Pagina 7 van 28 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 679 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dat is allang gebeurd, alleen waarom bellen ze (Postnl) mij dan 4 weken geleden op dat een persoon in haar pakket mijn pakket gevonden heeft.

    Ze zeggen tegen mij dat ik het daar kon ophalen, vervolgens zeg ik dat ik dat niet doe, want het is de zorg van Postnl, en die zeggen dat ze het op gaan halen, opnieuw sorteren in Postsorteercentrum, en dan bij me bezorgen.

    Dat hoeft toch geen 4 weken te duren, en dan is het nog niet gebeurd.

    Maar feit blijft dat Postnl pakketten open maakt, wat uberhaupt niet mag, want hoe kan anders mijn pakket in een ander pakket komen??

    Nu zei mijn postbode straks overigens dat ze op Woensdag en Vrijdag ook geen post meer willen gaan bezorgen (Wanneer dan nog wel ).

    Overigens krijg ik op woensdag altijd mijn VI binnen, en die is niet bezorgd vandaag.

    Ik heb kontakt opgenomen met VI, en die zeiden mij dat dat niet kon, want VI heeft een overeenkomst met Postnl waarin staat, dat ze het blad op woensdag dienen te bezorgen.

    Dus die gaan ook een gesprek aan met Postnl over deze plannen.

    Feit blijft wel dat Postnl een bedrijf van lekmevestje is geworden
    Gek allemaal, wat zegt de leverancier dan ? Laat ze het maar opnieuw opsturen en het verder zelf uitzoeken met Post.nl

    Ik heb er gelukkig geen problemen mee, maar in sommige regio's is het echt erg ja.

  2. #152

    Standaard

    Vandaag is het al de tweede keer op een week tijd dat ze mijn pakket hier ergens bij de buren leggen. Ik ben altijd thuis als ze leveren, dus daar ligt het niet aan. Werkt de levering tegenwoordig niet meer met handtekening van de ontvanger?

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeanke Bekijk bericht
    Vandaag is het al de tweede keer op een week tijd dat ze mijn pakket hier ergens bij de buren leggen. Ik ben altijd thuis als ze leveren, dus daar ligt het niet aan. Werkt de levering tegenwoordig niet meer met handtekening van de ontvanger?
    Hangt van de manier van verzenden af die de leverancier heeft gekozen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #154

    Standaard

    Vandaag verwachtte ik een pakketje met barcodenummer van Amazon, ben de hele morgen thuis gebleven om 10:35 staat er opeens bij de Track & Trace dat hij afgeleverd is. Het pakketje is ook niet bij de buren afgeleverd en als ik PostNL bel zeggen ze meteen dat ze er niks aan kunnen doen behalve het pakketje als vermist opgeven.
    Maximus: What we do in life echoes in eternity

  5. #155

    Exclamation

    Citaat Oorspronkelijk gepost door st3ph4n Bekijk bericht
    Vandaag verwachtte ik een pakketje met barcodenummer van Amazon, ben de hele morgen thuis gebleven om 10:35 staat er opeens bij de Track & Trace dat hij afgeleverd is. Het pakketje is ook niet bij de buren afgeleverd en als ik PostNL bel zeggen ze meteen dat ze er niks aan kunnen doen behalve het pakketje als vermist opgeven.
    Houston, we've got a problem. Dat is zeer klote en ik ben bang dat óf iemand anders er met je pakketje vandoor is, óf (in het gunstigste geval) er een fout in het T&T-systeem zit.

  6. #156

    Standaard

    Ook ik mis 2 pakjes die zijn verzonden door PostNL 2x game of thrones besteld (los) bij bol.com en een briefje in de bus gehad dat het pakket niet door de brievenbus kon (duh) en daarna niks meer van ze vernemen.. 3S code staat als geleverd :S

  7. #157

    Standaard

    Vandaag verwachtte ik een aangetekend pakketje. Vroeg in de middag hoorde ik de brievenbus klapperen en zag ik dat er een bonnetje op de mat lag waarop stond dat een pakketje bij de buren is afgeleverd. Sowieso al vreemd natuurlijk (mijn bel doet het gewoon en ik was thuis) maar het bleek inderdaad om het aangetekende pakket te gaan (wat ik helemaal vreemd vind). Nu zie ik op de tracker op de postnl-website dat er bij de info bij dit pakket een heel vreemde handtekening staat. Ik heb het pakketje gewoon kunnen ophalen bij de buren, maar ik vroeg me af of het vaker voorkomt dat aangetekende pakketten bij de buren gedumpt worden en waarvoor blijkbaar door de bezorger zelf getekend wordt. Ik ben hier niet zo blij mee want ik betaal wel de extra hoge verzendkosten voor aangetekend verzenden.

  8. #158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Vandaag verwachtte ik een aangetekend pakketje. Vroeg in de middag hoorde ik de brievenbus klapperen en zag ik dat er een bonnetje op de mat lag waarop stond dat een pakketje bij de buren is afgeleverd. Sowieso al vreemd natuurlijk (mijn bel doet het gewoon en ik was thuis) maar het bleek inderdaad om het aangetekende pakket te gaan (wat ik helemaal vreemd vind). Nu zie ik op de tracker op de postnl-website dat er bij de info bij dit pakket een heel vreemde handtekening staat. Ik heb het pakketje gewoon kunnen ophalen bij de buren, maar ik vroeg me af of het vaker voorkomt dat aangetekende pakketten bij de buren gedumpt worden en waarvoor blijkbaar door de bezorger zelf getekend wordt. Ik ben hier niet zo blij mee want ik betaal wel de extra hoge verzendkosten voor aangetekend verzenden.
    Ik zou het briefje en de verpakking bewaren en een klacht indien en je geld terugeisen. Wat een idioot zeg.....

  9. #159

    Standaard Re:

    Voor de mensen die pakketten verwachten: http://www.nrc.nl/carriere/2013/06/2...rs-bij-postnl/

  10. #160

    Standaard

    Voor sommigen onder jullie in Nederland zal het blijkbaar eventjes wachten worden op jullie bestellingen, zie http://www.retaildetail.nl/m-tail/it...d-door-staking

  11. #161

    Standaard

    2 weken terug zou er een pakje van amazon bij mij aan moeten komen en volgens de trace was het pakje ook afgeleverd. Gezien ik niks ontvangen heb, heb ik, nadat ik nog 3 dagen extra heb gewacht, amazon ingeschakeld, en ik kreeg erg snel mijn geld terug. De volgende dag kreeg ik bezoek van onze vaste pakketbezorger dat hij kwam naar aanleiding van een klacht. Volgens hem had hij het wel bezorgd ( en hij was toen inderdaad aan de deur geweest op die datum, maar met een ander pakje ), en hij begreep maar niet dat ik het toch echt niet had ontvangen. Ik probeerde hem duidelijk te maken dat hij op die datum een ander pakje had bezorgd, maar niet het pakje in kwestie. Hij sprak gebrekkig Nederlands, en ik begreep hem dus al met moeite. Zonder het ook maar te vragen stapte hij daarnaast zomaar onze woning binnen wat ik al niet heel netjes vond. Na 10 minuten vertrok hij eindelijk, nadat ik op het klachtenformulier moest zeggen wat ik ook tegen hem had gezegd. Sindsdien is hij nu al 3 keer aan de deur geweest over dezelfde klacht. Hij lijkt vrij agressief te worden, en ook vandaag stond hij weer aan de deur. Ik heb het pakje echt niet ontvangen, en heb dat nu meerdere malen uitgelegd, maar hij lijkt het maar niet te snappen. Voorheen echt nooit problemen gehad met hem. Altijd heel vriendelijk en hij bezorgde gewoon alles op tijd. Maar dit vind ik wel heel erg onprofessioneel. Dat hij een keer langskomt kan ik begrijpen, maar zomaar naar binnen stappen, agressie tonen, en continue langs blijven komen lijkt me niet netjes..

  12. #162

    Standaard

    Uhmm, ik zou even bellen/mailen met zijn baas...
    **** me gently with a chainsaw.

  13. #163

    Standaard Dhl

    Heb onlangs weer eens wat bij Amazon Canada besteld. In tegenstelling tot Amazon US gebruiken zij DHL voor de verzending van hun pakjes en pakketten. Voordeel hiervan is dat je ze enorm snel in huis hebt (binnen 2 dagen soms), maar groot nadeel is dat je bij DHL altijd persoonlijk voor ontvangst moet tekenen. Dus als je toevallig niet thuis bent, dan heb je pech en moet je een nieuwe bezorgafspraak maken. Dat moest ik dus ook doen en de enige manier is via een sprekende computer. Lekker gebruiksvriendelijk! Niet eens via de website zoals bij postnl of rechtstreeks bij de klantenservice. Bovendien, zo blijkt, bezorgt DHL niet op zaterdag of 's avonds. Curieus voor zo'n wereldwijde organisatie. Kennelijk alleen op bedrijven gericht en niet op particulieren. Toen ik mijn nieuwe bezorgafspraak toch nog wilde veranderen, vond ik bij toeval ergens een rechtstreeks telefoonnummer, dat - je raadt het al - alleen tijdens kantooruren bereikbaar is. Vervolgens moest er voor mijn 'geval' een heel 'dossier' aangemaakt worden om de definitieve afspraak in vast te leggen. Hoe moeilijk kun je het maken. Nee, wat dat betreft is postnl zo slecht nog niet.

  14. #164

    Standaard

    Als je je telefoonnummer bij amazon.ca hebt ingevuld en je niet zelf op het kaartje in de brievenbus reageert dan belt DHL je zelf op en kun je prima een afspraak maken met de medewerker inclusief tijdstippen(dat zal wel kantooruren zijn) waar en wanneer af te geven.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    2 weken terug zou er een pakje van amazon bij mij aan moeten komen en volgens de trace was het pakje ook afgeleverd. Gezien ik niks ontvangen heb, heb ik, nadat ik nog 3 dagen extra heb gewacht, amazon ingeschakeld, en ik kreeg erg snel mijn geld terug. De volgende dag kreeg ik bezoek van onze vaste pakketbezorger dat hij kwam naar aanleiding van een klacht. Volgens hem had hij het wel bezorgd ( en hij was toen inderdaad aan de deur geweest op die datum, maar met een ander pakje ), en hij begreep maar niet dat ik het toch echt niet had ontvangen. Ik probeerde hem duidelijk te maken dat hij op die datum een ander pakje had bezorgd, maar niet het pakje in kwestie. Hij sprak gebrekkig Nederlands, en ik begreep hem dus al met moeite. Zonder het ook maar te vragen stapte hij daarnaast zomaar onze woning binnen wat ik al niet heel netjes vond. Na 10 minuten vertrok hij eindelijk, nadat ik op het klachtenformulier moest zeggen wat ik ook tegen hem had gezegd. Sindsdien is hij nu al 3 keer aan de deur geweest over dezelfde klacht. Hij lijkt vrij agressief te worden, en ook vandaag stond hij weer aan de deur. Ik heb het pakje echt niet ontvangen, en heb dat nu meerdere malen uitgelegd, maar hij lijkt het maar niet te snappen. Voorheen echt nooit problemen gehad met hem. Altijd heel vriendelijk en hij bezorgde gewoon alles op tijd. Maar dit vind ik wel heel erg onprofessioneel. Dat hij een keer langskomt kan ik begrijpen, maar zomaar naar binnen stappen, agressie tonen, en continue langs blijven komen lijkt me niet netjes..
    Ik heb ook al eens, ook bij TNT, een klacht ingediend omwille van het laakbare gedrag van één van hun bezorgers.(*) De fout ligt hier duidelijk bij TNT, want wat doen die met de klacht? Ze lichten de bezorger in, met naam en toenaam van de klager, en vervolgens komt die opnieuw langs, meestal om boel te maken. Zeer onprofessioneel van TNT. Wat Khonnors suggestie betreft: hoe weet je wie zijn baas is? Bedrijven als TNT verbergen zich achter een anoniem webformulier, en zijn zeer schaars met contactgegevens, en ik neem aan dat de bezorger in kwestie niet zo dom is om de naam van zijn overste te noemen. Bovendien, áls je al klacht indient via hun webformulier dan is het gevolg zoals de OP opmerkte en ikzelf ook tot mijn schade en schande heb geleerd, dat je het nog erger maakt.

    Het is inderdaad schandalig dat bezorgbedrijven blijkbaar het niet in hun stomme kop kunnen prenten dat normale, werkende mensen van maandag tot vrijdag tijdens de kantooruren NIET THUIS zijn.

    (*) Off-topic maar concreet: omdat ik niet thuis was, bood de bezorger aan om het pakje in een andere gemeente te leveren, en hij noemde drie gemeenten op in de buurt waar ik niemand van haar of pluim ken. Toen ik daar een opmerking over maakte werd 'ie nijdig. Of dat neem ik tenminste aan want wat hij sprak kan je bezwaarlijk Nederlands noemen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik heb ook al eens, ook bij TNT, een klacht ingediend omwille van het laakbare gedrag van één van hun bezorgers.(*) De fout ligt hier duidelijk bij TNT, want wat doen die met de klacht? Ze lichten de bezorger in, met naam en toenaam van de klager, en vervolgens komt die opnieuw langs, meestal om boel te maken. Zeer onprofessioneel van TNT. Wat Khonnors suggestie betreft: hoe weet je wie zijn baas is? Bedrijven als TNT verbergen zich achter een anoniem webformulier, en zijn zeer schaars met contactgegevens, en ik neem aan dat de bezorger in kwestie niet zo dom is om de naam van zijn overste te noemen. Bovendien, áls je al klacht indient via hun webformulier dan is het gevolg zoals de OP opmerkte en ikzelf ook tot mijn schade en schande heb geleerd, dat je het nog erger maakt.

    Het is inderdaad schandalig dat bezorgbedrijven blijkbaar het niet in hun stomme kop kunnen prenten dat normale, werkende mensen van maandag tot vrijdag tijdens de kantooruren NIET THUIS zijn.

    (*) Off-topic maar concreet: omdat ik niet thuis was, bood de bezorger aan om het pakje in een andere gemeente te leveren, en hij noemde drie gemeenten op in de buurt waar ik niemand van haar of pluim ken. Toen ik daar een opmerking over maakte werd 'ie nijdig. Of dat neem ik tenminste aan want wat hij sprak kan je bezwaarlijk Nederlands noemen.
    Ik snap de frustratie. Maar je opmerking dat "normale,werkende mensen van maandag tot vrijdag tijdens de kantooruren niet thuis zijn" is natuurlijk wel erg kort door de bocht. Ten eerste is de beroepsbevolking nog niet eens de helft van het aantal inwoners van Nederland (of Belgie). Daarbij werkt lang niet iedereen kantooruren. Dan zijn er nog mensen die thuis zijn ivm kinderern, kinderen die iets aan kunnen nemen, etc. etc. etc. Kortom: 9 van de 10 keer kan iets wel bezorgd worden, of men geeft het af bij de buren, je krijgt een 2e keer aangeboden of je ontvangt een berichtje dat je het op kunt halen bij het postkantoor. Ik zou niet weten hoe dat beter kan. Tenzij je de post altijd s'avonds wilt laten werken en de extra kosten verrekend wil zien in de tarieven. Maar goed: 's avonds zijn de meeste mensen ook weg, of ze doen niet eens open.

    Ivm bereikbaarheid etc: geef ik je gelijk in

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Heb onlangs weer eens wat bij Amazon Canada besteld. In tegenstelling tot Amazon US gebruiken zij DHL voor de verzending van hun pakjes en pakketten. Voordeel hiervan is dat je ze enorm snel in huis hebt (binnen 2 dagen soms), maar groot nadeel is dat je bij DHL altijd persoonlijk voor ontvangst moet tekenen. Dus als je toevallig niet thuis bent, dan heb je pech en moet je een nieuwe bezorgafspraak maken. Dat moest ik dus ook doen en de enige manier is via een sprekende computer. Lekker gebruiksvriendelijk! Niet eens via de website zoals bij postnl of rechtstreeks bij de klantenservice. Bovendien, zo blijkt, bezorgt DHL niet op zaterdag of 's avonds. Curieus voor zo'n wereldwijde organisatie. Kennelijk alleen op bedrijven gericht en niet op particulieren. Toen ik mijn nieuwe bezorgafspraak toch nog wilde veranderen, vond ik bij toeval ergens een rechtstreeks telefoonnummer, dat - je raadt het al - alleen tijdens kantooruren bereikbaar is. Vervolgens moest er voor mijn 'geval' een heel 'dossier' aangemaakt worden om de definitieve afspraak in vast te leggen. Hoe moeilijk kun je het maken. Nee, wat dat betreft is postnl zo slecht nog niet.
    Je kan die computer omzeilen door (als ik het me goed herinner) wernemer te zeggen, dan krijg je iemand aan de lijn; volgens mij hoef je ook geen nieuwe afspraak te maken, je kunt ook het pakje ophalen bij lokale DHL distributie centre (alleen makkelijk als die in de buurt is natuurlijk)
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  18. #168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Ik snap de frustratie. Maar je opmerking dat "normale,werkende mensen van maandag tot vrijdag tijdens de kantooruren niet thuis zijn" is natuurlijk wel erg kort door de bocht. Ten eerste is de beroepsbevolking nog niet eens de helft van het aantal inwoners van Nederland (of Belgie). Daarbij werkt lang niet iedereen kantooruren. Dan zijn er nog mensen die thuis zijn ivm kinderern, kinderen die iets aan kunnen nemen, etc. etc. etc. Kortom: 9 van de 10 keer kan iets wel bezorgd worden, of men geeft het af bij de buren, je krijgt een 2e keer aangeboden of je ontvangt een berichtje dat je het op kunt halen bij het postkantoor. Ik zou niet weten hoe dat beter kan. Tenzij je de post altijd s'avonds wilt laten werken en de extra kosten verrekend wil zien in de tarieven. Maar goed: 's avonds zijn de meeste mensen ook weg, of ze doen niet eens open.

    Ivm bereikbaarheid etc: geef ik je gelijk in
    Dit is larie en apekool. Men verwacht van de klant een flexibiliteit die men zelf niet kan opbrengen. Voor de toch niet heel goedkope tarieven waar weinig tot geen dienstverlening tegenover staat zou het best wat meer mogen zijn. In mijn geval was afgeven bij de buren ook een optie geweest, helaas was dat te veel informatie ineens voor de éne hersencel van de bezorger. Op de post achterlaten was voor mij een optie maar voor hem niet want hij werkt voor de concurrentie.
    Laatst aangepast door Werner : 04-08-2013 om 22:12
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #169

    Standaard

    Ik erger me vooral aan de willekeur van de uren dat men kan langskomen. Bij de grote spelers als UPS, DHL, FedEx, etc is dat gewoon van 8u tot 19u. Sorry kan niet specifieker.

    Bij Bpost weet je ongeveer zo wanneer je gewone postbode komt en wanneer de pakjespostbode komt. Op mijn vorig adres, naast een heel groot bedrijf dat blijkbaar een First Service contract had waardoor de post voor 9u langs komt, kwam de pakjespostbode altijd tussen 7u en 9u. Na mijn verhuis dit jaar is dat meestal pas tussen 11u en soms wel 15u. Ik had blijkbaar op mijn vorig adres geluk dat ze de pakjes voor mij altijd meegaven met de ronde voor de First Service omdat ik er toch gewoon naast woonde. Ik werk echter in shiften en zo goed als altijd de namiddag (14-22) en ben niet thuis vanaf 12u... sinds verhuis mis ik 8 op de 10 aanbiedingen van zowel Bpost als DHL. De tracking van Bpost toont zelfs aan dat de ronde van de pakjespostbode vaak zelfs pas start om 10u of 11u.... Man toch! Ofwel kom je heel vroeg, ofwel kom je heel laat (lees: na de werkuren) maar ergens zo midden op de dag zonder dat je er een knoop aan kan vastmaken... Ik heb al honderden uren thuis gezeten voor niets, of voor één leverancier die in de namiddag komt opdagen ipv de rest in de voormiddag. Een klacht bij Bpost krijg je een antwoord dat er helemaal geen voorzien uur is voor pakjeslevering, dat kan van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat wanneer hen het past.

    Vrijdag nog een hele dag thuis blijven voor een DHL levering, kijk ik om 12u in de gang, ligt er een afwezigheidsbericht op de grond. Op de bel staat duidelijk "éénmaal aanbellen op de bovenste bel, en dan éénmaal aanbellen op de onderste bel". Ik heb namelijk twee bellen, één in de garage en kantoor van de zaak , en één in het woongedeelte. Omdat ik airco op had staan kon ik de bel in de garage niet horen, maar als die man van DHL had gelezen had hij ook op de huisbel gedrukt en dus had ik het zeker wél gehoord. Gebeld naar DHL en deze zouden de man opnieuw laten aanbieden in de namiddag, niemand gezien. Ook hij is er een die zijn ronde pas start op de middag en hier is om 14u of zo... Nu was hij er uitzonderlijk om 11u30.

    Ik word echt "mottig" van de incompetentie van al die pakjesleveranciers in België die niet een deftige voorspelling geven, en waarvan de helft van de bezorgers géén Nederlands spreekt of kan lezen (zoals de aanbel instructies die op mijn huisbel hangen).

    één leverancier ben ik tevreden over en dat is DPD. Die mannen kwamen sinds mijn verhuis altijd na 12u en nog eens een tweede keer rond 18u. Toen ik een keer thuis was om 18u zei hij dat hij al langs was geweest om 12u, ik zeg ah ik was niet thuis. Wanneer ben je meestal thuis zegt hij. Ik zeg 95% van de tijd tot 11u30 à 12u00. Sindsdien levert hij elke keer om 8u als eerste op zijn ronde. Die man krijgt op het einde van het jaar een nieuwjaarscadeau.

    Voordeel aan Bpost is nog het daags nadien afhalen op postkantoor of postpunt, maar in de winter kom ik ook niet altijd graag buiten met de auto of fiets.... Maar hun nieuwe dienst in de toekomst dat producten en diensten 's avonds of op afspraak worden aangeboden is misschien een lichtpunt, al vraag ik mij af waarom dat tegen betaling moet!

    De Bpost First service (alle post voor 9u) kost trouwens 35 euro per maand!!

    Met de enorme stijging aan pakjes van online aankopen kunnen deze bedrijven toch niet anders dan klantvriendelijker gaan werken vooraleer ze verlies gaan lijden!! (Amazon in de UK is aan het onderzoeken hoe het zelf zijn pakjes kan gaan leveren wegens enorm veel klachten over koeriers).

  20. #170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Als je je telefoonnummer bij amazon.ca hebt ingevuld en je niet zelf op het kaartje in de brievenbus reageert dan belt DHL je zelf op en kun je prima een afspraak maken met de medewerker inclusief tijdstippen(dat zal wel kantooruren zijn) waar en wanneer af te geven.
    Ik kreeg een SMS op mijn mobiele telefoon dat ze langs geweest waren met het verzoek om hun 0800-nummer te bellen voor het maken een nieuwe afspraak. Daarnaast lag er inderdaad ook een briefje in de brievenbus met hetzelfde verzoek. Gelukkig kun je bij DHL wel afspreken of ze 's ochtends of 's middags komen. Alleen verbaast het me van zo'n grote organisatie dat ze alleen tijdens kantooruren bezorgen en dan alleen van maandag t/m vrijdag. En dat je via hun website helemaal geen nieuwe afspraak kunt inplannen.

  21. #171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    Je kan die computer omzeilen door (als ik het me goed herinner) wernemer te zeggen, dan krijg je iemand aan de lijn; volgens mij hoef je ook geen nieuwe afspraak te maken, je kunt ook het pakje ophalen bij lokale DHL distributie centre (alleen makkelijk als die in de buurt is natuurlijk)
    Ook voor het ophalen bij een DHL-vestiging moet je helaas een afspraak maken. En er zijn niet zo veel vestigingen en bovendien zitten ze nogal weggestopt op afgelegen bedrijventerreinen. Voor mij geen optie. Afgeven bij een DHL Servicepunt zou veel handiger zijn. Daar zijn er veel meer van.

  22. #172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Ik erger me vooral aan de willekeur van de uren dat men kan langskomen.
    Ik ga niet heel je betoog quoten, maar het is zeer herkenbaar allemaal.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ook voor het ophalen bij een DHL-vestiging moet je helaas een afspraak maken. En er zijn niet zo veel vestigingen en bovendien zitten ze nogal weggestopt op afgelegen bedrijventerreinen. Voor mij geen optie. Afgeven bij een DHL Servicepunt zou veel handiger zijn. Daar zijn er veel meer van.
    hier (Schiedam) niet hoor, kan gewoon langskomen; inderdaad wel op bedrijventerrein maar voor mij maar 10 minuten fietsen; Servicepoint zou inderdaad wel handiger zijn
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  24. #174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Dit is larie en apekool. Men verwacht van de klant een flexibiliteit die men zelf niet kan opbrengen. Voor de toch niet heel goedkope tarieven waar weinig tot geen dienstverlening tegenover staat zou het best wat meer mogen zijn. In mijn geval was afgeven bij de buren ook een optie geweest, helaas was dat te veel informatie ineens voor de éne hersencel van de bezorger. Op de post achterlaten was voor mij een optie maar voor hem niet want hij werkt voor de concurrentie.
    Ik reageerde op die ene opmerking die je plaatste. Niet op de situatie die je nu hebt met de postbode. Het is gewoonweg niet zo dat iedereen die werkt tijdens kantooruren niet thuis is. Dus is het te billijken dat men ook gewoon tijdens kantooruren bezorgt.
    Maar hoe zit het qua post dan in elkaar in Belgie. Is dat systeem dan zo anders?

  25. #175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Ik reageerde op die ene opmerking die je plaatste. Niet op de situatie die je nu hebt met de postbode.
    Dan heb je het verkeerd gelezen want het gaat over een koerier in opdracht van TNT, niet over de postbode.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 7 van 28 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •