Pagina 12 van 28 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 679 worden weergegeven.
  1. #276

    Standaard

    Klopt, en dit komt omdat PostNL alleen de bezorgers betaalt per afgeleverd pakket. En als ontvanger een klacht indienen heeft toch geen zin omdat formeel gezien de afzender een overeenkomst heeft met Postnl omtrent de verzending van het pakket, niet de ontvanger. En de afzender is vaak niet genegen om er verder actie op te ondernemen (zeker niet als die uit het buitenland komt). Grote bedrijven zoals Bol.com ed daargelaten uiteraard, want die hebben er dan weer een commercieel belang bij. Maar particulieren sowieso al niet.

  2. #277

    Standaard

    Het beste is tegenwoordig om ze er op social media zoals facebook en Twitter op aan te spreken. Bellen/e-mailen heeft totaal geen zin.

  3. #278

    Standaard

    PostNL....
    binnen NL wordt er iets naar me opgestuurd met T&T maar deze staat na enkele dagen nog steeds op 'ontvangen door PostNL' (en had allang bezorgd moeten zijn)
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Het beste is tegenwoordig om ze er op social media zoals facebook en Twitter op aan te spreken. Bellen/e-mailen heeft totaal geen zin.
    Klopt.
    Ik neem via Twitter contact met ze op waarop men zegt dat ik moet wachten.
    Dag later neem ik weer contact op en men zegt dat ik dit ALLANG had moeten melden en dat de afzender een onderzoek moet aanvragen. (maw: het tegenovergestelde van de dag ervoor)
    Weer een dag later krijg ik te horen dat ik moet wachten en men niks kan doen.(maw: het tegenovergestelde van de dag ervoor)
    Vervolgens zegt men dat het pakket de dag ervoor nog gescand is waarop ik zeg: "das mooi, want dan moet bij jullie nu te zien zijn waar het pakket zich bevind".
    De reactie: "Je zou zeggen dat het zo werkt maar zo werkt het niet".
    Mijn vraag hoe het dan wél werkt blijft (ook na 3x (!!!!) vragen) onbeantwoord.

    Uiteindelijk is het 2 dagen erna alsnog bezorgd.... terwijl de T&T nog steeds aangeeft "ontvangen door PostNL'....

  4. #279

    Standaard

    Vandaag van post nl een pakje. Mijn vader was oppassen en nam het pakje aan. De bezorger mompelde iets over een beschadigd pakje dat opnieuw dichtgeplakt was. Mijn vader nam het aan en de man was weg. Ik kom thuis zie ik een half lege doos. Westworld seizoen1 aanwezig maar seizoen 7 van game of thrones weg. Opengescheurd en eruit gejat, Met invoice en al.
    Ik bel post nl op en mevrouw aan de telefoon vertelt dat ik geen recht heb op schade, ik een klacht mag indienen voor intern gebruik (ik krijg niet eens een bevestiging) en dat ik maar bij Amazon moest gaan klagen. Te zot voor woorden. Na een korte chat krijg ik als vaste klant van Amazon een nieuw exemplaar. Maar post nl komt weer goed weg. Ik kan niets en ergens loopt een kl00tzak in een oranje jas met mijn game of thrones. Te zot voor woorden.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #280

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Vandaag van post nl een pakje. Mijn vader was oppassen en nam het pakje aan. De bezorger mompelde iets over een beschadigd pakje dat opnieuw dichtgeplakt was. Mijn vader nam het aan en de man was weg. Ik kom thuis zie ik een half lege doos. Westworld seizoen1 aanwezig maar seizoen 7 van game of thrones weg. Opengescheurd en eruit gejat, Met invoice en al.
    Ik bel post nl op en mevrouw aan de telefoon vertelt dat ik geen recht heb op schade, ik een klacht mag indienen voor intern gebruik (ik krijg niet eens een bevestiging) en dat ik maar bij Amazon moest gaan klagen. Te zot voor woorden. Na een korte chat krijg ik als vaste klant van Amazon een nieuw exemplaar. Maar post nl komt weer goed weg. Ik kan niets en ergens loopt een kl00tzak in een oranje jas met mijn game of thrones. Te zot voor woorden.
    Hoeft natuurlijk niet bij PostNL in Nederland gebeurt te zijn. Kan b.v. ook bij een sorteercentrum in het buitenland opengemaakt zijn. Zelf ook een keer bij Amazon UK 8 Blu-ray's besteld, waarvan er bij aankomst 5 verdwenen waren.

  6. #281

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Vandaag van post nl een pakje. Mijn vader was oppassen en nam het pakje aan. De bezorger mompelde iets over een beschadigd pakje dat opnieuw dichtgeplakt was. Mijn vader nam het aan en de man was weg. Ik kom thuis zie ik een half lege doos. Westworld seizoen1 aanwezig maar seizoen 7 van game of thrones weg. Opengescheurd en eruit gejat, Met invoice en al.
    Ik bel post nl op en mevrouw aan de telefoon vertelt dat ik geen recht heb op schade, ik een klacht mag indienen voor intern gebruik (ik krijg niet eens een bevestiging) en dat ik maar bij Amazon moest gaan klagen. Te zot voor woorden. Na een korte chat krijg ik als vaste klant van Amazon een nieuw exemplaar. Maar post nl komt weer goed weg. Ik kan niets en ergens loopt een kl00tzak in een oranje jas met mijn game of thrones. Te zot voor woorden.
    Een beschadigd pakje moet je daarom ook niet aannemen. Door te tekenen verklaar je dat het pakket in goede staat is afgeleverd.

  7. #282

    Standaard

    Vandaag zou er een pakketje worden afgeleverd bij mij. Krijg ik op een gegeven moment een bericht van de PostNL app met de mededeling dat ze me gemist hadden en ik het pakket morgen kan afhalen bij de dichtstbijzijnde afhaallocatie. Ik was echter gewoon thuis! Er is niet aangebeld, maar er lag wel een briefje in de brievenbus.

  8. #283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Een beschadigd pakje moet je daarom ook niet aannemen. Door te tekenen verklaar je dat het pakket in goede staat is afgeleverd.
    Voor een pakje van Amazon (of bol.com) hoef je in de regel niet te tekenen, tenzij je hier extra voor betaald, of dat men zelf bij dure artikelen hem aangetekend verstuurd.

  9. #284

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Een beschadigd pakje moet je daarom ook niet aannemen. Door te tekenen verklaar je dat het pakket in goede staat is afgeleverd.
    klopt, maar mijn vader was aan het oppassen. Die wist niet dat ik 2 boxen moest krijgen en het ging nogal snel.
    Ook al had hij geweigerd, dan had Amazon een pakje teruggekregen waar 1 box mist en was de discussie alsnog gevoerd. Daarnaast hoefde er niet getekend te worden.

    Vind het alleen vervelend dat post nl me zo afscheept. Kan nergens mijn klacht kwijt, onderzoeken doen ze niet.

    sinds post nl met al die ZZPer is gaan werken en minder vaste krachten is het er niet op vooruit gegaan.

    Hopelijk heeft de dief geen blu ray speler en heeft hij een box waar hij niets aan heeft.

    Of marktplaats regio arnhem in de gaten houden en dan de honkbal knuppel mee in de achterbak
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #285

    Standaard

    Ik wordt ook wat wantrouwig. Zo is er iemand op Marktplaats die pagina's vol blu-rays uit de UK verkoopt....gesealed. Toevallig ook twee boxen die bij mij nooit zijn aangekomen.
    Hoe komt diegene aan al die films nieuw in seal? Iemand die bij PostNL werkt? Je kan niets bewijzen en wie weet is het een handelaar. Maar door dit soort geintjes wordt je vanzelf achterdochtig.

  11. #286

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    klopt, maar mijn vader was aan het oppassen. Die wist niet dat ik 2 boxen moest krijgen en het ging nogal snel.
    Ook al had hij geweigerd, dan had Amazon een pakje teruggekregen waar 1 box mist en was de discussie alsnog gevoerd. Daarnaast hoefde er niet getekend te worden.

    Vind het alleen vervelend dat post nl me zo afscheept. Kan nergens mijn klacht kwijt, onderzoeken doen ze niet.

    sinds post nl met al die ZZPer is gaan werken en minder vaste krachten is het er niet op vooruit gegaan.

    Hopelijk heeft de dief geen blu ray speler en heeft hij een box waar hij niets aan heeft.

    Of marktplaats regio arnhem in de gaten houden en dan de honkbal knuppel mee in de achterbak
    Dit komt omdat PostNL officieel alleen een (juridische) overeenkomst heeft met degene die verzendt, niet met degene die ontvangt.
    Ze doen vaak wel moeite voor de ontvanger (aangezien dat ook een klant is) maar officieel heb je nergens recht op. Krom, ik weet het, maar zo is het wel vastgesteld.

  12. #287

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Dit komt omdat PostNL officieel alleen een (juridische) overeenkomst heeft met degene die verzendt, niet met degene die ontvangt.
    Ze doen vaak wel moeite voor de ontvanger (aangezien dat ook een klant is) maar officieel heb je nergens recht op. Krom, ik weet het, maar zo is het wel vastgesteld.
    Dat werd me ook duidelijk gemaakt aan de telefoon. Zin 2 was 'u heeft geen recht op vergoeding'. Vervolgens zei ze 'meneer het is een binnenlandse zending hoor, terwijl u buitenlandse zending zei'. Leuk dat ze mijn verhaal in twijfel trekt, ik heb besteld bij amazon.co.uk maar blijkbaar hebben die een depot (?) in nederland want volgens haar kwam de zending uit zwolle. Whatever. Ik ben blij met de service van amazon, ik mocht niet eens een openbare klacht indienen bij post nl. Alleen voor intern gebruik.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #288

    Standaard

    Het is jammer dan PostNL in Nederland nauwelijks of geen concurrentie heeft, want in het 'normale' bedrijfsleven zou een bedrijf met zo'n service en instelling het heel zwaar krijgen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  14. #289

    Standaard

    Ik ben erg tevreden over postNL als je kijkt naar het volume van pakketjes tegenwoordig. En er is genoeg concurrentie met UPS, DHL, DPD, Sandd etc. Er wordt veel geklaagd, maar ik denk dat we in Nederland blij mogen zijn met PostNL. Vraag maar eens aan onze zuider- en oosterburen, om nog maar te zwijgen van landen als Italië.

    Sinds 2001 bestel ik online cd's, dvd's, bluray, electronica, gereedschap, kleren, lenzen, cosmetica, schoenen, vinyl etc. en het aantal pakketjes dat kwijtgeraakt is, is op 2 handen te tellen denk ik. En altijd heb ik van de verzender compensatie gekregen of een vervangend pakket. Of het kwam alsnog aan, zij het weken of soms maanden later (bij buitenlandse verzendingen, meestal uit de VS).

    Overigens heb je geen discussie als je niet tekent voor ontvangst en de postbode het weer mee terug neemt. Je hemt immers niet getekend, dus als er zaken ontbreken in het teruggestuurde pakket ligt het niet aan jou als ontvanger.
    Laatst aangepast door Oakey : 01-02-2018 om 08:23

  15. #290

    Standaard

    Wat pakketjes heb je gelijk, wat concurrentie betreft, maar voor gewone brievenbuspost heb je voor (sinds kort) alleen Sandd. Mijn ervaring met PostNL is een stuk minder dan wat jij noemt. En de 'aftersales' service van PostNL is werkelijk dramatisch. Ik wacht zelf bijvoorbeeld al 2 maanden op antwoord over een door mij verzonden en correct geadresseerd, maar retour gezonden aangetekend stuk. Is heel duur, maar compenseren, ho maar. Terwijl de fout toch echt bij PostNL (en diens partners) ligt.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  16. #291

    Standaard

    Ik ben niet meer tevreden over Post.nl. Aangetekende pakketten worden bij de buren afgegeven, en door de bezorger zelf getekend. Het gebeurd inderdaad ook wel eens dat je thuis bent, en toch een briefje in de bus vindt dat ze je gemist hebben. En als ze wel aanbellen, zitten ze alweer bijna achter het stuur als je opendoet. Belletjetrekkers zijn het. Klagen bij Post.nl lost niets op.
    Ook de geregistreerde brievenbuspost zoals die door bol.com wordt gebruikt, werkt niet feilloos. Als de bezorger je pakketje vergeten is in de bus te stoppen, of anderszins geen tijd/zin heeft, wordt het pakketje wel als bezorgd gescand, maar pas de volgende dag bezorgd. Volgens de tracking is het pakketje volgens afspraak bezorgd, maar in werkelijkheid pas een dag later.
    Het is ook irritant als ze niet het juiste huisnummer op het briefje vermelden. Kun je weer de halve straat langs. Of als ze het “We hebben je gemist” briefje in de verkeerde brievenbus stoppen.

  17. #292

    Standaard

    Tja, de pakketbezorgers bij PostNL werken tegenwoordig op stuks-basis. Dus een minuut langer wachten is op en dag een flink aantal pakketten minder bezorgen. En zorgt dan weer voor minder inkomsten. Het beste zou zijn dat PostNL deze bezorgers gewoon in dienst neemt, of ze een dagprijs betaalt i.p.v. een stuksprijs. Dan gaat de service ook omhoog (en voor PostNL waarschijnlijk weer een reden om de tarieven ook te verhogen ).
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  18. #293

    Standaard

    Er waren laatst 2 sales bij Eureka. Verzonden op 5 en 11 april. Die van 11 april kwam na 1,5 week binnen. Die van 5 april moet nog steeds binnenkomen. Dat is nu ruim een maand geleden. Andere ervaringen dat het nu langer kan duren vanuit de UK? Ik wil liever niet gaan klagen bij Eureka maar dit duurt toch wel erg lang.

  19. #294

    Standaard

    Als ze met Royal Mail verzenden kan t af en toe wel lang duren.

  20. #295

    Standaard

    pfff, zat al een week of 2 te wachten op een bestelling bij Amazon.fr kreeg ik gisteren een mail van hun dat ze m'n pakket terug hadden gekregen . Laat grote pakketten al afleveren bij m'n moeder (die vaak thuis is) en postagentschap is 200 meter van de locatie waar m;n moeder woont maar geen enkel bericht dat ze langs zijn geweest of dat ik m'n pakket kon ophalen.

    En natuurlijk zijn 3 titels die ik had besteld duurder geworden en 1 titel zelfs niet meer leverbaar.... bedankt postNL
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  21. #296

    Standaard

    Download de PostNL app, dan zie je meteen wanneer je je pakket op kunt halen

  22. #297

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymon Bekijk bericht
    Download de PostNL app, dan zie je meteen wanneer je je pakket op kunt halen
    Ik denk dat ze het pakket niet bij het postagentscghap hebben afgegeven; die pakketten blijven daar aardig lang liggen en tussen bericht dat het uit Frankrijk verzonden was en dat ze het pakket weer teruggestuurd kregen zat misschien 10 dagen....

    goede tip wel van die app, ga ik doen
    Laatst aangepast door Peter van santbrink : 30-08-2018 om 16:12
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  23. #298

    Standaard

    Van de week 3 Kameleon boeken besteld bij Bol.com.
    Kwam ik thuis na mijn werk en wat denk je? Had die eikel van een PostNL bezorger de doos onbeheerd achtergelaten (Op de grond gezet tegen mijn deur, ik woon in appartementen complex van 2 hoog & dan woon ik beneden). Links en rechts kan je er gewoon omheen lopen (is niet afgesloten, voordeuren zitten aan achterzijde omdat ik daar tegen een muur aankijk, en de kamer grent aan een plein vandaar), dus pakket kan men zo weghalen als men dat zou willen. Ik gelijk Bol.com gebeld, mijn beklag gedaan , vonden ze ook niet normaal (die actie van PostNL dan), en ze hebben een klacht ingediend bij PostNL. Ze zouden bezorger er op aanspreken. Ik vind het echt schandalig dat die eikels dat zomaar doen. Dat ze dan een briefje in de bus doen en bij de buren afgeven, of naar postkantoor brengen, maar zo op straat leggen en dan vertrekken. Daar maak je mijn enorm pissig door!!!

  24. #299

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    pfff, zat al een week of 2 te wachten op een bestelling bij Amazon.fr kreeg ik gisteren een mail van hun dat ze m'n pakket terug hadden gekregen . Laat grote pakketten al afleveren bij m'n moeder (die vaak thuis is) en postagentschap is 200 meter van de locatie waar m;n moeder woont maar geen enkel bericht dat ze langs zijn geweest of dat ik m'n pakket kon ophalen.

    En natuurlijk zijn 3 titels die ik had besteld duurder geworden en 1 titel zelfs niet meer leverbaar.... bedankt postNL
    Weet je zeker dat het postnl was en niet dhl? Ik krijg - wel uit duitsland - eigenlijk alles van amazon met dhl.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  25. #300

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Van de week 3 Kameleon boeken besteld bij Bol.com.
    Kwam ik thuis na mijn werk en wat denk je? Had die eikel van een PostNL bezorger de doos onbeheerd achtergelaten (Op de grond gezet tegen mijn deur, ik woon in appartementen complex van 2 hoog & dan woon ik beneden). Links en rechts kan je er gewoon omheen lopen (is niet afgesloten, voordeuren zitten aan achterzijde omdat ik daar tegen een muur aankijk, en de kamer grent aan een plein vandaar), dus pakket kan men zo weghalen als men dat zou willen. Ik gelijk Bol.com gebeld, mijn beklag gedaan , vonden ze ook niet normaal (die actie van PostNL dan), en ze hebben een klacht ingediend bij PostNL. Ze zouden bezorger er op aanspreken. Ik vind het echt schandalig dat die eikels dat zomaar doen. Dat ze dan een briefje in de bus doen en bij de buren afgeven, of naar postkantoor brengen, maar zo op straat leggen en dan vertrekken. Daar maak je mijn enorm pissig door!!!
    Ik zou ook zelf klagen bij postnl. Het is goed als bol het doet, gezien zij de opdrachtgever zijn, maar als jij het ook doet is het nog beter.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

Pagina 12 van 28 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •