Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 77 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Vraag m.b.t. Horror Films !!!

    Ik vraag me af wie mij nog wat titels kan aanraden of doorgeven die ik eventueel zou kunnen / moeten aanschaffen bij mijn collectie.

    Ikzelf ben een horror fan en ben erg kritisch op beelden die ik zie ( dus houd wel van het schokkende zoals Saw, de gore, of de bloederige beelden of schrik effecten ) lees dus eigenlijk, special effects in hoeverre die in in horror film aanwezig zullen kunnen / moeten zijn.

    Ik houd dus wel van het 'overdreven' wat bijvoorbeeld in Freddy vs. Jason voorkomt dat kan ik wel hebben en waarderen.

    Ik heb zelf:
    - Saw ( 1 - 7 ) ;
    - Paranormal Activity 1 - 3 ) ;
    - Hostel delen ( 1 - 3 ) ;
    - My Bloody Valentine ;
    - Sint ;
    - The Texas Chainsaw Masscare ( 2003 ) ;
    - Friday the 13TH ( 2009 ) ;
    - Nightmare on Elmstreet ( 2010 ) ;
    - Freddy vs. Jason ;
    - Halloween II ( Rob Zombie ) ;
    - Dawn Of The Dead ;
    - Jaws ;
    - The Cabin In The Woods ;
    - Eden Lake ;
    - The Hills Have Eyes ( 2006 ) ;
    - I Spit On Your Grave.

    Ik vraag me dus af wie mij titels kan aanraden om te halen / bestellen.. eventueel site erbij of waar te krijgen ( NL subs en geen import )

    Child's Play ( Chuckie ) iemand enig idee ? TTCM: The Beginning ? Halloween I ( Rob Zombie ) ? Zijn de overige delen van FT13 en NOES de moeite ?
    Laatst aangepast door Robintje : 26-10-2012 om 16:27

  2. #2

    Standaard

    Ik vind dit niet bepaald onder de noemer classics vallen.
    Je noemt een aantal remakes van classics en alle films zijn slechts enkele jaren oud.

    Ik zou beginnen met het origineel te kijken van de remakes die je noemt als je een horror fan bent, zoals je zegt.

  3. #3

    Standaard

    Sinds wanneer heeft Saw acht delen?

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Deerect2007 Bekijk bericht
    Ik vind dit niet bepaald onder de noemer classics vallen.
    Je noemt een aantal remakes van classics en alle films zijn slechts enkele jaren oud.

    Ik zou beginnen met het origineel te kijken van de remakes die je noemt als je een horror fan bent, zoals je zegt.
    Omdat de films zoals FT13 & NOES classics zijn maar ik die zelf nog niet heb op blu-ray..
    Ik heb de originele gezien op tv jaren terug, maar mijn vraag is: is het de moeite waard. Dus graag in plaats van alleen maar een 'zeur' reactie te geven kun je ook normaal antwoorden en goed lezen wat ik vraag

    Zoals: Halloween II.. is niet de oudste film maar deel I heb ik niet, waar kan ik die krijgen, is die verkrijgbaar en is het de moeite waard.

    Overigens heb ik erbij gezegd welke horror ( oké, Sint ) ik op dit moment heb en welke mij aangeraden kunnen worden door iedereen..

  5. #5

    Standaard

    De originele is zeker de moeite waard om te zien, maar dat is bij alle klassiekers ook zo.
    Bij NOES: heel goed begin, maar hoe verder de reeks films vordert, hoe slechter, en dan zeker de laatste. (Heb ze nog allemaal op dvd liggen).
    Ook The Thing uit de jaren 80 is de moeite.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Bij NOES: heel goed begin, maar hoe verder de reeks films vordert, hoe slechter, en dan zeker de laatste. (Heb ze nog allemaal op dvd liggen).
    Afhankelijk van wat je onder 'de laatste' verstaat, want Wes Craven's NEW NIGHTMARE vond ik bovengemiddeld. Hoe minder over FREDDY'S DEATH: THE FINAL NIGHTMARE gezegd wordt, hoe beter.

  7. #7

    Standaard

    Je kan het een zeur reactie noemen.
    Echter begrijp ik niet waarom je niet gewoon op moviemeter of imdb kijkt als je wil weten of Childsplay etc goede films zijn.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Deerect2007 Bekijk bericht
    Je kan het een zeur reactie noemen.
    Echter begrijp ik niet waarom je niet gewoon op moviemeter of imdb kijkt als je wil weten of Childsplay etc goede films zijn.
    Een doel van dit forum is het stellen van vragen en daar antwoorden op krijgen. Als iedereen zulke antwoorden als jij geeft, zijn we snel klaar hier. Dus hij mag vragen wat hij wil en het is aan een ieder om daar op te reageren of dus juist niet als je het een domme vraag vindt.

    Wat betreft zijn vraag: ik blijf doorgaans ver weg van de remakes. Heb Friday wel gezien, evenals Texas Chainsaw en Halloween, maar die vallen gewoon in het niet bij de originele versies. Vooral Halloween vond ik erg slecht en zelfs een aanfluiting met zijn vermenselijking van Michael Meyers. Texas Chainsaw vond ik nog het best te pruimen, de Nightmare remake waag ik me niet eens aan. Ik zou dus gaan voor de echte klassiekers, voor zover die te krijgen zijn op BD.

  9. #9

    Standaard

    A Nightmare on Elmstreet hoort er zeker bij. Als je een fan van de serie bent, gewoon de box kopen (heb ik ook gedaan). De remake heb ik niet en hoef ik ook niet.

    Andere aanraders zijn Evil Dead 1 & 2 en voor mij persoonlijk natuurlijk deel 3, Army of Darkness uit Engeland gehaald. De kwaliteit van deze BR's zijn niet heel geweldig, maar zeker beter dan de DVD uitgaves.
    Ik heb ergens gelezen dat Return of the Living Dead ook op BR uitkomt in Nederland, dat is denk ik ook wel een aanrader.
    En als je van zombiefilms houdt is Dawn of the Dead en Day of the Dead misschien wel wat. Voor zover ik weer zijn in Nederland alleen de remakes uit.

    En de horror comedies Zombieland en Shaun of the Dead zijn ook zeker de moeite waard.

    Ik zou zelf graag alle Child's Play films op BR willen zien en de originele Halloween.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    De originele is zeker de moeite waard om te zien, maar dat is bij alle klassiekers ook zo.
    Bij NOES: heel goed begin, maar hoe verder de reeks films vordert, hoe slechter, en dan zeker de laatste. (Heb ze nog allemaal op dvd liggen).
    Ook The Thing uit de jaren 80 is de moeite.
    Dan zal ik eens binnenkort toch eens gaan bekijken welke klassiekers ( originele ) ik ga toevoegen aan mijn 'beginnende' horror collectie.

    Is The Thing ( 2011, remake ) dan ook een aanrader ? Ikzelf zie graag meer van de special effects dan een zeer goed verhaal om eerlijk te zijn.. ook bij horror films.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Deerect2007 Bekijk bericht
    Je kan het een zeur reactie noemen.
    Echter begrijp ik niet waarom je niet gewoon op moviemeter of imdb kijkt als je wil weten of Childsplay etc goede films zijn.
    Ikzelf kijk altijd op moviemeter, vaak ga ik ook op de reacties af dat als de meeste mensen ( en dan kijk ik vaak naar het meest recente commentaar ) positief zijn, dat ik de film dan ook aanschaf en als het mij niet bevalt toch weer verkoop. Zijn de meeste mensen negatief dan koop ik het vaak toch niet. Maar ik merk al dat de mensen die op dit forum zitten anders en duidelijk antwoord geven ( want MM is een mening over een film geven ), hier kun je iets vragen en krijg je en duidelijk en goed antwoord en kan ik dus makkelijk beslissen wat ik lees over de film als ik hem wel of niet aanschaf.

    Nogmaals, ik heb Chil's Play, NOES, FT13 enz. jaren geleden gewoon op tv gezien maar wil weten hoe ze op blu-ray zijn qua beeld, special effects, en als het aan te raden is als het goeie horror is ( gore, schrikeffect enz ).

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Ik vraag me af wie mij nog wat titels kan aanraden of doorgeven die ik eventueel zou kunnen / moeten aanschaffen bij mijn collectie.

    Ikzelf ben een horror fan en ben erg kritisch op beelden die ik zie ( dus houd wel van het schokkende zoals Saw, de gore, of de bloederige beelden of schrik effecten ) lees dus eigenlijk, special effects in hoeverre die in in horror film aanwezig zullen kunnen / moeten zijn.

    Ik houd dus wel van het 'overdreven' wat bijvoorbeeld in Freddy vs. Jason voorkomt dat kan ik wel hebben en waarderen.

    Ik heb zelf:
    - Saw ( 1 - 7 ) ;
    - Paranormal Activity 1 - 3 ) ;
    - Hostel delen ( 1 - 3 ) ;
    - My Bloody Valentine ;
    - Sint ;
    - The Texas Chainsaw Masscare ( 2003 ) ;
    - Friday the 13TH ( 2009 ) ;
    - Nightmare on Elmstreet ( 2010 ) ;
    - Freddy vs. Jason ;
    - Halloween II ( Rob Zombie ) ;

    Ik vraag me dus af wie mij titels kan aanraden om te halen / bestellen.. eventueel site erbij of waar te krijgen ( NL subs en geen import )

    Child's Play ( Chuckie ) iemand enig idee ? TTCM: The Beginning ? Halloween I ( Rob Zombie ) ? Zijn de overige delen van FT13 en NOES de moeite ?
    Child's Play, TTCM: Beginning (beter dan de 2003 versie!) en Halloween 2007 (veeeel beter dan deel 2) zijn hier allen nog niet uit (wel te importeren).

    Jammer voor je dat de NL versie van Friday The 13Th 2009 de gewone bioscoopversie is, de US versie is unrated.

    Ik vind van de oude Nightmare films alleen deel 1 t/m 3 goed, bij deel 4 begint de geforceerde humor en belachelijkheid in z'n algemeen toe te nemen. Deel 5 is nog slechter, deel 6 werkelijk niet om aan te zien en deel 7 heb ik me nog nooit toe kunnen brengen om af te kijken door het verhaal wat me absoluut niet aanstaat.

    Van de oude Friday films zijn alleen deel 1 t/m 3 op Blu-ray uitgebracht (In NL alleen deel 2 en 3) en deze zijn zeker de moeite waard! De rest is nog op DVD te krijgen, stuk voor stuk redelijke tot goede vervolgen met als uitschieters deel 3, 4, 5 en 6.
    Die laatste begint wat meer humor te vertonen maar is zeker nog Friday waardig. Deel 7 is ook goed alleen jammer dat deze zwaar gecensureerd is waardoor het niet de film is die het had kunnen zijn. Dan de enigste echt slechte deel 8, slecht acteerwerk, ziet er goedkoop uit en een belachelijk verhaal jammer. Deel 9 doet een beetje denken aan Freddy vs Jason in die zin dat door het bovennatuurlijke ondertoontje het verhaal alle kanten op kan, niet al te best en heel erg campy maar leuk voor de verzameling. Deel 10 was ondanks het vergezochte gegeven toch nog redelijk genietbaar.

    De beeldkwaliteit van zowel de Nightmare als Friday Blu-ray films zijn okay, beter zal het iig niet worden en het blijft natuurlijk altijd beter dan de DVD versies.

    Wat mij betreft had er beter een Friday Blu-ray box kunnen komen dan een Nightmare box.

    Verdere aanraders: Hills Have Eyes 1 en 2 remakes, 28 Days Later, Evil Dead 1 en 2 en Drag Me To Hell (NL versie is wel gecensureerd).
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Child's Play, TTCM: Beginning (beter dan de 2003 versie!) en Halloween 2007 (veeeel beter dan deel 2) zijn hier allen nog niet uit (wel te importeren).

    Jammer voor je dat de NL versie van Friday The 13Th 2009 de gewone bioscoopversie is, de US versie is unrated.

    Ik vind van de oude Nightmare films alleen deel 1 t/m 3 goed, bij deel 4 begint de geforceerde humor en belachelijkheid in z'n algemeen toe te nemen. Deel 5 is nog slechter, deel 6 werkelijk niet om aan te zien en deel 7 heb ik me nog nooit toe kunnen brengen om af te kijken door het verhaal wat me absoluut niet aanstaat.

    Van de oude Friday films zijn alleen deel 1 t/m 3 op Blu-ray uitgebracht (In NL alleen deel 2 en 3) en deze zijn zeker de moeite waard! De rest is nog op DVD te krijgen, stuk voor stuk redelijke tot goede vervolgen met als uitschieters deel 3, 4, 5 en 6.
    Die laatste begint wat meer humor te vertonen maar is zeker nog Friday waardig. Deel 7 is ook goed alleen jammer dat deze zwaar gecensureerd is waardoor het niet de film is die het had kunnen zijn. Dan de enigste echt slechte deel 8, slecht acteerwerk, ziet er goedkoop uit en een belachelijk verhaal jammer. Deel 9 doet een beetje denken aan Freddy vs Jason in die zin dat door het bovennatuurlijke ondertoontje het verhaal alle kanten op kan, niet al te best en heel erg campy maar leuk voor de verzameling. Deel 10 was ondanks het vergezochte gegeven toch nog redelijk genietbaar.

    De beeldkwaliteit van zowel de Nightmare als Friday Blu-ray films zijn okay, beter zal het iig niet worden en het blijft natuurlijk altijd beter dan de DVD versies.

    Wat mij betreft had er beter een Friday Blu-ray box kunnen komen dan een Nightmare box.

    Verdere aanraders: Hills Have Eyes 1 en 2 remakes, 28 Days Later, Evil Dead 1 en 2 en Drag Me To Hell (NL versie is wel gecensureerd).

    Dus kort samengevat als ik het goed begrijp uit jou woorden:

    Om te beginnen met een stomme vraag: wat betekent unrated nou precies en wat is het verschil tussen unrated & uncensored ?

    Want als jij de US versie zal aanraden, dan ben ik wel bereid die te halen / bestellen, is dat dan puur omdat die niet gecensureerd is ? Kun je me zeggen waar ik dat het beste kan doen ?

    Ik heb dus Freddy vs. Jason eergister bekeken en vindt dat een super film, alleen die scene als ze in de fabriek samen staan en Jason door Freddy alle kanten wordt opgeslingerd, ja dat vindt ik wel een beetje te ver gaan en dan heb ik nog niks gezegd over het 'ping-pong' geluidje wat erbij komt ( misschien weet je dan wel waar ik het over heb )
    Als van Jason of Freddy zo enkele delen zijn dat het gewoon TE nep wordt of erg wordt overdreven dan hoor ik dat graag ( ik lees dus NOES na deel 3 dat dat een voorbeeld is ? )

    HHE heb ik gezien, vond ik eerlijk gezegd niets aan.
    DMTH ben jij de eerste die zegt dat dat een aanrader is, heb gelezen en gehoord dat special effects zeer slecht zijn en absoluut niet eng.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Dus kort samengevat als ik het goed begrijp uit jou woorden:

    Om te beginnen met een stomme vraag: wat betekent unrated nou precies en wat is het verschil tussen unrated & uncensored ?

    Want als jij de US versie zal aanraden, dan ben ik wel bereid die te halen / bestellen, is dat dan puur omdat die niet gecensureerd is ? Kun je me zeggen waar ik dat het beste kan doen ?

    Ik heb dus Freddy vs. Jason eergister bekeken en vindt dat een super film, alleen die scene als ze in de fabriek samen staan en Jason door Freddy alle kanten wordt opgeslingerd, ja dat vindt ik wel een beetje te ver gaan en dan heb ik nog niks gezegd over het 'ping-pong' geluidje wat erbij komt ( misschien weet je dan wel waar ik het over heb )
    Als van Jason of Freddy zo enkele delen zijn dat het gewoon TE nep wordt of erg wordt overdreven dan hoor ik dat graag ( ik lees dus NOES na deel 3 dat dat een voorbeeld is ? )

    HHE heb ik gezien, vond ik eerlijk gezegd niets aan.
    DMTH ben jij de eerste die zegt dat dat een aanrader is, heb gelezen en gehoord dat special effects zeer slecht zijn en absoluut niet eng.
    Unrated betekent een versie van een film voordat deze aan de Amerikaanse filmkeuringsdienst is voorgelegd, voordat die dus eventueel aangepast/gecensureerd wordt.
    In het geval van Friday 2009 houdt dit in dat enkele moordscenes wat bloederiger zijn en wat meer bloot.

    Dat voorbeeld van Freddy Vs Jason is precies wat ik bedoel met de latere Nightmare vervolgen, als je die ping pong scene maar niks vond dan hoef je die Nightmare vervolgen dus niet te zien.

    DMTH is een heerlijke horror-komedie van de regisseur van de Evil Dead en Spider-Man films, hij is ook niet echt eng maar dat hoeft ook niet en sommige special effects komen idd overduidelijk uit de computer rollen maar het is een zeer geslaagde film die met liefde gemaakt is en uitstekende rol van de hoofdrolspeelster!

    Kweet niet of jij het de moeite waard vindt om Friday te importeren, hij heeft wel geen NL subs.

    Hier is het verschil:

    http://www.movie-censorship.com/report.php?ID=308799
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Unrated betekent een versie van een film voordat deze aan de Amerikaanse filmkeuringsdienst is voorgelegd, voordat die dus eventueel aangepast/gecensureerd wordt.
    In het geval van Friday 2009 houdt dit in dat enkele moordscenes wat bloederiger zijn en wat meer bloot.

    Dat voorbeeld van Freddy Vs Jason is precies wat ik bedoel met de latere Nightmare vervolgen, als je die ping pong scene maar niks vond dan hoef je die Nightmare vervolgen dus niet te zien.

    DMTH is een heerlijke horror-komedie van de regisseur van de Evil Dead en Spider-Man films, hij is ook niet echt eng maar dat hoeft ook niet en sommige special effects komen idd overduidelijk uit de computer rollen maar het is een zeer geslaagde film die met liefde gemaakt is en uitstekende rol van de hoofdrolspeelster!

    Kweet niet of jij het de moeite waard vindt om Friday te importeren, hij heeft wel geen NL subs.

    Hier is het verschil:

    http://www.movie-censorship.com/report.php?ID=308799
    Bedankt voor de link, duidelijk voor mij !!! Ik wil hem graag hebben, halen / bestellen, alleen ben ik kieskeurig ( en als het om bestellen gaat altijd wat terughoudend ):

    Ik wil NL subs hebben ;
    De hoes moet niet dik zijn maar dun ( zoals de meeste uitgaves zijn ) ;
    Geen Steelcase.

    Dat zijn de 3 dingen die voor mij wel belangrijk zijn. Als je een site hebt die alle 3 de punten niet heeft dan is die zeer welkom, ook als je titels ziet die ik heb en dat je ook zegt: die zal ik toch unrated nemen ( vindt toch het bloed en eventuele gore toch belangrijk in een horror ).

    Over NOES is ook duidelijk, dan hoef ik dus 1,2 + 3 alleen aan te schaffen.
    Laatst aangepast door Robintje : 23-03-2012 om 07:54

  16. #16

    Standaard

    ik kan je wel wat horror communities opgeven, maar aan je titels te zien ben je nogal mainstream en
    die ***slashers zitten het horror genre eerder te verneuken dan goed te doen

    verdiep je eerst eens in de vele subgenres.. je hebt het groepje die saw, hostel, wrong turn en andere meuk als pure horror zien, welke een lachtertje zijn.. of wil je serieus iets rauwers zien en naast de herhaaldelijke schrikeffectjes ook iets zien waar je echt bang van wordt?

  17. #17

    Standaard

    Scanners
    Near Dark
    American Werewolf in London
    The Thing
    Texas Chainsaw Massacre 1 & 2
    Dawn of the Dead (1978)
    Day of the Dead
    Re-animator
    Evil dead
    Halloween (1978)
    Zombi
    The Beyond
    City of the Living Dead
    Cannibal Holocaust
    Videodrome
    Nightmare on Elmstreet
    House of 1000 corpses
    Matryrs
    Haute Tenstion
    Hills have Eyes (Remake)
    The descent
    Childs Play
    The Fly
    From Dusk till Dawn

    Zijn allemaal must haves en stukken beter dan de vooral moderne horrorfilms en remakes die jij nu hebt.
    Laatst aangepast door Reinbo : 23-03-2012 om 05:56

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    ik kan je wel wat horror communities opgeven, maar aan je titels te zien ben je nogal mainstream en
    die ***slashers zitten het horror genre eerder te verneuken dan goed te doen

    verdiep je eerst eens in de vele subgenres.. je hebt het groepje die saw, hostel, wrong turn en andere meuk als pure horror zien, welke een lachtertje zijn.. of wil je serieus iets rauwers zien en naast de herhaaldelijke schrikeffectjes ook iets zien waar je echt bang van wordt?
    De reeks van Saw vind ik geweldig, ik houd daarvan. Hetzelfde geld voor Hostel ( deel 3 nog niet gezien ).

    Ik sta natuurlijk open om suggesties te krijgen van welke films een echte aanrader is, ook het rauwe en waar je bang van kunt worden dus. Als het maar niet te nep eruit ziet ( dus special effects / echtheid moet toch wel in orde zijn, niet het overdreven nep dus )

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo Bekijk bericht
    Scanners
    Near Dark
    American Werewolf in London
    The Thing
    Texas Chainsaw Massacre 1 & 2
    Dawn of the Dead (1978)
    Day of the Dead
    Re-animator
    Evil dead
    Halloween (1978)
    Zombi
    The Beyond
    City of the Living Dead
    Cannibal Holocaust
    Videodrome
    Nightmare on Elmstreet
    House of 1000 corpses
    Matryrs
    Haute Tenstion
    Hills have Eyes (Remake)
    The descent
    Childs Play
    The Fly
    From Dusk till Dawn

    Zijn allemaal must haves en stukken beter dan de vooral moderne horrorfilms en remakes die jij nu hebt.
    Ik zal het opschrijven een eens bekijken op internet wat er over wordt gezegd en zelf een keuze maken, bedankt voor de tips !!

  20. #20

    Standaard

    Ik mis The Exorcist nog.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #21

    Standaard

    Ik mis bijvoorbeeld ook de horror uit de aziatische hoek, zoals Ringu, Ju-on: The grudge, Kairo, Dark Water, The Eye, A Tale of two sisters enz....

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Bedankt voor de link, duidelijk voor mij !!! Ik wil hem graag hebben, halen / bestellen, alleen ben ik kieskeurig ( en als het om bestellen gaat altijd wat terughoudend ):

    Ik wil NL subs hebben ;
    De hoes moet niet dik zijn maar dun ( zoals de meeste uitgaves zijn ) ;
    Geen Steelcase.

    Dat zijn de 3 dingen die voor mij wel belangrijk zijn. Als je een site hebt die alle 3 de punten niet heeft dan is die zeer welkom, ook als je titels ziet die ik heb en dat je ook zegt: die zal ik toch unrated nemen ( vindt toch het bloed en eventuele gore toch belangrijk in een horror ).

    Over NOES is ook duidelijk, dan hoef ik dus 1,2 + 3 alleen aan te schaffen.
    Die US Friday heeft alleen Engelse ondertiteling dus dat valt al af dan, weet je als je echt altijd alles in de beste kwaliteit of met meer extra's of in de meest complete vorm wil hebben dan is importeren echt een must!
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  23. #23

    Standaard

    No disrespect maar als ik van zijn rijtje films afga en zijn criteria voor horrorfilms dan denk ik dat ie toch maar beter bij de moderne Amerikaanse mainstream horror kan blijven, ik kan het mis hebben maar toch...

    Persoonlijk was ik vroeger (eind jaren '80) juist meer anti-mainstream horror (keek veel Europese horror: Fulci, Argento, Bava maar ook Jess Franco, D'Amato en al die obscure Italiaanse kannibalen/zombie films en ook die Spaanse "Dead" films) maar tegenwoordig geniet ik net zo lief van de zoveelste Hollywood horror remake.

    Vond de Nightmare on Elmstreet remake bijvoorbeeld fantastisch!
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  24. #24

    Standaard

    probeer I saw the devil (Koreaans), en de nieuwere Red State en Kill list eens

    verder ben ik een fan van Franse en Spaanse horror die Reinbo al noemde

    en natuurlijk de bekende van Dario Argento, Hammer films, of entertainment waardige als people under the stairs, fright night, nightbread, in the mouth of madness, jacob's ladder from dusk till dawn, evil dead, phantasm etc.

    maar als hollywood horror liefhebber kan ik je the hitcher, skeleton key, frailty aanraden

    en veel stephen king adapties

  25. #25

    Standaard

    Om er toch maar een paar aan te raden:

    A l'interieur
    Martyrs
    Frontiere(s)
    Eden Lake
    Cold Prey
    The Loved Ones
    Wolf Creek

    Ik verwacht niet dat ze, met uitzondering van Eden Lake, met NL subs op blu-ray verkrijgbaar zijn maar het zijn wel de betere horror films vind ik.
    En ik vraag me sterk af of deze ooit in NL zullen verschijnen met NL subs, dus het is een beetje kiezen of delen.

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •