De resultaten 1 tot 21 van 21 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Mission: Impossible Rogue Nation

    Mission: Impossible Rogue Nation

    Vijfde Mission: Impossible op komst



    Mission: Impossible - Ghost Protocol, die vanaf december vorig jaar in de bioscopen te zien was, bleek een goudmijn voor Paramount Pictures. Het is namelijk de best verdienende Tom Cruise-film ooit. Dat een aandeelhouder tijdens een vergadering van Viacom (het moederbedrijf van Paramount) aan CEO Philippe Dauman vroeg of er een vijfde film in de franchise komt is dus niet zo gek.

    Het antwoord van Dauman zal vast ook niet verbazen, want hij antwoordde volmondig: ”Oh, yes.” De film had het bedrijf zo’n 145 miljoen dollar gekost en leverde in totaal 679,6 miljoen dollar op met de verkoop van bioscoopkaartjes.

    Er is verder nog niets bekend over de film. Of de plannen doorgaan om Jeremy Renner als hoofdrolspeler in de franchise te installeren is minder waarschijnlijk dan voorheen. Dat komt niet alleen omdat de film zoveel geld in het laatje bracht, maar ook omdat Tom Cruise een vijfde film wel ziet zitten.

    De door Brad Bird geregisseerde film was gebaseerd op een scenario van Josh Appelbaum en Andre Nemec.

    Bron : Filmtotaal.nl
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 22-03-2015 om 19:46

  2. #2

    Standaard

    Ik vind het wel best. Deel 1 t/m 4 zijn stuk voor stuk vermakelijke films.

    En wat vind jij ervan DVD Watcher als topicstarter?
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87 Bekijk bericht
    Ik vind het wel best. Deel 1 t/m 4 zijn stuk voor stuk vermakelijke films.

    En wat vind jij ervan DVD Watcher als topicstarter?
    Moet eerlijk zeggen dat het lang geleden is dat ik ze gezien heb, maar vond ze wel leuk.

    Leuke actiefilms, 3e de leukste mijn inziens.

    Deel 4 heb ik nog niet gezien, dus daar kan ik geen oordeel over geven.

    Ik vind wel dat als er een deel 5 komt, dat Tom Cruise dan de hoofdrol moet spelen, anders er niet aan beginnen.

    Want je blijft toch altijd de originele acteur zien, vind ik althans.

  4. #4

    Standaard

    Tom Cruise voorlopig nog niet klaar met 'Mission: Impossible'



    Eerder bleek al dat er sowieso een vijfde Mission: Impossible-film zal komen. Gezien het grote succes van de vierde film uit de franchise kon dat bijna niet anders. Nu blijkt dat hoofdrolspeler Tom Cruise voorlopig nog wel even door wil gaan met Mission: Impossible-films.

    Hij vindt alleen al de reactie van het publiek op elk van de films geweldig. “Seeing an audience respond… to have that experience is really wonderful.”

    En juist daarin ligt ook zijn reden om door te gaan met de films. Toen hij begon met de productie van de eerste Mission: Impossible, hoopte hij er nog veel te kunnen maken, maar heel zeker was dat toen niet. De film was namelijk de duurste film ooit in de geschiedenis van Paramount Pictures. “I started Mission: Impossible hoping I could make many of them. It’s a character that I can grow with. At that time it was the most expensive film in the history of Paramount Pictures, and the first film I was producing.”

    Maar, gezien het succes, lijkt het erop dat Paramount het sowieso wel ziet zitten er nog een paar te maken. En Cruise blijkbaar ook, aangezien hij vertelde er zoveel te maken als mensen willen zien. “It’s been pretty exciting. I’ll make a bunch of those. I’ll make as many as people want to see... because they’re very challenging, and so much fun to make.”

    Er werd verder ook nog gevraagd of Cruise al bezig is met het plot en eventuele plekken zoeken waar de film zich af kan spelen. Cruise heeft immers hoge verwachtingen gecreëerd nadat hij een fenomenale actiescène liet maken op de Burj Khalifa, in Dubai. “We’re already working on different images. Talking conceptually. I love travelling around promoting different movies because I’m always looking at different places, and I always walk around to see the city. I look at architecture, subways… coming up with different sequences.”

    MISSION:_IMPOSSIBLE_4_:_GHOST_PROTOCOL_TRAILER

    Bron : Filmtotaal.nl

  5. #5

    Standaard

    Tof.laat de vervolgen maar komen

  6. #6

    Standaard

    Heb ze laatst alle 4 weer eens gezien en ik blijf erbij dat deel 1 en 2 top vermaak zijn, deel 3 vind ik maar moeilijk door heen te komen door het verhaal en de aanwezigheid van Seymour Hoffman en deel 4 bevat net iets teveel luchtige humor.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  7. #7

    Standaard

    Ik vind deel 2 en 4 het best.ben benieuwd naar 5.

  8. #8

    Standaard

    Christopher McQuarrie regisseert Mission: Impossible 5



    In november werd gesteld dat Christopher McQuarrie Mission: Impossible 5 zal gaan regisseren. Dit klonk zeer aannemelijk om een paar redenen. Brad Bird, de regisseur van Mission: Impossible - Ghost Protocol, zag af van het vijfde deel. Verder hebben McQuarrie en Tom Cruise na het maken van Jack Reacher een prima verstandhouding. Daarbij heeft elke M:I film tot nu een andere regisseur gehad.

    Hoewel Jack Reacher het niet buitengewoon goed deed, lijkt hij toch aan de slag te mogen met het vijfde deel van de populaire franchise. Op twitter geeft hij aan dat hij momenteel aan het beslissen is of hij zal accepteren. Het aanbod ligt er dus al. De tweet:

    Deciding to accept. “@leeroy_nitro: @chrismcquarrie G’day mateJust wondering if your confirmed to direct Mission Impossible 5 yet?”

    — ChristopherMcQuarrie (@chrismcquarrie) February 5, 2013


    Het is op dit moment nog onduidelijk of McQuarrie zich ook met het scenario zal gaan bemoeien. Mission: Impossible 5 moet in 2015 uitkomen.

    Bron : Filmtotaal.nl

  9. #9

    Standaard

    Tom Cruise officieel bevestigd voor Mission: Impossible 5

    Gezien de wereldwijde opbrengst van 694,7 miljoen dollar die Mission: Impossible - Ghost Protocol binnenhaalde, mag het geen verrassing heten dat Paramount Pictures en Skydance Productions zich opmaken voor het vijfde deel. Tom Cruise heeft inmiddels een handtekening gezet om ook in deze sequel de rol van Ethan Hunt te gaan spelen. Daarnaast zal hij de film ook gaan produceren.

    Het ziet er naar uit dat Christopher McQuarrie (Jack Reacher, 2012) de regie voor zijn rekening gaat nemen, maar het is momenteel nog wachten op de definitieve bevestiging. Het ligt daarnaast ook in de lijn der verwachting dat Cruise weer wordt bijgestaan door Jeremy Renner, Paula Patton en Simon Pegg.

    FILMPJE!

    Bron : Filmtotaal.nl

  10. #10

    Standaard

    Vind het alleen jammer dat die regiseur het waarschijnlijk gaat regisseren.
    Vond Jack Reacher namelijk een erg slechte film.

  11. #11

    Standaard

    Konden ze nu echt niemand anders vinden als regisseur...

  12. #12

    Standaard

    Liever hem dan John Moore...

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Heb ze laatst alle 4 weer eens gezien en ik blijf erbij dat deel 1 en 2 top vermaak zijn, deel 3 vind ik maar moeilijk door heen te komen door het verhaal en de aanwezigheid van Seymour Hoffman en deel 4 bevat net iets teveel luchtige humor.
    Grappig, ik vond deel 1 aardig maar niet meer dan dat. Deel 2 was imo superslecht want er zat totaal geen logica in. Deel 3 was dan weer een stuk beter, juist vanwege het verhaal een juist vanwege Seymour Hoffman. Deel 4 is flink overhyped. Enige scene die me bij is gebleven is dat met die zuignaphandschoen. Weet verder niet eens meer hoe die film ging.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Grappig, ik vond deel 1 aardig maar niet meer dan dat. Deel 2 was imo superslecht want er zat totaal geen logica in. Deel 3 was dan weer een stuk beter, juist vanwege het verhaal een juist vanwege Seymour Hoffman. Deel 4 is flink overhyped. Enige scene die me bij is gebleven is dat met die zuignaphandschoen. Weet verder niet eens meer hoe die film ging.
    +1

  15. #15

    Standaard

    'Mission: Impossible 5' heeft scenarist



    THR meldt dat Drew Pearce, die het scenario van Iron Man 3 verzorgde, ingehuurd is om het scenario van Mission: Impossible 5 te schrijven. Recent werd nog bekendgemaakt dat Tom Cruise had getekend om wederom de hoofdrol in de film op zich te nemen.


    Over het plot van de film is helemaal niets bekend. Wel weten we dat Christopher McQuarrie in onderhandelingen is om de film te regisseren, en dat het productiehuis van J.J. Abrams, Bad Robot, de film produceert.

    De vorige film in de franchise, Ghost Protocol, wist wereldwijd bijna 700 miljoen dollar te verzamelen met de verkoop van bioscoopkaartjes. De film werd dan ook de best verdienende film die Cruise ooit heeft gemaakt. Verder behoort de Mission: Impossible filmfranchise tot een van de succesvolste in de filmgeschiedenis. In totaal verdienden de vier films meer dan twee miljard dollar aan de box office.

    Naar verwachting zullen de opnames van Mission: Impossible 5 deze herfst plaatsvinden.

    Bron : Filmtotaal.nl

  16. #16

    Standaard

    Director Christopher McQuarrie on Mission: Impossible 5,

    Writer/director Christopher McQuarrie is in the throes of getting Mission: Impossible 5, starring Tom Cruise, ready for release at the end of July. But he's taken a bit of time out of his schedule for a question and answer session on Twitter about the movie.

    In it, he confirmed that the teaser trailer and name of the movie are due "very soon". We'll also get some idea of the plot for the new film very shortly as well.
    In terms of casting, both Paula Patton and Maggie Q were asked to join the cast, but both were unavailable this time. Still, Simon Pegg's Benji sounds like he has an extended role in this one too, with McQuarrie promising that "Benji gets his hands plenty dirty". He also added that we can expect more time with Ving Rhames in the new movie than we got last time around,
    He also revealed that the biggest challenge on the movie has been "time", adding "we're always in a hurry. Now we're in a big f'in hurry". McQuarrie is set to shoot the ending of the film, and then he'll be able to take his footage to the edit room and work full time on finishing his movie off.

    Mission: Impossible 5 is set for release on July 31st, led by Tom Cruise, Jeremy Renner and Simon Pegg. Sean Harris is the villain this time, and Alec Baldwin is playing the head of the CIA.
    More as we hear it.




  17. #17

    Standaard

    Misschien ook al de titel van het topic aanpassen?


  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Misschien ook al de titel van het topic aanpassen?
    Is aangepast

  19. #19

  20. #20

  21. #21

    Standaard

    Vandaag geweest in de IMAX in Rotjeknor en wederom een zeer vermakelijke film.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •