Pagina 8 van 28 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 679 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Nog meer mensen die veel langer op pakjes wachten? Wacht al een maand op een pakje van secondspin uit de USA. Duurt normaal een week, hooguit 2 weken...

  2. #177

  3. #178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Nog meer mensen die veel langer op pakjes wachten? Wacht al een maand op een pakje van secondspin uit de USA. Duurt normaal een week, hooguit 2 weken...
    Heb je geen track & trace code?

  4. #179

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jack020 Bekijk bericht
    Melzz: Dat wordt dokken dan!
    En inderdaad.....18 euro bijbetalen! Erg vervelend want ik bleef netjes onder de 22 euro. Echter had de webshop het bedrag voordat een korting eraf ging op de doos en invoice geschreven. Ze hadden 35 dollar ipv 27 dollar geschreven....erg irritant.

    Ik ga maar bezwaar indienen. Ik hoop dat het lukt want het bedrag dat ik uiteindelijk heb betaald is 20,50 in euro's.

  5. #180

    Standaard

    Echter de waarde van de goederen is wel correct aangegeven...

  6. #181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Echter de waarde van de goederen is wel correct aangegeven...
    Denk je dat hen geen zin heeft? Het gaat toch om wat je betaald hebt? Ik heb iets met korting gekocht, dan gaat het toch om het afgeprijsde bedrag ipv de oorspronkelijke waarde? Van mijn creditcard is 20,50 afgeschreven en kan ik aantonen.

  7. #182

    Standaard

    Ze zijn weer eens een pakket 'kwijt'....zou afgeleverd moeten worden op het postkantoor (gekozen in mijn pakket)....ligt het daar dus niet...ik moet maar even contact met de afzender opnemen en deze een onderzoek laten starten....idioten.

  8. #183

    Standaard

    Grappig. Postbode is langs geweest vandaag, maar ik was niet thuis. Hij heeft wel zo'n postnl briefje in de bus gedaan, maar alleen de datum ingevuld. Niet of er een tweede poging komt, of het bij de buren is, etc...
    Hoop dat ie morgen nog eens langskomt.
    **** me gently with a chainsaw.

  9. #184

    Standaard

    even topic titel uitgebreid met de instantie douane: tijd goed gegaan maar nu opeens 3x bij moeten betalen en in alle 3 de gevallen hebben ze naar het totale bedrag (dus inclusief verzenden) gekeken terwijl het bedrag zonder de verzendkosten beneden de 22 euro is: in 1 geval is het bedrag van de items zelfs $24 !

    idiote is dus dat de btw steeds rond de 6 euro (1 zelfs voor 5.25 euro, lachwekkend) is terwijl de inklaringskosten 13 euro bedragen.

    wat ik dus vreemd vind is dat ze al die moeite doen voor slechts 6 euro en in mijn geval dus ook nog eens volledig onterecht; aardig wat papierwerk, je zou denken dat ze voor zo'n klein bedrag nog even goed kijken of het wel klopt.

    wat een prutsers toch, zo moeilijk is het toch niet want bedragen staan duidelijk op label bij Amazon.com
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  10. #185

    Standaard

    Het zijn de inklaringskosten die belangrijk zijn.

  11. #186

    Standaard

    maar die inklaringskosten zijn ergens op gebaseerd (manuren, opslag, papier etc.) mag hopen dat hier geen winst op wordt gemaakt; en nu moeten ze alles terugbetalen (dus ook die inklaringskosten) dus al het werk wat erin zit is voor niets geweest


    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Het zijn de inklaringskosten die belangrijk zijn.
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  12. #187

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    maar die inklaringskosten zijn ergens op gebaseerd (manuren, opslag, papier etc.) mag hopen dat hier geen winst op wordt gemaakt; en nu moeten ze alles terugbetalen (dus ook die inklaringskosten) dus al het werk wat erin zit is voor niets geweest
    Daarom heb ik ze een paar jaar geleden een rekening gestuurd voor het werk wat ik had om te bewijzen, dat geen kosten van toepassing waren (incl portokosten die ik gemaakt had). Hebben ze mooi betaald!
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  13. #188

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    maar die inklaringskosten zijn ergens op gebaseerd (manuren, opslag, papier etc.) mag hopen dat hier geen winst op wordt gemaakt; en nu moeten ze alles terugbetalen (dus ook die inklaringskosten) dus al het werk wat erin zit is voor niets geweest
    PostNL is een commercieel bedrijf, dus daar wordt zeker winst op gemaakt, net als alle andere diensten van andere bedrijven. De btw zelf moeten zij immers afdragen aan de staat.

    Je kunt inklaring ook zelf regelen, dan kost het minder. Maarja, iedereen hier neemt liever de gok en gaat dan zeuren als ze achteraf "gepakt" worden. Slordig natuurlijk dat er fouten gemaakt worden met innen, maar je krijgt dan wel je geld terug.

    Deze discussie is overigens al tig keer gevoerd in het douanetopic: http://dvd.nl/forum/showthread.php?2...ghlight=Douane
    Laatst aangepast door Oakey : 16-12-2013 om 20:16

  14. #189

    Standaard

    Je krijgt je geld teug maar dat kan weken duren plus je moet weer een hoop arbeid erin steken; nogmaals, de etiketten van Amazon.com zijn heel duidelijk dus het is mij een raadsel hoe ze dit kunnen missen; net weer pakketje opgehaald, $27.95 maar wel inklaring; heb gedurende Black Friday veel besteld bij Amazon.com maar wel allemaal bestellingen onder de $30; hoop nog niet binnen, dit kan dus leuk worden....



    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    PostNL is een commercieel bedrijf, dus daar wordt zeker winst op gemaakt, net als alle andere diensten van andere bedrijven. De btw zelf moeten zij immers afdragen aan de staat.

    Je kunt inklaring ook zelf regelen, dan kost het minder. Maarja, iedereen hier neemt liever de gok en gaat dan zeuren als ze achteraf "gepakt" worden. Slordig natuurlijk dat er fouten gemaakt worden met innen, maar je krijgt dan wel je geld terug.

    Deze discussie isverigens al tig keer gevoerd in het douanetopic: http://dvd.nl/forum/showthread.php?2...ghlight=Douane
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  15. #190

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    En inderdaad.....18 euro bijbetalen! Erg vervelend want ik bleef netjes onder de 22 euro. Echter had de webshop het bedrag voordat een korting eraf ging op de doos en invoice geschreven. Ze hadden 35 dollar ipv 27 dollar geschreven....erg irritant.

    Ik ga maar bezwaar indienen. Ik hoop dat het lukt want het bedrag dat ik uiteindelijk heb betaald is 20,50 in euro's.
    ik heb wel gelijk gekregen maar het geld is nog steeds niet teruggestort. Wel heel snel innen maar binnen een redelijke termijn terugbetalen zit er niet in. Het is nu bijna 4 maanden geleden.

  16. #191

    Standaard

    Ik heb deze week nu al een paar keer brieven en kaarten in de bus gehad die een heel ander adres hadden. De bezorgers kunnen de drukte duidelijk niet aan. De 'Ik gooi het wel hier in de bus, dan ben ik er tenminste vanaf!' begrijp ik ook niet.

  17. #192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    ik heb wel gelijk gekregen maar het geld is nog steeds niet teruggestort. Wel heel snel innen maar binnen een redelijke termijn terugbetalen zit er niet in. Het is nu bijna 4 maanden geleden.
    en heb je je geld al binnen ? zelf vandaag bericht gekregen dat ze een fout hebben gemaakt en geld terug zullen storten; ben benieuwd hoe lang het gaat duren, ondertussen loop ik wel rente mis en hoe langer die gasten wachten hoe meer rente zij vangen
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  18. #193

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    en heb je je geld al binnen ? zelf vandaag bericht gekregen dat ze een fout hebben gemaakt en geld terug zullen storten; ben benieuwd hoe lang het gaat duren, ondertussen loop ik wel rente mis en hoe langer die gasten wachten hoe meer rente zij vangen

    Dit is wel heel toevallig dat je dit nu vraagt. Ok....hier komtie (puntsgewijs):

    • 30 augustus bijbetalen; 18,67
    • 2 sept bezwaar ingediend
    • 10 september brief ontvangen van PostNL
    • Bezwaar is gegrond, geld terug kan 3-4 maanden duren
    • 28 december (ja....december) kreeg ik 5,67 terug gestort (belastinggedeelte)
    • Ik mis nog 13,-, ik besluit nog even te wachten
    • Op 8 januari besluit ik te bellen,10 cent per minuut, ik heb 24 minuten(!!) aan de lijn gehangen



    Conclusie: 13,- euro zijn administratiekosten. Tja....meneer, die kosten zijn nu eenmaal gemaakt en kunnen wij niet teruggeven. Echt schandalig, ik noem dit gewoon diefstal!! Ik ben echt pisnijdig. Ik vraag niet of ze administratiekosten maken!. PostNL geeft dit ook niet aan, je moet zelf bellen wat me dus nog eens 2,40 kost. Het duurt maanden voordat je slechts een gedeelte terug krijgt.

    Echt heel bizar, er is gebleken dat ik ten onrechte heb moeten betalen, dat geeft PostNL toe maar teruggeven doen ze niet. Ja....slechts 5,67 van de 18,67. Op internet gezocht en op Radar etc zijn er meerdere klachten over.

    Medewerker deed ook alsof ik de enige was die dit overkwam en dat er geen procedure voor is. Steeds werd ik in de wacht gezet en ging meneer "even navragen bij een collega".

    Ik liep tegen een muur. Ik kan wel een klacht indienen bij een consumentenorganisatie maar ik schiet er waarschijnlijk niets mee op. Nog een leuke opmerking: ik moest maar navragen bij bedrijf waarvan het pakje afkomstig was, zij hadden immers het verkeerde (te hoge) bedrag op de doos gezet. Daar kan PostNL natuurlijk niets aan doen. Ze verschuilen zich, zijn slecht bereikbaar en traag met reageren.

    Echt een heel slecht en vooral zeeeeeer klantonvriendelijk bedrijf. Moet je eens bellen als er een pakje kwijt is.....
    Laatst aangepast door Melzz : 09-01-2014 om 13:24

  19. #194

    Standaard

    inderdaad bizar verhaal; vind het ook idioot dat je 0900 nr moet bellen, email ed hebben ze nog nooit van gehoord zeker; in mijn brief staat dat ik zowel BTW als inklaringskosten terug krijg ; bij mij stond wel het juiste bedrag op de verpakking, dat is denk ik het verschil met jouw situatie.



    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Dit is wel heel toevallig dat je dit nu vraagt. Ok....hier komtie (puntsgewijs):

    • 30 augustus bijbetalen; 18,67
    • 2 sept bezwaar ingediend
    • 10 september brief ontvangen van PostNL
    • Bezwaar is gegrond, geld terug kan 3-4 maanden duren
    • 28 december (ja....december) kreeg ik 5,67 terug gestort (belastinggedeelte)
    • Ik mis nog 13,-, ik besluit nog even te wachten
    • Op 8 januari besluit ik te bellen,10 cent per minuut, ik heb 24 minuten(!!) aan de lijn gehangen



    Conclusie: 13,- euro zijn administratiekosten. Tja....meneer, die kosten zijn nu eenmaal gemaakt en kunnen wij niet teruggeven. Echt schandalig, ik noem dit gewoon diefstal!! Ik ben echt pisnijdig. Ik vraag niet of ze administratiekosten maken!. PostNL geeft dit ook niet aan, je moet zelf bellen wat me dus nog eens 2,40 kost. Het duurt maanden voordat je slechts een gedeelte terug krijgt.

    Echt heel bizar, er is gebleken dat ik ten onrechte heb moeten betalen, dat geeft PostNL toe maar teruggeven doen ze niet. Ja....slechts 5,67 van de 18,67. Op internet gezocht en op Radar etc zijn er meerdere klachten over.

    Medewerker deed ook alsof ik de enige was die dit overkwam en dat er geen procedure voor is. Steeds werd ik in de wacht gezet en ging meneer "even navragen bij een collega".

    Ik liep tegen een muur. Ik kan wel een klacht indienen bij een consumentenorganisatie maar ik schiet er waarschijnlijk niets mee op. Nog een leuke opmerking: ik moest maar navragen bij bedrijf waarvan het pakje afkomstig was, zij hadden immers het verkeerde (te hoge) bedrag op de doos gezet. Daar kan PostNL natuurlijk niets aan doen. Ze verschuilen zich, zijn slecht bereikbaar en traag met reageren.

    Echt een heel slecht en vooral zeeeeeer klantonvriendelijk bedrijf. Moet je eens bellen als er een pakje kwijt is.....
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  20. #195

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    en heb je je geld al binnen ? zelf vandaag bericht gekregen dat ze een fout hebben gemaakt en geld terug zullen storten; ben benieuwd hoe lang het gaat duren, ondertussen loop ik wel rente mis en hoe langer die gasten wachten hoe meer rente zij vangen

    update: geld nog steeds niet binnen, is 10 s werk.......
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  21. #196

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    update: geld nog steeds niet binnen, is 10 s werk.......
    Bij mij duurde het vier maanden....dus het kan lang duren ben ik bang....

  22. #197

    Standaard

    het is een tijd goed gegaan maar de laatste weken toch weer een aantal problemen met leveringen: 1x van Eureka (netjes opgelost door Eureka; 2e verzending -via DHL- binnen week binnen); 2x Zavvi.nl (refund gekregen) en nu 1x pakje van Yesasia, al ruim een maand onderweg......
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  23. #198

    Standaard

    Had je via Zavvi niet liever vervangende exemplaren gehad?

  24. #199

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    het is een tijd goed gegaan maar de laatste weken toch weer een aantal problemen met leveringen: 1x van Eureka (netjes opgelost door Eureka; 2e verzending -via DHL- binnen week binnen); 2x Zavvi.nl (refund gekregen) en nu 1x pakje van Yesasia, al ruim een maand onderweg......
    Ik nu ook een probleem met Secondspin via amazon.com. Ze gaven een periode aan van 2 maanden levertijd (wat al raar is, want het gaat normaal veel sneller, ook vanuit de US) en een trackingcode die het niet doet in Nederland. Na meer dan 2 maanden wachten toch maar eens gemaild, melden ze doodleuk dat het pakje retour naar hun warehouse is gestuurd en dat ik een refund krijg van de $5.95 die het item kostte, plus een opmerking dat ik mijn adressen in amazon up to date moest houden om toekomstige leverproblemen te voorkomen. Over de $14.95 die ik nog aan verzendkosten betaalde zwegen ze.

    Daar was ik niet heel blij mee, mijn shipping adres is al 8 jaar hetzelfde en ik heb 100-en pakjes via amazon besteld. Heb ze dat laten weten, en ze gaven aan dat ze ook dat shipping adres hebben gebruikt. Anyway, daarna een claim gedaan via amazon en ook de $14.95 netjes teruggekregen. Kan natuurlijk best dat postNL of selektvracht (het was een USPS-tracking code) het wel hebben geprobeerd af te leveren aan mijn deur maar dat het niet door de brievenbus paste ofzo, en dat ze geen bericht daarvan hebben achtergelaten, waarna het retour afzender ging. Ik verdenk Secondspin echter eerder ervan dat ze het adres niet juist hebben weergegeven, aangezien de (overigens doorgaans positieve) feedback daar af en toe melding van maakt, van foute aflevering door labeling errors.

  25. #200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Had je via Zavvi niet liever vervangende exemplaren gehad?
    was ik ook verbaasd over: moest formulier invullen en kreeg al snel bericht dat ik een refund kreeg; ging niet om speciale titels dus heb het maar zo gelaten maar zal volgende keer specifiek aangeven dat ik geen refund wil maar dat ze een vervangend exemplaar moeten opsturen
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

Pagina 8 van 28 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •