De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard mijn thuisbioscoop en atributen....

    Bij deze mijn bijdrage aan dit topic.
    Plaatjes zeggen meer als woorden dus bij deze:
    Zal nog meer foto's plaatsen wanneer foto's van het (beamer)scherm gemaakt zijn.
    Ik hoop dat jullie het kunnen waarderen!
    Groetjes,Peter



















    Laatst aangepast door peter smits : 04-01-2013 om 12:09
    this is my boomstick!!!

  2. #2

    Standaard

    mooie verzameling
    heb zelf ook al heel wat bij elkaar verzameld aan films en beeldjes etc.
    vind persoonlijk altijd 1 nadeel dat je op het laatst niet meer weet waar je het moet onderbrengen,

  3. #3

    Standaard

    Wordt inderdaad steeds moeilijker om plaats voor alles te vinden...
    Zal dit weekend als ik tijd heb foto's van de apparatuur maken en de beamer in aktie....
    Prettig weekend iedereen!
    this is my boomstick!!!

  4. #4

    Standaard

    Post gewaardeerd Mooie verzameling

    Je bent niet de enige met het probleem, al verzamel ik geen beeldjes, heb al problemen genoeg om de doosjes al een plekje te geven, al kwam ik net een plekje tegen waar ik eventueel nog 2 Billy's kan plaatsen

    Toch nog even over denken
    Have fun and enjoy your collection

  5. #5

    Standaard

    Lekker gevoel he,als je toch nog plekjes tegenkomt waar je spullen kunt plaatsen ?
    Bedankt voor de complimenten jongens!
    this is my boomstick!!!

  6. #6
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Indrukwekkende verzameling beelden en schijfjes Ik heb ook een redelijke verzameling BD en DVD's, maar die valt in het niet bij de jouwe

    Wat voor apparatuur heb je staan? En heb je ook overzichtsfoto's van de complete ruimte?
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  7. #7

    Standaard

    Ik heb wat foto's gemaakt van de apparatuur voor jullie,
    Dit gaat snel veranderen,aangezien ik het laatste jaar eigenlijk alles via de popcorn hour c200 bekijk en dus de oppo en pioneer dvd speler nooit meer gebruikt worden....
    Versterker is onkyo,beamer is de sanyo z5.
    Ons scherm hangt boven de tv en komt net uit boven de tv wanneer deze geheel naar onderen komt.
    Scherm is 100 inch (2.5 meter )in 16/9 formaat.
    De speakers zijn tma speakers,subwoofer heb ik nog niet en weet niet of die er ooit zal komen ...
    Heb ook nog een synology nas aan het netwerk hangen van 8tb (4 maal 2tb)
    Bedankt voor de complimenten jongens!
    Hier de foto's:



    this is my boomstick!!!

  8. #8
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ha een Synology NAS top

    Kan de mijn Syno haast niet meer missen
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  9. #9

    Standaard

    Ik ook niet meer,die dingen zijn zo handig!
    this is my boomstick!!!

  10. #10

    Standaard

    tevens heb je ook een mooie setup.

  11. #11

    Standaard

    Thx,al zou ik graag een nieuwe receiver willen kopen.....
    Maar ja,deze klinkt nog super in combinatie met de tma speakers en dan zegt het vrouwtje:"wat is er mis met deze?".
    this is my boomstick!!!

  12. #12

    Standaard

    Zoals beloofd foto's van de beamer.
    Gemaakt met een cheapo camera waardoor het beeld niet echt scherp is maar normaal geeft het een superscherp en strak beeldje.
    De tv is 42 inch om je een beeld te geven van het scherm (100 inch/16-9)
    Ben nu ook bezig om led verlichting in de vitrinekast en figurinekast aan te brengen en wanneer dat klaar is zal ik er ook wat foto's van plaatsen.

    this is my boomstick!!!

  13. #13

    Standaard

    Je bent goed bezig

    Heb nog een keer al je foto's bekeken via je server, ben blij dat ik niet de enige ben die de stofdoek was vergeten

    Mmmm, denk zelf ook over iets van LED verlichting als ik film zit te kijken, heb er alleen niet heel veel haast mee, ben toch benieuwd naar jouw oplossing
    Have fun and enjoy your collection

  14. #14

    Standaard

    Haha,inderdaad,het is soms niet bij te houden met stoffen...(mijn vrouw vroeg me nog of ik gestofd had voordat ik de foto's gemaakt had....)
    Ik heb 1 ikea setje led lampen gekocht en heb die aan de binnenkant van de vitrinekast bevestigd en ik moet zeggen dat het niet tegenvalt.
    Mijn figurinekast is 2.20 hoog en daar heb ik via marktplaats een 5 meter lange led strip met adapter en afstandsbediening voor gekocht.
    De led strip aan de achterkant bevestigd en dan aan beide zijden naar onder laten komen.
    Het resultaat mag er best zijn (vind ik),vooral als je s'avonds in het donker een filmpje kijkt ziet het er zeer sfeervol uit!
    Bedankt voor je reactie,ik zal binnenkort proberen een foto van de led verlichting te maken maar dat zal niet mee gaan vallen om daar een mooie foto van te maken...
    Groetjes,Peter
    this is my boomstick!!!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •