Pagina 5 van 28 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 679 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht

    er staat dus ook alleen nr 52, dus geen straat; zouden ze dan mijn straatnaam bedoelen op nr 52 ? betekend dit dan dat de postbode bij al de tussengelegen nummers heeft aangebeld en pas bij nr 52 het pakje kon dumpen
    Ik denk dat het idd in jouw straat is.... Ik had dit op mijn vorige adres ook, de hele straat bewaarde voor elkaar de pakketten op een gegeven moment. Probleem is dat bezorgers betaald krijgen per afgeleverd pakket en dus alles ervoor doen om niet een tweede keer langs te hoeven komen. Je kan proberen bij bestellingen proberen ervoor te zorgen dat het pakket "Alleen op huisadres" bezorgd mag worden, helaas doen weinig webshops daaraan en die optie is ook niet altijd bekend. Gelukkig werk ik thuis dus heb ik dit probleem wat minder.

  2. #102

    Standaard

    of je plakt een sticker op je deur/brievenbus "Post/Pakketten niet bij de buren afleveren !"
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  3. #103

    Standaard

    zojuist een pakketje van amazon.de ontvangen. Zit er een sticker van Post NL op:

    " Uw postzending is tijdens het verwerkingsproces open geraakt. Zonder kennisneming van de inhoud is de zending opnieuw gesloten. Onze excuses hiervoor"

    Maak ik het open, is het leeg...Moet in PostNL bellen/mailen of juist amazon.




    Uploaded with ImageShack.us
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  4. #104

    Standaard

    amazon
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #105

    Standaard

    ging een tijdje redelijk goed maar de laatste 2 maanden wel erg veel last van verdwenen pakketjes: 2x Amazon, 4x Barnes en 1x CDWOW.

    Verschillende leveranciers dus het ligt aan post verwerking hier of de douane

    maar even boze mail sturen naar post.nl, lijkt erop dat er bij mij in de regio iemand pakjes steelt
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  6. #106

    Standaard

    Bij mij ook 3 pakketjes de afgelopen drie maanden nooit aangekomen. Heel vervelend maar ze kunnen er niets aan doen zonder track and trace...

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Bij mij ook 3 pakketjes de afgelopen drie maanden nooit aangekomen. Heel vervelend maar ze kunnen er niets aan doen zonder track and trace...
    heb toch het idee dat het komt door de bezuinigingen bij TNT en het reduceren van het aantal sorteercentra (om maar te zwijgen over het ontslaan van veel vast personeel en het aanstellen van tijdelijke krachten)

    Net nog even m'n oude bestellingen doorgelopen en BR van cdwow, verzonden op 1 december, ook nog niet binnen, normaal binnen een week in huis na verzendbevestiging...

    Dus ook al 2 bestellingen van cdwow verdwenen

    Van Amazon inmiddels geld teruggekregen, Barnes en cdwow moet ik nog mailen, wat een gedoe toch allemaal...
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  8. #108

    Standaard

    Binnen vier maanden ook twee pakketjes kwijt. Van de eerste kreeg ik de helft terug. Hopelijk zijn ze nu ook zo netjes bij HDMovieSource. Doffe ellende allemaal. En wat er al eerder verteld is...zonder track/trace valt er weinig eer te behalen als je hier melding van maakt.

  9. #109

    Standaard

    komt vandaag tnt pakjes man met m'n Amazon bestelling verzonden op 19/11 aan de deur , had ik nooit verwacht; niks bijzonders aan pakje te zien, via Belgie verzonden.

    Vroeg nog aan de bezorger of er iets veranderd was bij sorteercentra o.i.d. en hij vertelde me dat er veel Polen werken en die maken wel eens fouten....

    TNT, Dit is natuurlijk vragen om problemen

    Hopen dat m'n Criterions van Barnes ook nog eens zullen arriveren
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  10. #110

    Standaard

    Gisteren ook mijn pakje van Amazon.com ontvangen, was verzonden op 17 december. Keurig netjes bezorgd, geen deukje of krasje op de doos of inhoud...happy camper!
    **** me gently with a chainsaw.

  11. #111

    Standaard

    Opvallend dat het vooral mis gaat met zendingen die van buiten Europa komen (Amazon US, Barnes, CDWOW), dat is ook mijn eigen ervaring.
    Mijn bestellingen van de Europeese Amazon's gaan altijd goed, eveneens bestellingen van NL shops.

    Ik heb dat hier al eerder gemeld maar het is nogal kort door de bocht om altijd PostNL de schult te geven terwijl de pakketjes al in vele handen zijn geweest voordat ze uberhaubt hier in Europa aankomen.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  12. #112

    Standaard

    Heb het idee dat er toch ook iets bij amazon.com zelf zit. Mijn pakket met DHL-trackingnr. staat al sinds 20-11 onveranderd op de volgende status:


    Of werkt deze tracking maar tot de US border?
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    • Bestandstype: jpg dhl.jpg (22,5 KB, 150 keer gelezen)

  13. #113

    Standaard

    Bij Amazon.com kan je volgens mij maar tracken tot het pakketje verdwijnt uit Amerika.
    **** me gently with a chainsaw.

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Bij Amazon.com kan je volgens mij maar tracken tot het pakketje verdwijnt uit Amerika.
    Ah, dat verklaart alles. Ik wacht nog even af dan.

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Ah, dat verklaart alles. Ik wacht nog even af dan.
    Mijn laatste pakket werd verstuurd op 17-12, tracking stopte op 22-12 en heb het ontvangen op 29-12, zat dus ongeveer een week tussen (inclusief kerst).
    **** me gently with a chainsaw.

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    amazon
    Inmiddels het geld retour gehad van Amazon.

    Ben ik de enige die zich bezwaard voelt om bij een webshop aan te kloppen dat een product niet is aangekomen? Het afgelopen jaar een aantal keer gehad dat iets niet aankwam. Ze zouden bij de post betere controles moeten hebben op het personeel.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    Inmiddels het geld retour gehad van Amazon.

    Ben ik de enige die zich bezwaard voelt om bij een webshop aan te kloppen dat een product niet is aangekomen? Het afgelopen jaar een aantal keer gehad dat iets niet aankwam. Ze zouden bij de post betere controles moeten hebben op het personeel.
    Ik voel me niet bezwaard om dat te doen, ze kunnen het ook anders verzenden of aangeven dat je een duurdere verzendoptie moet kiezen als zij het risico niet willen dragen. Neemt niet weg dat het wel vervelend is om achter zoiets aan te moeten, zeker als het vaker voorkomt.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #118

    Standaard

    Via bol.com is er 31-12 een pakket naar me gestuurd. Ik kon het pakket volgen via mijnpakket.post.nl. Status van het pakket staat sindsdien op 'Zending wordt voorbereid' en vervolgens verandert iedere dag de bezorgdatum. Die wordt steeds naar achter geschoven.

    Op donderdag stond er dat de bezorgdag op vrijdag was. Vrijdag geen pakket. Toen was de bezorgdag zaterdag geworden. Zaterdag hetzelfde verhaal. En vandaag dus melding dat het pakket morgen wordt bezorgd. De status staat nog altijd op 'Zending wordt voorbereid.'

    Meer mensen voor wie dit herkenbaar is? En zo ja, het pakket nog wel gekregen uiteindelijk?

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiguelTegen Bekijk bericht
    Via bol.com is er 31-12 een pakket naar me gestuurd. Ik kon het pakket volgen via mijnpakket.post.nl. Status van het pakket staat sindsdien op 'Zending wordt voorbereid' en vervolgens verandert iedere dag de bezorgdatum. Die wordt steeds naar achter geschoven.

    Op donderdag stond er dat de bezorgdag op vrijdag was. Vrijdag geen pakket. Toen was de bezorgdag zaterdag geworden. Zaterdag hetzelfde verhaal. En vandaag dus melding dat het pakket morgen wordt bezorgd. De status staat nog altijd op 'Zending wordt voorbereid.'

    Meer mensen voor wie dit herkenbaar is? En zo ja, het pakket nog wel gekregen uiteindelijk?
    Jazeker: http://www.dvd.nl/forum/showpost.php...&postcount=451

    Heb het pakket nooit meer gekregen. Denk dat het of gejat is of Bol.com een fout heeft gemaakt en al een pakketnummer heeft uitgeschreven en het product niet meer op voorraad was...

  20. #120

    Standaard

    Net gebeld met PostNL. Die gaven aan dat de melding 'Zending wordt voorbereid' blijft staan omdat ze daar zelf nog zitten te wachten op het pakket van Bol.com.

    Bol.com reageert heel makkelijk en ongeveer zo: 'oh, niet ontvangen? Dan zal het wel verloren gegaan zijn bij de post. We verwijderen de nota en ter compensatie ontvangt u een waardebon van twee euro. U kunt het item als u wilt opnieuw bestellen.' Goede service!

    Item is ondertussen wel in prijs gestegen, maar dat zal natuurlijk wel toeval zijn.

  21. #121

    Standaard

    Ik ben straks gebeld door Postnl met het volgende : Of ik een pakketje verwachte.

    Ik zei dat klopt, maar hoe dat zo?.

    Nou zegt ze : We zijn zojuist gebeld door iemand, die in zijn pakket uw pakketje heeft gevonden.

    Ik zeg wel een beetje raar, vind u ook niet?.

    Ja ja zegt ze, maar toen ik vroeg hoe het mogelijk was dat mijn pakket in haar pakket kwam zei ze : dat is gebeurd in het distributiecentrum.

    Vond ik raar, maar toen zegt ze : Het pakket ligt in Veghel bij die en die, en volgens onze gegevens is dat niet zo ver bij u vandaan.

    Daar kunt u het pakket ophalen, vervolgens zeg ik : Ja hallo, het is een fout van en door jullie, dus u zorgt er maar voor dat het pakketje hier arriveert.

    Nou meneer zegt ze, we zullen het laten ophalen, alleen weten niet waneer dat gebeurd, en waneer u het weer heeft.

    Ik wacht het wel af zei ik, en we besloten het gesproken.

    Dit heb ik echt nooit meegemaakt zeg, hoe kan een pakket van mij in een pakket van een ander terrecht komen.

    Erbij ok, maar erin?

    Lijkt me net alsof de pakketen in een distributiecentrum open worden gemaakt.

    Geen wonder dat er zoveel pakketjes kwijtraken bij en door Postnl.

    Wat een bedrijf zeg

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik ben straks gebeld door Postnl met het volgende : Of ik een pakketje verwachte.

    Ik zei dat klopt, maar hoe dat zo?.

    Nou zegt ze : We zijn zojuist gebeld door iemand, die in zijn pakket uw pakketje heeft gevonden.

    Ik zeg wel een beetje raar, vind u ook niet?.

    Ja ja zegt ze, maar toen ik vroeg hoe het mogelijk was dat mijn pakket in haar pakket kwam zei ze : dat is gebeurd in het distributiecentrum.

    Vond ik raar, maar toen zegt ze : Het pakket ligt in Veghel bij die en die, en volgens onze gegevens is dat niet zo ver bij u vandaan.

    Daar kunt u het pakket ophalen, vervolgens zeg ik : Ja hallo, het is een fout van en door jullie, dus u zorgt er maar voor dat het pakketje hier arriveert.

    Nou meneer zegt ze, we zullen het laten ophalen, alleen weten niet waneer dat gebeurd, en waneer u het weer heeft.

    Ik wacht het wel af zei ik, en we besloten het gesproken.

    Dit heb ik echt nooit meegemaakt zeg, hoe kan een pakket van mij in een pakket van een ander terrecht komen.

    Erbij ok, maar erin?

    Lijkt me net alsof de pakketen in een distributiecentrum open worden gemaakt.

    Geen wonder dat er zoveel pakketjes kwijtraken bij en door Postnl.

    Wat een bedrijf zeg
    dat vind ik wel heel erg gewoon open gemaakt weet je dat voortaan ook als het beschadigd is komt niet door verzenden maar het open maken door die mutsen daar zo.
    en dan ook nog het lef hebben om te vragen ja u kunt het zelf ophalen..

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jdgirl Bekijk bericht
    dat vind ik wel heel erg gewoon open gemaakt weet je dat voortaan ook als het beschadigd is komt niet door verzenden maar het open maken door die mutsen daar zo.
    en dan ook nog het lef hebben om te vragen ja u kunt het zelf ophalen..
    Ja idd, ik vind dit echt niet normaal meer.

    Vroeger was de post een heel stuk beter dan nu het geval is.

    Dat ze het lef hebben om het open te maken, niet normaal meer.

    Geen wonder dat er zoveel gestolen word van de gedupeerde klanten door de post.

    En dat vragen/zeggen dat ik het zelf op kan halen, das de druppel die de emmer doet overlopen.

    Heel die postbezorging door dat takke bedrijf is zeer zeer triest.

  24. #124

    Standaard

    Ik had laatst ook bestelling gedaan bij BOL.COM, kreeg het pakketje thuis gestuurd maar wat bleek, dat de inhoud beschadigd was. Had retourmelding aangevraagd, en je kon het pakketje terugsturen.
    Dus weer terug in de brievenbus gedaan, en opeens kreeg ik een betalingsherinnering. Toen ik contact had opgenomen met BOL.COM bleek dat het pakketje nooit bij BOL.COM is aangekomen.
    Maar volgens BOL.COM moest ik dan maar voortaan via track & trace versturen om meerdere problemen te voorkomen. Eind goed, al goed.
    Maar het is zeker niet normaal meer, ook bijv. voor 22.30 uur bestellen, volgende dag in huis.
    Dat kunnen o.a. BOL.COM niet meer garanderen omdat TNTPost hier toch al 48 uur erover doet.
    Waardeloos bedrijf.

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Ik had laatst ook bestelling gedaan bij BOL.COM, kreeg het pakketje thuis gestuurd maar wat bleek, dat de inhoud beschadigd was. Had retourmelding aangevraagd, en je kon het pakketje terugsturen.
    Dus weer terug in de brievenbus gedaan, en opeens kreeg ik een betalingsherinnering. Toen ik contact had opgenomen met BOL.COM bleek dat het pakketje nooit bij BOL.COM is aangekomen.
    Maar volgens BOL.COM moest ik dan maar voortaan via track & trace versturen om meerdere problemen te voorkomen. Eind goed, al goed.
    Maar het is zeker niet normaal meer, ook bijv. voor 22.30 uur bestellen, volgende dag in huis.
    Dat kunnen o.a. BOL.COM niet meer garanderen omdat TNTPost hier toch al 48 uur erover doet.
    Waardeloos bedrijf.
    Van mij mag het op de fles gaan, en dat de post wordt toevertrouwd aan een fatsoenlijk bedrijf, want dat is Postnl helemaal niet.

Pagina 5 van 28 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •