nooit aangekomen....

    Heb al een klacht ingediend maar wordt hier niet vrolijk van

    Ik had ook begrepen (via een telefoongesprek met een post.nl medewerker) dat pakketten met een internationale trackingcode (bv LTxxxxxxxHK) hier in Nederland niet meer gelinkt worden aan een 3S code van post.nl, komt dit bekend voor bij iemand ? betekent dit dan dat je een pakket niet meer kan ophalen bij een postagentschap ?
    Ik heb ontdekt dat ik een Duitse Deutschepost trackcode bij postnl kan invoeren. Ik denk dat ze dat bedoelen met niet meer linken aan een 3S code. Maar als de bezorger niet bij je aanbelt, maar het scant als "niet thuis" en het vervolgens meteen naar een afhaalpunt brengt, dus zonder briefje in de bus, is de kans groot dat je pakketje uiteindelijk retour afzender gaat. Dit gebeurd dus steeds vaker. Soms weet je niet eens dat er een trackingcode is (eBay, jpc.de), en dan moet je maar zelf raden waar je pakketje is gebleven (postnl of DHL etc, welke afhaallocatie ?).

    Ook het bezorgen bij de buren zonder briefje in de bus, of in de verkeerde brievenbus komt steeds vaker voor.

  8. #308

    Standaard

    Gebruiken jullie wel de app van Postnl? Die houd je goed op de hoogte ook als het naar een afhaallocatie gaat.

  9. #309

    Standaard

    Postpakketten horen aan de deur te worden aangeboden, en bij niet thuis moet er een bericht worden achtergelaten met de trackingcode. Het account bij Postnl werkt alleen als alle gegevens overeenkomen, dus niet bij alle zendingen. Bij genoemde zendingen dus niet.

  10. #310

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Gebruiken jullie wel de app van Postnl? Die houd je goed op de hoogte ook als het naar een afhaallocatie gaat.
    Ja, die gebruik ik regelmatig. Er is nu een functie dat je je thuisadres kunt opgeven, dan zouden alle pakketten die naar dit adres worden gestuurd via PostNL zichtbaar moeten zijn in de app. Nu is dat bij lang niet alle zendingen het geval.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  11. #311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Ja, die gebruik ik regelmatig. Er is nu een functie dat je je thuisadres kunt opgeven, dan zouden alle pakketten die naar dit adres worden gestuurd via PostNL zichtbaar moeten zijn in de app. Nu is dat bij lang niet alle zendingen het geval.
    Er is inderdaad nu ook iets voor niet-postpakketten zie ik. Maar als het een pakket is, komt het bij mij continue erin. Zelfs Amazon zie ik dan als melding langskomen.

  12. #312

    Standaard

    dat werkt alleen als het pakket een 3S code heeft gekregen; mijn pakketten uit Azie hebben nooit zo'n code gekregen en zijn zonder geldige reden teruggestuurd (was niet thuis is geen reden om een pakket terug te sturen).

    het is echt een zooitje bij post.nl, deze week kreeg ik bericht dat een BR die iemand van mij had gekocht via het forum nog niet is aangekomen (inmiddels een week geleden op de bus gedaan), gewoon via de brievenpost... is me nog nooit overkomen
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  13. #313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    het is echt een zooitje bij post.nl
    Inderdaad, volgens de tracking van die Duitse zending is de bezorger al 5 dagen onderweg naar de PostNL-locatie. En het wordt afgelopen maandag bezorgd.
    Ik heb het pakketje inmiddels maar zelf opgehaald op de aangegeven PostNL locatie. Dit was overigens een locatie 2,3 kilometer verderop in een buitenwijk. Allesbehalve de dichtstbijzijnde Postnl-locatie. Er zijn minstens 4 locatie's binnen een straal van 350 meter waar het kon worden bezorgd.

  14. #314

    Standaard

    Ik herken deze problemen absoluut niet. Sinds 2001 bestel ik zeer regelmatig online, apparaten, dvd’s, kleren, blurays, platen, en de zoekgeraakte stukken zijn denk ik op 2 handen te tellen. Of het nu via PostNL, UPS, of DPD aankomt. Ik kies wel vaak voor aflevering op een afhaalpunt omdat ik ook vaak niet thuis ben, maar als dat niet kan wordt het ook altijd goed afgeleverd aan de deur of bij buren.

    Wel zie ik vaak dat (buitenlandse) verkopers prutsen met Nederlandse adressen, bijv de postcodeletters weglaten, maar ook dir zijn dus aangekomen.

  15. #315

    Standaard

    Mijn vervangend exemplaar is wel aangekomen, maar waar de originele bestelling gebleven is mag Joost weten. Ik gok verkeerd bezorgd.

    Het maakt verder niet uit of het PostNL, UPS, DPD of DHL is. Je moet maar net de juiste bezorger hebben. Als je een luie donder hebt die er de kantjes vanaf loopt, dan raak je waarschijnlijk meer kwijt dan iemand die wel goed zijn werk doet.

    Je ziet jammer genoeg wel vaak dat uitkeringsinstanties zoals het UWV en de Sociale Dienst langdurig werklozen verplichten om bij postbedrijven aan de slag te gaan om hun uitkering te behouden en werkritme op te doen. Mensen die eigenlijk helemaal niet dat soort werk willen doen of uberhaupt geschikt zijn voor dat soort werk. Dan krijg je dus slechte service.
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 02-02-2019 om 14:03

  16. #316

    Standaard

    Ik word erg pissig van de postbezorgers :

    22 Mei jongstleden 5 live cd's besteld van Bruce Springsteen op zijn webshop:


    De totale was $ 131,00, dus best een behoorlijk bedrag.
    Kom ik vandaag thuis van mijn werk met de scooter & terwijl ik bij mijn schuurtje sta, zie ik dat er aan mijn voordeur een envelop hangt. Ik zet mijn scooter binnen en loop naar mijn deur. Vervolgens zie ik dat het van Nugs.net is (Website waar de cd's van de concerten van Bruce Springsteen verkocht worden & waar ik dus de order geplaatst heb), maar zie ook dat hij leeg is, opengescheurd, maar hing nog wel met een stiek aan de deur. Ik woon in een appartement wat van beide kanten open is, en iedereen kan er dus bijkomen bij de deuren etc. Ik was dus werken, en de bezorger heeft het dus onbeheerd achtergelaten, geen enkel briefje erbij of in de bus of op de deur, maar het simpelweg opgehangen en weggelopen. Nou daar ben ik witheet om, want spullen onbeheerd achterlaten mag niet. En het is al vaker hier voorgekomen dat ze zomaar iets achterlaten, waar iedereen bij kan dus. Denk dat het nu al de 6e keer is.

    Ik Postnl gebeld, maar die dame zei me dat ze me niet kon helpen omdat het geen Track N Trace had, maar ook omdat het klachtenlijn was van Pakket & dus niet van briefpost. Wat ik raar vind, want was dus een soort van Pakket/Envelop, dus kwam er op neer dat ze niks konden doen. Ik vertelde dat ze gewoon niks onbeheerd achter moeten en mogen laten, en dat ze het desnoods maar af hadden moeten geven op het postkantoor & dan een briefje in de bus hadden moeten doen bij me, zodat ik het op kon halen daar. Enigste wat ze kon uitbrengen: Ja dat hoort inderdaad niet, sorry meneer, maar ik kan er niks aan doen.

    Ben ik zo woedend over, kook er van bijna.

    Dus nu heb ik maar een klachtenformulier ingevuld op de website van waar ik de cd's heb gekocht & dan hoop ik maar op een oplossing vanuit de kant van hun. Want zou wel graag de door mij bestelde concerten willen ontvangen.

    Kijk als het nu een paar euro is, dan denk ik: Laat maar, maar het is verdomme 131 dollar & dat is voor mij toch een hoop geld.

    Ik ben gewoon pissig dat ze pakket zomaar onbeheerd achterlaten & dan kan je dus situaties als deze krijgen, welke ik nu gehad heb.

    En dat al meerdere malen achter elkaar.

    Schandalige organisatie, Dat Postnl is er niet beter op geworden pffffffffffff.

    Eerst dat gedoe met die niet geleverde Blu-ray van True Lies door DHL & dan nu dit probleem weer.

    Een mens word er niet vrolijk van.

    Wat vinden jullie? Hoe zouden jullie reageren???

  17. #317

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik word erg pissig van de postbezorgers :

    Wat vinden jullie? Hoe zouden jullie reageren???
    Als je met cc hebt betaald, dan is een bestelling vaak verzekerd:

    https://www.mastercard.nl/nl-nl/cons...-benefits.html

  18. #318

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Als je met cc hebt betaald, dan is een bestelling vaak verzekerd:

    https://www.mastercard.nl/nl-nl/cons...-benefits.html
    Ik heb inderdaad met Creditcard betaald, maar zoals hun werken gezien deze situaties, is dat niet bepaald een toonbeeld van een goed bedrijf.

  19. #319

    Standaard

    Hier is het de laatste jaren ook flink berg afwaarts gegaan met PostNL, krijg regelmatig pakketjes aan die gewoon bij de voordeur zijn achtergelaten.
    Het probleem is dat er een heel hoog verloop is van personeel en dat uiteindelijk de rotte appels overblijven omdat dei nergens anders terecht kunnen.
    Elke keer dien ik een klacht in maar dat heft tot nu toe nog tot niets geleid.
    Ik laat het het daarom het liefste, via de app van PostNL, afleveren bij het postagentschap in de supermarkt maar soms is dat niet mogelijk.

    Jammer want tot voor kort was het een betrouwbaar bedrijf, maar nu behoren ze tot de slechtste, ik heb het geluk dat ik in een dorp woon en dat er tot nu toe nog nooit iets is weggehaald wat onbeheerd bij mijn voordeur is achtergelaten
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  20. #320

    Standaard

    Daarom zorg ik er tegenwoordig ook voor dat het in de brievenbus past of dat ik het bij een afhaalpunt kan laten bezorgen. In deze tijd en met dit warme weer zijn bezorgers helaas niet te vertrouwen. PostNL, DHL, UPS... Allemaal ellende. Dit gedoe zorgt er ook voor dat ik minder plezier beleef aan het online bestellen.

  21. #321

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Jammer want tot voor kort was het een betrouwbaar bedrijf, maar nu behoren ze tot de slechtste
    Dan heb je bpost nog niet gezien!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #322

    Standaard

    Deze cd's zijn besteld via de volgende website: http://live.brucespringsteen.net/default.aspx & zij (Nugs.net) versturen alles zonder Track 'n Trace. Dus kan ook niks volgen en afspreken waar ze het ook zouden kunnen bezorgen. Het is echt afwachten dus. Maar pakketjes onbeheerd achterlaten, dat is te schandalig voor woorden.

  23. #323

    Standaard

    Gisteren de cd ''Van Lear Rose'' van Loretta Lynn besteld bij Bol.com. Deze zou vandaag bezorgd worden bij me volgens Track 'n Trace. Ik ben gewoon thuis en ik ga vanmiddag de voordeur uit, en was van plan om naar het halletje te lopen van het appartementencomplex waar ik woon, om daar de post uit de brievenbus te halen.

    Wat schetst mijn verbazing: Ik maak de deur open, kijk naar links naar beneden en zie er een vierkantig pakketje staan, afkomstig van Bol. Ik maak het open & daar zit het album in wat ik besteld heb. Alleen dan niet de cd, maar de lp versie ervan. Dus dat is al balen nr 1, maar nu is dus alweer voor de zoveelste keer iets onbeheerd op de grond achtergelaten op een plaats waar iedereen bij kan. Ik was gewoon thuis & ze hebben helemaal niet aangebeld, maar het pakket dus gewoon weer onbeheerd achtergelaten.

    Daar word je toch niet goed van, je zou bijna wensen dat ze vandaag nog voorgoed omvallen. Zo ga je niet met spullen en klanten om. Bezorg het gewoon door aan te bellen, maar niet zomaar ergens neer kwakken en aanlopen.

    Dus 2 keer balen: In plaats van een bestelde cd de lp ontvangen & dus het voor de zoveelste keer onbeheerd achter laten.

    Pffffffffffffffffffff, leren ze het nu nooit vraag ik me af?

  24. #324

    Standaard

    Kun je pakjes van bol.com niet gewoon laten bezorgen bij een afhaalpunt bij je in de buurt (Albert Heijn, Jumbo, Bruna)?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #325

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Kun je pakjes van bol.com niet gewoon laten bezorgen bij een afhaalpunt bij je in de buurt (Albert Heijn, Jumbo, Bruna)?
    Dat zou kunnen, maar als ik een cd bestel, mag ik er toch vanuit gaan dat ik een cd krijg en geen lp. Ik was verder niet weg, dus ze hebben gewoon kunnen aanbellen. Dat laten ze na, maar iets onbeheerd op de grond leggen en weglopen zonder minimaal bijvoorbeeld aan te bellen is schandalig. En omdat ik wist dat ik gewoon thuis zou zijn en was, heb ik het laten bezorgen thuis in de bus (althans dat was de bedoeling) Marcel.

Pagina 13 van 28 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •