Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 48 van 48 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Probeer eens Potplayer? Tot nu toe de beste allround mediaplayer! En het is geheel gratis!
    Fantastisch beeld en geluid, veel opties.

    http://www.dvbsupport.net/download/i...ct=view&id=236

    Als je anydvd hebt, kun je er ook blu-ray's mee afspelen via je pc blu-ray player.

    Powerdvd vind ik niet zo geweldig...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    staat op hardeschijf, heeft niks met blu-ray speler te maken. Maar heeft met mediaspeler te maken zoals Arcsoft en powerdvd. Want met vlc en mpc geen probleem.
    Daarom zeg ik dat dit best wel raar is, heb dit nooit eerder meegemaakt.
    Laatst aangepast door hstadman : 25-03-2012 om 13:28

  2. #27

    Standaard

    wat een verschil van kleuren

    US bioscoop versie http://img29.imageshack.us/img29/445...6830214792.jpg

    EU bioscoopversie http://img560.imageshack.us/img560/1...3230214791.jpg

    De NL versie mist ook verschillend scenes zoals de hoorn wordt gemonteerd aan het paard.

    http://img854.imageshack.us/img854/5...8430214796.jpg

    http://img714.imageshack.us/img714/8...7230214793.jpg
    Laatst aangepast door De_Hollander : 25-03-2012 om 14:40

  3. #28

    Standaard

    Ik vind de US er beter uitzien. De rode kleuren passen beter in de sfeer van de film en de locatie van the Dark Lord. De EU versie ziet er te gelig uit.

  4. #29

    Standaard

    Ga nou niet met jpg's vergelijken, maar gebruik de png's op cinemasquid.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #30

    Standaard

    A man begin nu niet over jpg enz, dat maakt niks uit.
    Ik kan ook png maken en heb het vergeleken je ziet geen verschil met de jpg.
    Maar de NL versies missen toch bepaalde mooie scenes zoals ik boven opnoemde.
    Maar de NL versie is ook nogal erg flets met de kleuren, de US is voller van kleur.
    Het zijn echt 2 totaal verschillende bioscoop versies met beelden.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 25-03-2012 om 15:36

  6. #31

    Standaard

    Ongelofelijk dat een zgn. purist als jij dat zegt en ook nog een rip gebruiken i.p.v. de originele BD, wie weet wat er mee gebeurd is. En je bent ook lekker duidelijk wat je vergelijkt met elkaar. Is het nou de TC met DC of DC met DC? En heb je het bij de NL versie over de TC of DC of beiden?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #32

    Standaard

    Nee ik heb 2 origineel blu-ray en op mijn hardeschijf gezet, ik vergelijk Bioscoop versie US met bioscoop versie NL
    Maar dat heb ik hierboven in mijn bericht eerder vermeld, dat het om een bioscoopversie US en bioscoopversie NL ging.
    (met screenshots voorbeelden)
    Laatst aangepast door De_Hollander : 25-03-2012 om 15:49

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Nee ik heb 2 origineel blu-ray en op mijn hardeschijf gezet, ik vergelijk Bioscoop versie US met bioscoop versie NL
    Maar dat heb ik hierboven in mijn bericht eerder vermeld, dat het om een bioscoopversie US en bioscoopversie NL ging.
    (met screenshots voorbeelden)
    Dus je hebt zelf de discs in bezit en ze zelf naar je harde schijf geript, maar waarom gebruik je niet gewoon de discs dan daar kun je toch ook gewoon screenshots van maken?
    Klopt, bij je laatste bericht staat het er bij.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #34

    Standaard

    Een rip is voor mij nog altijd niet hetzelfde als de originele disc (voor sommigen blijkbaar wel).
    Er kan altijd wat misgaan bij de rip, codec die niet goed is, verkeerde instellingen, het programma die eens blijft hangen en waardoor fouten kunnen insluipen die op de originele totaal niet aanwezig zijn.
    Normaal zouden er geen problemen moeten zijn met de US disc, anders had de VSO Inspector dat wel aangewezen.

  10. #35

    Standaard

    Een remux van het origineel is 100% gelijk aan het origineel op de schijf! Geen compressie helemaal niets, alleen de film geript naar je hdd.

    Je ziet derhalve ook geen verschil tussen de originele disk en de remux!



    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Een rip is voor mij nog altijd niet hetzelfde als de originele disc (voor sommigen blijkbaar wel).
    Er kan altijd wat misgaan bij de rip, codec die niet goed is, verkeerde instellingen, het programma die eens blijft hangen en waardoor fouten kunnen insluipen die op de originele totaal niet aanwezig zijn.
    Normaal zouden er geen problemen moeten zijn met de US disc, anders had de VSO Inspector dat wel aangewezen.

  11. #36

    Standaard

    Voor een mediaplayer bijv. Nu hoef je niet meer een disc op te zoeken en in de player te stoppen, 1 druk op de knop en je speelt de film af.

    Ik heb ook alles origineel, maar ik rip de films wel naar mijn hdd omdat ik ze dan ook op andere media kan bekijken dan een tv.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dus je hebt zelf de discs in bezit en ze zelf naar je harde schijf geript, maar waarom gebruik je niet gewoon de discs dan daar kun je toch ook gewoon screenshots van maken?
    Klopt, bij je laatste bericht staat het er bij.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dus je hebt zelf de discs in bezit en ze zelf naar je harde schijf geript, maar waarom gebruik je niet gewoon de discs dan daar kun je toch ook gewoon screenshots van maken?
    Klopt, bij je laatste bericht staat het er bij.
    Nee als je de blu-ray disc gewoon in je player hebt zitten van je pc kan er geen screenhsots van worden gemaakt.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Een rip is voor mij nog altijd niet hetzelfde als de originele disc (voor sommigen blijkbaar wel).
    Er kan altijd wat misgaan bij de rip, codec die niet goed is, verkeerde instellingen, het programma die eens blijft hangen en waardoor fouten kunnen insluipen die op de originele totaal niet aanwezig zijn.
    Normaal zouden er geen problemen moeten zijn met de US disc, anders had de VSO Inspector dat wel aangewezen.
    aan de codec veranderd er niks als je de blu-ray naar de hd ript.Programma blijft niet hangen bij mij, maar zoals ik zei is er niks aan de hand met de US disc, alleen met bekijken op de pc met arcsoft totallmedia player en powerdvd, maar met het afspelen van mediaplayer classic en vlc krijg ik geen blokjes met de us versie.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 25-03-2012 om 17:28

  13. #38

    Standaard

    Check Potplayer eens uit.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    staat op hardeschijf, heeft niks met blu-ray speler te maken. Maar heeft met mediaspeler te maken zoals Arcsoft en powerdvd. Want met vlc en mpc geen probleem.
    Daarom zeg ik dat dit best wel raar is, heb dit nooit eerder meegemaakt.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Check Potplayer eens uit.
    Heeft dezelfde problemen dan met arcsoft totallmedia en powerdvd

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Nee als je de blu-ray disc gewoon in je player hebt zitten van je pc kan er geen screenhsots van worden gemaakt.
    Ik had begrepen dat dat met vlc gewoon moet kunnen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #41

    Standaard

    Ja dat klopt, daarmee kan je het wel goed mee afspelen en met mediaplayer clasic

  17. #42

    Standaard

    Dit is een prima versie om de kwaliteit van Bluray te ervaren..prachtig, een film die echt fenomenaal is en blijft en zeer ondergewardeerd is.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  18. #43

    Standaard

    Dat ben ik niet helemaal met je eens.

    Beeld en geluid zijn beter. Ondersteund ook veel meer.

    Het kan zijn dat het alleen deze rip betreft.



    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Heeft dezelfde problemen dan met arcsoft totallmedia en powerdvd

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Dat ben ik niet helemaal met je eens.

    Beeld en geluid zijn beter. Ondersteund ook veel meer.

    Het kan zijn dat het alleen deze rip betreft.
    Ik bedoel Potplayer heeft hetzelfde probleem dat blokjes veroorzaakt net zoals Arcsoft totall.... en Powerdvd 11

  20. #45

    Standaard

    Oké, duidelijk.
    Ik heb er zelf geen last van als ik iets afspeel.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik bedoel Potplayer heeft hetzelfde probleem dat blokjes veroorzaakt net zoals Arcsoft totall.... en Powerdvd 11
    Laatst aangepast door hstadman : 26-03-2012 om 19:03

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Oké, duidelijk.
    Ik heb er zelf geen last van als ik iets afspeel.
    Ik normaal ook niet, alleen met deze us versie wel.
    En de NL geen probleem

  22. #47

    Standaard

    Ik ben eruit hoe de blokjes vorming ontstaat in de us versie, doordat in arcsoft en powerdvd de hardware acceleration aan stond. Blijkbaar door de driver van mijn grafische kaart geeft dat probleem. met vc1

  23. #48

    Standaard

    Ik heb net ondervonden dat de NL bioscoop versie censored is, ik heb verschillende scenes gevonden wat censored is, zoals martelen, een enge verschijnling van Darkness enz, ik zal bij het topic Cencored blu-rays deze ook vermelden
    Laatst aangepast door De_Hollander : 12-04-2012 om 21:11

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •