De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard handleiding TX-L37DT35E

    Ik heb pas de TX-L37DT35E maar vind de hand leiding te summier, of ben ik een digibeet.
    Het is wel zo dat ik verschillenden nieuwe dingen moet leren
    Het zou mogelijk zijn om films op te nemen of af te spelen via/met een externe hardeschijf cq usb stick.
    In de handleiding staat alleen welke aansluitpoort je kan gebruiken, om maar iets te noemen.
    graag je reactie

  2. #2

    Standaard

    Martin,

    Welk type heb je nu? In je andere post heb je het over een 32 inch en nu over een 37 inch. En heb je wel de uitgebreide gebruikershandleiding van 124 pagina's? Of kijk anders op deze internetpagina. Volgens mij staat er wel in beschreven hoe je een specifieke uitgang selecteert en via de ingebouwde mediaspeler de inhoud van het hierop aangesloten apparaat kan bekijken/afspelen. Let op: de Panasonic ondersteunt niet alle bestandsformaten. Om films van de TV op te nemen en af te spelen kun je, denk ik, het beste een (HD)-decoder met ingebouwde harde schijf aanschaffen. Tenminste, zelf gebruik ik er een van Humax en dat werkt perfect.
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 18-03-2012 om 15:11

  3. #3

    Standaard

    @ Marcel
    Op de handleiding staan 2 getallen ik heb ondekt dat ik een 37 inch heb,maar dat maakt eigenlijk voor mijn vraag niets uit.

    Alhoewel ik er helemaal in moet komen vond ik het al eigenaardig om zomaar een externe schijf aan te sluiten.
    Ik neem een HD abb. van UPC dus ik doe niets met decoders.
    Ik ga jou link gebruiken om verder te kijken
    Hartelijk dank voor je antwoord
    Vr.Groet Martin

  4. #4

    Standaard

    Jij gebruikt waarschijnlijk een CI+ CAM-module i.p.v. een aparte decoder. Mijn plasma is al wat ouder en die heeft die functionaliteit niet, vandaar dat ik een aparte HD-decoder (PVR) gebruik. Voordeel is wel dat ik dan geen aparte schijf hoef aan te sluiten om de te kunnen opnemen en afspelen, omdat die al in de decoder is ingebouwd. Misschien kunnen anderen op dit subforum je helpen als je een externe harddisk wil aansluiten en gebruiken. Ik heb daar helaas geen ervaring mee. Ik weet bijv. niet of je op die CI+ CAM-insteekmodule ook kunt opnemen en afspelen. Al eens bij UPC op de forums gekeken?

  5. #5

    Standaard

    Ik ga de aankomende week een HD abb.afsluiten met UPC.
    Ik weet ,uit de folder dat je een "hardeschijf dvd" kan huren.
    Ik neem een box omdat je met een CI+ minder faciliteiten heb ,b.v. films huren
    aanvullend wil ik zeggen dat ik niet veel films kijk dus ga ik geen "illegale" moeite doen voor die paar euro.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •