Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 77 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Bij mij is NL subs wel een must.. en dan klink ik erg veeleisend maar het beeld moet toch ook in orde zijn.
    Tsja dan wordt het toch kiezen: of NL subs of fatsoenlijke beeldkwaliteit (ervan uitgaand dat de UK versie niet hetzelfde is als de NL versie).

    Heb je de film trouwens al gezien?

    Vond hem wel meevallen wat rommelig en vaag, op het begin is er nog een leuk creepy sfeertje maar later wordt dat teniet gedaan door bepaalde dingen in het laatste half uur van de film.

    Snap ook niet waarom hier een vervolg op moet komen maar ja...
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Tsja dan wordt het toch kiezen: of NL subs of fatsoenlijke beeldkwaliteit (ervan uitgaand dat de UK versie niet hetzelfde is als de NL versie).

    Heb je de film trouwens al gezien?

    Vond hem wel meevallen wat rommelig en vaag, op het begin is er nog een leuk creepy sfeertje maar later wordt dat teniet gedaan door bepaalde dingen in het laatste half uur van de film.

    Snap ook niet waarom hier een vervolg op moet komen maar ja...
    Nee ik heb Insidious nog niet gezien.

    Ik houd van horror maar omdat ik het beeld zeer belangrijk vind evenals NL subs houd ik mezelf zeer beperkt in de meeste gevallen denk ik, ook unrated of gecensureerd vind ik af en toe een keuze.

    Dan noem ik bijvoorbeeld Friday The 13TH op, importeer ik hem dan heb je de unrated versie zonder NL subs, nu heb ik de NL versie en die is gecensureerd maar wel NL subs.

    Er zijn genoeg horrors, daarom vind ik het erg welkom dat mensen hier hun ervaringen neerzetten over bepaalde films of die hun persoonlijk de moeite waard vinden om te kopen, dat maakt het makkelijker wanneer meerder mensen die ene film aanraden dan als de een 1 film niet waardeert en de ander toch wel, dan ga ik van recensies uit en maak ik daar mijn keuze uit.

    Ikzelf geef meer om de mooie beelden, special effects e.d. dus het gore, het hakwerk.. moet wel goed eruit zien anders heb ik al snel een minder gevoel over de film. Als een film dus al van ongeveer 10 jaar geleden of ouder uit is gekomen heb ik al mijn twijfels, dus ga ik vaak voor zeker en koop ik ze van de afgelopen jaren. Maar een 'Chuckie' zou ik dan weer wel aanschaffen.
    Misschien omdat ik vooral van de SAW & Hostel reeks ben..

    Zie mijn eerste bericht om te kijken welke films ik op dit moment heb van horror dan weet je een beetje mijn stijl, maar sta open voor films die de afgelopen dagen al zijn gezegd..

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik zie hier "aanraders" voorbij komen......echt onbegrijpelijk. House of Wax, Piranha 3DD??? Serieus?
    Piranha 3DD niks mis met een campy film lijkt me. Zeg toch ook niet dat het een juweeltje is....

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Nee ik heb Insidious nog niet gezien.

    Ik houd van horror maar omdat ik het beeld zeer belangrijk vind evenals NL subs houd ik mezelf zeer beperkt in de meeste gevallen denk ik, ook unrated of gecensureerd vind ik af en toe een keuze.

    Dan noem ik bijvoorbeeld Friday The 13TH op, importeer ik hem dan heb je de unrated versie zonder NL subs, nu heb ik de NL versie en die is gecensureerd maar wel NL subs.

    Er zijn genoeg horrors, daarom vind ik het erg welkom dat mensen hier hun ervaringen neerzetten over bepaalde films of die hun persoonlijk de moeite waard vinden om te kopen, dat maakt het makkelijker wanneer meerder mensen die ene film aanraden dan als de een 1 film niet waardeert en de ander toch wel, dan ga ik van recensies uit en maak ik daar mijn keuze uit.

    Ikzelf geef meer om de mooie beelden, special effects e.d. dus het gore, het hakwerk.. moet wel goed eruit zien anders heb ik al snel een minder gevoel over de film. Als een film dus al van ongeveer 10 jaar geleden of ouder uit is gekomen heb ik al mijn twijfels, dus ga ik vaak voor zeker en koop ik ze van de afgelopen jaren. Maar een 'Chuckie' zou ik dan weer wel aanschaffen.
    Misschien omdat ik vooral van de SAW & Hostel reeks ben..

    Zie mijn eerste bericht om te kijken welke films ik op dit moment heb van horror dan weet je een beetje mijn stijl, maar sta open voor films die de afgelopen dagen al zijn gezegd..
    Ik heb dezelfde instelling als jou, ik begrijp dat best.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maniac e Bekijk bericht
    Piranha 3DD niks mis met een campy film lijkt me. Zeg toch ook niet dat het een juweeltje is....
    Ik vind er van alles mis mee. Slechter als dit kom je ze zelden tegen. Vooral die krampachtige poging tot humor. Echt heel slecht.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    DVD Watcher:

    Waar is The Exorcist te krijgen ?
    O.a bv hier :

    Amazon.com

    Marketplace_sellers

    Amazon.ca

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Met een heel boekwerk dat ziet er goed uit zeg is dat de UK of US versie? Twee schijfjes zie ik, is 1 daarvan die documentaire waar ze het ook hebben over de "ongelukjes" op de set?

    Miss toch maar eens aanschaffen ook al heb ik de kale NL versie...
    Amerikaanse versie, hier de inhoud Disc 1 :

    * Extended version
    * Ondertitels genoeg, in ieder geval Nederlandse subs
    * Extra's :
    Commentary by William Friedkin
    Raising hell - Filming the Excorcist (30.03min)
    The Excorcist Locations: Georgetown then and now (8.30min)
    Faces of Evil: The different versions of The Excorcist (9.52min)
    Theatrical trailers: The version you've never seen & our deepest fears
    TV spots: Most electrifying, Scariest ever & Returns
    Radio spots: The devil himself & Our deepest fears

    Disc 2 :

    * Theatrical version
    * Ondertitels genoeg, in ieder geval Nederlandse subs
    * Extra's :
    Introduction by William Friedkin
    Commentary by William Friedkin
    Commentary by William Peter Blatty with sound effects tests
    Sketches & Storyboards (2.45min)
    Intervieuw gallery with William Friedkin & William Peter Blatty : The original cut (0.55min), Stairway to heaven (5.37min) & The Final Reckoning (2.29min)
    Aditional footage : Original Ending (1.42min)
    The fear of God (Documentary)(77.09min)
    Theatrical trailers: Nobody expected it, Beyond Comprehension, Flash Image
    TV Spots: Beyond Comprehension, You too can see the Excorcist, Between Science & Suggestion, The movie you've been waiting for

    Overigens komt er waarschijnlijk volgend jaar een nieuwe Blu ray release van de film, naar aanleiding van de 40e verjaardag : http://captainhowdy.com/forum/the-ex...rsary-blu-ray/
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 19-10-2012 om 12:31

  7. #57

    Standaard

    Frankrijk heeft ook heel wat horrorfilms geproduceerd, zoek maar eens op Jean Rollin: die heeft aardig wat ietwat intelligente maar extreem bloederige films gemaakt...
    Een andere is Lips of Blood.
    Heb zelf gisteren The Living Dead Girl besteld bij amazon.co.uk- uncut, voordelig en volgens blu-ray.com een goede release.
    Iron Rose vond ik heel spannend: Het Kwaad bleef lang eerder voelbaar dan concreet.
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    Laatst aangepast door barend : 19-10-2012 om 13:00

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht

    Overigens komt er waarschijnlijk volgend jaar een nieuwe Blu ray release van de film, naar aanleiding van de 40e verjaardag : http://captainhowdy.com/forum/the-ex...rsary-blu-ray/
    Ik zag net nog de versie van nu liggen, geen idee als ik oud of nieuw moet zeggen.
    Toch maar even links laten liggen omdat ik jou reactie las..

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Ik zag net nog de versie van nu liggen, geen idee als ik oud of nieuw moet zeggen.
    Toch maar even links laten liggen omdat ik jou reactie las..
    Voor alle duidelijkheid, hier in nederland is alleen de Extended versie uitgebracht, en dus niet de Theatrical versie.

    Ik heb dat forum bericht niet gelezen, omdat ik daar geen lid van ben.

    Wat ik wel weet is dat het gaat om een nieuw intervieuw met de regisseur, maar ik verwacht niet veel meer.

    Deze digibook is OOP, en vind ik een vrij complete mooie uitgave, en is de film zeker waard.

    Dus als je hem nog kan aankomen, zou ik er voor gaan.

    Voor alleen een nieuw interview ga ik de Blu ray niet opnieuw aanschaffen.

    Beeld en geluid van deze uitgave is subliem.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 19-10-2012 om 15:54 Reden: ''Intervieuw'' aangepast naar ''Interview'', na opmerking van taalkundige Mr. Blonde ;)

  10. #60

    Standaard

    Het Oud Hollandsche 'intervieuw' is in de loop der jaren 'interview' geworden.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Blonde Bekijk bericht
    Het Oud Hollandsche 'intervieuw' is in de loop der jaren 'interview' geworden.
    Jezus, zit er tegenwoordig ook al een leraar op de site, je weet toch wat ik bedoel

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik vind er van alles mis mee. Slechter als dit kom je ze zelden tegen. Vooral die krampachtige poging tot humor. Echt heel slecht.
    dat is altijd jammer als er een krampachtige poging tot humor wordt genomen. En niet grappig is. Dat verknald de film inderdaad.

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    dat is altijd jammer als er een krampachtige poging tot humor wordt genomen. En niet grappig is. Dat verknald de film inderdaad.
    Machete en Piranha (remake) slaan naar mijn mening wel de juiste toon aan. Piranha 3DD probeert dat ook maar dat mislukt volledig in mijn optiek.

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Foutje van mij kant ik meende dat er 2012 stond.
    Er staat 2012 maar daarna staat er 2010 achter. Dus beetje verwarrend.
    (dit staat er) - Insidious ( 2012 ) ; beste horror van 2010 die eindelijk weer creatief en goed was, goeie cast en enorm fijne spanning
    Nu speeld er in de bioscoop de 2012 versie. Dus is het verwonderlijk dat ik de aan de nieuwste dacht. Maar omdan meteen te roepen komkommer bericht is niet netjes.
    de topicstarter gebruikt 2012 en ik quote enkel zijn bericht,

    ik corrigeer zelf met 2010 en waar jij nu vandaan haalt dat er een 2012 versie draait, snap ik niet echt.

    Die bestaat namelijk niet en een komkommer bericht zegt niets anders dan een bericht zonder inhoud. Insidious 2 is niet in de maak en zal voorlopig nog niet komen.

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    de topicstarter gebruikt 2012 en ik quote enkel zijn bericht,

    ik corrigeer zelf met 2010 en waar jij nu vandaan haalt dat er een 2012 versie draait, snap ik niet echt.

    Die bestaat namelijk niet en een komkommer bericht zegt niets anders dan een bericht zonder inhoud. Insidious 2 is niet in de maak en zal voorlopig nog niet komen.
    Insidious 2 komt er wel zeker aan.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Machete en Piranha (remake) slaan naar mijn mening wel de juiste toon aan. Piranha 3DD probeert dat ook maar dat mislukt volledig in mijn optiek.
    Volstrekt mee eens.

    Wat was dat een teleurstelling toen ik 3DD voor het eerst zag, zoveel gemiste kansen zelfs met een minder budget dan zijn voorganger.

    Heb de film desondanks toch aangeschaft en na een paar keer gezien te hebben vind ik hem ietsjes beter genietbaar maar ik blijf het gevoel houden dat er zoveel meer in had kunnen zitten.

    Eeuwig zonde.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    de topicstarter gebruikt 2012 en ik quote enkel zijn bericht,

    ik corrigeer zelf met 2010 en waar jij nu vandaan haalt dat er een 2012 versie draait, snap ik niet echt.

    Die bestaat namelijk niet en een komkommer bericht zegt niets anders dan een bericht zonder inhoud. Insidious 2 is niet in de maak en zal voorlopig nog niet komen.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Insidious 2 komt er wel zeker aan.
    Was inderdaad mijn fout, had 2012 er staan bedoelde 2010, vanochtend al aangepast.

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Insidious 2 komt er wel zeker aan.
    er is nu niks, eerst kom sinister dan nog Conjuring

    De_Hollander praat over dat insidious 2 nu draait

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    de topicstarter gebruikt 2012 en ik quote enkel zijn bericht,

    ik corrigeer zelf met 2010 en waar jij nu vandaan haalt dat er een 2012 versie draait, snap ik niet echt.

    Die bestaat namelijk niet en een komkommer bericht zegt niets anders dan een bericht zonder inhoud. Insidious 2 is niet in de maak en zal voorlopig nog niet komen.
    Idd mijn fout ik heb een artikel niet goed gelezen. was dit stukje http://filmbioscoop.com/film/insidious-2/
    Hij draait idd nog niet. Er stond bij kijk de trailer van Insidious 2 dus daarom dacht ik hij draait al. Maar als je op die link klikt
    Voor meer informatie: Insidious 2 Movie Trailer dan zie je staan The last news about Insidious 2. Watch the movie trailer soon.
    Dus nogal vreemd.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 19-10-2012 om 21:26

  20. #70

    Standaard

    dat bedoel ik ook met een komkommer bericht

    het laat mensen denken dat er een trailer is

    twee aanraders van de afgelopen jaren, red state en kill list

  21. #71

    Standaard

    Ik vind The Candyman wel een aanrader.

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    dat bedoel ik ook met een komkommer bericht

    het laat mensen denken dat er een trailer is

    twee aanraders van de afgelopen jaren, red state en kill list
    Red State is te gek maar is toch geen horror film

  23. #73

    Standaard

    klopt, net als phantasm, the beyond en maniac

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    klopt, net als phantasm, the beyond en maniac
    Ja...en nu ? Ik ben je even helemaal kwijt......

  25. #75

    Standaard

    Misschien een goed idee om dit subforum te hernoemen in "Het grote horrortopic" of zoiets?
    Vind ik ook voor andere genres een goed idee, b.v. Animatie, Drama, Classics enz.

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •